.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

رستوران رضایی مشهد در خیابان آبکوه و چهار راه کلاهدوز شهر مشهد قرار دارد که بین زائران و مشهدی ها طرفداران زیادی دارد . از مهم ترین ویژگی های این رستوران که سبب جذب مشتریان بسیار آن شده ، کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب است . این رستوران دو طبقه که از موقعیت مکانی مناسبی نیز برخوردار بوده و نسبتا به حرم نیز نزدیک است بین ساعات 11:30 الی 3 بعد از ظهر و 7 الی 11:30 شب به مشتریان سرویس دهی می کند . در تور لحظه آخری مشهد صرف غذا در این رستوران را از دست ندهید.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران رضایی مشهد, رستوران های مشهد, بهترین رستوران های مشهد , رستوران های ارزان مشهد, رستوران های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 27 مرداد 1394
.

اگر با تور مشهد مهر 94 به مشهد سفر میکنید حتما از جاهای دیدنی مشهد  دیدن کنید . از جمله بناهای تاریخی واقع در حرم مطهر امام  رضا (ع)، باید از ساختمان مدرسه امیر سیدی مقلب به «یوسفیه» یا «دودر» نام برد که در غرب حرم مطهر مطهر مشهد  و مقابل مدرسه دیگری به نام پریزاد واقع شده است. این بنا در سال843ق ساخته شده و از نوع ابنیه چهار ایوانی و دارای غرف و حجره‌هایی بر طرفین ایوان‌ها در دو طبقه است که از نظر شکل و وسعت با یکدیگر شباهت چندانی ندارند.

مدرسه دودر مشهد دارای 600 مترمربع مساحت و 32 حجره است. در زیر گنبد جنوب شرقی بنا، سنگ قبر بانی آن «غیاث‌‌الدین امیر یوسف خواجه بهادر» دیده می‌شود که دارای معماری خواص و زیبایی میباشد. سازنده ای بنا  در سال 846ق وفات یافته است. گنبد غربی مدرسه نیز گورگاه «امیر سیدی» از امرای بزرگ عهد تیموری و خاندان بانی مدرسه است. فضای معماری بنا پس از زلزله سال 1084ق، در سال 1088ق به امر مادر شاه سلیمان صفوی مرمت شده است که به حالت اولیه بازگردانی شود.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مدرسه دودر مشهد , دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 27 مرداد 1394
.

هتل تهران مشهد

هتل تهران در شهر مشهد مقدس یکی از با سابقه ترین هتل های سه ستاره این شهر می باشد که در سال 1352 افتتاح گردیده است. حرم مطهر امام رضا (ع) در فاصله 2 دقیقه ای با خودرو قرار دارد که برای زائرین مناسب می باشد. فرودگاه بین المللی شهر مشهد در فاصله 9 کیلومتری و استگاه راه آهن در فاصله 4 کیلومتری از هتل تهران مشهد قرار دارند همچنین فاصله تا بازار اصلی شهر هم بسیار ناچیز است و با خودرو در حدود 2 دقیقه زمان نیاز است تا مسافرین تور مشهد به بازار رضا برسند. از امکاناتی که هتل تهران مشهد در اختیار مسافرین تور مشهد تابستان 94 قرار می دهد می توان به کافی شاپ، کافی نت، لابی، لاندری، چایخانه، صندوق امانات، نمازخانه، تاکسی سرویس رستوران و پارکینگ با ظرفیت 30 ماشین اشاره کرد. اتاق های این هتل به تجهیزاتی نظیر تلفن، تلویزیون، مبلمان، یخچال، حمام، سرویس ایرانی و سرویس خارجی مجهز هستند. اینترنت وایرلس در فضاهای لابی و اتاق های هتل تهران مشهد در دسترس است که میهمانان تور مشهد برای استفاده از این خدمت باید هزینه اضافی بابت آن را پرداخت کنند.اقامت در این هتل در تور مشهد 94 سرشار از خاطره می باشد.

آدرس : مشهد، خيابان امام رضا، نبش امام رضا 8

هتل تهران مشهد

هتل تهران مشهد

هتل تهران مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل تهران مشهد , هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 27 مرداد 1394
.

هتل سهند مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد می باشد که در آبان ماه سال نود ویک با دکوراسیونی بسیار شیک و مجلل افتتاح شد .این هتل دارای ۶۰ اتاق ۲ و ۳ تخته در ۶ طبقه با ظرفیت ۱۴۴ تخت و ۲۳ کاناپه جمعا ۱۶۷ نفر می باشد . فاصله حدود ۲۰۰ متری تا حرم امام رضا و بدون وسیله نقلیه حدود ۵ دقیقه پیاده روی برای زیارت حرم وقت لازم است. فاصله هتل تا فرودگاه حدود ۳۰ دقیقه و تا ایستگاه راه آهن حدود ۱۵ دقیقه می باشد و ترنسفر مسافران محترم تور مشهد شهریور 94 از فرودگاه ، راه آهن ، ترمینال و یا نقاط دیگر شهر مقدس مشهد بصورت رایگان صورت می گیرد.رستوران هتل سهند با بهره گیری از بهترین آشپزهای ایرانی و عربی تجربیات جدید و خاطره انگیزی را در این زمینه فراهم آورد. نهار و شام در هتل سهند مشهد به صورت بوفه آزاد می باشد. کافی شاپ هتل سهند واقع در طبقه فوقانی لابی محیط دل انگیز و سر شار از آرامش را همراه با بهترین امکانات و مجربترین کادر ممکن به ارمغان می آورد.

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل سهند مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 27 مرداد 1394
.

در تور دبی 94 حتما از این اثر تاریخی دیدن کنید. یکی از مکانهای دیدنی و تاریخی دبی خانه شیخ سعید اقامتگاه رسمی شیخ سعید آل مکتوم، امیر دبی (1958-1912) و پدر بزرگ امیر کنونی، شیخ محمد بن راشد آل مکتوم می باشد که به تازگی نیز مرمت شده است. در ساخت این خانه از معماری خانه‌های قدیم ایران در ناحیه کویر و جنوب ایران الهام گرفته شده ‌است و مواد اولیه ساخت این خانه آهک و ساروج می باشد .این خانه دارای یک حیاط بسیار بزرگ با پنج بخش مستقل برای افراد خانواده بوده است که هر بخش آن شامل یک ایوان، مهمان خانه و تعدادی اطاق می باشد . بادگیرها ، درب‌ها و پنجره‌های کنده کاری شده، نورگیر‌های مشبک چوبی ، همه تصویرگر خانه‌های قدیمی دبی  می‌باشند. این خانه که قدمت آن به سال 1896 باز می‌گردد، امروزه کلکسیون نادری از عکسهای تاریخی، سکه‌، تمبر و اسناد تاریخی دبی را در خود جای می‌دهد.ساعات بازدید این اثر تاریخی برای گردشگران تور دبی شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت 8 الی 20:30 و  جمعه 15 الی 20:30 می باشد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: خانه شیخ سعید در دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 27 مرداد 1394
.

در تور دبی خرید از مرکز خرید سیتی سنتر را فراموش نکنید.مرکز خرید سیتی سنتر یکی از بزرگترین مراکز خرید دبی واقع در خیابان القرهود مقابل باشگاه گلف خور است که دارای یازده سالن سینما،مرکز بازی کودکان , سرزمین جادویی کودکان و فروشگاه بزرگ هایپر مارکت کارفور نیز می باشد.این مرکز خرید در زمینی به مساحت سیصد و هفتاد هزار مترمربع ساخته شده است و همچنین دارای سیزده رستوران ، کافی شاپ و سیصد فروشگاه است.سه طبقه این مرکز، فروشگاه است و طبقه ی همکف آن پارکینگ می باشد.در قسمتی از این طبقه لوازم الکترونیکی شامل انواع وسایل بازی از قبیل جدیدترین بازیهای کامپیوتری و ویدیوئی را ارائه می دهد.قسمت عرضه کننده فست فود به شکل یک میدان بزرگ در این مرکز واقع شده است.در مجاور این مرکز خرید ، هتل سافیتل و ساختمان اداری یازده طبقه نیز واقع شده است.ساعت کار این مرکز خرید برای بازدید کنندگان تور لحظه آخری دبی از ساعت 10 صبح تا 10 شب و جمعه ها از ساعت 2 بعداز ظهر تا 10 شب می باشد. 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید سیتی سنتر دبی , مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 27 مرداد 1394
.

يکي از پارک‌ها و تفریحگاههای معروف دبي پارک ساحلي الممزر دبی میباشد. اين پارک با مساحتي حدود 106 هکتار در منطقه ی الحمرية بعد از اسکله الحمريه قرار دارد.اين پارک بويژه در روزهاي جمعه بسيار شلوغ مي‌باشد ولي ازدحام جمعيت به دليل وسعت زياد پارک به چشم نمي‌آيد. يک آمفي تئاتر بزرگ نيز در اين پارک وجود دارد. اين پارک وسيع شامل چهار ساحل، دو استخر، زمين بازي ويژه کودکان، چمنزارهاي گسترده و درختان و بوته زارهاي فراوان مي‌باشد که تفرجگاه آرامي را بوجود آورده‌اند.امکانات رفاهی این پارک شامل سایبان ها،اتاق های استراحت , رستوران و کافه تریاها , جایگاه کباب پزی مدرن،امکانات تهویه هوا و ایجاد نسیم مصنوعی در برخی قسمت های پارک و کلبه های اجاره ای ویژه جهت اقامت توریستهای تور دبی شهریور 94 می باشد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: پارک ساحلی الممزر دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 27 مرداد 1394
.

هتل پنج ستاره شرایتون کریک در کنار آبنمای شهر دبی در موقعیتی ممتاز از دبی  واقع شده است .اتاقهای این هتل 5 ستاره دبی مشرف به شهر و آبنمای خود را با پنجره های بزرگ قدی به میهمانان ارائه میدهد.تمامی اتاقها از تلویزیون LCD، نمایشگر دی وی دی و گیرنده ماهواره برخوردار بوده و برخی دیگر نیز با سرکشی شبانه روزی خدمتکارها، سرویس دهی میشوند.هتل تنها 3 کیلومتر تا بازارهای معروف طلا و ادویه شهر دبی فاصله داشته و ظرف کمتر از 15 دقیقه نیز، با ماشین میتوان به مراکز تجاری برجمان و سیتی سنتر دیره دست یافت.اقامت در این هتل در تور دبی پاییز 94 سرشار از لذت و خاطره می باشد. این هتل از بهترین هتل های 5 ستاره دبی است.مرکز سلامتی هتل از ورزشگاه مجهز به دستگاه های ورزشی ، سونا، اتاق بخار و ماساژ درمانی تشکیل شده است. این ورزشگاه به استخر بزرگسالان و کودکان مشرف میباشد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل شرایتون کریک دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 27 مرداد 1394
.

هتل هالمارک واقع در منطقه دیره دبی و نزدیک به ایستگاه مترو الرقه و مرکز خرید الغریر یکی از هتلهای چهارستاره و لوکس دبی به شمار می آید.موقعیت هتل هالمارک  دبی بسیار مناسب بوده و به بسیاری از جاذبه های گردشگری دبی ، مراکز تجاری ، بازار طلا و ادویه جات ، آبنمای موزیکال دبی و بازار مینا نزدیک می باشد . معماری و طراحی هتل هالمارک دبی به نحوی بوده تا بتواند با 114 اتاق و سوئیت با بهره مندی از وسایلی زیبا و نور مناسب ، امکاناتی تاپ و به روز ، فضایی رویایی و دلنشین را برای میهمانان تور دبی به وجود بیاورد.امکانات هتل هالمارک دارای امکانات ورزشی و تفریحی سرشار از تحرک وسرزندگی می باشد  که بسیار متنوع و مفرح است . سالن بدنسازی مجهز ، سونا ، ماساژ ، استخر روباز برای کودکان و بزرگسالان ، آرایشگاه ، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی ، صبحانه در اتاق ، خدمات شستشوی لباس ، مرکز خرید ، صرافی ، خدمات پزشکی ، خدمات کپی و فکس ، کرایه اتومبیل ، خدمات تور و تهیه بلیط ، پذیرش شبانه روزی و بسیاری امکانات رفاهی دیگر در این هتل به گردشگران تور دبی مهر 94 ارائه می شود.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل هالمارک دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 27 مرداد 1394
.

مسجد رستم پاشا یکی دیگر از شاهکارهای معمار سنیان در استانبول می باشد. این مسجد در سال ۱۵۶۱ میلادی به دستور رستم پاشا ، وزیر بزرگ و داماد سلیمان اعظم بنا نهاده شد و نمایشگر بهترین معماری و كاشیكاری عثمانی است. گفته می‌شود كه این مسجد پیش الگوی شاهكار معمار سنیان، مسجد سلیمیه است.بالای پله‌های ورودی، ایوان زیبای ستون‌دار مسجد است و از میان آنها نمای كاشیكاری شده مسجد با كاشی‌های ایزنیك پیداست که از همان نوع كاشی‌های زیبای داخل و یك گنبد بسیار زیبا توسط چهار ستون استوار شده است.كاشی كاری‌های بسیار گرانقیمت و پراقبال حكایت از ثروت و نفوذ رستم پاشا دارند. در تور لحظه آخری استانبول دیدار از این اثر تاریخی را از دست ندهید.

 

مسجد رستم پاشا استانبول

 

مسجد رستم پاشا استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مسجد رستم پاشا استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 27 مرداد 1394
.

مرکز خرید گالریا ولین مجتمع تجاری مدرن و به سبک اروپایی تور ترکیه که در سال 1988 در استانبول افتتاح شد. معماری مرکز خرید گالریا ترکیه از  روی مراکز خرید گالریا در ایالات متحده امریکا ، شهرهای  هوستون و تگزاس  الهام گرفته  شده است. مرکز خرید گالریا در استانبول که از معروفترین بازارهای استانبول می باشد در زمینی به مساحت هفتاد و هفت هزار متر مربع در جاده ساحلی آتاکوی قرار گرفته است و شامل مغازه های گوناگون با برندهای معروف،سالن بولینگ،سینما رستوران و اسکیت روی یخ نیز می باشد.در تور استانبول 94 خرید از این مرکز خرید را از دست ندهید. مرکز خرید گالریا در استانبول در سال 1990 به دلیل طراحی پیچیده ، ساخت و ساز سریع و  ویژگی های  ساختاری به عنوان برجسته ترین  مرکز خرید جهان برگزیده شد .برای افرادی که به دنبال معتبرترین کالا با برند می باشند میتوانند از این مرکز خرید استفاده کنند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید گالریا استانبول ,مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 27 مرداد 1394
.

هتل مارتی استانبول

هتل مارتی استانبول در شمار هتل های 5 ستاره استانبول قرار دارد و از 11 طبقه و 270 اتاق تشکیل شده است این هتل در بهترین قسمت استانبول، در در منطقه تکسیم استانبول واقع شده است و از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است . این هتل به ایستگاه های حمل و نقل عمومی، رستوران ها، موزه ها و ... نزدیک می باشد از این رو دسترسی به این مناطق را برای مسافران تور استانبول مهر 94 آسان نموده است. این هتل در 1/7 کیلومتری کاخ دلمه باغچه، 2/2 کیلومتری برج گالاتا و 4/3 کیلومتری بازار بزرگ قرار دارد.تمامی اتاق های این هتل مجهز به تلویزیون 42 اینچ، میز ، وای فای رایگان، تلفن، آب معدنی رایگان، حمام، سشوار، دماسنج، تهویه، مینی بار و دمپایی می باشند. این هتل اقامتی راحت و خاطره انگیز را برای مسافران تور استانبول شهریور 94 به ارمغان می آورد.از امکانات هتل مارتی استانبول می توان به پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، آسانسور، 4 اتاق جلسه، صبحانه بوفه، رستوران، کافی شاپ، روزنامه رایگان در لابی، لاندری، نگهداری از کودکان، خدمات ازدواج و .... اشاره کرد.

هتل مارتی استانبول

هتل مارتی استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل مارتی استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 27 مرداد 1394
.

هتل آماری واترگیت هتلی پنج ستاره میباشد و در منطقه مدرن و تجاری و بازرگانی شهر بانکوک تایلند واقع شده است. فروشگاه های Central World و Gaysorn Plazaو Siam Paragon و همچنین فروشگاه های پوشاک و مد Pratunam تنها در چند قدمی هتل قرار دارند و پیاده میتوان به آنجا رسید. مسافران تور تایلند شهریور 94 میتوانند پس از یک روز پر مشغله ، با بهره مندی از خدمات ماساژ درمانی مرکز Sivara Spa که گویی بهشتی درقلب شهر است؛ دمی را به آرامش سپری کنند و با استحمام در استخر التیام بخش مملو از گلبرگ های گل سرخ و عطراگین سنبل اضطراب و نگرانی را از خود دور کرده و تجديد قوا كنند. سپس مي توانند به اتاق استراحت بزرگ خود بازگردند و صبح با استشمام عطر صبحانه تازه و خوشمزه از خواب بیدار شوند و روز فوق العاده دیگری را در این شهر فریبنده از سر گیرند.اقامت در این هتل در تور تایلند تابستان 94 اقامتی سرشار از لذت و خاطره به ارمغان می آورد.

 

هتل آماری واترگیت بانکوک تایلند

 

هتل آماری واترگیت بانکوک تایلند

 

هتل آماری واترگیت بانکوک تایلند

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل آماری واترگیت بانکوک تایلند,هتل های تایلند, بهترین هتل های تایلند , هتل های ارزان تایلند , هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 27 مرداد 1394
.

جزیره پوکت در جنوب تایلند از یک ساحل آرامشی به نام ساجل کامالا برخوردار می باشد که شبها با چراغ های رنگارنگی تزیین شده است .این یک ساحل تمیز و پر از شن و ماسه می باشد که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است .ساحل كامالا(Kamala) جزو  یکی از دیدنی های پوکت و یکی از سواحل پوکت تایلند می باشد که در قسمت شمال پاتونگ بر روي تپه اي تماشايي واقع است .كامالا منزلگاهي است که بيشترين جذابيتهاي آن شعر و موسيقي سنتي فانتاسي است. این ساحل توسط تپه های جنگلی احاطه شده است .در اطراف این ساحل هتل های شیک برای اقامت و استراحت گردشگران تور تایلند مهر 94 و توریست ها و رستوران های مجهز از انواع غذاهای دریایی واقع شده است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: ساحل کامالا در پوکت تایلند, دیدنی های تایلند, جاذبه های دیدنی تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , مکانهای دیدنی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 27 مرداد 1394
.

هتل گاردنیا کیش هتلی دو ستاره و تمیز می باشد که بین میدان حافظ و میدان امیر کبیر می باشد.هتل گاردنیا کیش از جمله هتل های ساحلی کیش می باشد. هتل گاردینا کیش تا فرودگاه با اتومبیل فقط پانزده دقیقه فاصله دارد همچنین برای میمانان و مسافران تور کیش 94 خود ترانسفر فرودگاهی دارد. از امکانات دیگر هتل گاردینا کیش مهیا بودن اتومبیل برای مسافران برای رفتن به مراکز خرید , اینترنت رایگان، بازدید از جاذبه های گردشگری کیش مانند : شهر دیدنی حریره ، بندرگاه باستان ، کلبه هور , آکواریوم زیبا و طبیعی، کشتی جذاب یونانی،درخت سبز و پارک زیبای ساحلی مرجان می باشد. همچنین هتل گاردینا کیش برای علاقه مندان به ورزش تفریحی جت اسکی 30% تخفیف در نظر گرفته است. و همچنین 50 % جنگل زیبای شبهای شایان، 30 % غواصی برای بانوان و 30 % اجاره اتومبیل هم با راننده و هم بدون راننده , کرایه دوچرخه 30% تخفیف، 40 % برای تخفیف شام رستوران هتل داریوش، 35 % کافی شاپ گاردنیا و 20 % رستوران خوب گاردنیا که برای مسافران تور کیش تابستان 94 خود انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه را تدارک دیده است.

 

هتل گاردنیا کیش

 

هتل گاردنیا کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل گاردنیا کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 27 مرداد 1394
.

هتل آفتاب شرق كيش

هتل آفتاب شرق تور کیش در ابتدای جاده جهان و در منطقه بومی نشین جزیره زیبای کیش احداث شده است. این هتل در گروه هتل های 3 ستاره جزیره قرار دارد. یک کافی نت با اینترنت وایرلس در لابی این هتل در نظر گرفته شده است. این هتل ازخدمات رایگانی چون ناهار و دوچرخه سواری برخوردار می باشد که یکی از امکانات درخور توجه هتل آفتاب شرق کیش برای مسافران تور کیش می باشد.  در فاصله 10دقیقه ای از این هتل فرودگاه کیش و نیز در فاصله 5 دقیقه ای از آن مراکز خرید جزیره قرار دارد.  لابی هتل نیز مجهز به اینترنت پرسرعت برای میهمانان وجود دارد. یک کافی شاپ با ظرفیت 30 نفر نیز در طبقه همکف این هتل در نظر گرفته شده است. یک میز بیلیارد برای سرگرمی میهمانان تور کیش در طبقه اول هتل وجود دارد.

 امکانات هتل شامل:

خدمات خانه داري، فضاي سبز،  نمازخانه، صندوق امانات اختصاصي، تاكسي سرويس، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، پارك كودكان، خشکشویی، امکانات رفاهی : لابي، رستوران ویژه مسافران تور کیش، كافي شاپ، سالن كنفرانس، ماهواره، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه، آژانس خدمات مسافرتی، اتاق بیلیارد، پیست دوچرخه سواری، اجاره اتومبیل، سالن ورزشي می باشد.

آدرس: کیش ،میر مهنا ،میدان سعدی 

 

 

تصویر هتل آفتاب شرق کیش

تصویر هتل آفتاب شرق کیش

تصویر هتل آفتاب شرق کیش

تصویر هتل آفتاب شرق کیش

تصویر هتل آفتاب شرق کیش

تصویر هتل آفتاب شرق کیش

تصویر هتل آفتاب شرق کیش

تصویر اتاق هتل آفتاب شرق کیش

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل آفتاب شرق كيش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 6 مرداد 1394
.

هتل آنا کیش

هتل آنا تور کیش در زمینی به مساحت 8500 متر مربع احداث شده است. این هتل در سال 1377 در میدان امیرکبیر ساخته شده است. هتل آنا کیش در محوطه ای بسیار و زیبا و باطراوت قرار گرفته است. در این هتل مجموعا 152 اتاق وجود دارد که هر اتاق آن ظرفیت 1 تا 5 نفر را دارد. فرودگاه در فاصله 5 دقیقه ای از این هتل و نیز مراکز خرید در فاصله 5 دقیقه ای از هتل مسافران تور کیش واقع شده است. هتل آنا در گروه هتل های 3 ستاره کیش قرار دارد. هتل خدماتی در حد یک هتل 4 ستاره را به میهمانان خود ارایه می دهد.

 

 امکانات هتل شامل:

لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه ویژه مسافران تور کیش، گشت سیاحتى جزیره سرویس ۲۴ ساعته، امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها، لابي، رستوران، كافي شاپ، سالن كنفرانس، پارك كودكان، خدمات خانه داري، فضاي سبز، سالن ورزشي، نمازخانه، تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، آژانس خدمات مسافرتي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده ویژه مسافران تور کیش و... می باشد.

 آدرس : كيش ،ميدان اميركبير ،جنب پاساژپارس نيك

 

 

تصویر هتل آنا کیش

تصویر هتل آنا کیش

تصویر هتل آنا کیش

تصویر لابی هتل آنا کیش

تصویر هتل آنا کیش

تصویر رستوران هتل آنا کیش

تصویر هتل آنا کیش

تصویر اتاق هتل آنا کیش

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل آنا کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 6 مرداد 1394
.

هتل سیمرغ كيش

هتل سیمرغ تور کیش در گروه هتل های 3 ستاره کیش می باشد و در ابتدای جاده جهان و در بلندترین منطقه توریستی کیش واقع شده است. مساحت این هتل 20234 هزار متر مربع می باشد. در این هتل مجموعا 86 اتاق و 306 تخت خواب توجود دارد. ساحل اختصاصی یکی از ویژگی های این هتل برای میهمانان محسوب می شود. هتل سیمرغ تور کیش در جنوب شرقی جزیره کیش قرار گرفته است. همچنین هتل سیمرغ از فضایی سرسبز با درختان نخل و گل و گیاه برخوردار می باشد. 

امکانات هتل شامل:

پاركينگ اختصاصي هتل  و  پاركينگ سرپوشيده،  فضاي سبز،  صندوق امانات اختصاصي، لابي،  رستوران،  كافي شاپ،  پذیرش شبانه روزی ویژه مسافارن تور کیش و... می باشد.

 آدرس : کیش ,ابتدای خیابان جهان ,بعد از بازار مرجان

 

 

تصویر هتل سیمرغ کیش

تصویر هتل سیمرغ کیش

تصویر هتل سیمرغ کیش

تصویر هتل سیمرغ کیش

تصویر هتل سیمرغ کیش

تصویر هتل سیمرغ کیش

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل سیمرغ كيش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 6 مرداد 1394
.

هتل اورنج کانتی تور آنتالیا 94 در گروه هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد. این هتل یکی از محوب ترین هتل در میان مسافران تور آنتالیا می باشد. معماری این هتل که به سبک آمستردام قرن 16 میلادی طراحی شده است. استخر این هتل 5000 هزار متر مربع وسعت دارد. در فاصله 45 دقیقه ای از این هتل فرودگاه آنتالیا واقع شده است. هتل اونج کانتیتور آنتالیا 94 در مجموع از 512 اتاق و سوییت برخوردار است. این هتل در منطقه کمر آنتالیا قرار دارد.

از امکانات این هتل می توان به مرکز سلامت و آبگرم، آرایشگاه و سالن زیبایی، ماساژ، ساحل و پلاژ اختصاصی، صرافی، فروشگاه، خدمات گردشگری، انبار بار و چمدان، آسانسور، روزنامه، تهویه مطبوع، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ویژه مسافارن تور آنتالیا 94، خدمات شستشوی لباس، سرویس نگه داری از کودکان، لاندری و صندوق امانات، رستوران، بار، کافی شاپ، دو سالن بدنسازی، پارک آبی، سونا و جکوزی، غواصی، موج سواری، قایق رانی با کانو، حمام ترکی و بخار، زمین تنیس، پرتاب دارت، پینگ پنگ ویژه مسافران تور آنتالیا 94 و... اشاره نمود.

برای اطلاعات بیشتر از نظر مسافران در مورد هتل اورنج کانتی آنتالیا بازدید نمایید.

 

هتل اورنج کانتی آنتالیا

هتل اورنج کانتی آنتالیا

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: قیمت هتل اورنج کانتی آنتالیا؟,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 6 مرداد 1394
.
کیفیت هتل لتونیا ریزورت آنتالیا؟

هتل لتونیا ریزورت تور آنتالیا 94 در گروه هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد. این هتل در مجموع از 247 اتاق و سوییت تشکیل شده است. هتل لتونیا در منطقه بلک واقع شده است. این هتل در فضایی سرسبز و همچنین در کنار ساحل قرار گرفته است. فرودگاه آنتالیا در فاصله 35 کیلومتری از این هتل قرار دارد. از امکانات این هتل می توان به سالن کنفرانس، سونا جکوزی ویژه مسافارن تور آنتالیا 94، خدمات پزشک، صرافی، لاندری، فروشگاه، کافی شاپ، میز گلف و پینگ پنگ، بوفه صبحانه، استخر، سالن بدنسازی، حمام ترکی، زمین تنیس و ... اشاره داشت.

 

هتل لتونیا ریزورت آنتالیا

هتل لتونیا ریزورت آنتالیا

 می توانید برای اطلاع از امکانات بیشتر از نظر مسافران در مورد هتل لتونیا ریزورت آنتالیا بازدید نمایید. 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: کیفیت هتل لتونیا ریزورت آنتالیا؟,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 6 مرداد 1394
.
 امکانات هتل پرتو بلو آنتالیا؟

 هتل پرتو بلو تور آنتالیا 94 در گروه هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد. این هتل از دو ساختمان با 346 اتاق و سوییت تشکیل شده است. هتل پرتو بلو در ساحل کنیالت، یکی از طولانی ترین سواحل حاشیه دریای مدیترانه و در دامنه کوه های "بیدلر" احداث شده است. مرکز تفریحی آنتالیا در فاصله 8 کیلومتری این هتل تور آنتالیا 94 قرار گرفته است.

از امکانات این هتل می توان به : لابی با پذیرش ۲۴ ساعته، صرافی، آسانسور، بار، کافه، دیسکو، کلاب، صندوق امانات،رستورانی، سالن استراحت، سرو غذا در اتاق، خشک‌شویی،خدمات پزشکی ،کلاب‌ شبانه ویژه مسافران تور آنتالیا 94، آرایشگاه، بوتیک، سوپرمارکت و اتاق کنفرانس، سینما،اینترنت بی‌سیم، پارکینگ و ... اشاره نمود.

می توانید برای اطلاع از امکانات بیشتر از نظر مسافران در مورد هتل پورتو بلو آنتالیا بازدید نمایید. 

 

 

هتل پورتو بلو آنتالیا

هتل پورتو بلو آنتالیا

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: امکانات هتل پرتو بلو آنتالیا؟,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 6 مرداد 1394
.

هتل تارا مشهد

هتل تارا مشهد

هتل تارا تور مشهد 94 در سال 1374 افتتاح شده است و دارای 116 واحد متفاوت می باشد. بالکن های این هتل چشم اندازی از حرم امام رضا (ع) را به تصویر می کشد که بسیار زیبا و دل نشین است. از امکانات هتل تارا مشهد می توان به رستوران , کافی شاپ , استخر , سونای خشک و... اشاره کرد. واحدهای این هتل به صورت سنتی و مدرن طراحی و ساخته شده است. هتل تارا تور مشهد 94 تقریبا هشت دقیقه تا حرم پیاده روی دارد.

آدرس: خیابان شیرازی , بین میدان شهدا و چهار راه شهدا


هتل لاله مشهد

هتل لاله مشهد

هتل لاله تور مشهد 94 در یکی از قدیمی ترین خیابان های مشهد واقع شده که دارای پرسنلی مجرب و حرفه ای می باشد. این هتل نیز به یک پارک زیبا و تاریخی کوهسنگی و بازارهای اصلی مشهد نزدیک می باشد. هتل لاله مشهد 101 اتاق 2-3 تخته و آپارتمان های لوکسی با دو و چهار اتاق را دارا می باشد. هر واحد آن دارای دو سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی است. این هتل دارای رستورانی با غذاهای ایرانی و فرنگی ویژه مسافارن تور مشهد 94 , کافی شاپ , لابی , اینترنت و...

فاصله این هتل تا حرم 10 دقیقه با ماشین است

آدرس: مشهد , خیابان کوه سنگی , نبش کوه سنگی بیست و چهارم

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 6 مرداد 1394
.

هتل الماس تور مشهد 94 در گروه هتل های 4 ستاره این شهر قرار دارد. در این هتل 176 اتاق برای رفاه میهمانان در نظر گرفته شده است. این هتل در فاصله 100 متری از حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. هتل الماس دسترسی خوبی به راه‌آهن، فرودگاه و بازارهای مشهد دارد. این هتل در خیابان امام رضا مابین خیابان های امام رضای 4 و 6 قرار گرفته است. همچنین فرودگاه در فاصله 25 دقیقه ای از هتل تور مشهد 94 قرار گرفته است.

از امکانات این هتل می توان به لابی، اینترنت در واحد، جکوزی، آسانسور، گشت درون شهری و برون شهری، ترانسفر فرودگاه، پارکینگ، بیلیارد، تاکسی سرویس، کافی نت، صندوق امانات شخصی، استخر، سالن ورزشی ویژه مسافران تور کیش 94 و...

آدرس: مشهد، بین امام رضا 4 و 6

 

هتل الماس مشهد

هتل الماس مشهد

 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این هتل میتوانید از نظرات مسافران درباره هتل الماس مشهد بازدید نمایید.

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: آدرس هتل الماس مشهد؟,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 6 مرداد 1394
.

هتل آسیا تور مشهد 94 در گروه هتل های 4 ستاره مشهد قرار دارد. این هتل در خیابان پاسداران مشهد واقع شده است. فرودگاه بین المللی 30 دقیقه با این هتل فاصله دارد. همچنین در فاصله 15 دقیقه ای از این هتل ایستگاه راه آهن قرار گرفته است. در ابن هتل در مجموع 157 اتاق وجود دارد. امکانات این هتل شامل آسانسور، لابی، سالن كنفرانس‌ ویژه مسافران تور مشهد 94، صندوق امانات اختصاصی، خدمات خانه داری، صندوق امانات، آسانسور، استخر، سونا، جكوزی، پاركينگ اختصاصی هتل و... می باشد.

آدرس: مشهد، خیابان پاسداران، روبروی سینما قدس

 

هتل آسیا مشهد

هتل آسیا مشهد

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این هتل میتوانید از  نظرات مسافران درباره هتل آسیا مشهد بازدید نمایید.

مطالب مرتبط



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: قیمت هتل آسیا مشهد؟,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 6 مرداد 1394
.

هتل ایران تور مشهد 94 در گروه هتل های 4 ستاره مشهد قرار دارد. این هتل 10 طبقه می باشد و در مجموع از 164 اتاق و سوییت تشکیل شده است. هتل ایران در خیابان خسروی مشهد احداث شده است و یک بار در سال 1392 مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل برای کودکان زیر پنج سال رایگان می باشد. این هتل دسترسی آسانی برای مسافران تور مشهد 94 به حرم مطهر امام رضا(ع) دارد.

از امکانات این هتل می توان به رستوران، لابی، پارکینگ، تهویه، تلویزیون، آسانسور، سالن پذیرایی، تاکسی سرویس، اینترنت در واحد، کافی شاپ، صندوق امانات، تلفن، یخچال، کافی نت، خشکشویی، مینی بار ویژه مسافارن تور مشهدو... می توان اشاره داشت.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این هتل میتوانید از نظرات مسافران درباره هتل ایران مشهد بازدید نمایید.

 

هتل ایران مشهد

هتل ایران مشهد

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: آدرس هتل ایران مشهد؟,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 6 مرداد 1394
.

هتل شباویز کیش چند ستاره است؟

هتل شباویز کیش چند ستاره است؟

هتل شباویز تور کیش 94 در گروه هتل های 2 ستاره کیش می باشد. این هتل در زمینی به مساحت بالغ بر 20000 متر مربع احداث شده است. در این هتل 92 اتاق برای رفاه میهمانان وجود دارد. دریا در فاصله 5 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. هتل شباویز در قسمت جنوب شرقی جزیره و در ابتدای جاده جهان واقع شده است. همچنین پارک ساحلی مرجان در نزدیکی هتل مسافران تور کیش 94 قرار دارد. در اتاق های این هتل به دلیل اینکه با چوب طراحی شده است امکان آشپزی وجود ندارد. از امکانات این هتل می توان به سرویس ایرانی، حمام و صبحانه رایگان، سیستم اعلام حریق، تاکسی سرویس، نمازخانه، لابی، پارکینگ، لاندری، کافی شاپ، ماهواره، صندوق امانات، تلفن، یخچال ویژه مسافارن تور کیش و... اشاره داشت.

آدرس : جزیره کیش، بعد از بازار مرجان

 

 

 

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش . نمای هتل


 

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش . نمای بیرونی


 

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش . لابی هتل

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد امکانات و کم و کیف سرویس دهی هتل میتوانید از نظرات مسافران در مورد هتل شباویز کیش بازدید نمایید.

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل شباویز کیش چند ستاره است؟,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 6 مرداد 1394
.

کیفیت هتل پانیذ کیش؟

کیفیت هتل پانیذ کیش؟

هتل پانیذ تور کیش 94 یکی از هتل های 2 ستاره کیش می باشد. این هتل در زمینی به مساحت  3789.63 هزار متر مربع ساخته شده است. هتل پانیذ در نوار ساحلی جزیره واقع شده است. این هتل تخفیف 50 درصدی پارک دلفین ها و سیرک را به میهمانان خود ارایه می دهد.فرودگاه در فاصله 3 کیلومتری از این هتل قرار گرفته است. اقامت کودکان زیر 5 سال در تور کیش 94 در این هتل به صورت رایگان می باشد.

امکانات این هتل شامل: سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، حمل و نقل، پارکینگ، ماهواره، لابی، رستوران، کافی شاپ، اینترنت، یخچال، تلویزیون، سوئیت ویژه مسافران تور کیش و... می باشد.

آدرس :  جزيره کیش ، نوار ساحلی

 

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش . نمای بیرونی


 

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش . اتاق هتل


 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کم و کیف سرویس دهی هتل میتوانید از نظرات مسافران در مورد هتل پانیذ کیش بازدید نمایید.

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: کیفیت هتل پانیذ کیش؟,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 6 مرداد 1394
.

آدرس هتل سان رایز کیش؟

آدرس هتل سان رایز کیش؟

هتل سان رایز تور کیش 94 در گروه هتل های 3 ستاره جزیره کیش قرار دارد.این هتل در قلب مراکز خرید و مکان های تفریحی کیش قرار گرفته است. این هتل 4 طبقه و 49 اتاق و سوییت تشکیل شده است. یکی از جذابیت های این هتل مشرف بودن اکثر اتاق های به دریای خلیج فارس است. در طبقات این هتل رنگ آمیزی های بسیار متنوعی به کار رفته است. هتل سان رایز تور کیش 94 در نزدیکی بازار پردیس 2 قرار دارد. مراکز خرید در فاصله 5 دقیقه ای و فرودگاه در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل واقع شده است.

از امکانات این هتل می توان از آژانس خدمات مسافرتي، صندوق امانات اختصاصي، پارك كودكان، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه، لابي، رستوران، كافي شاپ ویژه مسافران تور کیش 94، آسانسور، سالن، كنفرانس، خدمات خانه داري، نمازخانه، فضاي سبز، سالن ورزشي، پاركينگ، اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، تاكسي سرويس و... نام برد.

 آدرس: جزیره کیش، نوار سیاحتی، روبروی پردیس

 

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش


هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش


 

هتل سان رایز کیش 

هتل سان رایز کیش


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کم و کیف سرویس دهی هتل میتوانید از نظرات مسافران در مورد هتل سان رایز کیش بازدید نمایید.

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: آدرس هتل سان رایز کیش؟,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 6 مرداد 1394
.

موقعیت هتل آفتاب شرق کیش؟

موقعیت هتل آفتاب شرق کیش؟

هتل آفتاب شرق تور کیش 94 در گروه هتل های 3 ستاره جزیره کیش قرار دارد. این هتل در زمینی به مساحت 1200 متر مربع احدات شده و دارای 47 اتاق برای رفاه میهمانان می باشد. مراکز خرید جزیره در فاصله 5 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. در لابی این هتل یک کافی شاپ مجهز به اینترنت وایرلس ویژه مسافران تور کیش 94 قرار گرفته است. همچنین در طبقه اول این هتل یک میز بیلیارد برای تفریحی میهمانان در نظر گرفته شده است. فرودگاه کیش در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. در این هتل خدمات رایگانی چون ناهار و دوچرخه سواری به میهمانان ارایه می گردد.

از امکانات این هتل می توان به: آژانس خدمات مسافرتي، خدمات خانه داري، فضاي سبز،  نمازخانه، صندوق امانات اختصاصي، تاكسي سرويس، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده ویژه مسافران تور کیش، پارك كودكان، خشکشویی، اتاق بیلیارد، پیست دوچرخه سواری، اجاره اتومبیل، سالن ورزشي، لابي، رستوران، كافي شاپ، سالن كنفرانس، ماهواره، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه،  و... اشاره داشت.

آدرس: کیش ،میر مهنا ،میدان سعدی

 

 

هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق کیش


 

هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق کیش


 

هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق کیش


 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موقعیت هتل میتوانید از نظرات مسافران در مورد هتل آفتاب شرق کیش بازدید نمایید.

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: موقعیت هتل آفتاب شرق کیش؟,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 6 مرداد 1394
.

امکانات هتل گلدیس کیش

 امکانات هتل گلدیس کیش؟

هتل گلدیس تور کیش 94 در گروه هتل های 2 ستاره کیش قرار دارد. این هتل در سال 1369 احداث شده است. مساحت این هتل حدود 6500 متر مربع می باشد و در بلوار ایران قرار گرفته است.

از امکانات این هتل می توان به لابی، رستوران، کافی شاپ، یخچال، اینترنت ویژه مسافران تور کیش 94، تلویزیون، سوئیت، سرویس ایرانی، نمازخانه، حمل و نقل، ماهواره و... اشاره داشت.

آدرس : بلوار ایران، جنب پمپ بنزین

 

 

هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش . نمای بیرونی


 

هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش . رستوران هتل

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کم و کیف سرویس دهی هتل و نیز امکانات آن میتوانید از نظرات مسافران در مورد هتل گلدیس کیش بازدید نمایید.

 مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: امکانات هتل گلدیس کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 6 مرداد 1394
.

هتل ستاره کیش

هتل ستاره کیش در زمینی به مساحت 9639 متر مربع در میدان سیری کیش واقع شده است. هتل ستاره کیش هتلی دو ستاره است که به صورت ویلاهای یک طبقه با آلاچیق های متعدد طراحی شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه 10 دقیقه است و اتاق های بسیار راحتی را به مسافران تور کیش ارائه می دهد.

امکانات هتل ستاره کیش

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس ایرانی، حمل و نقل، نمازخانه، لابی، ماهواره، کافی شاپ

در تور کیش 94 از امکانات متنوع این هتل استفاده کنید.

 

آدرس :  جزيره كيش، ميدان داريوش جنب هتل داريوش

هتل ستاره کیش

اتاق هتل ستاره کیش

رستوران هتل ستاره کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ستاره کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 6 مرداد 1394
.

هتل آبادگران کیش

در تور کیش تعطیلات تابستان 94 در این هتل اقامت کنید.هتل 2 ستاره آبادگران کیش در خیابان پروین اعتصامی و جنب رستوران میر مهنا قرار دارد و به صورت هتل آپارتمان و سوئیتهای ساحلی میباشد. این هتل از هتل های مقرون به صرفه کیش می باشد که با امکانات مطلوب خود سفر خوشی را برای مسافران تور کیش به ارمغان می آورد. با توجه به ساحلی بودن هتل آبادگران، از ویژگی های متمایز این هتل دوچرخه سواری در کنار دریا می باشد. فاصله  هتل تا فرودگاه  15 دقيقه با ماشين میباشد.  اتاق های این هتل مجهز به تلفن، تلویزیون، یخچال، سرویس فرنگی وحمام می باشد.

امکانات هتل آبادگران کیش

سالن كنفرانس، لابي، پارك كودكان، رستوران، پاركينگ اختصاصي هتل، اينترنت در لابي، فضاي سبز، پاركينگ سرپوشيده، اينترنت در واحد، نمازخانه، تاكسي سرويس، لاندري، سالن ورزشي، صندوق امانات اختصاصي

هتل آبادگران کیش

پذیرش هتل آبادگران کیش

راهروی هتل آبادگران کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل آبادگران کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 6 مرداد 1394
.

هتل  سالار کیش

هتل سالار کیش یک هتل دو ستاره است که در کنار هتل داریوش و ساحل مرجانی جزیره زیبای کیش قرار دارد. هتل سالار کیش در کنار بازار ونوس است و مسافران تور کیش به راحتی می توانند در این بازار به خرید بپردازند و نزدیکی این هتل به اسکله تفریحی و سوپرمارکت نیز از ویزگی های دیگر این هتل است. این هتل از تعدادی سوئیت یک ، دو و سه خوابه مبله تشکیل شده که دارای امکاناتی نظیر تلویزیون ال سی دی ، کولر گازی ، ماشین لباسشویی و اجاق گاز برای پخت و پز می باشد. فاصله این هتل تا دریا 20 دقیقه می باشد.

در تور کیش مرداد 94از امکانات متنوع این هتل استفاده کنید.

امکانات هتل سالار کیش

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس ایرانی، حمل و نقل، نمازخانه، لابی، ماهواره، كافی شاپ.

 

هتل سالار کیش

هتل سالار کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل سالار کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 6 مرداد 1394
.

هتل پارمیدا کیش

هتل 4 ستاره پارمیدا به تازگی در جزیره کیش افتتاح شده ودارای موقعیت دسترسی مناسب به مراکز خرید است از اینرو این هتل برای کسانی که قصد خرید دارند بسیار مناسب است.این هتل در مرکز شهر قرار دارد و فاصله آن تا دریا 15 دقیقه می باشد. اتاق های این هتل تمیز و نوساز هستند و منوی صبحانه نسبتا کاملی دارد. در داخل هتل یک عکس یادگاری رایگان نیز از مسافران تور کیش گرفته می شود.

امکانات هتل پارمیدا کیش 

رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا، روم سرویس و ... 

در تور کیش 94 از امکانات متنوع این هتل استفاده کنید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل پارمیدا کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 6 مرداد 1394
.

مدرسه تاریخی میرزا جعفر مشهد

 

 

در تور مشهد 94 از بازدید این مدرسه لذت خواهید برد.مدرسه تاریخی میرزا جعفر مشهد از بناهای تاریخی دوره صفویه می باشد. این مدرسه را دو برادر ساختند این مدرسه در ضلع شمالی صحن انقلاب حرم امام رضا (ع) قرار دارد و سال ۱۲۸۵ قمری به دستور  والی خراسان بازسازی شد و با کاشی های معرق و سبک معماری ممتاز تزیین شد.از معماری قابل توجه این بنا می توان به  گچبری‌های در ورودی مدرسه اشاره کرد که متأسفانه با گذشت زمان نابود شد.در تور مشهد تعطیلات تابستان 94بازدید از این مدرسه را از دست ندهید. از جاهای دیدنی این مدرسه ایوان شمالی مدرسه است که دارای مقرنس، کاشیکاری معرق و کتیبه‌هایی کم‌نظیر می باشد. هم اکنون این مدرسه یکی از معتبرترین و مهمترین مراکز تدریس، تحصیل است و سالها به عنوان مرکز حوزه علمیه مشهد بوده است و امروزه نیز  به دانشگاه رضوی مشهد الحاق شده است. این مدرسه از جاههای دیدنی برای مسافران تور مشهد می باشد.

مدرسه تاریخی میرزا جعفر مشهد

مدرسه تاریخی میرزا جعفر مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مدرسه تاریخی میرزا جعفر مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 6 مرداد 1394
.

مدرسه پریزاد مشهد

 

مدرسه پریزاد مشهد در سال 823 هجری قمری در نزدیکی مسجد گوهرشاد ساخته شد و برای دوره تیموریان می باشد. این مدرسه در مجاورت حرم امام رضا (ع) قرار دارد و در سال 1318 به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

پریزاد مدرسه ای کوچک است که دارای  4 ایوان مشتمل بر غرفه ها و حجره هایی می باشد و دارای تزیینات آجرکاری سردر ایوان ها و کاشیکاری با نقوش اسلیمی بر سردر غرفه های همکف می باشد.در تور مشهد 94 از مدرسه دیدن کنید

 واقف این مدرسه، پریزاد ندیمه گوهرشاد ، همسر شاهرخ تیموری می باشد که طبق وقفنامه‌ای مفصل که نسخه اصل آن در اداره اوقاف خراسان موجود است به همسرش تفویض کرد. بازدید از این مدرسه به مسافران تور مشهد توصیه می شود.

 

مدرسه پریزاد مشهد

مدرسه پریزاد مشهد

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مدرسه پریزاد مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 6 مرداد 1394
.

پارک میرزا کوچک خان مشهد

 

در تور مشهد تعطیلات تابستان 94 از این پارک زیبا دیدن کنید.پارک میرزا کوچک خان مشهد درحاشیه خیابان دانش شرقی و در مجاورت سراهای بازار رضا و ضلع جنوب غربی میدان ۱۷ شهریور قرار دارد. این پارک وسعت چندانی ندارد و به حرم رضوی نزدیک است و در منطقه زائر نشین می باشد. از امکانات این پارک می توان به کتابخانه عمومی کودکان و نوجوانان ، شهربازی و استخر شنا، و میادین ورزشی ، و فضای سرسبز و درختان قدیمی و گونه های مختلف گیاهی و آب نما و خیابان کشی اشاره کرد . وجود امکانات بسیار و نزدیکی به حرم امام رضا باعث شده تا این بوستان مورد توجه مسافران تور مشهد و ساکنان محلی قرار بگیرد.

 

پارک میرزا کوچک خان مشهد

پارک میرزا کوچک خان مشهد

پارک میرزا کوچک خان مشهد

پارک میرزا کوچک خان مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: پارک میرزا کوچک خان مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 6 مرداد 1394
.
 

هتل 3 ستاره پارک در 400 متری میدان جمهموری ایروان واقع شده و ساختمان دو طبقه آن دارای 10 اتاق راحت و دنج است که مسافران تور ارمنستان می توانند در این هتل ارزان اقامت خوبی داشته باشند. همه اتاق ها مجهز به تلویزیون، حمام، دمپایی، سشوار  هستند. اپرا و تئاتر ارمنستان در 600 متری و فرودگاه بین المللی ارمنستان در 10 کیلومتری این هتل است.

در تور ارمنستان 94 از اقامت در این هتل لذت خواهید برد.

آدرس: 28 E.Koghbatsi street Yerevan,armenia, 0010 Yerevan, Armenia

امکانات هتل پارک ایروان ارمنستان

اجاره دوچرخه، بار، روم سرویس، اجاره اتومبیل، خدمات شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات بلیت، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، سالن زیبایی، فروشگاه، سیستم تهویه.

هتل پارک ایروان ارمنستان

هتل پارک ایروان ارمنستان

هتل پارک ایروان ارمنستان

اتاق هتل پارک ایروان ارمنستان

هتل پارک ایروان ارمنستان

رستوران هتل پارک ایروان ارمنستان

 



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل پارک ایروان ارمنستان,هتل های ارمنستان , بهترین هتل های ارمنستان, ارزان ترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 6 مرداد 1394
.
 

 هتل نشنال در نزدیکی میدان جمهوری قرار دارد و از نظر دسترسی به حمل و نقل عمومی، فاصله هتل تا مترو 5 دقیقه و تا ایستگاه اتوبوس 20 متر است، همچنین مسافران تور ارمنستان می توانند با 20 دقیقه رانندگی به فرودگاه بین المللی ایروان برسند. این هتل دارای 57 اتاق است که شامل امکانات وای فای رایگان، تلویزیون، حمام خصوصی هستند و از نظر ظاهری نیز سقف های بلند با پنجره های بزرگ و شومینه دارند. در رستوران این هتل غذاهای خوشمزه بین المللی سرو می شود. فاصله این هتل تا پارک فونتن و موزه ملی 5 دقیقه پیاده روی است.

در تور ارمنستان 94 در این هتل اقامت خوشی خواهید داشت

 

امکانات هتل نشنال ایروان ارمنستان

استخر سرپوشیده، اسپا، حمام ترکی، باشگاه بدنسازی، سونا، ماساژ، رستوران، بار، اجاره اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته، عابر بانک، لاندری، اتوکشی، فکس، کپی، اتاق پاک، آسانسور، اتاق جلسه.

هتل نشنال ایروان ارمنستان

هتل نشنال ایروان ارمنستان

هتل نشنال ایروان ارمنستان

اتاق هتل نشنال ایروان ارمنستان

هتل نشنال ایروان ارمنستان

رستوران هتل نشنال ایروان ارمنستان

هتل نشنال ایروان ارمنستان

باشگاه هتل نشنال ایروان ارمنستان

هتل نشنال ایروان ارمنستان 

استخر هتل نشنال ایروان ارمنستان

 



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل نشنال ایروان ارمنستان,هتل های ارمنستان , بهترین هتل های ارمنستان, ارزان ترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 6 مرداد 1394
.

هتل مارینا کوش آداسی

 

هتل 4 ستاره مارینا کوش آداسی در فاصله 400 متری مارینا کوش آداسی قرار دارد. این هتل دارای 105 اتاق است که مجهز به تلویزیون، ماهواره و وای فای هستند. فاصله این ه تل تا لیدیز بیچ 3/5 کیلومتر، تا قلعه کوش آداسی 1/9 کیلومتر و تا فرودگاه ادنان 48/3 کیلومتر است. هتل زمین بازی و چشم انداز زیبایی از دریا دارد و در تور کوش آداسی 94 از اقامت در این هتل لذت خواهید برد.

 

آدرس : Yat Limani Karsisi Ataturk Blv. No:2 Kusadasi Aydin, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل مارینا کوش آداسی

استخر سرباز، تراس، پینگ پونگ، دارت، زمین بازی، بار، روم سرویس، اجاره اتومبیل، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سیستم تهویه، آسانسور.

 

هتل مارینا کوش آداسی

هتل مارینا کوش آداسی

هتل مارینا کوش آداسی

اتاق هتل مارینا کوش آداسی

هتل مارینا کوش آداسی

اتاق هتل مارینا کوش آداسی

هتل مارینا کوش آداسی

رستوران هتل مارینا کوش آداسی

هتل مارینا کوش آداسی

استخر هتل مارینا کوش آداسی

 



:: موضوعات مرتبط: تور کوشی آداسی , ,
:: برچسب‌ها: هتل مارینا کوش آداسی,هتل های کوش آداسی, بهترین هتل های کوش آداسی, ارزان ترین هتل های کوش اداسی, هتل های لوکس کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 6 مرداد 1394
.

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی