.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

مراکز خرید مشهد

 

مجتمع تجاری آلتون مشهد در زمینی به مساحت ۱۷۲۴ متر مربع و با زیربنای ۳۱۰۰۰ متر مربع در ۲۰ طبقه و طی مدت ۳۶ ماه احداث و در تیر ماه ۱۳۸۸ افتتاح گردید. برج تجاری آلتون مشهد چند منظوره مدرن کاربری های تجاری اداری و پارکینگ دارد و با ۸۰ متر ارتفاع بلندترین پارکینگ طبقاتی ایران است.در تور مشهد تعطیلات آذر 94 حتما از اینجا خرید کنید. این برج همچنین حایز عناوین دیگری مانند برترین برج تجاری چند منظوره کشور در سال ۹۰ و نیز برترین سازه بتنی کشور در سال ۸۸ شده است. چهار طبقه از این برج به واحدهای تجاری سه طبقه واحدهای اداری ( طبقات ۱۸ و ۱۹ و ۲۰ ) و بقیه طبقات به پارکینگ اختصاص دارد. یک باند فرود هلیکوپتر جهت سرویس دهی در مواقع اضطراری مسافران تور مشهد و امداد رسانی بر روی برج تعبیه شده است.از دیگر امکانات این مجتمع تجاری برای گردشگران تور مشهد پاییز 94 میتوان به وجود چشم انداز 360 درجه همه طبقات پارکینگ و اداری بر فراز شهر , وجود 6 آسانسور نفر بر مخصوص خروج از پارکینگ یا رسیدن به فضاهای تجاری و اداری , وجود ایستگاه ویژه تاکسی بیسیم آلتون , وجود شعبه سه رستوران معروف “پسران کریم” در طبقه ۴ تجاری برج و ... اشاره کرد.

مجتمع تجاری آلتون مشهد

 

 

برج نور مشهد یکی از مراکز خرید  بزرگ و بنام در شهر مشهد واقع در تقاطع خیابان جانباز و خیابان شهید فرامرز عباسی مشهد میباشد.برج نور از جمله مراکز خریدی است که در ساخت بنای آن دقت زیادی شده و از شاخصه های آن میتوان به نور پردازی بسیار زیبا و چشم گیر آن برای مسافران تور مشهد اشاره نمود . اگر با تور لحظه آخری مشهد به مشهد سفر می کنید و قصد دارید از مراکز خرید مشهد دیدن کنید,پیشنهاد ما به شما مرکز خرید برج نور مشهد است.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد,مراکز خرید مشهد, بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 25 مهر 1394
.

هتلهای سه ستاره مشهد

 هتل دیپلمات مشهد

هتل دیپلمات مشهد از جمله های سه ستاره این شهر می باشد. این هتل 3 ستاره در نوروز سال 1390 افتتاح شد و موقعیت مکانی آن به گونه ای است که در نزدیکی ایستگاه راه آهن یعنی در فاصله 50 متری از آن قرار دارد و به مسافرین تور مشهد که قصد مسافرت به وسیله قطار را دارند توصیه می شود. هتل دیپلمات مشهد از حرم مطهر امام رضا (ع) در حدود 8 دقیقه و فرودگاه بین المللی نیز در حدود 20 دقیقه به وسیله خودرو فاصله دارد.   این هتل برای آسایش مسافرین تور مشهد تعطیلات آذر 94 به امکاناتی نظیر لابی، لاندری، کافی شاپ، آسانسور، سالن کنفرانس و سالن اجتماعات، نمازخانه، رستوران با ظرفیت 120 نفر و پارکینگ با ظرفیت 12 ماشین مجهز شده است. همچنین میهمانان تور مشهد میتوانند از استخر، سونا و جکوزی این هتل نیز برای پر کردن اوقات فراغت خود استفاده کنند. اتاق هایی که این هتل برای مسافرین تور مشهد فراهم کرده مجهز به امکاناتی مانند یخچال، مبلمان، تلفن، تلویزیون، صندوق امانات، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی شده اند. اینترنت در لابی و اتاق های هتل دیپلمات مشهد به صورت رایگان در اختیار میهمانان تور مشهد 94 قرار می گیرد.

آدرس هتل دیپلمات مشهد : مشهد، میدان راه آهن، ابتدای بلوار شهید کامیاب، شهید کامیاب 32

هتل دیپلمات مشهد

هتل رضا مشهد

هتل سه ستاره رضا در شهر مشهد مقدس و در 500 متری از حرم مطهر واقع شده است. مسافت هتل رضا مشهد تا فرودگاه بین المللی 15 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن مشهد در حدود 20 دقیقه به وسیله خودرو می باشد. مسافرین تور مشهد در صورت اقامت در این هتل میتوانند از امکاناتی نظیر لابی، لاندری، کافی نت، کافی شاپ، نماز خانه، صندوق امانات، پارکینگ با ظرفیت 120 نفر و رستوران با ظرفیت 50 نفر بهره مند شوند. اتاق های هتل رضا مشهد همگی دارای امکاناتی نظیر یخچال، تلفن، تلویزیون، مبلمان، حمام و سرویس ایرانی و فرنگی هستند. هتل رضا مشهد اینترنت وایرلس رایگان را نیز به صورت رایگان در اختیار مسافرین تور لحظه آخری مشهد قرار داده است که میهمانان در صورت نیاز می توانند در فضای لابی و اتاق ها از این خدمت استفاده کنند.

آدرس : مشهد، حدفاصل میدان طبرسی و چهارراه مقدم

هتل رضا مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره مشهد , هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 25 مهر 1394
.

جاذبه های گردشگری مشهد

سنگ نگاره شتر سنگ مشهد بر کناره راه شهر مشهد شاندیز نزدیک به روستای درخت بید واقع شده است و سنگ های بزرگی مرسوم به شتر سنگ بر روی آن نقش بسته است؛ بر این سنگ نگاره نقوشی از قبیل شیر، بز کوهی، گاو، میش و انسان های شکارچی نقش بسته است که می توان قدمت آن ها را به دوران نوسنگی نسبت داد.در تور مشهد آبان 94 حتما از اینجا دیدن کنید. سنگ نگاره های کشف شده در اینجا به احتمال فراوان نشأت گرفته از تجربیات عینی و باورها و اعتقادات و نگرش پیشینیان به محیط زیست است. برای حکاکی روی این سنگ از جسمی سرتیز استفاده شده که حرکت این جسم در جهت های مختلف مشهود است و برای مسافرین تور مشهد جالب میباشد. بیشترین نقوش سنگ نگاره مربوط به طرح حیوانی از جمله بز کوهی، شتر دو کوهانه، گاو کوهاندار و احتمالاً یوز پلنگ است که در میان آنها نقش درخت یا گیاه به صورتی خاص مشاهده می شود. نکته حایز اهمیت در این سنگ نگاره وجود نقوش گاو کوهاندار و شتر دو کوهانه است که به اعتقاد جانورشناسان، خاستگاه این گونه از شترها صحرای گبی مغولستان بوده است.دیدار از این مکان در تور مشهد آذر 94 سرشار از لذت می باشد.

 

 

 

بوستان حجاب یا بانوان در مشهد در زمینی به مساحت 120000 مترمربع در شمال شهر مشهد در فاصله حدودا 360 متری شرق بلوار خیام واقع شده است که در فاصله 450متری شمال این زمین کمربندی 100 متری موسوم به فجر واقع شده است . این بوستان بسیار مورد پسند مسافران تور مشهد میباشد.ضلع جنوبی این زمین نیز به خیابان 35 متری حمزه محدود می شود .طراحی این بوستان با این دیدگاه که فضایی مناسب ویژه بانوان احداث گردد که علاوه بر جنبه تفریحی و گردشی و گذراندن اوقات فراغت مسافران تور مشهد در داخل مجموعه کاربری هایی که اولا مکمل این فضاها بوده و ثانیا باعث جاذبه بیشتر شود صورت گرفته است .

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 25 مهر 1394
.

 

هتل بين المللى صدف کیش بر اساس استانداردهاى بين المللى و با نمايى به شکل صدف در زمينى بالغ بر ۱۵ هزار متر مربع داراى ۵۵ اتاق و ۱۴۰ تخت ٫ در مجاورت مراکز بزرگ تجارى جزيره در سال ۱۳۸۱ به بهره بردارى رسيد. هتل صدف کیش بعنوان یکی از بهترین هتلهای کیش میباشد که با داشتن فضاهاى مختلف اقامتى ٫ ورزشى ٫ تفريحى و رستورانها و کافى شاپ هاى متعدد ميتواند مکانى براى اقامت راحت و آسوده ميهمانان تور کیش باشد .اتاق هاي هتل صدف کیش بسیار زیبا و تمیز میباشد و بعد از یک روز پرجنب و جوش مکان مناسبی برای استراحت مسافران تور کیش میباشد.همچنين رستوران های هتل صدف کیش از رستورانهای معروف کیش میباشد .هتل صدف کيش داراى سه رستوران کوه نور ٫ دلفين ٫ رستوران چينى دورين و سه کافى شاپ ميباشد.این هتل همچنین دارای یک سالن کنفرانس با کلیه امکانات سمعی و بسری می باشد که محلی بسیار مناسب برای برگزاری جلسات و مجمعات است که برای گردشگران تور کیش امتیاز خوبی می باشد.کافی نت هتل دارای 2سیستم مناسب با کلیه نرم افزارهای لازم چون آفیس و ... است که کلیه سیستم ها برای سهولت مسافران تور کیش به اینترنت پرسرعت متصل مي باشد.در هتل سالن آرایش بانوان پیاده سازی و بهره برداری شده که زیر نظر بهترین و مجربترین کادر آرایشی جزیره فعالیت می نماید. این سالن آرایشی مجهز به کلیه امکانات آرایشی و بهداشتی بوده تا بانوان میهمان هتل در تور کیش بتوانند در طول سفر نیز از امکانات لازم بهره مند باشند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل صدف کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 25 مهر 1394
.

بازارهای معروف کیش

در تور کیش پاییز 94 حتما از بازار مرجان کیش خزید کنید.مجتمع مسکونی و تجاری مرجان کیش با زیربنایی بالغ بر 25000 مترمربع و درزمینی به مساحت 200000 مترمربع در یک طبقه احداث و در سال ۱۳۷۰ به بهره برداری رسید. این بازار پشت سواحل مرجان در یکی از زیباترین سواحل شرقی جزیره کیش و در نزدیکی هتل‌های شباویز، سیمرغ و کوثر احداث شده و یکی از شیک ترین مراکز خرید از نظر گردشگران تور کیش بشمار میرود.بازار مرجان کیش از معماری جذابی بهره می‌برد و دارای یک آکواریوم دیدنی با حجم ۵٬۴۰۰ متر مکعب است که بیش از ۸۰۰ گونه ماهی و آبزیان مختلف را برای مسافران تور کیش به نمایش گذارده است. در این مجتمع تعداد ۳۹ آب‌نما با ارتفاع ۵۰ متر، که با ۴۲۰ پروژکتور رنگارنگ نور آمیزی شده‌اند، این بنا را در شب‌ها دیدنی‌تر و باشکوه می‌سازند.بازار مرجان کیش علاوه بر جاذبه خريد كالاهاي مناسب با مارك هاي معتبر بين المللي براي گردشگران تور کیش ومسافراني كه با هدف تامين كالاهاي مورد نياز و سوغاتي به اين مراكز مراجعه مي كنند جذابيت هاي ديگري نظير كافي شاپ ها و فروشگاه هاي رنگارنگ در محيطي دلپذير و خنك ،بويژه در فصل تابستان نيز دارد .

ساعات کار این مجتمع  برای توریستهای تور کیش از ۱۰ صبح الی ۱ بعد از ظهر و از ۴ بعد از ظهر الی ۱۰ شب می باشد.

 

 

بازار هایپر مارکت کیش واقع در در خیابان فردوسی جزیره در زمینی به وسعت ۸۰۰۰ متر مربع احداث شد و زیر بنای آن در حدود۳۵۰۰ متر مربع می باشد .گردشگران تور کیش و اهالی کیش می توانند علاوه برتهیه مایحتاج روزانه خود ، مثل میوه ، غذا ، مواد لبنی  و مواد بهداشتی ، از سایر کالاهای متنوعی از قبیل : وسایل زینتی و تزیینی ، انواع پوشاک ، اسباب بازی ، لوازم خانگی ، لوازم آرایشی و بهداشتی و بسیاری اقلام دیگر از بازار هایپر مارکت کیش استفاده نمایند .این مرکز خرید زیبا و بزرگ همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۱ بامداد مشغول خدمت رسانی به میهمانان تور کیش می باشد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای معروف کیش , بازارهای کیش , مراکز خرید کیش , پاساژهای کیش , بازارهای خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 25 مهر 1394
.

جاذبه های گردشگری کیش

 

یکی  از پارک های ساحلی  کیش که همه ساله مورد توجه گردشگران تور کیش قرار می گیرد، پارک ساحلی سیمرغ کیش است. پارک ساحلی سیمرغ کیش در جنوب شرقی جزیره کیش و  در مجاورت هتل سیمرغ، هتل مارینا پارک و پارک دلفین های کیش واقع شده است. این پارک در زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع و طول 300 متر در محدوده بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری کیش در امتداد ساحل خلیج نیلگون فارس با چشم اندازی زیبا پذیرای عاشقان طبیعت در تور کیش و شهروندان این جزیره زیبا می باشد.در این پارک فضاهايي جهت بازي كودكان مانند پارك لوله، فضاهاي ورزشي شامل زمين بدمينتون، پينگ پنگ، پيست اسكيت، نوار تندرستي، مسيرهاي پياده روي در امتداد پارك و پياده روهاي داخلي، آبنما، ايستگاه دوچرخه، سرويس بهداشتي، فضاي سبز و پاركينگهاي طولي در تور کیش اجرا شده است.این پارک مکانی مناسب برای گردشگران تور کیش جهت گذراندن اوقات، لذت بردن و بهره مندی از آرامش ساحل خلیج همیشه فارس است.

 

 

 

 

کلبه هور کیش دماغه ای در غرب منطقه جزیره زیبای کیش می باشد.مجموعه کلبه هور کیش مکانی مناسب برای غواصی میباشد و در طول سال پذیرای گردشگران تور کیش زیادی است . بستر این سایت صخره ای بوده و در آن هامور، سرخو، سنگسر، انواع صدف ها و لاک پشت ها بسیار دیده می شوند. از این رو بسیاری از افراد که علاقمند ماهیگیری در تور کیش هستند در روزهایی که وزش باد کم است  به این منطقه برای ماهیگیری می آیند.این منطقه که به عنوان یکی از مناطق دیدنی کیش بشمار میرود  آب شورى که با استفاده از نيروى باد از اعماق زمين به بالا کشيده مى‌شود، با استفاده از انرژى خورشيدى شيرين و قابل استفاده مى‌گردد. همچنين در اين مجموعه آبگرمکن خورشيدي کیش، انواع اجاق‌هاى خورشيدى به نمايش گذاشته شده است. علاوه بر بازديد، استفاده از اين سيستم‌ها نیز براى عموم در تور کیش آزاد است. صدای امواج و سکوت منطقه و در شب آسمان زیبای بالای دریا این منطقه را برای بازدیدکنندگان تور کیش به یادماندنی کرده است.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 25 مهر 1394
.

هتلهای معروف کیش

 

 

هتل آرامیس کیش در سال 1385 به مدیریت جناب آقای خادم در زمینی به مساحت 7000 مترمربع تاسیس شد. مهندسان برای هتل آرامیس ظرفیت 60 باب اتاق برای اقامت مهمانان محترم تور کیش به اضافه لابی و رستوران و قسمتهای تاسیساتی را در نظر گرفتند. هتل 4 ستاره آرامیس کیش از بهترین گزینه های اقامتی در جزیره زیبای کیش در تور کیش است. اقامتگاهی چهار ستاره و نوساز که با ظاهری دل نشین و دیدنی دارای امکانات رفاهی مناسبی می باشد. شما می توانید در تور کیش با رزرو این هتل در اتاق هایی با اندازه های مختلف اقامت داشته باشید و از چشم اندازهای زیبا و دیدنی ان لذت ببرید. در حال حاضر بیش از 60 نفر پرسنل فعال درهتل آرامیس کیش مشغول به پذیرایی از مهمانان محترم تور کیش میباشند.امتیاز ویژه هتل آرمیس کیش موقیعت مکانی آن میباشد که کمتر هتلی از این مزیت برخوردارند. یکی از بهترین و پرطرفدارترین مراکز خرید جزیره زیبای کیش بازارهای پردیس 1 و پردیس 2 میباشند و با قرار گرفتن هتل آرامیس کیش روبروی بازار پردیس 1 بسیاری از مسافران تور کیش را به خود جلب کرده است.

 

هتل سه ستاره تاپ پارسیان کیش واقع در مرکز جزیره کیش مابین مرکز تجاری زیتون و سیتی سنتر میباشد و تا ساحل اسکله تفریحی کمتر از 5 دقیقه فاصله دارد. تمام اتاقهای هتل پارسیان به صورت سوئیت و بسیار تمیز و بزرگ میباشد.هتل پارسیان کیش در سال 1376 در زمینی به مساحت 7.000 مترمربع با ظرفیت 100 باب اتاق و 305 تخت تاسیس گردید. رستوران های هتل پارسیان کیش انواع متنوع غذاها،مانند: دریایی و فست فود، کبابی، را برای گردشگران تور کیش تدارک دیده است. در هتل پارسیان از دوربین های مدار بسته استفاده شده است که باعث امنیت و آسایش هر چه بیشتر میهمانان تور کیش گرامی می شود . همچنین نیروهای حراست آموزش دیده و مجرب به صورت شبانه روزی تامین امنیت هتل را بر عهده گرفته اند. در طبقه بالای لابی هتل رستوران غذای دریایی و ایرانی وجود دارد با حدود 100 نفر ظرفیت میزبان شبانه روزی گردشگران تور کیش می باشد. رستوران فست فود پیتزا پارسیان بهترین و مشهور ترین پیتزا و ساندویچ از جمله ساندویچ تنوری و سرد، انواع مختلف پیتزا، مرغ سوخاری و... در سطح جزیره کیش را به مسافران تور کیش ارایه می دهد که با ظرفیت حدود 60 نفر در محوطه بیرونی هتل قرار گرفته است. این هتل دارای سالن همایش با گنجایش 140 نفر جهت برگزاری همایش ها و مراسم که به امکانات پیشرفته تصویری و صوتی و ویدئو پروژکتور تجهیز شده است مورد استفاده ارگان ها و نهادها و موسسات دولتی و خصوصی و مسافران تور کیش قرار می گیرد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای معروف کیش , هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 25 مهر 1394
.

هتل لمریدین دبی یکی از هتل های ۵ ستاره دبی است که با خدمات و امکانات عالی و تعداد زیادی هتل و سوئیت و … با دکوراسیون عالی، امکانات رفاهی خوب و … توریست های تور دبی را راضی نگه داشته است.هتل لمریدین دبی در دسته ی هتل های لوکس دبی به شمار می رود که برای ورزش و بازی نیز می توانید در تور دبی از زمین های گلف و سایر ورزش های دوست داشتنی این هتل استفاده کنید.برای تغییر ارز خود می توانید با اطمینان از صرافی هتل استفاده کنید.این هتل دارای یک باغ زیباست که برای استراحت عصر گاهی مسافران تور دبی و قدم زدن عالی است.ورزش تنیس در این هتل دارای امکانات عالی است که همه می توانند از آن استفاده کنند. آقایان و بانوان در تور دبی در صورت نیاز می توانند از سالن های آرایشی هتل هم استفاده کنند.از جمله اتاق های ویژه ی این هتل برای مسافران تور دبی 94 می توان به اتاق و امکانات برای معلولین و اتاقهای VIP  اشاره کرد.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل لمریدین دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 25 مهر 1394
.

جاذبه های گردشگری دبی

 

ساحل کورنیش دبی یکی از سواحل دیدنی در امارات دبی است که محیطی بسیار زیبا، سر سبز و خرم است که می توانید در تور دبی  از ساحل زیبا و نمای دریا و از محوطه سبز رنگ درختان و چمن ها بهره مند شوید. از سمت دیگر، اگر علاقه به دوچرخه سواری دارید می توانید از این امکان در تور دبی استفاده کنید و در ساحل دوچرخه سواری کنید.به طور متفاوت از سایر سواحل، این ساحل دارای محل بازی اختصاصی برای کودکان است که بسیار امن بوده و کودکان می تواند اوقات خوشی را در آن در تور دبی سپری کند.اگر یک عصر دل انگیز وارد این ساحل شوید، قطعا نور کافه ها را هم مشاهده می کنید که در هر فصلی از سال برای مسافران تور دبی نوشیدنی های متناسب با آن فصل در آن موجود است. آب نماها و مجسمه هایی بسیار جالب و جدید در این محل بکار گرفته شده است که شب ساحل را برای گردشگران تور دبی زیباتر و رویایی تر می کنند. مزیت این ساحل نسبت به برخی ساحل ها این است که در تور لحظه آخری دبی برای ورود به آن نیاز به پرداخت ورودی ندارید و به رایگان می توانید از آن بهره مند شوید.

 

 

آکواریوم برج العرب دبی از مکان هایی است که بینندگان تور دبی را جذب زیبایی های دریا می کند. این مکان از قسمت هایی است که در حین اینکه تکنولوژی بسیار پیشرفته ای دارد کاملا ظاهر طبیعی خود را حفظ کرده است. این مینی آکواریوم تقریبا تمامی تجهیزات پیشرفته از جمله تجهیزات تنظیم نور آن تنظیم درجه شوری آب و قابلیت رشد طبیعی جلبک ها را دارا می باشد .تجهیزاتی مانند محفظه آب و دستگاه تنظیم اکسیژن و ازون خودکار و تغذیه خودکار غذاهای موجودات دریایی سعی کرده اند محیطی بوجود آورند که کاملا چشم انداز طبیعی داشته باشد . بازدید از این آکواریوم تنها برای مهمانان هتل در تور دبی و مشتریان رستوران المهارا مقدور می باشد. این رستوران به شکل استوانه ای طراحی شده و اکواریوم در وسط آن قرار دارد .در تور دبی پاییز 94 حتما از این مکان دیدن کنید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 25 مهر 1394
.

هتلهای چهار ستاره معروف دبی

 

 

از دیگر هتل های 4 ستاره دبی که نوساز است و در فاصله 5 دقیقه ای با متروی الرقه قرار دارد، هتل بلوبای بلک استون دبی است . این هتل در قسمت تجاری دبی قرار گرفته است که دارای طراحی ویژه ای است و یکی از زیباترین هتل ها در تور دبی محسوب می شود. هتل بلک استون دبی 10 دقیقه با فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد و در نزدیکی مرکز نمایشگاه بین المللی دبی قرار دارد، به همین خاطر اگر در تورهای نمایشگاهی دبی شرکت می کنید این هتل یکی از بهترین گزینه هایی است که میتوانید برای اقامت خود در تور دبی انتخاب کنید.

امکانات این هتل برای مسافران تور دبی پاییز 94 شامل :

اتاق های هتل بلک استون با تجهیزاتی مانند سیستم صوتی، تلویزیون صفحه مسطح وماهواره ،یخچال وگاوصندوق ، سشوار و سیستم تهویه هوا , پارکینگ رایگان هتل برای مسافران , مرکز تناسب اندام و....

 

 

هتل وینچستر دبی دو شعبه در دبی دارد که هر دو در منطقه  بردبی واقع است که یکی هتل وینچستر گراند و دیگری هتل آپارتمان وینچستر که البته دومی شهرت و محبوبیت بیشتری دارد. به این دلیل که خیلی از گردشگران تور دبی ترجیح میدهند در اپارتمان اقامت کنند. در اتاق های این هتلی، امکاناتی نظیر اشپزخانه های مجهز، میز ناهارخوری، صندوق امانات، سیستم صوتی و تصویری است. میهمانان عزیز تور دبی، با آبتنی در استخر و استفاده از سونا و جکوزی هتل میتوانند دمی را به آرامش سپری کنند.

از دیگر امکانات هتل با 112 اتاق برای توریستهای تور دبی آذر 94 میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

ارائه خدمات نگهداری از اطفال , سیستم تهويه مطبوع , پذيرش شبانه روز , صرافي , اتومبيل کرايه به درخواست ميهمانان و ترانسفر رایگان و ....

هتل سیتی سیزن دبی در قلب شهر دبی و در مجاورت مراکز تجاری، آبنمای دوبی و جاذبه های دیگر شهر قرار گرفته است. این هتل مدرن از 180 اتاق و سوئیت تشکیل شده که هریک از مبلمان راحت و امکانات رفاهی بسیاری برخوردار میباشند. میهمانان تور دبی میتوانند در رستوران ویژه هتل به صرف خوراکهای تایلندی بپردازند و یا در کافی شاپ هتل، غذای سبک و نوشابه میل نمایند.هتل، تا فرودگاه بین المللی دبی، با ماشین 10 دقیقه و پیاده تا مرکز معروف تجاری 5 دقیقه فاصله دارد.اقامت در این هتل در تور دبی سرشار از خاطره و راحتی می باشد.

 

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره معروف دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 25 مهر 1394
.

گالری های هنری معروف در دبی

 

در دبی گالری های مختلفی وجود دارد که هر کدام زیبایی خاصی دارد. یکی از این گالری ها، گالری XVA دبی می باشد که يکی از جذاب‌ترين‌ و زیبا ترین گالری ها در دبی است و در مرکز مسير Bastakiya واقع شده است. اين محل که در اصل در ابتدا خانه ای دارای بادگير بوده است، اکنون به طور کامل بازسازی شده و به دليل معماری سنتی و نمايش هنر محلی و بين‌المللی يا صرف حضور در حياط آرام و سايه‌دار ارزش بازديد را در تور دبی دارد.این گالری تمرکز خود را بیشتر روی آثار نقاشی متمرکز کرده و ميزبان نمايشگاه‌های زیادی در طول سال می باشد. همچنین اين گالری از سپتامبر تا ژوئن ميزبان نمايش فيلم به صورت رايگان در عصر روزهای چهارشنبه پذیرای گردشگران تور دبی آبان 94 است. 

 

 

بزرگ‌‌ترين گالری دبی گالری هنر total دبی است که دو طبقه در منطقه القوز دبی واقع شده است.در تور دبی حتما از این گالری دیدن کنید. اين گالری معمولا آثار هنری از انواع فرهنگ‌ها و سنت ها و کشورها را نمایش می دهد.در این گالری بالغ بر 300 نقاشی در نمايشگاه دائم و نمايش‌های هميشگی از صنايع دستی سنتی و اسباب و اثاثیه آنتيک منزل موجود است.يکي از اصلی ترين جاذبه‌های اين مکان برای مسافران تور دبی حياط زيبا و سنگفرش دیدنی آن می باشد که با نماهای مختلف و ترکيبی از سبک‌های ساختمانی مختلف از سر تا سر دنيا احاطه می گردد.

 

 

گالری هنری سبز در دبی در يک ويلاي يک طبقه زيبا در فاصله‌ي کمي از جاده ساحلي پشت باغ وحش جمیرا دبی واقع شده است.این گالری هنر اصيل، نسخه‌هاي با ويرايش و کار صنايع‌ دستي از همه جاي جهان و همچنین ميراث سنتي، فرهنگ و محيط جهان عرب و مردمانش را برای گردشگران تور دبی به نمايش مي‌گذارد. اين يک گالري هنری زيبا با ديوارهاي بزرگ ظريف سفيد و زمين بزرگ می باشد و اگر شما علاقمند به مقداري صلح و آرامش و کمي فرهنگ باشيد حتما از این گالری در تور دبی دیدن می کنید. در این گالری نمايش‌‌هاي فصلي از اکتبر تا مي برگزار مي‌شوند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: گالری های هنری معروف در دبی,دیدنی های دبی , جاذبه های دبی , تفریحات دبی , جاذبه های گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 25 مهر 1394
.

مرکز خرید مارمارا فروم استانبول در زمینی به مساحت 375 هزار متر مربع در قلب منطقه باکرکوی استانبول در سال 2011 افتتاح گردیده است. این مرکز خرید شیک و مدرن 300 مارک ملی و بین المللی را برای خرید گردشگران تور استانبول آذر 94 ارائه می دهد. برندهای معروف زارا ، ماسیمو دوتی ، اسپنسر ، مارکس ، ناوتیکا و … ، در این مرکز خرید دارای شعبه هستند . در مرکز خرید مارمارا فروم انواع پوشاکهای زنانه ، مردانه و بچه گانه، لوازم خانگی، کیف و کفش ، لوازم الکترونیکی، موسیقی، کتاب ، اسباب بازی، لوازم  آرایشی و بهداشتی  و … به فروش می رسد. همچنین این مرکز خرید ۱۶ سالن سینما و تئاتر ، سالن بولینگ و شهر بازی و یک هایپرمارکت دارد. برای صرف غذا و استراحت مسافران تور لحظه آخری استانبول نیز یک طبقه مخصوص اختصاص داده شده است که رستوران و فست فود این مجموعه در آن طبقه وجود دارد که از تراس بزرگ آن می توانید نظاره گر چشم انداز فوق العاده جذاب و تماشایی از دریای مرمره باشید.در تور استانبول 94 حتما از اینجا خرید کنید. از دیگر امکانات مرکز خرید مارمارا فروم می توان به سالن مراقبت زیبایی ، چشم پزشک ، اتاق کودک ، پاسیو و … اشاره کرد . این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 11 شب به روی مردم و مسافران تور استانبول باز و آماده ارایه خدمات می باشد.

مرکز خرید مارمارا فروم استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید مارمارا فروم استانبول,مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 25 مهر 1394
.

هتل اورینت مینتور استانبول

هتل اورینت مینتور استانبول از جمله هتل های سه ستاره استانبول می باشد که در مرکز شهر استانبول و در مجاورت بیشتر مناطق تاریخی آن واقع گردیده و اقامتی خوب را به همراه اینترنت و بوفه صبحانه رایگان به میهمانان توراستانبول ارائه میدهد. مسافران تور استانبول آبان 94 میتوانند به دلخواه خود در یکی از اتاقهای استاندارد و یا سوئیتهای بزرگ هتل اورینت مینتور استانبول  که به زیبایی آراسته شده و حال بزرگی را شامل می باشند، اقامت نمایند. همه اتاقها به سیستم تهویه مطبوع مجهز هستند.

اگر به دنبال هتلی با کیفیت خوب و هزینه مناسب می باشید این هتل نسبت به هتلهای دیگر مناسب تر میباشد.رستوران زیبای هتل با سرو خوراکهای سنتی ترکی و بین المللی از مسافران تور استانبول پاییز 94 پذیرایی میکند. میهمانان میتوانند به استراحت در سونای بزرگ و یا جکوزی آرامش بخش این هتل بپردازند. همچنین هتل برای آسایش و راحتی میهمانانی که در سفر کاری به سر میبرند نیز امکاناتی فراهم کرده، آن ها میتوانند از خدمات متنوع اداری هتل از قبیل منشی، اینترنت رایگان و اتاقهای کاملا مجهز همایشات استفاده کنند.

کادر پذیرش هتل، به گرمی و مهربانی در خدمت گردشگران تور استانبول بوده و شبانه روز پاسخگوی مراجعه آنان میباشند. میهمانان تور استانبول میتوانند با کمک و راهنمایی آنان، گردشهای خود را برنامه ریزی کرده و اقدام به رزرو تور نمایند. با ررزو قبلی نیز می توانید از پارکینگ رایگان هتل استفاده نمایید. کارکنان هتل میتوانند در صورت تمایل برای علاقه مندان اتومبیل کرایه نیز فراهم نمایند.

هتل اورینت مینتور استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل اورینت مینتور استانبول , هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 25 مهر 1394
.

هتل میدتاون استانبول

هتل میدتاون استانبول از جمله هتل های 4 ستاره استانبول به شمار می رود ، این هتل تا میدان تکسیم 100 متر فاصله دارد و در چند قدمی آن ، رستوران ها و مغازه های خیابان استقلال قرار دارد. هتل میدتاون از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است از این رو گزینه بسیار مناسبی برای مسافران تور استانبول به شمار می رود این هتل در نزدیکی تنگه بسفر و خیابان پر جاذبه استقلال واقع شده است و تنها 4 دقیقه تا  ایستگاه متروی تکسیم و 3 دقیقه تا ایستگاه ترامو فاصله دارد. هتل میدتاون دارای 80 اتاق است که تمامی اتاق ها مجهز به امکانات وای فای رایگان، میز کار، حمام مدرن، دمپایی، بطری آب آشامیدنی رایگان و ... می باشند. این هتل  تا جاذبه گردشگری تور استانبول همانند کاخ دلمه باغچه 15 دقیقه و تا برج گالاتا 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد همچنین فرودگاه بین المللی آتاترک نیز در 19/3 کیلومتری هتل است.

از امکانات هتل میدتاون استانبول برای مسافران تور استانبول تعطیلات آبان 94 می توان به رستوران، بار، روم سرویس، ترانسفر اتومبیل، اجاره اتومبیل، خدمات تور، فکس، کپی، مرکز بیزنس، خدمات اتاق وی آی پی، اتاق جلسه، واکس، پذیرش 24 ساعته، اتوکشی، خشکشویی، لاندری، آسانسور، روزنامه، اتاق پاک و ...

هتل میدتاون استانبول

هتل میدتاون استانبول

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل میدتاون استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 25 مهر 1394
.

جاذبه های گردشگری تایلند

ساحل هات جمتین در پاتایا تایلند در واقع ساحلی است به طول 6 کیلومتر که در بالای پاتایا قرار گرفته است و هم چنین مورد توجه بسیاری از موج سواران و ورزشکاران آبی در تور تایلند تعطیلات پاییز 94 می باشد.  این ساحل به نسبت از ساحل پاتایا آرام تر و ساکت تر می باشد و برای شما سکوت را به ارمغان خواهد آورد، هم چنین گفتنی است علاوه بر آرامش این ساحل، می توانید به دیدن هتل ها و دیگر مکان های این منطقه بروید که آن ها هم محلی برای آسایش و استراحت بسیاری از مسافران تور تایلند در طول ساحل خواهند بود.

 

 

 

در تور تایلند 94 حتما از رودخانه کوای دیدن کنید.از جاذبه های طبیعی که در تایلند و بانکوک مشهور می باشد رودخانه کوای با طول بسیار زیاد است که در ۱۳۰ کیلومتری بانکوک قرار دارد. شهرت این پل به این علت است که در دوران جنگ جهانی دوم، نزدیک به ۱۶ هزار اسیر جنگی متحدان به هنگام ساخت « خط آهن مرگ » بر روی این پل، جان خود را از دست دادند.  این رودخانه دارای یک پل بزرگ است و شما می توانید در تور تایلند تعطیلات آبان 94 با دیدن از آنجا لذت ببرید.یک خط آهن در این محل به دست ارتشیان ساخته شده که از جنگل و رودخانه می گذرد و محل دیدنی است.هم اکنون دیدار کنندگان تور تایلند از این مکان می توانند سوار بر واگن هایی بشوند و از دیدن آن لذت ببرند و در میان جنگل و بر روی رودخانه حرکت کنند و از آب و هوای مطبوع و جنگل سر سبز و آبی روخانه لذت کافی را ببرند.

 

 

ساحل کاتا یکی از دیدنی های پوکت از دو ساحل بزرگ و کوچک تشکیل شده است که بوسیله یک دماغه کوچک از هم تفکیک شده اند. این ساحل همواره بسیار شلوغ است و برای افرادی که در تور تایلند برای تعطیلات به آنجا میروند مکان بسیار آرامی است که با آفتاب درخشان و ماسه های سفید با دریای آرام و تمیز جلوه بیشتری میکند.در قسمت شمالی این ساحل یک ساحل مرجانی وجود دارد که در آنجا می توان غواصی نیز کرد.به غیر از افرادی که به دنبال مکان های شلوغ و پرجنب و جوش می گردند، این ساحل هیچ بازدیدکننده ای را در تور تایلند تعطیلات آذر 94 پشیمان نمی کند.در این ساحل انواع اقامتگاه، رستوران، فروشگاه و امکانات ورزش های آبی برای گردشگران تور لحظه آخری تایلند با سلیقه های مختلف در نظر گرفته شده است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری تایلند , دیدنی های تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 25 مهر 1394
.

بلیط ازمیر

فرودگاه عدنان مندس در 7000 کیلومتری ازمیر واقع شده است و فاصله هوایی تهران تا ازمیر 2174 کیلومتر می باشد.

بلیط ازمیر با ایرلاین پگاسوس

مسافرانی که بلیط ازمیر را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین پگاسوس و مدت زمان تقریبی پرواز ۶ ساعت و ۱۵ دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه استانبول ، فرودگاه ازمیر می باشد.

بلیط ازمیر با ایرلاین اطلس جت 

مسافرانی که بلیط ازمیر را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین اطلس جت و مدت زمان تقریبی پرواز ۸ ساعت و ۵۵ دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه استانبول ، فرودگاه ازمیر می باشد.

بلیط ازمیر با ایرلاین ترکیش

مسافرانی که بلیط ازمیر را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین ترکیش و مدت زمان تقریبی پرواز ۵ ساعت و ۳۰ دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه استانبول ، فرودگاه ازمیر می باشد.

بلیط ازمیر با ایرلاین لوفت هانزا 

مسافرانی که بلیط ازمیر را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز با ایرلاین لوفت هانزا و مدت زمان تقریبی پرواز ۱۶ ساعت و ۳۰ دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه فرانکفورت ، فرودگاه مونیخ ، فرودگاه ازمیر می باشد.

 

 

مسیر تهران ازمیر

 



:: برچسب‌ها: بلیط ازمیر ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 5 مهر 1394
.

فاصله هوایی تهران 5459 کیلومتر است. 

بلیط پوکت با ایرلاین قطرایرویز

مسافرانی که بلیط پوکت را تهیه کرده اند باید بدانند مدت زمان تقریبی پرواز 20 ساعت و 30 دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه دوهه قطر ، فرودگاه کوالالامپور ، فرودگاه پوکت تایلند می باشد.

بلیط پوکت با ایرلاین امارات

مسافرانی که بلیط پوکت را تهیه کرده اند باید بدانند مدت زمان تقریبی پرواز 18 ساعت و 45 دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه دبی امارات متحده عربی ، فرودگاه پوکت تایلند می باشد.

بلیط پوکت با ایرلاین اتحاد

مسافرانی که بلیط پوکت را تهیه کرده اند باید بدانند مدت زمان تقریبی پرواز 10 ساعت و 35 دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه ابوظبی امارات متحده عربی ، فرودگاه لس آنجلس ، فرودگاه پوکت تایلند می باشد.

بلیط پوکت با ایرلاین چین جنوبی

مسافرانی که بلیط پوکت را تهیه کرده اند باید بدانند مدت زمان تقریبی پرواز 20 ساعت و 10 دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه پکن چین ، فرودگاه شنژن چین ، فرودگاه پوکت تایلند می باشد.

 

 

مسیر تهران پوکت

 


بلیط بانکوک

شهر بانکوک دارای دو فرودگاه قدیمی و جدید است و پروازهای بین المللی از فرودگاه جدید سوارنابهومی انجام می شوند که در جنوب شرقی بانکوک قرار دارد. فرودگاه قدیمی تنها برای پروازهای داخلی به کار می رود و در ۲۰ کیلومتری شمال شهر بانکوک قرار دارد. مدت زمان پرواز تهران بانکوک 7 ساعت و 20 دقیقه و فاصله هوایی این پرواز 5459 کیلومتر می باشد.

مسافرانی که بلیط بانکوک را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز قشم‌ ایر و هواپیمایی ایرباس 300 ـ 600 در مسیر تهران بانکوک تهران پرواز خود را انجام می دهد. این پرواز هر جمعه ساعت 18:30 به وقت ایران رفت و هر شنبه ساعت 22:30 به وقت محلی پرواز برگشت دارد.

 

شماره پرواز مبدا مقصد تاریخ رفت ساعت پرواز ساعت فرود شرکت هواپیمایی
976 تهران بانكوك دوشنبه ها 05:05 18:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك دوشنبه ها 05:05 19:15 شرکت هواپیمایی امارات
485 تهران بانكوك دوشنبه ها 05:45 19:20 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
051 تهران بانكوك دوشنبه ها 21:40 06:40 شرکت هواپیمایی ماهان
489 تهران بانكوك دوشنبه ها 22:35 12:05 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران بانكوك دوشنبه ها 22:45 12:25 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك سه شنبه ها 05:05 18:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك سه شنبه ها 05:05 19:15 شرکت هواپیمایی امارات
485 تهران بانكوك سه شنبه ها 05:45 19:20 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
432 تهران بانكوك سه شنبه ها 06:00 19:10 شرکت هواپیمایی عمان ایر
344 تهران بانكوك سه شنبه ها 18:05 07:05 شرکت هواپیمایی الاتحاد
051 تهران بانكوك سه شنبه ها 21:30 06:40 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران بانكوك سه شنبه ها 22:45 12:25 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك چهارشنبه ها 05:05 18:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك چهارشنبه ها 05:05 19:15 شرکت هواپیمایی امارات
485 تهران بانكوك چهارشنبه ها 05:45 19:20 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
434 تهران بانكوك چهارشنبه ها 18:45 08:55 شرکت هواپیمایی عمان ایر
051 تهران بانكوك چهارشنبه ها 21:30 06:40 شرکت هواپیمایی ماهان
489 تهران بانكوك چهارشنبه ها 22:35 12:05 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران بانكوك چهارشنبه ها 22:45 12:25 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك پنجشنبه ها 05:05 18:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك پنجشنبه ها 05:05 19:15 شرکت هواپیمایی امارات
485 تهران بانكوك پنجشنبه ها 05:45 19:20 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
432 تهران بانكوك پنجشنبه ها 06:00 19:10 شرکت هواپیمایی عمان ایر
051 تهران بانكوك پنجشنبه ها 21:30 06:40 شرکت هواپیمایی ماهان
489 تهران بانكوك پنجشنبه ها 22:35 12:05 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران بانكوك پنجشنبه ها 22:45 12:25 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك جمعه ها 05:05 18:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك جمعه ها 05:05 19:15 شرکت هواپیمایی امارات
485 تهران بانكوك جمعه ها 05:45 19:20 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
051 تهران بانكوك جمعه ها 21:40 06:40 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران بانكوك جمعه ها 22:45 12:25 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك شنبه ها 05:05 18:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك شنبه ها 05:05 19:15 شرکت هواپیمایی امارات
485 تهران بانكوك شنبه ها 05:45 19:20 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
344 تهران بانكوك شنبه ها 05:45 18:05 شرکت هواپیمایی الاتحاد
432 تهران بانكوك شنبه ها 06:00 19:10 شرکت هواپیمایی عمان ایر
978 تهران بانكوك شنبه ها 22:45 12:25 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك یکشنبه ها 05:05 18:10 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران بانكوك یکشنبه ها 05:05 19:15 شرکت هواپیمایی امارات
485 تهران بانكوك یکشنبه ها 05:45 19:20 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
344 تهران بانكوك یکشنبه ها 18:05 07:05 شرکت هواپیمایی الاتحاد
434 تهران بانكوك یکشنبه ها 20:45 10:30 شرکت هواپیمایی عمان ایر
051 تهران بانكوك یکشنبه ها 21:30 06:40 شرکت هواپیمایی ماهان
489 تهران بانكوك یکشنبه ها 22:35 12:05 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران بانكوك یکشنبه ها 22:45 12:25 شرکت هواپیمایی امارات

 

مسیر تهران بانکوک



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: بلیط تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 5 مهر 1394
.

بلیط برلین

فاصله هوایی تهران به برلین آلمان 3513 کیلومتر می باشد.

بلیط برلین با ایرلاین پگاسوس

مسافرانی که بلیط برلین را تهیه کرده اند باید بدانند مدت زمان تقریبی پرواز 11 ساعت و 40 دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه سابیها استانبول ، فرودگاه الفترویس برلین می باشد.

بلیط برلین با ایرلاین اکراین

مسافرانی که بلیط برلین را تهیه کرده اند مدت زمان تقریبی پرواز 9 ساعت و 25 دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه اکراین ، فرودگاه الفترویس برلین می باشد.

بلیط برلین با ایرلاین قطرایرویز

مسافرانی که بلیط برلین را تهیه کرده اند مدت زمان تقریبی پرواز 15 ساعت و 35 دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه فرودگاه دوهه قطر ، فرودگاه الفترویس برلین می باشد.

بلیط برلین با ایرلاین ترکیش

مسافرانی که بلیط برلین را تهیه کرده اند مدت زمان تقریبی پرواز 7 ساعت و 30 دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه آتاتورک استانبول ، فرودگاه الفترویس برلین می باشد.

بلیط برلین با ایرلاین ایرفلوت

مسافرانی که بلیط برلین را تهیه کرده اند مدت زمان تقریبی پرواز 14 ساعت و 05 دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه مسکو روسیه ، فرودگاه الفترویس برلین می باشد.

بلیط برلین با ایرلاین اتحاد

مسافرانی که بلیط برلین را تهیه کرده اند مدت زمان تقریبی پرواز 16 ساعت و مسیری پروازی آن فرودگاه ابوظبی امارات متحده عربی ، فرودگاه الفترویس برلین می باشد.

بلیط برلین با ایرلاین لوفت هانزا

مسافرانی که بلیط برلین را تهیه کرده اند مدت زمان تقریبی پرواز 7 ساعت و 40 دقیقه و مسیری پروازی آن فرودگاه فرانکفورت آلمان ، فرودگاه الفترویس برلین می باشد.

بلیط برلین با ایرلاین بلاروس

مسافرانی که بلیط برلین را تهیه کرده اند مدت زمان تقریبی پرواز 11 ساعت و 40 دقیقه و مسیر پروازی آن فرودگاه مینیسک و فرودگاه الفترویس برلین می باشد.

بلیط برلین با ایرلاین اتریش

مسافرانی که بلیط برلین را تهیه کرده اند مدت زمان تقریبی پرواز 7 ساعت و 10 دقیقه و مسیر پروازی آن فرودگاه وین اتریش و فرودگاه الفترویس برلین می باشد.

 

 

شماره پرواز مبدا مقصد تاریخ رفت ساعت پرواز ساعت فرود شرکت هواپیمایی
601 تهران برلین دوشنبه ها 03:05 08:55 شرکت هواپیمایی لوفت هانزا
875 تهران برلین دوشنبه ها 03:35 10:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
513 تهران برلین دوشنبه ها 05:40 13:20 شرکت هواپیمائی ایرفلوت
879 تهران برلین دوشنبه ها 08:25 13:50 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران برلین دوشنبه ها 15:55 20:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
601 تهران برلین سه شنبه ها 03:05 08:55 شرکت هواپیمایی لوفت هانزا
875 تهران برلین سه شنبه ها 03:35 10:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
485 تهران برلین سه شنبه ها 05:45 14:20 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
879 تهران برلین سه شنبه ها 08:25 13:50 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران برلین سه شنبه ها 15:55 20:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
601 تهران برلین چهارشنبه ها 03:05 08:55 شرکت هواپیمایی لوفت هانزا
875 تهران برلین چهارشنبه ها 03:35 10:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
513 تهران برلین چهارشنبه ها 05:40 13:20 شرکت هواپیمائی ایرفلوت
879 تهران برلین چهارشنبه ها 08:25 13:50 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران برلین چهارشنبه ها 15:55 20:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
601 تهران برلین پنجشنبه ها 03:05 08:55 شرکت هواپیمایی لوفت هانزا
875 تهران برلین پنجشنبه ها 03:35 10:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
485 تهران برلین پنجشنبه ها 05:45 14:20 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
879 تهران برلین پنجشنبه ها 08:25 13:50 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران برلین پنجشنبه ها 15:55 20:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
601 تهران برلین جمعه ها 03:05 08:55 شرکت هواپیمایی لوفت هانزا
875 تهران برلین جمعه ها 03:35 10:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
513 تهران برلین جمعه ها 05:40 13:20 شرکت هواپیمائی ایرفلوت
879 تهران برلین جمعه ها 08:25 13:50 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران برلین جمعه ها 15:55 20:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
601 تهران برلین شنبه ها 03:05 08:55 شرکت هواپیمایی لوفت هانزا
875 تهران برلین شنبه ها 03:35 10:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
485 تهران برلین شنبه ها 05:45 14:20 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
879 تهران برلین شنبه ها 08:25 13:50 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران برلین شنبه ها 15:55 20:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
601 تهران برلین یکشنبه ها 03:05 08:55 شرکت هواپیمایی لوفت هانزا
875 تهران برلین یکشنبه ها 03:35 10:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
513 تهران برلین یکشنبه ها 05:40 13:20 شرکت هواپیمائی ایرفلوت
879 تهران برلین یکشنبه ها 08:25 13:50 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران برلین یکشنبه ها 15:55 20:25 شرکت هواپیمایی ترکیش

 

مسیر تهران برلین

 



:: برچسب‌ها: بلیط برلین آلمان ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 5 مهر 1394
.

بلیط شانگهای

مدت زمان پرواز تهران شانگهای 8 ساعت و 30 دقیقه و فاصله هوایی آن 6396 کیلومتر می باشد.

بلیط شانگهای با ایرلاین ایرفلوت

مسافرانی که بلیط شانگهای را تهیه کرده اند باید بدانند مدت زمان تقریبی پرواز ۱۴ساعت و ۰۵ دقیقه و مسیر پروازی آن فرودگاه مسکو روسیه ، فرودگاه شانگهای می باشد.

بلیط شانگهای با ایرلاین قطرایرویز

مسافرانی که بلیط شانگهای را تهیه کرده اند باید بدانند مدت زمان تقریبی پرواز ۱۱ ساعت و ۵۵ دقیقه و مسیر پروازی آن فرودگاه دوهه قطر ، فرودگاه شانگهای می باشد.

بلیط شانگهای با ایرلاین امارات

مسافرانی که بلیط شانگهای را تهیه کرده اند باید بدانند مدت زمان تقریبی پرواز ۱۳ ساعت و ۱۵ دقیقه و مسیر پروازی آن فرودگاه دبی امارات متحده عربی ، فرودگاه شانگهای می باشد.

بلیط شانگهای با ایرلاین ترکیش

مسافرانی که بلیط شانگهای را تهیه کرده اند باید بدانند مدت زمان تقریبی پرواز ۲۹ ساعت و مسیر پروازی آن فرودگاه سابیها یا آتاتورک استانبول ، فرودگاه شانگهای می باشد.

بلیط شانگهای با ایرلاین اتحاد

مسافرانی که بلیط شانگهای را تهیه کرده اند باید بدانند مدت زمان تقریبی پرواز ۲۶ ساعت و ۰۵ دقیقه و مسیر پروازی آن فرودگاه ابوظبی امارات متحده عربی ، فرودگاه شانگهای می باشد.

 

 

شماره پرواز مبدا مقصد تاریخ رفت ساعت پرواز ساعت فرود شرکت هواپیمایی
976 تهران شانگهای دوشنبه ها 05:05 23:25 شرکت هواپیمایی امارات
077 تهران شانگهای دوشنبه ها 21:15 09:45 شرکت هواپیمایی ماهان
489 تهران شانگهای دوشنبه ها 22:35 14:45 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران شانگهای دوشنبه ها 22:45 15:30 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران شانگهای سه شنبه ها 05:05 23:25 شرکت هواپیمایی امارات
489 تهران شانگهای سه شنبه ها 00:35 14:45 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
344 تهران شانگهای سه شنبه ها 18:05 11:10 شرکت هواپیمایی الاتحاد
978 تهران شانگهای سه شنبه ها 22:45 15:30 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران شانگهای چهارشنبه ها 05:05 23:25 شرکت هواپیمایی امارات
077 تهران شانگهای چهارشنبه ها 22:00 10:25 شرکت هواپیمایی ماهان
489 تهران شانگهای چهارشنبه ها 22:35 14:45 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران شانگهای چهارشنبه ها 22:45 15:30 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران شانگهای پنجشنبه ها 05:05 23:25 شرکت هواپیمایی امارات
489 تهران شانگهای پنجشنبه ها 22:35 14:45 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران شانگهای پنجشنبه ها 22:45 15:30 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران شانگهای جمعه ها 05:05 23:25 شرکت هواپیمایی امارات
489 تهران شانگهای جمعه ها 00:35 14:45 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
077 تهران شانگهای جمعه ها 21:15 09:45 شرکت هواپیمایی ماهان
978 تهران شانگهای جمعه ها 22:45 15:30 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران شانگهای شنبه ها 05:05 23:25 شرکت هواپیمایی امارات
489 تهران شانگهای شنبه ها 00:35 14:45 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران شانگهای شنبه ها 22:45 15:30 شرکت هواپیمایی امارات
976 تهران شانگهای یکشنبه ها 05:05 23:25 شرکت هواپیمایی امارات
344 تهران شانگهای یکشنبه ها 18:05 11:10 شرکت هواپیمایی الاتحاد
489 تهران شانگهای یکشنبه ها 22:35 14:45 شرکت هواپیمایی قطرايرويز
978 تهران شانگهای یکشنبه ها 22:45 15:30 شرکت هواپیمایی امارات

 

مسیر تهران شانگهای

 



:: برچسب‌ها: بلیط شانگهای ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 5 مهر 1394
.

بلیط آنتالیا

فرودگاه آنتالیا (AYT) یکی از بزرگترین فرودگاهها در ترکیه است. این فرودگاه در 13 کیلومتری شمال شرق مرکز شهر آنتالیا واقع شده و دارای هر دو پروازهای داخلی و بین المللی است. مسافرانی که بلیط آنتالیا را تهیه کرده اند باید بدانند مدت زمان پرواز تهران آنتالیا 2 ساعت و 50 دقیقه و فاصله هوایی 1863 کیلومتر می باشد. پروازهای ایرانی در فرودگاه اسپارتا و پروازهای ترک در آنتالیا فرود می آیند. باید توجه داشت که فاصله بین اسپارتا تا آنتالیا حدود 3 ساعت می‌باشد.

 

شماره پرواز مبدا مقصد تاریخ رفت ساعت پرواز ساعت فرود شرکت هواپیمایی
875 تهران آنتالیا دوشنبه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا دوشنبه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا دوشنبه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا دوشنبه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا دوشنبه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا دوشنبه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
875 تهران آنتالیا سه شنبه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا سه شنبه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا سه شنبه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا سه شنبه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا سه شنبه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا سه شنبه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
875 تهران آنتالیا چهارشنبه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا چهارشنبه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا چهارشنبه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا چهارشنبه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا چهارشنبه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا چهارشنبه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
875 تهران آنتالیا پنجشنبه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا پنجشنبه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا پنجشنبه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا پنجشنبه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا پنجشنبه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا پنجشنبه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
875 تهران آنتالیا جمعه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا جمعه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا جمعه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا جمعه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا جمعه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا جمعه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
875 تهران آنتالیا شنبه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا شنبه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا شنبه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا شنبه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا شنبه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا شنبه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش
875 تهران آنتالیا یکشنبه ها 03:35 08:15 شرکت هواپیمایی ترکیش
899 تهران آنتالیا یکشنبه ها 05:20 11:35 شرکت هواپیمایی ترکیش
6571 تهران آنتالیا یکشنبه ها 05:30 10:30 شرکت هواپیمایی اطلس جت
6571 تهران آنتالیا یکشنبه ها 05:30 12:10 شرکت هواپیمایی اطلس جت
879 تهران آنتالیا یکشنبه ها 08:25 13:30 شرکت هواپیمایی ترکیش
871 تهران آنتالیا یکشنبه ها 15:55 21:25 شرکت هواپیمایی ترکیش

 

 

مسیر تهران آنتالیا

 


بلیط استانبول

پرواز استانبول تهران یکی از پر تردد ترین مسیر های پروازی به شمار می رود که روزانه با بیش از 8 پرواز از تهران با ایرلاین های داخلی مانند ماهان ، آسمان و ایرلاین های خارجی ترکیش ، اطلس جت ، پگاسوس انجام می شود.

استانبول دارای دو فرودگاه بین‌المللی آتاترك در منطقه يشيلكوي و 24 كيلومتري و صبیحه (سابیها) در ۴۵ کیلومتری شرقی اروپایی می باشد.

بلیط استانبول با پرواز ماهان

مسافرانی که بلیط استانبول را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز ماهان روزانه با دو پرواز در ساعات رفت 07:00 و 18:00 و ساعات برگشت 10:15 و 21:25 فرودگاه آتاتورک صورت می گیرد.

بلیط استانبول با پرواز آسمان

مسافرانی که بلیط استانبول را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز آسمان در روزهای شنبه ، دوشنبه ، چهارشنبه ، جمعه ساعت رفت: 22:30 و ساعت برگشت 01:50 بامداد فرودگاه آتاتورک صورت می گیرد.

مسافرانی که بلیط استانبول را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز آسمان در روزهای یکشنبه ، سه شنبه ، پنجشنبه ساعت رفت 17:00 ساعت برگشت 21:40 فرودگاه سابیها صورت می گیرد.

بلیط استانبول با پرواز ایران ایر

مسافرانی که بلیط استانبول را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز ایران ایر روزهای دوشنبه ، چهارشنبه و جمعه ساعت رفت 07:45 و ساعت برگشت 11:45 فرودگاه آتاتورک صورت می گیرد.

بلیط استانبول پرواز اطلس جت

مسافرانی که بلیط استانبول را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز اطلس جت هر روز هفته ساعت رفت 05:30 و ساعت برگشت 23:30 (فرودگاه آتاتورک) ایرلاین ترکیه صورت می گیرد.

بلیط استانبول با پرواز پگاسوس

مسافرانی که بلیط استانبول را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز پگاسوس هر روز هفته ساعت رفت 04:35 و ساعت برگشت 23:05 (فرودگاه سابیها) ایرلاین ترکیه صورت می گیرد.

بلیط استانبول با پرواز ترکیش

مسافرانی که بلیط استانبول را تهیه کرده اند باید بدانند پرواز ترکیش هر روز هفته با چهار پرواز رفت و برگشت ، فرودگاه آتاتورک و سابیها صورت می گیرد.

 

 

شماره پرواز مبدا مقصد تاریخ رفت ساعت پرواز ساعت فرود شرکت هواپیمایی

875

تهران

استانبول

دوشنبه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

دوشنبه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

دوشنبه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

719

تهران

استانبول

دوشنبه ها

07:45

09:30

شرکت هواپیمایی ایران ایر

879

تهران

استانبول

دوشنبه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

دوشنبه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

دوشنبه ها

18:15

20:00

شرکت هواپیمایی ماهان

875

تهران

استانبول

سه شنبه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

سه شنبه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

سه شنبه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

879

تهران

استانبول

سه شنبه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

سه شنبه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

سه شنبه ها

18:15

20:00

شرکت هواپیمایی ماهان

875

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

719

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

07:45

09:30

شرکت هواپیمایی ایران ایر

879

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

چهارشنبه ها

18:15

20:00

شرکت هواپیمایی ماهان

875

تهران

استانبول

پنجشنبه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

پنجشنبه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

پنجشنبه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

879

تهران

استانبول

پنجشنبه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

پنجشنبه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

پنجشنبه ها

16:45

18:30

شرکت هواپیمایی ماهان

875

تهران

استانبول

جمعه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

جمعه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

جمعه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

719

تهران

استانبول

جمعه ها

07:45

09:30

شرکت هواپیمایی ایران ایر

879

تهران

استانبول

جمعه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

جمعه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

جمعه ها

18:15

20:00

شرکت هواپیمایی ماهان

875

تهران

استانبول

شنبه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

شنبه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

شنبه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

879

تهران

استانبول

شنبه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

شنبه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

شنبه ها

18:15

20:00

شرکت هواپیمایی ماهان

875

تهران

استانبول

یکشنبه ها

03:35

05:25

شرکت هواپیمایی ترکیش

6571

تهران

استانبول

یکشنبه ها

05:30

07:10

شرکت هواپیمایی اطلس جت

626

تهران

استانبول

یکشنبه ها

07:00

08:50

شرکت هواپیمایی ماهان

879

تهران

استانبول

یکشنبه ها

08:25

10:20

شرکت هواپیمایی ترکیش

871

تهران

استانبول

یکشنبه ها

15:55

17:55

شرکت هواپیمایی ترکیش

618

تهران

استانبول

یکشنبه ها

18:15

20:00

شرکت هواپیمایی ماهان

 

  

 

مسیر تهران استانبول

 



:: برچسب‌ها: بلیط آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 5 مهر 1394
.
هتل سارا کیش

هتل 4 ستاره سارا در سال 1388 در نزدیکی مراکز تفریحی و تجاری کیش احداث شده است. این هتل دارای 4 طبقه و 72 اتاق بوده که اتاق ها دارای امکانات رفاهی برای مسافران و میهمانان تور کیش می باشد. این هتل نسبت به بازارهای پردیس 1 و 2، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکت ، دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها در موقعیت بسیار مناسبی قرار دارد.

امکانات هتل سارا کیش

اینترنت بی سیم، آسانسور، خشکشویی، سالن پذیرایی، آنتن مرکزی، مینی بار، تاکسی سرویس، رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، تهویه مطبوع، تلفن، تلویزیون، یخچال، سرویس بهداشتی فرنگی، خدمات خانه داری 24ساعته، فضای سبز، اعلام حریق، پاورسوئیچ، اینترنت داخل لابی و...

آدرس هتل سارا کیش : جنب بازار پردیسان ،خیابان رودکی

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش


هتل 4 ستاره سارا کیش

هتل 4 ستاره سارا کیش


تصویری از هتل 4 ستاره سارا کیش

تصویری از هتل 4 ستاره سارا کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل 4 ستاره سارا کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 5 مهر 1394
.
هتل ستاره کیش

هتل 2 ستاره ستاره کیش در زمینی به مساحت 9639 متر مربع در میدان سیری کیش واقع شده است. این هتل به صورت ویلاهای یک طبقه در فضایی زیبا و جذاب با آلاچیق های متعدد طراحی شده است. هتل ستاره کیش دارای کافی شاپ سرباز در فضایی مطبوع با انواع نوشیدنی های سرد و گرم و موزیک آرام پذیرای میهمانان محترم تور کیش می باشد.در ضمن رستوران این هتل انواع غذاهای متنوع ایرانی و خارجی و نیز غذاهای شمالی را سرو می کند.فاصله هتل تا فرودگاه 10 دقیقه می باشدد.

امکانات هتل ستاره کیش:

رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، تلویزیون، یخچال، اینترنت، پارکینگ، حمل و نقل، لابی، سرویس ایرانی و...

 نشانی هتل ستاره کیش : جزيره كيش، ميدان داريوش جنب هتل داريوش

هتل ستاره کیش

هتل ستاره کیش


هتل 2 ستاره ستاره کیش

هتل 2 ستاره ستاره کیش


نمایی از هتل 2 ستاره ستاره کیش

نمایی از هتل 2 ستاره ستاره کیش


تصویری از هتل 2 ستاره ستاره کیش

تصویری از هتل 2 ستاره ستاره کیش


هتل سالار کیش

هتل آپارتمان 2 ستاره سالار کیش در نزدیکی هتل داریوش و ساحل جزیره کیش بنا شده است. این هتل آپارتمان دارای سوئیت های 1 تا 3 خوابه مبله می باشد که برای اقامت خانواده ها بسیار مناسب است. هتل سالار کیش در بهترین منطقه جزیره قرار دارد. این هتل در کنار بازار ونوس قرار گرفته است و نیز به اسکله تفریحی بسیار نزدیک است در ضمن در نزدیکی آن یک سوپر مارکت وجود دارد که آسایش میهمانان گرامی تور کیش را فراهم آورده است.

امکانات هتل آپارتمان سالار کیش:

سوئیت های آن دارای یخچال، کولر گازی، اجاق گاز ، تلوزیون LCD و ماشین لباسشویی می باشد.

نشانی هتل سالار کیش : بلوار موج، بعد از سنایی

هتل سالار کیش

هتل سالار کیش


هتل 2 ستاره سالار کیش

هتل 2 ستاره سالار کیش


تصویری از هتل 2 ستاره سالار کیش

تصویری از هتل 2 ستاره سالار کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 2 ستاره کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 5 مهر 1394
.
هتل شباویز کیش

هتل 2 ستاره شباویز کیش در زمینی به مساحت 20000 هزار متر مربع در ابتدای جاده جهان در جنوب شرقی جزیره کیش واقع شده است. این هتل به صورت ویلایی طراحی شده و به دلیل قیمت مناسب آن است که باعث جلب رضایت گردشگران تور کیش واقع شده است. هتل شباویز کیش از 92 اتاق و 276 تخت خواب برای استراحت و آرامش مسافران تور کیش بسیار مناسب می باشند. از مزایای این هتل استقبال فرودگاهی می باشد. اطراف این هتل فضای سبز بسیار مناسبی وجود دارد. ظرفیت اتاق ها در این مجموعه 2 تا 5 تخته می باشند که هیچ یک از آنها قابلیت نفر اضافه را ندارد. فاصله هتل تا دریا 5 دقیقه تا فرودگاه 11 کیلومتر می باشد که با اتومبیل 14 دقیقه زمان می برد.

یکی از تفاوت های این هتل نسبت به مابقی ساختار چوبی آن است که فاقد لوله کشی گاز می باشد به همین جهت امکان درست کردن غذا در این اتاق ها وجود ندارد.

امکانات هتل شباویز کیش :

سیستم اعلام حریق، تاکسی سرویس، نمازخانه ، لابی، پارکینگ، لاندری، کافی شاپ، ماهواره، صندوق امانات، تلفن، یخچال، سرویس ایرانی، حمام و صبحانه رایگان

 نشانی هتل شباویز کیش : بعد از بازار مرجان، روبروی پارک مرینا پارک

 هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش


هتل 2 ستاره شباویز کیش

هتل 2 ستاره شباویز کیش


تصویری از هتل شباویز کیش

تصویری از هتل شباویز کیش


نمایی از هتل شباویز کیش

نمایی از هتل شباویز کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل 2 ستاره شباویز کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 5 مهر 1394
.

بازار پردیس دو کیش

بازار بين المللي پرديس دو  در نوار ساحلي ضلع شرقــــي جزيره كيش احداث شده و دارای 4 طبقه بوده است. به سبب موقعيت استثنايي و محيط زيباي داخلی بازار بیشتر نمايندگيهاي معتبر خارجي (لوازم خانگي، كفش و پوشاك، عطريات و لوازم آرايشي و بهداشتي و ... ) و كليه مسافران تور كيش به سوی این بازار جذب شده اند.

این بازار دارای سه كافي شاپ ، يك چايخانه سنتي و يك رستوران با ارائه انواع غذاهاي سرد و گرم ، فضاهاي سبز مناسب كه با انواع گياهان طبيعي پوشش داده شده و با وجود نخل هاي زيبا و برافراشته یک محيط دلنشين و جذاب را برای خرید مسافران تور کیش به وجود آورده است. از برتری های این بازار می توان به ايجاد محيطي شاد براي گردشگران تور کیش با پخش موزيك زنده ، مراسم قرعه كشي با اهداء جوايز ارزنده اشاره کرد. 

 

 بازار پردیس دو کیش

بازار پردیس دو کیش


بازار پردیس 2 کیش

بازار پردیس 2 کیش


بازار پردیس یک کیش

بازار بين المللي پرديس يك مابين خيابان فردوسي و بلوار رازي قرار گرفته است. فروشگاههای تجاری بازار پرديس يك کیش دارای انواع پوشاك، وسايل صوتي وتصويري، لوازم آرایشی و بهداشتی، تلفنهاي همراه،كيف و كفش، ساعت، مكمل هاي غذائي، سيستمهاي كامپيوتري، تعميرات موبايل، آژانسهای مسافرتي، شعب بانکها و ... می باشد.

بازار پردیس یک کیش دارای یک رستوران، چایخانه سنتى ، کافی‌شاپ و كافی‌نت بوده و سبب خرید راحت تر برای گردشگران تور کیش شده است. در این بازار همه روزه رأس ساعت 22 مراسم قرعه كشي  با برنامه هاي شاد و اهداء جوايز نفيس برگزار مي گردد.

 

 بازار پردیس یک کیش

بازار پردیس یک کیش


بازار پردیس 1 کیش

بازار پردیس 1 کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار پردیس کیش,مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 5 مهر 1394
.
بازار مریم کیش

بازار مریم در سال 1369 در زمینی به مساحت 5700 هزار مترمربع در جزیره زیبای کیش بنا شده است. این بازار یک طبقه در نوار سیاحتی کیش واقع شده است. طراحی این بازار با دیگر بازارهای کیش متفاوت بوده و به صورت رو باز و نمایی سنتی احداث شده و از سازه های چوبی در ساخت آن استفاده شده است. این بازار دارای 52 غرفه تجاری در حال فعالیت بوده و همچنین از نورپردازی خاصی در آن استفاده شده که باعث جذب بیشتر گردشگران تور کیش شده است. در وسط این بازار فضای سبز و نیمکت ها و صندلی و نیز کافی شاپ کوچکی برای استراحت خریداران تعبیه شده است. این بازار هرشب برنامه های شاد و مفرح و قرعه کشی برگزار می کند. غرفه های بازار مریم معمولا اجناسی مانند: کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، روسری، پوشاک، مواد غذایی، لوازم مسافرتی و... را عرضه می نماید.  غرقه های این بازار از تنوع خوبی برخوردار بوده و همین امر باعث جذب گردشگران تور کیش به این بازار شده است.

 نشانی بازار مریم کیش : جزیره زیبای کیش، خیابان سنایی، بازار سنتی مریم

 

 بازار مریم کیش

بازار مریم کیش


بازار سنتی مریم کیش

بازار سنتی مریم کیش


تصویری از بازار سنتی مریم کیش

تصویری از بازار سنتی مریم کیش


بازار ونوس کیش

بازار ونوس از بازارهای قدیمی کیش محسوب می شود که در سال 1357 در زمینی به مساحت 26500 هزار مترمربع بنا شده است. این بازار از 2 طبقه و 310 غرفه تشکیل شده که طبقه اول آن تجاری و طبقه دوم اداری می باشد. این بازار خود به تنهایی یکی از جاذبه های جزیره برای گردشگران تور کیش به حساب می آید. این بازار قدمتی 15 ساله دارد و در نزدیکی بازار مریم واقع شده است. در این بازار لوازم خانگی به فروش نمی رسد و بیشتر به فروش پوشاک و لباس های زنانه اختصاص دارد.

نشانی بازار ونوس کیش : جزیره کیش، خیابان سنایی، بازار ونوس کیش

 

بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش


بازار قدیمی ونوس کیش

بازار قدیمی ونوس کیش


تصویری از بازار قدیمی ونوس کیش

تصویری از بازار قدیمی ونوس کیش


تصویری از بازار ونوس کیش

تصویری از بازار ونوس کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای سنتی کیش,مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 5 مهر 1394
.

هتل رامادا دی ام ای تایلند

هتل 4 ستاره رامادا دی ام ای بانکوک تایلند در منطقه پراتونام تاون قرار گرفته و در مجموع دارای  294 اتاق می باشد. فرودگاه سوارنابومی در فاصله 30 دقیقه ای این هتل واقع شده است. در این هتل یک صرافی و سالن کنفرانس مجهز وجود دارد. در این هتل سرویس نگهداری از اطفال نیز برای مسافران تور کیش در نظر گرفته شده است.

امکانات هتل دی ام ای بانکوک تایلند :

اتوکشی، سرویس رفت و آمد به هتل، تهویه، کافی شاپ، رستوران، پذیرش شبانه روزی، پارکینگ، آسانسور، لباسشویی، خشکشویی و ...

 

هتل رامادا دی ام ای بانکوک تایلند

هتل رامادا دی ام ای بانکوک تایلند


هتل 4 ستاره رامادا دی ام ای بانکوک تایلند

هتل 4 ستاره رامادا دی ام ای بانکوک تایلند


هتل رامادا دی ام ای تایلند

هتل رامادا دی ام ای تایلند


هتل سنتارا گرند تایلند

هتل 5 ستاره سنتارا گرند بانکوک تایلند در مجموع دارای 505 اتاق دارد. از انواع اتاق های این هتل می توان به اتاق خانوادگی، سلطنتی، مینی سوییت، دوبلکس، سوییت مدرن و استاندارد اشاره کرد و همین امر موجب جذب مسافران تور تایلند گردیده است. هتل در فاصله 23 کیلومتری از فرودگاه بین المللی بانکوک و ایستگاه ترن هوایی در فاصله 10 دقیقه ای با هتل قرار دارد. رستوران هتل سنتارا گرند تایلند در طبقه 55 این هتل واقع شده است.

امکانات هتل سنتارا گرند تایلند :

استخر روباز و سرپوشیده، محوطه حمام آفتاب، اینترنت پرسرعت، پارکینگ، کافی شاپ، صرافی، سونا، جکوزی، مرکز سلامت و آب گرم، رستوران، پذیرش شبانه روزی، خدمات خانه داری، فکس و کپی، خدمات نگهداری از کودکان، صندوق امانات، زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، محوطه حمام آفتاب، اینترنت پرسرعت، پارکینگ، کافی شاپ، صرافی، سونا، جکوزی، مرکز سلامت و آب گرم، باشگاه بدنسازی، ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه، ماساژ، آسانسور، بار، انبار بار و چمدان و ...

 

هتل سنتارا گرند تایلند

هتل سنتارا گرند تایلند


هتل 5 ستاره سنتارا گرند تایلند

هتل 5 ستاره سنتارا گرند تایلند


هتل 5 ستاره سنتارا گرند تایلند

هتل 5 ستاره سنتارا گرند بانکوک تایلند


هتل سنتر پوینت سیلوم تایلند

هتل 4 ستاره سنتر پوینت سیلوم بانکوک تایلند بالای مرکز رابینسون بانگراک واقع شده و در مجموع دارای 100 اتاق می باشد. مکان های دیدینی بانکوک از جمله موزه دریایی بانکوک، محله چینی ها، معبد سری ماهاماریاما، کلاب های شبانه در پاتونگ به این هتل نزدیک می باشدکه موجب جذب مسافران تور تایلند به این هتل شده است.

امکانات هتل پوینت سیلوم بانکوک تایلند :

انبار بار و چمدان، صندوق امانات، گاوصندوق، استخر، رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، بار، سونا، کافی نت، سالن کنفرانس، اینترنت وایرلس، باشگاه ورزشی و ...

 

هتل سنتر پوینت سلیوم تایلند

هتل سنتر پوینت سلیوم تایلند


هتل سنتر پوینت سلیوم بانکوک تایلند

هتل سنتر پوینت سلیوم بانکوک تایلند


هتل 4 ستاره سنتر پوینت سلیوم بانکوک تایلند

هتل 4 ستاره سنتر پوینت سلیوم بانکوک تایلند

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های تایلند, بهترین هتل های تایلند , هتل های ارزان تایلند , هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 5 مهر 1394
.

هتل رویال کلیف تایلند

هتل 5 ستاره رویال کلیف پاتایا نزدیک به خیابان جامتیتن و در جنوب پاتایا تایلند واقع شده و در مجموع دارای 1090 اتاق و سوییت می باشد. وسعت این هتل 25 هزار هکتار بوده و دارای 10 رستوران می باشد. در فاصله 5 کیلومتری از این هتل شهر پاتایا واقع شده است. این هتل از معروف ترین هتل های پاتایا می باشد و همین امر موجب جذب گردشگران تور تایلند شده است . همچنین معبد Khao Phra  در فاصله 800 کیلومتری از این هتل قرار دارد.

امکانات هتل رویال کلیف پاتایا تایلند :

گاوصندوق، انبار بار و چمدان، سرویس نگهداری از کودکان، آرایشگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، فروشگاه، رستوران، پذیرش شبانه روزی، امکانات جلسه و ضیافت، آسانسور، بار، باغ، تهویه، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق، استخر روباز، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه بدنسازی، دوچرخه سواری، اسکواش، مینی گلف، پینگ پنگ، بیلیارد، تنیس، دارت، غواصی و ...

 

هتل 5 ستاره رویال کلیف پاتایا تایلند

هتل 5 ستاره رویال کلیف پاتایا تایلند


هتل رویال کلیف تایلند 

هتل رویال کلیف پاتایا تایلند


هتل رویال کلیف تایلند

هتل رویال کلیف تایلند


تصویری از هتل رویال کلیف تایلند

تصویری از هتل رویال کلیف تایلند



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل 5 ستاره رویال کلیف پاتایا تایلند,هتل های تایلند, بهترین هتل های تایلند , هتل های ارزان تایلند , هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 5 مهر 1394
.

هتل رامادا پلازا تایلند

هتل 5 ستاره رامادا پلازا منام بانکوک تایلند در قسمت ساحلی رود چو فاریا قرار گرفته است. هتل رامادا پلازا به مراکز خرید و مرکز تجاری Silom نزدیک بوده و فرودگاه در فاصله 40 دقیقه ای از این هتل واقع شده است. اتاق های هتل رامادا پلازا به سبک هلندی طراحی شده و اهمین امر موجب جذب مسافران تور تایلند به این هتل شده است.

امکانات هتل رامادا پلازا منام بانکوک تایلند :

استخر روباز، مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه ورزشی، رستوران، پذیرش شبانه روزی، سرویس نگهداری از کودکان، گاوصندوق، آسانسور، اتاق های ضد صدا، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، ماساژ، امکانات جلسه و ضیافت، فکس و کپی، فروشگاه، انبار بار و چمدان، جکوزی و ...

 

هتل 5 ستاره رامادا پلازا منام بانکوک تایلند

هتل 5 ستاره رامادا پلازا منام بانکوک تایلند


هتل 5 ستاره رامادا پلازا منام تایلند

هتل 5 ستاره رامادا پلازا منام تایلند


هتل رامادا پلازا منام تایلند

هتل رامادا پلازا منام تایلند


تصویری از هتل رامادا پلازا منام تایلند

تصویری از هتل رامادا پلازا منام تایلند

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل رامادا پلازا تایلند,هتل های تایلند, بهترین هتل های تایلند , هتل های ارزان تایلند , هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 5 مهر 1394
.

هتل رادیسون تایلند

هتل 4 ستاره رادیسون بانکوک تایلند در کنار منطقه رویال سیتی احداث شده است. فاصله فرودگاه بانکوک با هتل 45 دقیقه می باشد. از مزیت های این هتل دارا بودن ترانسفر برای محله های این شهر می باشد.

امکانات هتل رادیسون بانکوک تایلند :

انبار بار و چمدان، سرویس نگهداری از کودکان، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، بار، فروشگاه، باغ، تهویه، فکس و کپی، مرکز بدنسازی، ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم، جکوزی، استخر روباز، سونا، امکانات جلسه و ضیافت، صرافی و...

 

هتل رادیسون تایلند

هتل رادیسون تایلند


هتل 4 ستاره رادیسون تایلند

هتل 4 ستاره رادیسون تایلند


هتل 4 ستاره رادیسون بانکوک تایلند

هتل 4 ستاره رادیسون بانکوک تایلند


تصویری از هتل 4 ستاره رادیسون بانکوک تایلند

تصویری از هتل 4 ستاره رادیسون بانکوک تایلند



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل رادیسون تایلند,هتل های تایلند, بهترین هتل های تایلند , هتل های ارزان تایلند , هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 5 مهر 1394
.

هتل دوآنجیت تایلند

هتل 4 ستاره دوآنجیت پوکت تایلند با وسعت پانزده هزار هکتار در ساحل غربی شهر پوکت و در منطقه پاتونگ واقع شده و در مجموع دارای 508 اتاق و سوییت است. فاصله هتل تا دریا 200 متر و تا مرکز خرید پاتونگ 20 دقیقه می باشد. در این هتل 3 استخر و 2 رستوران وجود دارد. فرودگاه بین المللی پوکت در فاصله 45 دقیقه ای این هتل واقع شده است. در رستوران این هتل انواع غذاهای تایلندی و بین المللی برای میهمانان تور تایلند سرو می شود.

امکانات هتل دوآنجیت پوکت تایلند :

مینی بار، بالکن، ماهواره، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، رستوران، پذیرش شبانه روزی، باشگاه ورزشی، تهویه، گرمایش، انبار بار و چمدان، گاوصندوق، تلویزیون، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق، فکس و کپی و ...

 

هتل دوآنجیت تایلند

هتل دوآنجیت تایلند


هتل 4 ستاره دوآنجیت تایلند

هتل 4 ستاره دوآنجیت تایلند


هتل 4 ستاره دوآنجیت پوکت تایلند

هتل 4 ستاره دوآنجیت پوکت تایلند

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل دوآنجیت تایلند,هتل های تایلند, بهترین هتل های تایلند , هتل های ارزان تایلند , هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 5 مهر 1394
.

رستوران همشهری کیش

یکی از غذاخوری های لوکس و مجلل جزیره کیش رستوران همشهری کیش است که مطابق با استاندارهای روز دنیا در شهرک صدف و مجتمع بوستان ساخته شده است . فضای مدرن و رمانتیک رستوران تحسین برانگیز بوده و کادر خدماتی دارای رفتاری بسیار خوب با مسافران تور کیش  می باشند .این رستوران بهترین سرویس ها و غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی را در ظروفی شیک و زیبا در اختیار میهمانان قرار می دهد. یکی دیگر از ویژگی های رستوران همشهری منوی متنوع آن است که برای تمامی ذائقه ها مناسب است .ساعت کار این رستوران از ساعت 12 تا 3 بعد از ظهر و 21 الی 1 می باشد. گردشگران تور کیش میتوانند با رفتن به این رستوران از غذاهای با کیفیت این رستوران میل فرمایند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران همشهری کیش, بهترین رستوران های جزیره کیش , رستوران های خوب جزیره کیش , رستوران های درجه یک جزیره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 5 مهر 1394
.

بازار سفین کیش



بازار سفین کیش

این بازار که در بخش غربی جزیره زبای کیش و کنار ساحل شمالی واقع شده است و تحت عنوان یک مرکز تفریحی می باشد و یک بازار قدیمی است. این بازار شامل 69 غرفه میباشد و تهویه مطبوعی در فضای سر پوشیده دارد. تور کیش آبان 94

 

 


 

 

بازار هایپر مارکت کیش

 

بازار هایپر مارکت کیش

این بازار بزرگ با مساحت 80000 متر مربع  در خیابان فردوسی کیش واقع است. این بازار دارای انواع پوشاک، اسباب بازی، لوازم آرایشی و بهداشتی و مایحتاج روزانه مانند میوه ،غذا،مواد شوینده،لبنیات و غیره میباشد.  تور کیش آبان 94

 

 


 

 

بازار پردیس یک کیش

 

 

 

سبک این بازار اروپایی میباشد و توسط مهندسان فرانسوی طراحی شده ،این مرکز دارای 200 واحد تجاری است و یکی از بزرگترین بازارهای جزیره کیش میباشد . این بازار دارای کالاهای بسیار متنوع است و بازدیدکنندگان زیادی دارد . دارای انواع متنوع تلفنهاي همراه ، كيف وكفش ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، پوشاک ، وسايل صوتي وتصويري ،  تعميرات موبايل ، ساعت ، سيستم هاي كامپيوتري، شعب بانکها ، آژانس مسافرتي ، رستوران و همچنین 1 چایخانه سنتى و 1 کافی‌شاپ و كافی‌نت میباشد. تور کیش آبان 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش, بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 5 مهر 1394
.

پارک هنر کیش

 جزیره زیبای کیش بخاطر موقعیت جغرافیایی که دارد ارتفاع کم و وجود رودخانه و یا آبشار ممکن نیست . اما بخاطر لذت بردن مسافران تور کیش و گردشگران داخلی و خارجی از منظره ها و آبشار و رودخانه یک پارک در تنها ارتفاع جزیره کیش ایجاد کردند که این پارک دارای پوشش گیاهی گوناگون ، آبشار و برکه ها با نور پردازی و رستوران میباشد که محیطی بسیار زیبا را برای گردشگران ایجاد کردند. تور کیش پاییز 94

 

 


 

 

گذر هنرمندان کیش

 

این گذر در کیش مکانی است که در آن تندیسی از هنرمندان معروف و مشهور را به نمایش گذاشته ان . هدف از این کار شناساندن و معرفی هنرمندان مشهور کشور عزیزمان و همچنین نشان دادن فرهنگ ایران و هنرمندانش به کشورهای دیگر بوده است.تور کیش پاییز 94

 

 


 

 

شهر زیر زمینی کاریز کیش

 

 

شهر زیر زمینی کاریز تقریبا 2500سال سابقه ی تاریخی دارد و آب ساکنان اطراف جزيره را تامين میکرده، این قنات بسیار عمق و بسیار طول زیادی دارد و یکی از مهمترین قنات‌هاى ایران بشمار میرود. شهر زیر زمینی کاریز به قسمت های مختلفی تقسیم تقسیم بندی شده که این تقسیمات شامل رستوران سنتی و جدید ، صنایع دستی ، سالن کنفرانس و آمفی تئاتر و گالری هنر میباشد. این کاریز حدود 16متر عمق دارد و سقف آن دارای هشت متر ارتفاع است.تور کیش پاییز 94


شهر باستانی حریره کیش

 شهر تاریخی حريره در کنار دفاتر و ساختمان هاي بندر دیده می شود. این شهر باستانی و قدیمی حدود 800 سال قدمت دارد. وسعت این شهر زیبا و تاریخی تقریبا 120 هكتار میباشد و در گذشته شهر بسیار بزرگی بوده .تور کیش پاییز 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 5 مهر 1394
.

طرقبه مشهد

 طرقبه مشهد

یلاق طرقبه با نام "تروغبذ" سابقه‌ای طولانی در تاریخ مشهد مقدس را داراست. تا آنجا که مقدسی در حدود سال 380 هجری قمری تروغبذ را از شهرهای توس می‌داند. طرقبه در مسیر کوهستانی و مال رو مشهد به نیشابور، قرار دارد و بخاطر این شرایط در طول تاریخ به عنوان گذرگاه و تفرج‌گاه شناخته شده است. در روزنامه سفر خراسان ناصرالدین شاه هم از ییلاقات این منطقه آمده است. طرقبه در دامنه کوه‌های بینالود و در امتداد یک دره زیبا و دیدنی قرار دارد. و همچنین بخاطر داشتن آب و هوای سالم و مطبوع هر سال گردشگران و مسافران زیادی را در فصل تابستان به خود جذب میکند. طرقبه دارای «پارک شهر» میباشد و در دو طرف جاده ورودی آن مغازه‌های بسیاری وجود دارد که انواع خشکبار و صنایع دستی را برای استفاده مسافران دارند. محصولات باغی طرقبه بسیار زیاد میباشد که سیب و گیلاس مرغوب و معروفی دارد. تور مشهد پاییز 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: طرقبه مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 5 مهر 1394
.

 بازار حکیم مشهد

  بازار حکیم مشهد

بازار حکیم مشهد اولین و قدیمی ترین بازار روسها در مشهد است . بازار حکیم مشهد یکی از بزرگترین مراکز خرید مشهد بحساب می آید که با توجه به تنوع اجناس ، مورد توجه زائران و مسافران تور مشهد میباشد . این بازار شامل ۴ طبقه و ۱۲۰ واحد تجاری میباشد که در آن تمام اجناس مورد نیاز از قبیل انواع پوشاک و مانتو های چهار فصل ، انواع اسباب بازی ، سیسمونی کودک ، کت و شلوار ، لوازم آرایشی و بهداشتی و نقره جات و انواع کریستال و لوازم خانگی و کیف و کفش و ... به مردم عرضه می شود .تور مشهد پاییز 94


بازار رضا مشهد

بازار رضا مشهد

بازار رضا مشهد از بزرگترین مراکز خرید ویژه زائران و مسافران است. بازار رضا مشهد دارای انواع متنوع سوغات مشهد مانند: انگشتر عقیق، فیروزه، عطریات، طلاجات، نبات، زعفران، مهر و سجاده و تسبیح می باشد. بازار رضا در مساحتی به طول 800 و عرض 30 متر بنا شده است که در کل 72000 متر مربع دارای زیربنا می باشد. طول بازار در 2 دالان و 2 طبقه در کل 3 km می باشد. تور مشهد آبان 94



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد, بهترین مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 5 مهر 1394
.

رستوران ترکیش فود مشهد

در این فست فود غذاهای ترکی مانند : پیده بن فیله ، پیده قارچ و مرغ ، سارما بیتی ، پیده سیزیجات ، لهمجون ، میکس کباب و چند غذای ایرانی مانند استیک گوشت و مرغ و ماهی تنوری نیز سرو می شود . کیفیت غذاها خوب است و رستوران از سرویس دهی خوبی برخوردار است . گردشگران تور مشهد می توانند برای صرف غذاهای ایرانی و فرنگی به این رستوران مراجعه کنند .

 


رستوران شورورزی مشهد

این رستوران یکی از رستوران های معروف مشهد می باشد . این رستوران با ظرفیت 400 نفر دارای امکاناتی مانند سالاد بار نیز می باشد . گردشگران تور مشهد می توانند برای صرف غذا به این رستوران آمده و در آنجا به صرف غذا بپردازند .غذاهای این رستوران دارای کیفیت خوب و قیمت مناسب می باشد . فضای این رستوران بسیار تمیز و کارکنانش به گرمی با مسافران تور مشهد برخود می کنند .

 


 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های مشهد, بهترین رستوران های مشهد , رستوران های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 5 مهر 1394
.

هتل 4 ستاره باده استانبول ترکیه

هتل 4 ستاره باده استانبول ترکیه

هتل باده استانبول ترکیه در شمار هتل های 4 ستاره استانبول قرار دارد و در نزدیکی میدان تکسیم استانبول بنا شده است.  فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک 21 کیلومتر می باشد و مراکز خرید استانبول حدود 400 متر از هتل باده استانبول ترکیه فاصله دارد. همچنین هتل در نزدیکی ایستگاه مترو قرار گرفته است از این رو گزینه مناسبی برای گردشگران تور ترکیه به شمار می رود .  این هتل از 128 اتاق و سوییت تشکیل شده است. تمامی اتاق های هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشند. هتل صبحانه را به صورت بوفه به میهمانان تور ترکیه ارائه می دهد.

از امکانات هتل باده استانبول می توان به رستوران با غذاهای متنوع , سرویس شبانه روزی , مجهز به سیستم تهویه , حمام سنتی ترکی و حمام بخار , پارکینگ ویژه هتل , لاندری , تلویزیون مجهز به شبکه های ماهواره ای , خشکشویی و اتوکشی , سرو صبحانه در اتاق , اتومبیل برای کرایه بنا به درخواست مسافران تور ترکیه و ... اشاره کرد. تور ترکیه آبان 94

 

هتل 4 ستاره باده استانبول ترکیه

هتل 4 ستاره باده استانبول ترکیه

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل 4 ستاره باده استانبول ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 5 مهر 1394
.

هتل 5 ستاره آوانتگارد استانبول ترکیه

هتل 5 ستاره آوانتگارد استانبول ترکیه

هتل آوانگارد استانبول ترکیه یکی از هتل های 5 ستاره و لوکس استانبول می باشد. این هتل دارای فروشگاه های مختلفی می باشد از این رو برای مسافران تور ترکیه که قصد خرید در استانبول را دارند گزینه بسیار مناسبی به شمار می رود. هتل آوانگارد دارای 84 اتاق تمیز می باشد و دارای سه سوییت است. اتاق های هتل ضد صدا می باشند تا میهمانان تور ترکیه بتوانند در آرامش کامل در هتل استراحت نمایند. همچنین در هتل اتاق جلسه کاملا مجهزی نیز تعبیه شده است. این هتل با ارائه بهترین امکانات آماده پذیرایی از شما مسافران تور ترکیه می باشد.

از امکانان هتل آوانگارد استانبول ترکیه می توان به رستوران با منوی غذایی متنوع , سرویس شبانه روزی , خدمات لباسشویی , خشکشویی , لباسشویی و اتوکشی , صرافی , سالن بدنسازی , خدمات نگهداری از کودکان , استخر فصلی , سولاریوم , حمام سنتی ترکی و حمام بخار و ... اشاره کرد.

هتل 5 ستاره آوانتگارد استانبول ترکیه

هتل 5 ستاره آوانتگارد استانبول ترکیه

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل 5 ستاره آوانتگارد استانبول ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 5 مهر 1394
.

هتل 5 ستاره کرون پلازای استانبول ترکیه

هتل 5 ستاره کرون پلازای استانبول ترکیه

هتل کرون پلازای ترکیه استانبول از جمله هتل های 5 ستاره و لوکس استانبول به شمار می رود این هتل در منطقه قدیمی استانبول واقع شده است و از 4 ساختمان جدا تشکیل شده است. هتل کرون پلازا دارای 265 اتاق می باشد. تمامی اتاق ها بسیار راحت و تمیز می باشد. این هتل با بهترین امکانات آماده ارائه خدمات به میهمانان تور ترکیه می باشد تور ترکیه آبان 94

از امکانات هتل کرون پلازای استانبول ترکیه می توان به  رستوران های کباب ترکی و کباب سلطانی , رستوران های بین المللی , کافه , آرایشگاه , اینترنت وایرلس , استخر سونا , جکوزی , ماساژ , سالن بدنسازی , حمام ترکی و... اشاره کرد. مسافرین تور ترکیه می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده نمایند و سفری خوش را تجربه نمایند. تور ترکیه آبان 94

 

هتل 5 ستاره کرون پلازای استانبول ترکیه

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل 5 ستاره کرون پلازای استانبول ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 5 مهر 1394
.

هتل 3 ستاره آلزر استانبول ترکیه

هتل 3 ستاره آلزر استانبول ترکیه

هتل آلزر استانبول ترکیه از جمله هتل های 3 ستاره استانبول می باشد که در سال 2008 دوباره سازی شد. این هتل در روبروی مسجد کبود بنا شده است و در مجاورت دریای مرمره قرار دارد. هتل آلزر استانبول به صورت شبانه روزی آماده پذیرش مسافران تور ترکیه می باشد. این هتل از شش طبقه که شامل 22 اتاق می باشد تشکیل شده است و مجهز به اینترنت وایرلس می باشد. فاصله هتل تا وسایل نقلیه شهری 50 متر است. در هتل صرافی نیز قرار دارد تا مسافران تور ترکیه بتوانند بدون اتلاف وقت مبادلات ارزی خود را انجام دهند. تور ترکیه آبان 94

 

از جمله امکانات هتل آلزر استانبول ترکیه می توان به : رستوران با منوی انواع غذاهای خوشمزه , مجهز به سیستم تهویه , اینترنت , لباسشویی و خشکشویی و اتوشویی , خدمات نگهداری از اطفال و ... اشاره نمود. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری به یاد ماندنی را برای میهمانان تور ترکیه به ارمغان می آورد. تور ترکیه آبان 94

 

هتل 3 ستاره آلزر استانبول ترکیه

هتل 3 ستاره آلزر استانبول ترکیه



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل 3 ستاره آلزر استانبول ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 5 مهر 1394
.

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی