.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بازارهای ارزان در کیش

 

بازار سارینا 2 کیش در زمینی به مساحت  21000 متر مربع با کاربری کامل تجاری در هشت طبقه احداث خواهد شد. این زمین و  زمین های اطراف جهت احداث بازار های جدید کیش در نظر گرفته شده و در آینده نزدیک به قطب اقتصادی کیش تبدیل خواهد شد.در تور لحظه آخری کیش از اینجا خرید کنید.در بازار سارینای دو کیش 3 طبقه زیر زمین شامل پارکینگ ها، انباری ها و تاسیسات بوده  و 5 طبـــقه روی آن بازار با  کاربری های مختلف می باشد.این بازار برای نخستین بار در ایران و به منظور رفاه حال مراجعه کنندگان تور کیش به بازار در طبقه منفی یک ترمینال تاکسی با ظرفیت امکان ورود 100 دستگاه تاکسی بطور همزمان در تور کیش پیش بینی شده است .نمای بازار سارینا کیش، سنگی- کلاسیک الهام گرفته از بناهای تاریخی ایران نظیر سی و سه پل، مسجد امام اصفهان، پل خواجو، سر در میدان حسن آباد تهران و حافظیه شیراز می باشد و بعنوان یکی از شاهکارهای معماری ایران، خاور میانه و جهان تبدیل خواهد شد.در مجتمع سارینا دو تعداد زیادی واحدهای انباری تجاری  از متراژ 15 الی 200 متر برای سهولت خرید در تور کیش در نظر گرفته شده است .کلیه واحدها دارای پارکینگ می باشند و برای مسافران تور کیش به بازار هم تعداد قابل توجهی پارکینگ مازاد برای مسافران تور کیش پیش بینی شده است.
 
 

بازار سارینا 2 کیش

 

بازار سارینا 2 کیش

 

 

بازار پردیس 2 کیش ، تابستان سال 1375 در زمینی به مساحت 20.000 مترمربع شروع به ساخت شد و بعد از 2 سال تلاش بی وقفه کارگران زحمت کش و مهندسان در گرمایی داغ، در مرکز جزیره زیبای کیش ساخته شد.در تور کیش نوروز 95 این بازار را از دست ندهید. بازار پردیس که از نظر نوع معماری و مصالح به کار رفته در آن در منطقه بی نظیر است، در چهار طبقه با 230 غرفه تجاری و 10 واحد اداری به متراژ حدود 24.000 متر مربع احداث گردید و برای آسایش مسافران تور کیش و گردشگران از لحاظ رفت و آمد و انتقال کالاهای تجاری، مجهز به 8 دستگاه پله برقی و 7 دستگاه آسانسور و 2 دستگاه آسانسور شیشه ای داخل سالن برای سهولت مسافران تور کیش می باشد.موقعیت استثنایی و محیط زیبای داخل بازار موجب حضور اکثر نمایندگی های معتبر خارجی (لوازم خانگی. کفش .پوشاک. عطریات. لوازم بهداشتی و آرایشی و ...) شده و به جرات می توان ادعا نمود که مورد توجه بیشتر مسافران تور کیش برای خرید و یا بازدید قرار می گیرد.برای رفاه حال مسافران عزیز ترتیبی اتخاذ شده که با بکارگیری مجموعه از کافی شاپ ها و رستوران های متنوع با ارائه انواع غذاهای سرد و گرم نیاز مسافران از هر نظر تامین و رضایت آنان در تور کیش جلب شود.بازار پردیس دو با ایجاد فضاهای سبز مناسب که با انواع گیاهان طبیعی پوشش داده شده و با وجود نخل های زیبا و برافراشته محیطی دلنشین و جذاب ایجاد نموده تا مسافران تور کیش ضمن خرید اجناس و کالاهای متنوع احساس یکنواختی و خستگی ننمایند و هر شب برای ایجاد محیطی شاد برای آنان با پخش موزیک زنده مراسم قرعه کشی را با اهداء جوایز نفیس و ارزنده در تور کیش اجرا می نماید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای ارزان در کیش, بازارهای کیش, مراکز خرید کیش , پاساژهای کیش , بازارهای خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 22 اسفند 1394
.

بهترین تفریحات کیش

 

پرواز با گلایدر در کیش از تفریحات لذتبخش برای گردشگران تور کیش و به ویژه جوانان بر فراز آسمان جزیره کیش است. پرواز با گلایدر علاوه بر این كه فرصتی است برای تجربه هیجان پرواز كه از امیال دیرینه انسان است، به علاقمندان تور کیش نوروز 95 امكان این را میدهد كه زیبایی های جزیره کیش را از آسمان تماشا كنند و در تور کیش لذت ببرند.آموزش و پرواز با گلایدر جزیره کیش با همكاری سازمان هواپیمایی كشوری تاسیس گردیده است. علاقمندان تور کیش می توانند جهت آموزش پرواز با گلایدر در آموزشگاه ثبت نام نمایند و پس از انجام تمرینات و گذراندن دوره های آموزش زیرنظر مربیان گواهینامه پرواز با گلایدر را دریافت نمایند. در پارک ساحلی مقابل کشتی پله هایی تعبیه شده است که ورود به سایت را آسان می گرداند و به راحتی می توان در تور کیش با شنا کردن بر سطح در عرض چند دقیقه به زنجیر لنگر رسید.همچنین از حفره شمالی آن می توان از درون این کشتی بازدید کرد. البته ورود به بدنه به دلیل پوسیدگی آن برای مسافران تور کیش بسیار خطرناک است. 

 

 

 

کیبل اسکی در کیش بزرگترین کیبل اسکی جهان و نخستین سایت اسکی روی آب خاورمیانه در جزیره کیش می باشد. کیبل اسکی کیش به طول ۸۶۰ متر و عرض ۱۶۰ متر با پنج برج در آب های نیلگون خلیج فارس نصب شده و با سرعت ۲۸ تا ۶۲ کیلومتر در ساعت، امکان سرویس دهی به ۱۲ نفر را به طور همزمان در تور کیش دارد.این مجموعه شامل دفتر رزرواسیون، امکانات کامل رختکن و دوش، سکوی شروع، اتاق آموزش و فروشگاه لوازم و تجهیزات ورزشی مخصوص کیبل اسکی، رستوران و کافی شاپ برای گردشگران تور کیش می باشد.این سایت در یکی از زیباترین نقاط ساحل نقره فام شرقی کیش با درختان نارگیل فراوان و درختان لور قدیمی ، با آلاچیق های متعدد برای گردشگران تور کیش در طول ساحل، نزدیک اسکله بزرگ تفریحی و پلاژ آقایان واقع شده و امکانات پارکینگ نیز برای آن در تور کیش تعطیلات عید 95 فراهم است.این ورزش آسان، ایمن و لذت بخش، شرایط سنی خاصی نداشته و همه گردشگران تور کیش می توانند از ۳ سال تا ۹۳ سال از آن لذت ببرند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین تفریحات کیش,تفریحات کیش,بهترین تفریحات کیش,سرگرمی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 22 اسفند 1394
.

مکانهای گردشگری معروف در مشهد

روستای کنگ در مشهد ،منطقه ای ییلاقی و دارای آب و هوای بسیار مطبوع است که در ارتفاعات بینالود و در جوار رودخانه کنگ احداث و در محور دره رودخانه کنگ قرار گرفته  و جزء بخش طرقبه  از توابع شهر مشهد بوده و در فاصله 28 کیلومتری این شهر قرار گرفته است.دیدار از این روستا را در تور لحظه آخری مشهد از دست ندهید. از مشخصه های روستای کنگ نحوه ساخت خانه‌های روستا با توجه اقلیم و جهت باد و جهت تابش خورشید در راستای شمال شرقی جنوب غربی  میباشد که  بیشترین بهره‌گیری از انرژی و صرفه‌جویی در مصرف آن را در پی دارد.

محصولات روستای کنگ به خاطر آب و هوای  معتدل و کوهستانی بیشتر باغی است و مورد استقبال مسافران تور مشهد تعطیلات بهار 95 است . یکی از رسومات و عقاید خاص اهالی روستای کنگ روشن کردن شمع در زیر درختی در کنار چشمه است که به اعتقاد اهالی محل دفن امامزاده‌ای است که حاجت مردم را روا می‌دارد و بیشتر مردم  نذر و نیاز خود را در این مکان انجام می دهند.  به هرحال روستای کنگ در بهار و تابستان پذیرای گردشگران تور مشهد است که میخواهند اوقات خود را در آب و هوای معتدل به فعالیت‌های تفریحی و ورزشی پرداخته  و دمی را در طبیعت زیبای کوهستانی در تور مشهد نوروز 95  بگذرانند.

 

رودخانه کشف رود در مشهد از دیدنی های تور مشهد از شمال مشهد می گذرد و اعتبار تاریخی بسیاری دارد. خط سیر این رود، راه بازرگانی بسیار بزرگی بوده که مرو، هندوستان و چین را به بین النهرین متصل می ساخته و آثار تاریخی معتبری که برحاشیه کشف رود هنوز پا برجاست، گواهی بر اهمیت این رهگذر بزرگ است.در تور مشهد 95 دیدن از این رودخانه را از دست ندهید.شعبه ای از کشف رود از کوه های هزار مسجد و شعبه دیگر آن از کوه های بینالود سرچشمه گرفته و از شمال شهر می گذرد. کشف رود در بهار نسبتاً پر آب است و اطراف مسیر خود را مشروب نموده، از غرب به شرق جریان دارد و در پل خاتون واقع در دهکده تاریخی زورآباد شهرستان صالح آباد از توابع تربت جام وارد هریرود می شود و از آنجا به بعد، رودخانه تجن نام گرفته و به سمت ترکمنستان ادامه می‌یابد و در ریگزارهای ترکمنستان فرو می‌رود.در تور لحظه آخری مشهد حتما از این رودخانه دیدن کنید. طول رودخانه کشف رود ۲۹۰ کیلومتر است.

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مکانهای گردشگری معروف در مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 22 اسفند 1394
.

هتلهای چهار ستاره مشهد

هتل سینور مشهد

هتل سینور مشهد هتلی چهار ستاره می باشد که به صورت یک ساختمان 20 طبقه در تاریخ 16/06/1393 و در زاد روز ولادت مولای متقیان امام رضا (ع) افتتاح شد. موقعیت مکانی این هتل به گونه ای می باشد که در مجاورت بازار رضا و در خیابان 17 شهریورمشهد واقع شده است. فاصله این هتل تا حرم مطهر امام رضا کمتر از 2 کیلومتر می باشد و این موقعیت مناسبی برای مسافرین تور مشهد و زائرین حرم مطهر امام رضا (ع) است تا به راحتی بتوانند برای زیارت به حرم بروند. فرودگاه بین المللی و ایستگاه راه آهن در فاصله 4 کیلومتری از این هتل قرار گرفته اند. هتل 4 ستاره سینور مشهد امکانات لوکس و مناسبی را برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 در نظر گرفته است تا بتواند آسایش و راحتی را برای آنان فراهم کند برخی از این امکانات لابی، آسانسور، کافی شاپ، فروشگاه، صندوق امانات، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، لاندری، 2 سالن رستوران و پارکینگ با ظرفیت 150 ماشین هستند. اتاق های این هتل نیز در تور مشهد بهار 95 به تجهیزاتی مدرن از جمله مبلمان لوکس، تلویزیون، تلفن، یخچال، صندوق امانات، حمام و سرویس فرنگی مجهز شده اند. آن دسته از مسافرین تور مشهد که در محل اقامت خود نیاز به اینترنت دارند نیز می توانند از اینترنت پر سرعت وای فای که در فضای لابی و اتاق های هتل چهار ستاره سینور مشهد به صورت رایگان در اختیار آنها قرار می گیرد در تور مشهد فروردین 95  استفاده کنند.

آدرس هتل سینور مشهد : مشهد، خیابان هفده شهریور، بین 17 شهریور 2 و 2/2 (نبش دانش شرقی)

هتل سینور مشهد

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 22 اسفند 1394
.

تفریحات معروف دبی

 

ماهیگیری در دبی یکی از تفریحات تور دبی می باشد که از سال 2010 رواج پیدا کرده و برای حرفه ای و غیر حرفه ای ها هیجانات خاص خودش را دارد و این تفریح در دبی با لذت غیرقابل وصفی همراه است .اگر به تفریح در زیر آفتاب و ماهیگیری علاقه دارید حتما تور ماهیگیری دبی را انتخاب کنید . با انتخاب این تور می توانید از آفتاب دریا و نسیم اقیانوس لذت ببرید و یک تعطیلات رویایی در تور دبی 95 داشته باشید . بعضی از تورهای ماهیگیری در 5 کیلومتری شهر و تنها 4-5 ساعته هستند و بعضی تورها در 45 کیلومتری شمال دبی و از صبح زود شروع شده و تا غروب ادامه دارند . علاقمندان به ماهیگیری در تور دبی میتوانند ماهیگیری در عمق ۲۵ تا ۴۵ متری دریا را تجربه کنند و شاه ماهی ، ماهی تن و یا هامور صید کنند . بعضی از تورها هنگام غروب آفتاب شما را به جزیره حمدان که مشرف به برج الخلیفه ، برج العرب و ساحل جمیرا است می برند و در آنجا هم میتوانید از منظره زیبا استفاده کنید و به ماهیگیری خود در تور دبی نوروز 95  ادامه دهید .

در تور ماهیگیری دبی تمامی قایق ها مجهز به سیستم GPS هستند و تماهی قایق ها دارای تجهیزات ایمنی و غواصی میباشند .

 

 

 

یکی از لذت بخش ترین تفریحات دبی که گردشگران تور دبی باید برای استفاده از این تور باید حتما وقت رزرو کنند و مسلما به دلایل امنیتی کپی گذر نامه خود را همراه داشته باشند تور هلیکوپتر دبی است .تماشای دبی با پرواز هلیکوپتر بر فراز آسمان دبی تجربه ای خاص و خاطره انگیز است. با پرواز بر در آسمان دبی میتوانید در تور لحظه آخری دبی این منطقه را با تمام دیدنی های دبی ،هتل های دبی از جمله هتل 7 ستاره جهان ،هتل برج العرب، جزایر پالم دبی ببینید.با پرواز بالای جزیره جهان که به شکل قاره ها و کشورهای جهان است حس خوشایندی به انسان دست میدهد.مدت این تور به طور معمول 15 دقیقه بود و غالب پرواز ها با 4 یا نهایتا 5 مسافر انجام خواهد شد. برخی آژانس های مسافرتی که خدمات تور دبی تعطیلات بهار 95 را ارائه می دهند،تخفیف هایی برای تور هلیکوپتر در نظر میگیرند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات معروف دبی,تفریحات دبی,بهترین تفریحات دبی,سرگرمی های دبی,جاذبه های گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 22 اسفند 1394
.

هتلهای زیبا و معروف دبی

 

هتل لعیا پلازا دبی، یکی از هتلهای مجلل و چهار ستاره دبی می باشد تنها 5 دقیقه با ماشین تا فرودگاه بین المللی شهر دبی فاصله دارد و ظرف مدت کمی میتوان به نمایشگاه شهر دبی و مرکز همایشات آن و ساحل Al Mamzar دست یافت. این هتل امکاناتی را از قبیل استخر بام، سالن بدنسازی، 2 رستوران و سرویس اینترنت پر سرعت به میهمانان تور دبی ارائه میدهد. هتل به ظرافت دکور بندی و از فضای بزرگی برخوردار میباشد. اتاقها و سوئیت ها به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون LCD با کانالهای شهری و ماهواره ای، بالکن و حمام شخصی مجهز میباشند. میهمانان تور دبی نوروز 95 میتوانند در مرکز کوچک آب گرم هتل به استراحت پرداخته و یا در سالن بدنسازی آن به ورزش مشغول شوند. به منظور رفاه حال میهمانان، پذیرش هتل شبانه روزی بوده و به گردشگران تور دبی بهار 95 اطلاع رسانی میکند.

 

 

 

 

هتل هبتور گرند دبی یکی از هتل های 5 ستاره دبی واقع در ساحل جمیرا می باشد که تفریحگاهی زیبا و مجلل در کنار ساحل خلیج همیشگی فارس می باشد.این هتل و تفریحگاه لوکس، چشم انداز زیبایی به دریا و باغ دارد و فاصله آن از فرودگاه بین المللی دبی 30 دقیقه است. هتل هبتور گرند دارای 446 اتاق و سوئیت لوکس و بزرگ در 14 تیپ مختلف است که به مبلمان زیبا، حمام بزرگ، اینترنت، گاوصندوق و سیستم تهویه مطبوع مجهز است. مهمانان تور دبی می توانند در 18 رستوران این هتل انواع غذاهای دریایی، تایلندی، سنتی لبنان و... را بچشند.همچنین برخی رستوران های هتل ویژه سرو غذاهای محلی خاص است. مثلاً رستوران شاه جهان مخصوص سرو غذاهای هندی است و در رستوران لوچیانو غذاهای ایتالیایی ارائه می شود.مهمانان تور دبی فروردین 95 نیز می توانند به انواع ورزش های آبی از قبیل بادسواری، اسکی روی آب، جت اسکی و غواصی بپردازند. از این هتل با 10 دقیقه رانندگی می توان به وایلد وادی (Wild Wadi) بزرگترین پارک آبی دبی رسید. ضمناً فاصله هتل از مرکز خرید امارات (Mall of the Emirates) که یکی از بزرگترین مجتمع های تفریحی، تجاری خاورمیانه محسوب می شود، با ماشین 10 دقیقه است. 

امکانات هتل هبتور گرند دبی در تور دبی تعطیلات عید 95  شامل:

ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، والیبال ساحلی , مرکز سلامت و آبگرم یا اسپا، حمام ترکی و بخار ، سکوی شیرجه ، امکانت غواصی و ساحل اختصاصی ,ارائه خدمات نگهداری از اطفال و همچنین داشتن فروشگاه های متعدد ,اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل و ....

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای زیبا و معروف دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 22 اسفند 1394
.

 

پارک گلخانه استانبول

پارک گلخانه استانبول یکی از قدیمی ترین و بزرگ ترین پارک های استانبول به شمار می رود این یک پارک تاریخی است که در منطقه امینونو استانبول، در نزدیکی کاخ تاپکاپی قرار دارد. این پارک در ابتدا بخشی از باغ کاخ تاپکاپی بود و در سال 1912 توسط شهرداری به عنوان پارک در نظر گرفته شد و نخستین مجسمه آتاتورک در سال 1926 در این پارک قرار داده شد.دیدار از این پارک در تور لحظه آخری استانبول توصیه میشود. این پارک همچنین در سال های اخیر به منظور افزایش فضای سبز مورد نوسازی قرار گرفت از این رو بخش هایی مانند باغ وحش و زمین های پیکنیک و ... را از پارک حذف کردند. پارک گلخانه استانبول زیبایی خیره کننده خود را در تور استانبول 95 مدیون درختانی 200 ساله می باشد که منظره ای تماشایی را در پارک ایجاد نموده اند. این پارک شامل یک موزه نیز می باشد که به موزه "تاریخ علم و تکنولوژی در اسلام"  معروف است و در قسمت غربی پارکواقع گردیده که در می 2008 توسط نخست وزیر وقت ترکیه گشایش یافت. گردشگران تور استانبول می توانند لحظاتی به یاد ماندنی را در این پارک برای خود به خاطر بسپارند.

پارک گلخانه استانبول

پارک گلخانه استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: پارک گلخانه استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 22 اسفند 1394
.

 

هتل اورینت مینتور استانبول

هتل اورینت مینتور استانبول از جمله هتل های سه ستاره استانبول می باشد که در مرکز شهر استانبول و در مجاورت بیشتر مناطق تاریخی آن واقع گردیده و اقامتی خوب را به همراه اینترنت و بوفه صبحانه رایگان به میهمانان تور استانبول ارائه میدهد. مسافران میتوانند به دلخواه خود در یکی از اتاقهای استاندارد و یا سوئیتهای بزرگ هتل اورینت مینتور استانبول  که به زیبایی آراسته شده و حال بزرگی را شامل می باشند، اقامت نمایند. همه اتاقها به سیستم تهویه مطبوع مجهز هستند.در تور استانبول نوروز 95 در این هتل اقامت کنید.

اگر به دنبال هتلی با کیفیت خوب و هزینه مناسب می باشید این هتل نسبت به هتلهای دیگر مناسب تر میباشد.رستوران زیبای هتل با سرو خوراکهای سنتی ترکی و بین المللی از مسافران تور استانبول پذیرایی میکند. میهمانان میتوانند به استراحت در سونای بزرگ و یا جکوزی آرامش بخش این هتل بپردازند. همچنین هتل برای آسایش و راحتی میهمانانی که در سفر کاری در تور استانبول تعطیلات بهار 95  به سر میبرند نیز امکاناتی فراهم کرده، آن ها میتوانند از خدمات متنوع اداری هتل از قبیل منشی، اینترنت رایگان و اتاقهای کاملا مجهز همایشات استفاده کنند.

کادر پذیرش هتل، به گرمی و مهربانی در خدمت گردشگران تور استانبول بوده و شبانه روز پاسخگوی مراجعه آنان میباشند. میهمانان میتوانند با کمک و راهنمایی آنان، گردشهای خود را برنامه ریزی کرده و اقدام به رزرو تور نمایند. با ررزو قبلی نیز می توانید از پارکینگ رایگان هتل استفاده نمایید. کارکنان هتل میتوانند در صورت تمایل برای علاقه مندان اتومبیل کرایه نیز در تور استانبول تعطیلات فروردین 95  فراهم نمایند.

هتل اورینت مینتور استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل اورینت مینتور استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 22 اسفند 1394
.

مراکز خرید استانبول

مرکز خرید آتاکوی پلاس در استانبول در منطقه آتاکوی استانبول در نزدیکی فرودگاه آتاتورک استانبول ، در قسمت اروپایی واقع شده است .  منطقه آتاکوی در سالهای اخیر بسیار گستره شده است و مجتمع های مسکونی زیادی در این منطقه ساخته شده است که جمعیت این منطقه را چندین برابر نموده است . در تور استانبول نوروز 95 حتما از اینجا خرید کنید.مرکز خرید اتاکوی پلاس به دور از سر و صدای شهر در سال ۲۰۱۰ در این منطقه افتتاح شده است . این مرکز خرید دارای تراسی رو به دریای مرمره است که برای همه بازدید کنندگان تور استانبول بسیار جذاب می باشد .

مرکز خرید آتاکوی پلاس استانبول با ۱۴۰ فروشگاه در فضایی به مساحت ۲۳٫۰۰۰ متر مربع افتتاح شده است و بیشتر شامل فروشگاه های لباس ، لوازم و وسایل ورزشی و وسایل الکترونیکی برای مسافران تور استانبول بهار 95  میباشد . اگر در مناطق آتاکوی شهر استانبول اقامت دارید دسترسی به این مرکز خرید برای شما بسیار راحت میباشد و در غیر این صورت میتوانید از سرویس های رایگان این مرکز خرید از مناطق مختلف شهر استانبول در تور استانبول تعطیلات عید 95  استفاده نمایید . در این مرکز خرید ، پارک بازی کودکان ، سینما و تعداد زیادی رستوران نیز برای استفاده قرار دارد .

 

مرکز خرید مال آف استانبول Mall Of Istnbul واقع در در منطقه اروپایی استانبول در منطقه ایکیتلی/باشاکشهیر جدیدترین مرکز خرید استانبول و یکی از بزرگترین مراکز خرید ترکیه با ۳۵۰ مغازه می باشد. این مرکز خرید از ۲۳ ماه می ۲۰۱۴ شروع به فعالیت کرده است.در تور استانبول فروردین 95 حتما به اینجا بروید. این مرکز خرید میزبان مارک های پیشرو در جهان و ترکیه است و دارای اولین پارک بازی سرپوشیده ترکیه با وسعت ۱۲۰۰۰ متر مربع و بزرگترین مجموعه سینمای ترکیه با ۱۶ سالن و گنجایش ۳۰۵۰ نفر برای مسافران تور استانبول اردیبهشت 95  می باشد.

این مرکز خرید دارای ۴ برج مسکونی شامل ۱،۰۹۲ واحد و یک برج اداری شامل ۱۸۰ دفتر کاری می باشد . هتل ۳۰۰ اتاقه ی این مجموعه تجاری تفریحی مسکونی نیز برای رفاه مسافران تور استانبول در حال احداث است .فاصله این مرکز خرید از میدان تکسیم ۲۰ کیلومتر ، از فرودگاه آتاتورک ۱۲ کیلومتر و از مرکز خرید فروم ۱۲ کیلومتر است . نزدیکترین ایستگاه مترو به این مرکز İkitelli Sanayi می باشد .

 

مرکز خرید مال آف استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول,مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 22 اسفند 1394
.

جاذبه های گردشگری تایلند

 

ساحل کیپ پانوا در پوکت تایلند

ساحل کیپ پانوا در پوکت تایلند در جنوب پوکت قرار دارد و برای گردشگرانی که به دنبال آرامش و سکوت هستند، مکان بسیار مناسبی است.در این ساحل چند اقامتگاه و کلبه های چوبی برای استفاده گردشگران تور تایلند وجود دارد که در این ساحل میتوانند با قدم زدن بر روی شنهای سفید و گوش دادن به صدای امواج لذت ببرند و در این ساحل آرام تعطیلات خاطره انگیزی برای خود رقم بزنند.مرکز تحقیقات بیولوژیکی دریایی و آکواریم پوکت دارای انواع مختلفی از گونه های دریایی می باشد. گردشگرانی که در تور تایلند نوروز 95  می خواهند در طول اقامت خود برای غواصی در جزیره بروند می توانند با بازدید از این آکواریم با زندگی دریایی این منطقه آشنا شوند. چرا که بیشتر گونه های این آکواریم در آب های این منطقه زندگی می کنند.در تور تایلند بهار 95 حتما به این ساحل بروید.

 

ساحل کیپ پانوا در پوکت تایلند

 

 

پارک ملی دریایی آنگ تونگ ساموئی

پارک ملی دیایی آنگ تونگ ساموئی محل زندگی مهاجرانی بوده است که از جامعه طرد شده و بعد ها به پنانگ منتقل شدند اما آثار زندگی آنها هنوز در این پارک به جای مانده است. در تور تایلند تعطیلات عید 95 این پارک را فراموش نکنید.این پارک متشکل از 42 جزیره ی کوچک،که همگی با جنگل های انبوه پوشیده شده اند و محل زندگی حیوانات گوناگونی چون میمونهای دم دراز و بوزینه های قد کوتاه و... می باشد.پارک ملی دریایی آنگ تونگ ( Angthong National Marine Park ) ساموئی تقریبا 250 کیلومتر مربع را در بر می گیرد که شامل 50 کیلومتر مربع محیط طبیعی حفاظت شده و بیش از 40 جزیره است. این پارک در تور تایلند نوروز 95 بسیار معروف است.همه ی این جزایر به جز یکی از آنها به نام پالوآی بدون سکنه هستند. پارک دریایی آنگ تونگ که نام آن به معنای  جام زرین است در تور تایلند 95 به خاطر زیبایی طبیعی دست نخورده اش مشهور است. جزیره های پارک با ابعاد مختلف از چند صخره در دریای آبی تا جزیره های بهشتی کوچکی با سواحل سفید و درختان نارگیل هستند. بودن در این جزیره احساس جستجوگرانی را می دهد که کرانه های دور جهان را کشف می کنند. آب تمیز، آرام و دعوت کننده است و بهترین شرایط را برای جستجوی گنجینه های جزیره فراهم در  می کند.

برخی معتقدند که بهترین وسیله برای سفر به این جزیره در تور تایلند قایق موتوری است زیرا آبهای این منطقه در برخی روزها حتی هیچ گونه موجی ندارند و همچنین برای غواصی بسیار مناسب می باشد.

پارک ملی دریایی آنگ تونگ ساموئی

 

 

 صخره‎ها‏ی فیل در سامویی تایلند متشکل از سنگ‎ها‏یی زیبا می باشد که چشم هر بیننده ای را در تور تایلند به خود خیره می‏کند. تخته سنگ‎ها‏ی غول پیکری که این تندیس را تشکیل داده اند، از فاصله چند کیلومتری نیز قابل مشاهده می‏باشند.  اگر چه این صخره‎ها‏ دقیقا شبیه فیل نیستند اما مردم محلی به دلیل اندازه بزرگ آنها و شباهت زیاد به فیل راک، آنها را همچون فیل می‏پندارند که از فواصل دور به مانند فیل‎ها‏یی هستند که در کنار ساحل ایستاده اند.در تور تایلند فروردین 95 این صخره ها را ببینید.

 

صخره های فیل در ساموئی تایلند

 

اینجا به هر دو ساحل چاونگ و ساحل لامایی نزدیک است و از طریق جاده به راحتی قابل دسترسی است .این یک دیدنی جذاب می باشد که عکاسان نیز می توانند در تور لحظه آخری تایلند  چشم انداز بسیار عالی از زوایای مختلف داشته باشند.



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری تایلند , دیدنی های تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 22 اسفند 1394
.

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی