.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرسش: نرخ تور کیش,28 دی ماه 5 نفر

sanaz

تاریخ طرح پرسش: 96/09/23

 

پرسش: سلام، در خصوص نرخ تور کیش زمستان 96 برای 28 دی ماه و به تعداد دو نفر بزرگسال و سه فرزند با سن های دوازده، هشت و سه ساله ممنون میشم راهنماییم کنید؟

پاسخ: حداقل نرخ تور کیش در این بازه زمانی برای هر نفر معادل 550 هزار تومان و هزینه تور کیش برای کودک سه ساله 420 هزار تومان می باشد. ارائه خدمات رایگان تور صبحانه، استقبال فرودگاهی و درصد تخفیفات گردشگری نیز می باشد.

تورهای کیش همه روزه در دوازده ساعت پروازی مختلف انجام میشود، بنابراین می توانید با توجه به ظرفیت پروازهای موجود، ساعت پروازی خود را برای تور کیش بهمن 96 به دلخواه انتخاب کنید. برای آگاهی بیشتر مسافران عزیز نقشه و راهنمای گردشگری کیش در اختیار کلیه مسافرین آژانس قرار میگیرد. تعداد روزهای تور کیش به دلخواه مسافر قابل تغییر می باشد. ولی به طور معمول این تورها به شکل دو شب و سه روز و یا سه شب و چهار روز از طرف مسافران تور کیش فروردین ماه 97 درخواست میشود.

شایان ذکر است، قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش اسفند متناسب با شرایط و خدمات، نحوه رزرو، پیشنهادات دیگر، تورهای ترکیبی، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

 

عکس ها و تصاویری از هتل سه ستاره شایلی کیش

هتل شایلی کیش

 

پرسش: تور کیش قیمت مناسب,سوم دی ماه 6 روز

مهرناز

تاریخ طرح پرسش: 96/09/21

 

پرسش: سلام، یک تور کیش زمستان قیمت مناسب برای سوم دی ماه به مدت زمان شش روز می خواستم ممنون میشم راهنماییم کنید؟

پاسخ: باسلام، حداقل قیمت تور کیش در این بازه زمانی برای هر نفر معادل 850 هزار تومان و اقامت در یک هتل سه ستاره با ارائه خدمات رایگان صبحانه، استقبال فرودگاهی و درصد تخفیفات گردشگری نیز می باشد.

تورهای کیش همه روزه در چندین ساعت پروازی مختلف انجام میشود، بنابراین می توانید با توجه به ظرفیت پروازهای موجود، ساعت پروازی خود را برای تور کیش اردیبهشت ماه 97 به دلخواه انتخاب کنید. هنگام انتخاب ساعت پروازی به خاطر داشته باشید که زمان تخلیه و تحویل اطاق در هتلهای کیش به ترتیب ساعت 12 و 14 می باشد. البته اگر ساعت پروازی انتخاب شده شما خارج از این زمان باشد می توانید پس از تخلیه اطاق چمدان های خود را به لابی هتل تحویل داده و تا زمان پرواز از گشت و خرید در جزیره استفاده نمایید. تعداد روزهای تور کیش بهار به دلخواه مسافر قابل تغییر می باشد.

گفتنی است، قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت  کسب اطلاعات بیشتر از نرخ های دقیق تور کیش تعطیلات عید نوروز 97 متناسب با شرایط و خدمات، نحوه رزرو، تورهای ترکیبی، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

 

عکس ها و تصاویری از هتل سه ستاره قائم کیش

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش

 

پرسش: نرخ تور کیش از اصفهان,دی ماه 7 روز

Sadaf

تاریخ طرح پرسش: 96/09/21

 

پرسش: سلام، در خصوص نرخ تور کیش نوروز از اصفهان برای دی ماه به مدت هفت روز اقامت ممنون میشم راهنماییم کنید؟

پاسخ: با سلام، حداقل نرخ تور کیش از مقصد اصفهان برای دی ماه و اقامت در یک هتل سه ستاره با ارائه خدمات صبحانه، استقبال فرودگاهی و درصد تخفیفات گردشگری تور کیش تعطیلات نوروز برای هر نفر معادل 840 هزار تومان نیز می باشد.

تورهای کیش همه روزه در دوازده ساعت پروازی مختلف انجام میشود، بنابراین می توانید با توجه به ظرفیت پروازهای موجود، ساعت پروازی خود را برای تور کیش فروردین به دلخواه انتخاب کنید. برای آگاهی بیشتر مسافران عزیز نقشه و راهنمای گردشگری کیش در اختیار کلیه مسافرین آژانس قرار میگیرد.

از آنجایی که بلیط و واچر هتل به صورت الکترونیکی صادر میشود برای تهیه تور کیش اردیبهشت نیاز به مراجعه حضوری به آژانس نیز وجود ندارد و مسافرانی که به دلیل بعد مسافت و یا نداشتن وقت قادر به مراجعه به آژانس نیستند، می توانند پس از واریز وجه، مدارک تور را به صورت ایمیل و یا فاکس دریافت کرده و سفر خود را انجام دهند.

هنگام انتخاب ساعت پروازی به خاطر داشته باشید که زمان تخلیه و تحویل اطاق در هتل های تور کیش تعطیلات نوروز 97 به ترتیب ساعت 12 و 14 می باشد. البته اگر ساعت پروازی انتخاب شده شما خارج از این زمان باشد می توانید پس از تخلیه اطاق چمدان های خود را به لابی هتل تحویل داده و تا زمان پرواز از گشت و خرید در جزیره استفاده نمایید.

تعداد روزهای تور کیش از اصفهان به دلخواه مسافر قابل تغییر می باشد. ولی به طور معمول این تورها به شکل دو شب و سه روز و یا سه شب و چهار روز از طرف مسافران درخواست میشود.

شایان ذکر است، قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش اسفند 96 متناسب با شرایط و خدمات، نحوه رزرو، پیشنهادات بهتر و تور های ترکیبی، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

 

 عکس ها و تصاویری از هتل سه ستاره سارا کیش

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش انتخابی خوب در تور کیش بهمن



:: برچسب‌ها: نرخ مناسب تور کیش,رزرو تور کیش,بهترین قیمت تور کیش,معرفی تور کیش,تور های لحظه آخری کیش,قیمت ارزان تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 5607
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.

هتل الیت کیش

هتل الیت کیش جزء یکی از هتل های دو ستاره جزیره کیش می باشد و اخیرا مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل الیت کیش از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است و دسترسی آسان به ساحل جزیره کیش از مزیت های این هتل بوده و همچنین نزدیک به بازار مرجان و پردیس می باشد. از دیگر مزیت های این هتل که مورد توجه خاص میهمانان تور کیش نوروز می باشد داشتن رستوران شیشه ای بر روی آب است که بر زیبایی های این هتل می افزاید. هتل الیت کیش از لحاظ قیمت بسیار مناسب بوده و امکانات و خدمات رفاهی ویژه ای را ارائه می دهد.

امکانات هتل الیت کیش:

اینترنت وای فای رایگان در لابی و اتاق ها، رستوران شیشه ای، لابی، صندوق امانات، لاندری، تاکسی سرویس در تور کیش تعطیلات عید نوروز 97، کافی نت، کافی شاپ، نمازخانه، ماهواره، خدمات پزشکی، فضای سبز، سالن همایش و کنفرانس، روم سرویس و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل الیت کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل الیت کیش

هتل الیت کیش

هتل گامبرون کیش

هتل پنج ستاره گامبرون هتلی تازه تاسیس شده و مجلل با نمای سفید و طراحی زیبا در میدان ساحل، قلب جزیره کیش بنا شده است. این هتل در تور کیش اردیبهشت 97 و در زمینی به مساحت 10500 مترمربع ما بین میدان سیری و میدان درویش قرار دارد. هتل گامبرون کیش دارای فضای سبزی زیبا و باطراوت همراه با آب نماها و آلاچیق های شیک و چشم نواز می باشد.

گامبرون به معنای خرچنگ، نام قدیمی بندر عباس در زمان پرتقالی ها بوده است که بعد از خروج پرتقالی ها در دوره شاه عباس صفوی این شهر به بندر عباس تغییر نام یافت. این هتل در نزدیکی دریا واقع شده و از مکان های دیدنی نزدیک هتل، پارک آهوان است و همچنین نزدیک ترین بازار به این هتل بازار زیتون می باشد. از خدمات رایگان هتل گامبرون کیش سرو صبحانه به صورت بوفه و استقبال فرودگاهی نیز می باشد.

امکانات هتل گامبرون کیش:

برخی از امکانات هتل گامبرون کیش برای میهمانان تور کیش بهار 97  شامل: رستوران، اینترنت وای فای، سالن همایش، استخر، سونا، جکوزی، استخر روباز، خشکشویی، سالن بدنسازی، تاکسی سرویس، سالن بیلیارد، فضای سبز، خدمات پزشکی، سالن ماساژ، روم سرویس، صندوق امانات، ماهواره، عابر بانک، لاندری در تور کیش تعطیلات عید نوروز ، آرایشگاه مردانه و زناانه، کتابخانه، زمین تنیس، قایق سواری، جت اسکی و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل گامبرون کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل گامبرون کیش

هتل گامبرون کیش

 

هتل پالاس کیش

هتل پالاس کیش جزء یکی از هتل های پنج ستاره جزیره کیش در تور کیش نوروز بوده و هتلی تازه تاسیس می باشد. این هتل دارای زمینی به مساحت 10500 مترمربع و با زیر بنای 25048 متر طبق پروانه ساخت به شماره 4395/90 با به کارگیری ضوابط استاندارد هتل طراحی و در حال اجراست. هتل پالاس کیش در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار گرفته است و همچنین فاصله هتل تا فرودگاه کیش با اتومبیل بیست دقیقه می باشد.

تفاوت هتل پالاس با سایر هتل های کیش، استخر غیرمسقف در طبقه پانزدهم و سالن سینما در تور کیش بهار با ظرفیت دویست و شصت و چهار صندلی و سالن لوکس فرهنگی در راستای برگزاری نمایشگاه های هنری و فرهنگی می باشد.

آدرس: جزیره زیبای کیش، مابین میدان سیری و میدان داریوش، هتل پالاس کیش

امکانات هتل پالاس کیش:

برخی از امکانات هتل پالاس برای پذیرایی از میهمانان تور کیش فروردین شامل: لابی، رستوران، پارکینگ، سوئیت، استخر، اینترنت در لابی و اتاق ها، ماهواره، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، خدمات کرایه اتومبیل، فضای سبز، تهویه مطبوع هوا، خدمات اتو، خدمات لباسشویی و خشکشویی در تور کیش اردیبهشت، نمازخانه و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل پالاس کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل پالاس کیش

هتل پالاس کیش

 



:: برچسب‌ها: تور کیش فروردین 97,امکانات ویژه هتل های کیش,رزرو بهترین هتل های 5 ستاره کیش,تور کیش خوب,رزرو تور کیش و بلیط کیش,معرفی تور کیش,نرخ مناسب تور کیش,تور های لحظه آخری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.

هتل قاصدک کیش

هتل قاصدک کیش جزء یکی از هتل های تک ستاره جزیره کیش بوده و در بلوار دریا جزیره واقع شده است. این هتل از نظر قیمت یکی از ارزانترین هتل های کیش است. هتل قاصدک کیش در واقع یک مهمان پذیر است که دارای محیطی بسیار تمیز است و علاوه بر این، این هتل در موقعیت مکانی خوبی در تور کیش اردیبهشت قرار دارد و نزدیکی به بازارهای کیش نظیر: بازار زیتون، مرکز تجاری و بازار ونوس است و همچنین نزدیک اماکن تفریحی کیش نظیر: اسکله تفریحی کیش و پارک دلفین ها می باشد.

از جمله مزیت های هتل قاصدک کیش تمیزی اتاق ها، برخورد خوب کارکنان و قیمت ارزان و مناسب می باشد که مورد توجه گردشگران تور کیش تعطیلات عید نوروز 97 قرار گرفته است.

امکانات هتل قاصدک کیش:

لابی، رستوران، سوئیت، اینترنت، حمل و نقل، کافی شاپ، تاکسی سرویس در تور کیش بهار 97، نمازخانه، یخچال، تلویزیون، ماهواره، سرویس بهداشتی ایرانی و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل قاصدک کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل قاصدک کیش

 

هتل شایلی کیش

هتل شایلی کیش یکی از هتل های سه ستاره خوب جزیره کیش بوده و در سال 1394 به بهره برداری رسیده است. این هتل از 40 اتاق و سوئیت در یک طبقه بنا شده است. هتل شایلی کیش در موقعیت خوبی قرار دارد و دسترسی آسان به دانشگاه صنعتی شریف و مرکز خرید ونوس که از ویژگی های خوب این هتل محسوب می شود و همچنین دسترسی آسان به ساحل و دریا و قرارگیری ساحل در محدوده دو کیلومتری از هتل می باشد و علاوه بر این فاصله هتل تا فرودگاه 7 کیلومتر و تا پارک دلفین ها 7.2 کیلومتر  در تور کیش فروردین می باشد. هتل شایلی کیش دارای رستورانی در طبقه اول با ظرفیت 150 نفر می باشد و همچنین دارای کافی شاپی در طبقه اول و ساعت کاری تمام وقت می باشد.

امکانات هتل شایلی کیش:

برخی از امکانات هتل شایلی برای پذیرایی از میهمانان تور کیش تعطیلات عید نوروز شامل: رستوران، کافی شاپ، برخورداری اتاق ها از امکانات رفاهی و بهداشتی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی، تاکسی سرویس، روم سرویس، پذیرش تمام وقت، اینترنت رایگان در اتاق ها و لابی، سرو صبحانه در اتاق، خدمات ترانسفر رفت فرودگاهی رایگان، خشکشویی، خدمات اتو، فضای سبز، لاندری، صندوق امانات و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل شایلی کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل شایلی کیش

 

هتل برج های طلایی کیش

هتل پنج ستاره برج های طلایی کیش در نوار ساحلی جزیره کیش بین میدان مرجان و پارس احداث گردید. این هتل در زمینی به مساحت 15350 مترمربع واقع شده است. هتل برج های طلایی کیش دارای 318 باب اتاق با تمامی امکانات رفاهی و اقامتی ویژه میهمانان تور کیش نوروز می باشد.

امکانات هتل برج های طلایی کیش:

برخی از امکانات هتل برج های طلایی کیش شامل: رستوران، کافی شاپ، مهد کودک، خدمات عمومی مانند بانک، سوپر مارکت، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و ایروبیک، سالن بیلیارد، تاکسی سرویس، سالن کنفراس و همایش، لابی مرکزی با طراحی خاص، برق اضطراری و سیستم اطفای حریق، سیستم سرمایش  Spilet Unit به طور مستقل در تور کیش فروردین 97، دوربین مدار بسته، آنتن مرکزی، دو استخر روباز مشرف به دریا، یک استخر مسقف در طبقه منفی یک، فضای سبز و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل برج های طلایی کیش: 02142632 - 88530609

 

 هتل برج های طلایی کیش

 



:: برچسب‌ها: امکانات ویژه هتل های کیش,رزرو بهترین هتل های 5 ستاره کیش,تور کیش خوب,رزرو تور کیش و بلیط کیش,معرفی تور کیش,نرخ مناسب تور کیش,تور های لحظه آخری کیش,بهترین قیمت تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 10514
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.

هتل پارمیدا کیش

هتل پنج ستاره پارمیدا در اوایل اسفند ماه سال 93 در مجاورت مرکز تجاری کیش احداث گردید. این هتل در مقابل پارک شهر کیش واقع شده و از موقعیت عالی جهت دسترسی به مکانهای دیدنی و تفریحی و تجاری کیش برخوردار است. اتاق ها و سوئیت های هتل مجهز و از چیدمان کم نظیر و بسیار تمیز این هتل به شمار می آید و دارای 81 اتاق در چهار طبقه می باشد. هتل پارمیدا با امکانات رفاهی و کادر مجرب و آموزش دیده میزبان میهمانان گرامی تور کیش تعطیلات عید نوروز 97 می باشد.

هتل پارمیدا کیش جزء هتل های نوساز جزیره کیش می باشد و در محوطه ی هتل وسایل تفریحی مختلفی مانند دوچرخه، اسکوتر و ماشین برقی اجاره داده می شود. این هتل با دارا بودن رستوران در طبقه همکف با ظرفیت 170 نفر و با سرو انواع غذاهای متنوع و خوشمزه سنتی میزبان میهمانان تور کیش بهار 97 می باشد و همچنین این هتل از کافی شاپی در طبقه همکف و کافه سنتی در محوطه برخوردار است و در نهایت آتلیه ی عکاسی هتل خاطرات به یاد ماندنی سفر و اقامتان را ثبت می کند.

فاصله هتل پارمیدا کیش همراه با اتومبیل تا مراکز خرید و تفریحی کیش نظیر: بازارهای پردیس یک و دو 3 دقیقه، بازار مروارید 5 دقیقه، بازار مرجان 6 دقیقه، فرودگاه کیش 10 دقیقه، پلاژ ساحلی بانوان 6 دقیقه، کشتی یونانی 19 دقیقه، پارک دلفین ها 9 دقیقه، پارک ساحلی مرجان کیش 7 دقیقه در تور کیش فروردین می باشد.

آدرس: جزیره زیبای کیش، خیابان رودکی، جنب ساختمان دیپلمات، هتل پارمیدا کیش

امکانات هتل پارمیدا کیش:

رستوران، لابی، پذیرش تمام وقت، اینترنت در لابی و اتاق ها، پارکینگ مسقف با ظرفیت 30 خودرو در تور کیش اردیبهشت 97، کافی شاپ، سالن همایش، سالن کنفرانس، روم سرویس، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم تهویه هوا، اسپا، استخر، جکوزی، سونا، لاندری، کافی نت، صندوق امانات، فضای سبز و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل پارمیدا کیش در تور کیش نوروز 97 : 02142632 - 88530609

 

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش

 

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش یکی از هتل های پنج ستاره جزیره کیش و اولین هتل دریایی در شمال غربی جزیره کیش در منطقه بکر و با اکو سیستم طبیعی احداث گردید. این هتل در دو فاز طراحی شده است که فاز اول بر روی آب و فاز دوم هتل طبقاتی ساحلی (در حال احداث) می باشد. موقعیت جغرافیایی و نوع سازه خاص این هتل سبب شده تا مناظر زیبایی را برای میهمانان تور کیش بهار فراهم آورد، از جمله این مناظر طلوع و غروب زیبای خورشید، تصاویر فوق العاده از دریا، امواج، مرجان ها، رقص ماهیان و لاک پشتها، فضای سبز، ساحل و ... است.

هتل ترنج کیش دارای صد سوئیت بر روی دریا بوده که این سوئیت ها دارای کف شیشه ای و بالکن اختصاصی است. واحد ها چهل متری، شصت متری و صد و بیست متری به ترتیب سوئیت فلت، یک خوابه رویال و دو خوابه VIP می باشد. این سوئیتها با اسکله چوبی حدود یک کیلومتر با هم فاصله دارند و به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالای تصویر بر روی خلیج فارس یک بته جقه حک شده است و برای خدمات رسانی به میهمانان تور کیش فروردین و حمل و نقل روزانه مسافران از ماشین ترولی گلف استفاده می شود.
احداث دو جزیره مصنوعی در هتل برای جذب پرندگان مهاجر و حفظ اکوسیستم طبیعی از دیگر اقدامات این مجموعه است. برای احداث این هتل دریایی در یک منطقه مناسب تحقیقاتی صورت گرفت تا اینکه در این منطقه به علت یکدست بودن سطح دریا از ساحل تا حدود 1000 متر، بوده و اختلاف سطح شدید پس از 1000 متر در دریا ایجاد یک موج شکن طبیعی نموده که همین امر سبب شد تا هیچگاه این محدوده موج شدید یا طوفان نباشد.
برخی از خدمات رایگان اتاق های هتل ترنج کیش شامل: ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، سرو صبحانه بوفه، اینترنت، سرویس روزمره به مراکز خرید، سالن بدنسازی، خانه کودک، والیبال ساحلی، مینی بار می باشد.
 
آدرس: جزیره کیش، ابتدای جاده جهان، به سمت کلبه هور، هتل ترنج کیش

پارکینگ، پذیرش تمام وقت، روم سرویس، سالن کنفرانس در تور کیش اردیبهشت، رستوران خورشید روی دریا با کف شیشه ای، رستوران تاج( سرو صبحانه بوفه و سرو عصرانه)، رستوران ساحلی( سرو نهار و شام بوفه)، کافی شاپ ساحلی، فست فود ساحلی، سالن اسپا و ماساژ، سالن جیم (ورزشی) بر روی آب، خانه بازی کودک، دوچرخه سواری، اورژانس، اجاره خودرو، لاندری، سالن بازی ساحلی(بیلیارد، فتبال دستی، ایرهاکی)، کافه گلف، لمکده سنتی ساحلی، آتلیه عکاسی در تور کیش تعطیلات عید نوروز و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل ترنج کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

 

هتل آسیا کیش

هتل آسیا کیش جزء یکی از هتلهای تک ستاره جزیره کیش می باشد که می توان با بهترین قیمت در این هتل اقامت داشت. این هتل از گردشگران خارجی در تور کیش بهار  که دارای ویزای کیش می باشند نیز پذیرایی می کند. هتل آسیا کیش از 19 باب اتاق با 80 تخت خواب تشکیل شده است و اتاق های این هتل دو، سه و چهار تخته اند.

فاصله هتل آسیا کیش تا مرکز شهر 15 دقیقه، تا فرودگاه کیش و دریا 20 دقیقه می باشد و این هتل از مرکز شهر کیش و مراکز خرید دور می باشد اما دسترسی به مرکز شهر، با توجه به وجود سرویس ها و تاکسی ها به راحتی امکان پذیر است.

شایان ذکر است که قیمت هتل آسیا کیش، به صرفه و اقتصادی است و برای میهمانان تور کیش نوروز که به دنبال هتلی با قیمت ارزان می باشند گزینه خوبی ست.

امکانات هتل آسیا کیش:

رستوران، لابی، ماهواره،کافی شاپ، فضای سبز، یخچال، تلویزیون، سوئیت، حمل و نقل، نمازخانه و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل آسیا کیش در  تور کیش فروردین 97: 02142632 - 88530609

 

 

 هتل آسیا کیش



:: برچسب‌ها: رزرو بهترین هتل های 5 ستاره کیش,تور کیش خوب,رزرو تور کیش و بلیط کیش,معرفی تور کیش,نرخ مناسب تور کیش,تور های لحظه آخری کیش,بهترین قیمت تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 51819
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.

هتل گاردنیا کیش

هتل چهار ستاره گاردنیا کیش مجموعه اقامتی و رفاهی در زمینی به مساحت ده هزار مترمربع  در سال 1387 بنا شده است.هتل گاردنیا کیش در سه فاز ساختمانی شروع به ساخت گردید. فاز یک ساختمانی آن در سال 1390 با بیست و یک واحد ویلایی با انواع اتاق های 2، 3 و 4 نفره با فضای دلباز و حریم فضای سبز افتتاح گردید. فاز دوم مجموعه گاردنیا متشکل از ساختمان اصلی در پنج طبقه سراسری باران، کافی شاپ 24 ساعته نسیم، رستوران نخل، نمازخانه و سی و شش اتاق با ظرفیت های 1 تا 4 نفره در سال 93 احداث شد. 

هتل گاردنیا کیش از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است که امکان دسترسی آسان به مراکز خرید و تفریحی را برای گردشگران تور کیش اردیبهشت 97 فراهم می نماید. این هتل دارای محیطی آرام و تمیز و فضای سبز و آلاچیق نیز می باشد. از جمله خدمات رایگان هتل گاردنیا کیش شامل: استقبال فرودگاهی، اینترنت، سرو صبحانه بوفه و سرویس به مراکز خرید می باشد.

آدرس : جزیره کیش، بلوار هرمز، نرسیده به میدان حافظ

امکانات هتل گاردنیا کیش:

اجاره اتومبیل بدون راننده، اجاره دوچرخه، اسکوتر، رستوران نخل، چایخانه سنتی، سالن بیلیارد و تفریحات، خدمات تفریحی و گردشگری در  تور کیش نوروز 97 (بازدید از مناطق گردشگری نظیر:شهر حریره، بندرگاه باستان، کلبه هور، آکواریوم طبیعی، کشتی یونانی، درخت سبز، پارک ساحلی مرجان و ... اشاره کرد)، کافی شاپ 24 ساعته و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل گاردنیا کیش در  تور کیش نوروز 97: 02142632 - 88530609

 

 هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

 

هتل گلدیس کیش

هتل دو ستاره گلدیس کیش در زمینی به مساحت 6500 مترمربع در سال 1369 احداث گردید.  در تور کیش تعطیلات عید نوروز این هتل به عنوان قدیمی ترین هتل های کیش می باشد و در سال 1379 مورد بازسازی قرار گرفت و در همین سال با تغییراتی که در سازمان عمران جزیره کیش به وجود آمد به مدت بیست و یک سال موظف به ارائه خدمات به مسافران خارجی قرار گرفت. اما در سال 95 به دلیل تغییر قوانین کشورهای اطراف خلیج فارس و تمدید ویزا اتباع آن کشورها در خاک همان کشور انجام می شد و دیگر سفرهای تمدید ویزا لغو گردید. به همین ترتیب هتل گلدیس کیش بعد از بازسازی و آماده شدن برای خدمت رسانی به مسافران تور کیش فروردین به جمع هتل های کیش پیوست.

هتل گلدیس کیش در سه طبقه طراحی شده و دارای هفتاد و پنج باب اتاق و دویست و سی تخت خواب می باشد. هتل گلدیس کیش با دریا بیست دقیقه و تا مرکز شهر پنج دقیقه و تا فرودگاه کیش ده دقیقه فاصله دارد. این هتل دارای فضای سبز بسیار زیبا بوده که مکان مناسبی برای استراحت میهمانان تور کیش بهار 97 و گردشگران می باشد.

آدرس: جزیره کیش، بلوار ایران، جنب پمپ بنزین، هتل گلدیس کیش

امکانات هتل گلدیس کیش:

رستوران، لابی، کافی شاپ(ظرفیت 20 نفر)، اینترنت، یخچال، تلویزیون، ماهواره، سوئیت در تور کیش فروردین، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمل و نقل، نمارخانه و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل گلدیس کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش

 

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش جزء یکی از هتل های سه ستاره جزیره کیش و در قلب جزیره کیش بنا شده است. این هتل دارای دو ساختمان مجزا فاز یک و دو (قدیمی و نوساز) می باشد. هتل قائم کیش که با نام هتل ریان قائم کیش شناخته می شود  در تور کیش فروردین 97 دارای سه طبقه و هشتاد باب اتاق و دویست و چهل تخت می باشد.

هتل قائم کیش در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار گرفته است و  در بلوار ساحل واقع شده است و دسترسی آسانی به دریای نیلگون خلیج فارس دارد. از دیگر مزایای این هتل فاصله کوتاه تا مراکز خرید کیش نظیر مرکز خرید سارینا دو و مرکز تجاری کیش می توان اشاره کرد و همچنین این هتل در مقابل بازار زیتون قرار گرفته است و تا مرکز شهر پنج دقیقه و تا فرودگاه ده دقیقه فاصله دارد. هتل قائم کیش با وجود دو ساختمان مجزا دارای یک رستوران می باشد و مسافران تور کیش بهار 97 با اقامت در این هتل می توانند از کلیه امکانات رفاهی و موقعیت خوب هتل بهره مند شوند.

امکانات هتل قائم کیش:

رستوران (با ظرفیت 200 نفر)، لابی، کافی شاپ، یخچال، تلویزیون، حمل و نقل، سرویس بهداشتی ایرانی، نمازخانه، ماهواره در تور کیش تعطیلات عید نوروز 97، اینترنت، سوئیت، استخر، سونا، آسانسور، سیستم تهویه مطبوع، قهوه خانه، ترانسفر فرودگاهی، روم سرویس، تاکسی سرویس و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل قائم کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل قائم کیش

 

لابی هتل قائم کیش

 



:: برچسب‌ها: تور کیش خوب,رزرو تور کیش و بلیط کیش,معرفی تور کیش,نرخ مناسب تور کیش,تور های لحظه آخری کیش,بهترین قیمت تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 24821
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.

هتل ستاره کیش

هتل ستاره کیش جزء یکی از هتل های دو ستاره جزیره کیش در نوار ساحلی کیش و جنب هتل داریوش احداث گردید. این هتل در سال 85، در زمینی به مساحت 9639 بنا شده است و در سال 93 تعدادی اتاق به این مجموعه افزوده شد و اکنون دارای 45 باب اتاق می باشد. برخی از اتاق های این هتل به صورت ویلایی در محوطه هتل و برخی دیگر سه تخته نیز می باشند و این هتل در دو طبقه طراحی شده و فاقد آسانسور می باشد.

هتل ستاره کیش ما بین دو میدان سیری و میدان داریوش قرار گرفته و امکان تردد به مناطق مختلف جزیره کیش را برای میهمانان تور کیش نوروز 97 فراهم می کند و فاصله هتل تا فرودگاه کیش ده دقیقه می باشد.

امکانات هتل ستاره کیش:

فضای سبز، تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی، رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، پارکینگ اختصاصی در تور کیش اردیبهشت 97، لابی، کافی شاپ، ماهواره، حمل و نقل، اینترنت و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل ستاره کیش: 02142632 - 88530609

 

 هتل ستاره کیش

هتل ستاره کیش

 

هتل شباویز کیش

هتل دو ستاره شباویز در زمینی به مساحت 20000 مترمربع در ابتدای جاده جهان واقع در جنوب شرقی جزیره کیش بنا شده است. این هتل در مجموعه ای سرسبز و ویلایی طراحی شده است. هتل شباویز کیش متشکل از 92 اتاق با ظرفیت های دو تا پنج تخته و 276 تخت خواب می باشد و در سال 1374 احداث گردید. این هتل دور از مرکز شهر و هیاهو بوده و در فضای سرسبز و ویلایی و آرامش بخش میزبان میهمانان تور کیش بهار 97 می باشد.

یکی از تفاوت های هتل شباویز کیش ساختار چوبی آن است که فاقد لوله کشی گاز می باشد به همین جهت امکان درست کردن غذا در اتاق ها وجود ندارد. هتل شباویز کیش با فرودگاه کیش یازده کیلومتر فاصله دارد و با اتومبیل 14 دقیقه زمان می برد و همچنین این هتل به ساحل و پارک ساحلی مرجان نزدیک می باشد.

آدرس: جزیره کیش، بعداز بازار مرجان، روبروی پارک مارینا، هتل شباویز کیش در تور کیش فروردین

امکانات هتل شباویز کیش:

لابی، پارکینگ مسقف(ظرفیت 100 خودرو)، رستوران(ظرفیت 80 نفر)، لاندری، کافی شاپ، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، تاکسی سرویس در تور کیش اردیبهشت 97، نمازخانه، سیستم تهویه هوا، ماهواره، فضای سبز، اینترنت در لابی با پرداخت هزینه و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل شباویز کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش

 

هتل عالی قاپو کیش

هتل عالی قاپو در زمینی به مساحت 3428 مترمربع در انتهای بلوار دریا قلب جزیره کیش احداث گردید و یکی از هتل آپارتمان های دو ستاره معروف کیش می باشد. این هتل دارای 28 اتاق و 152 تخت می باشد. معماری خاص هتل عالی قاپو کیش به دلیل رنگ سفید و ظاهر ایرانی اش توجه بسیاری از گردشگران تور کیش تعطیلات عید نورور 97 را به خود جلب کرده است.

هتل عالی قاپو کیش با فرودگاه کیش ده دقیقه و با مراکز خرید کیش پنج دقیقه فاصله دارد و همچنین به اماکن تفریحی کیش نزدیک می باشد. یکی از مزیت های هتل عالی قاپو کیش قیمت مناسب هتل بوده که بهترین گزینه برای اقامت در جزیره کیش می باشد. در ضمن این هتل به صورت هتل آپارتمان بوده و تهیه غذا و تصمیم گیری درباره ی آن به عهده ی میهمانان تور کیش فروردین می باشد.

آدرس: جزیره کیش، انتهای بلوار دریا، میدان امیر کبیر، پشت هتل صدف، هتل عالی قاپو کیش

امکانات هتل عالی قاپو کیش:

لابی، سیستم اعلام حریق، سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال، تلفن، رستوران در تور کیش اردیبهشت 97، اینترنت در لابی، تلویزیون و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل عالی قاپو کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل عالی قاپو کیش

هتل عالی قاپو کیش



:: برچسب‌ها: رزرو تور کیش و بلیط کیش,معرفی تور کیش,نرخ مناسب تور کیش,تور های لحظه آخری کیش,بهترین قیمت تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 25885
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.

هتل دریا کیش

هتل دو ستاره دریا کیش در زمینی به مساحت 3850 مترمربع، مشرف به بلوار بزرگ خلیج فارس احداث گردید. این هتل در سه بلوک مجزا با 30000 متر زیر بناء که هر بلوک به صورت پلکانی و یک طبقه و همکف می باشد و در قلب جزیره کیش بنا شده است. این هتل در منطقه ای از جزیره کیش قرار دارد که گردشگران تور کیش نوروز 97 می توانند بدون نیاز به وسیله نقلیه از مراکز خرید و اماکن تفریحی کیش بازدید نمایند.

فاصله هتل دریا کیش تا فرودگاه کیش 15 دقیقه و تا مرکز شهر 5 دقیقه می باشد و همچنین در روبروی هتل کارتینگ اتومبیلرانی قرار دارد. این هتل دارای 48 باب اتاق با امکانات نظیر: تلفن، اینترنت، سرویس فرنگی و ایرانی، کولر گازی و ... می باشد.

امکانات هتل دریا کیش:

رستوران در کناره لابی، کافی شاپ (در ساختمان اصلی با ظرفیت 40 نفر)، سرو صبحانه بوفه، کافی نت در تور کیش اردیبهشت 97، اینترنت در تمامی هتل، لابی، گشت جزیره روزانه، گشت بازار و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل دریا کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل دریا کیش

لابی هتل دریا کیش

 

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش جزء یکی ار هتل های سه ستاره شیک و خوب جزیره کیش بوده و در قلب جزیره کیش، خیابان رودکی احداث گردید. همچنین هتل سارا در قلب مراکز تفریحی و تجاری کیش قرار دارد. این هتل در سال 1388، در چهار طبقه طراحی و متشکل از 72 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها از امکانات ویژه اقامتی و رفاهی در تور کیش بهار 97 برخوردارند. اتاق های هتل سارا کیش شامل: شش اتاق رویال سوئیت دارای یک خواب و یک پذیرایی، نه اتاق سه تخته تریپل، پنجاه و چهار اتاق دو تخته شامل دابل و تویین و سه اتاق سینگل و یک تخته می باشد.

هتل سارا کیش در یکی از بهترین موقعیت های منطقه قرار دارد و از این حیث در نزدیکی مراکز خرید در تور کیش تعطیلات نوروز نظیر: بازارهای پردیس 1 و 2، مرکز تجاری، پانیذ، هایپر مارکت می باشد و همچنین نزدیک اماکن تفریحی کیش نظیر: دریا، اسکله تفریحی نیز قرار دارد. فاصله هتل تا مرکز شهر دو دقیقه و تا فرودگاه کیش شش کیلومتر می باشد. این هتل با کلیه امکانات اقامتی و رفاهی آماده استقبال و پذیرایی از میهمانان تور کیش فروردین می باشد.

امکانات هتل سارا کیش:

رستوران ساینا(با سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی) در تور کیش نوروز 97، کافی شاپ، اجاره اتومبیل، کافی نت در طبقه همکف، اینترنت پر سرعت در تمامی نقاط هتل، لابی، خشکشویی، چایخانه سنتی در فضای باز، سرو صبحانه بوفه رایگان، ترانسفر فرودگاهی رایگان، مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلفن، سرویس ایرانی و فرنگی، سالن پذیرایی، آنتن مرکزی، فضای سبز، سیستم اعلام حریق، پاور سوئیچ، خدمات خانه داری تمام وقت، تاکسی سرویس، پارکینگ، آسانسور در تور کیش اردیبهشت 97، مینی بار و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل سارا کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش

 

هتل آپارتمان سالار کیش

هتل آپارتمان دو ستاره سالار کیش در نوار ساحلی جزیره زیبای کیش و مجاور بازار ونوس واقع شده است. این هتل در مجاورت هتل داریوش کیش و ساحل مرجان کیش قرار دارد و همچنین نزدیک اسکله بزرگ تفریحی و یک سوپر مارکت می باشد. هتل آپارتمان سالار کیش دارای سوئیت های یک تا سه خوابه به صورت مبله می باشد و دارای کلیه امکانات رفاهی و اقامتی نیز می باشد.

شایان ذکر است که این هتل مناسب افرادی از مسافران تور کیش بهار 97 است که قصد دارند به دلخواه خودشان برای وعده های غذایی شان تصمیم گیری کنند و در نظر دارند تا هزینه های خود را کنترل کنند.

آدرس : بلوار موج، بعد از سنایی

امکانات هتل آپارتمان سالار کیش:

اجاق گاز، یخچال، ماشین لباسشویی، تلویزیون LCD، کولر گازی و ... برخی از امکانات هتل برای پذیرایی از میهمانان تور کیش نوروز می باشد.

تلفن رزرو هتل آپارتمان سالار کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل آپارتمان سالار کیش

هتل آپارتمان سالار کیش

 



:: برچسب‌ها: معرفی هتل ها و رزرو تور کیش,رزرو بلیط کیش,تور های لحظه آخری کیش,امکانات ویژه هتل های کیش,نرخ مناسب تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 20288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.

هتل پارسیان کیش

هتل سه ستاره پارسیان کیش در سال 1374 در جزیره زیبای کیش احداث گردید. این هتل از صد آپارتمان و سوئیت تشکیل شده است که ابعاد این اتاق ها 70 تا 120 متری می باشد و ظرفیت آن ها 7 تا 10 نفر است. رستوران های هتل پارسیان کیش انواع غذاهای متنوع و با کیفیت مانند: دریایی و فست فود و کبابی را برای پذیرایی از میهمانان گرامی تور کیش نوروز 97 خود در نظر گرفته است و رستوران هتل در فضای بیرونی هتل با ظرفیت 60 نفر می باشد.

هتل پارسیان کیش با موقعیت عالی و در منطقه تجاری کیش واقع شده است و دسترسی آسان به مراکز خرید مشهور نظیر: زیتون و اسکله تفریحی که دقیقا مقابل هتل قرار دارد و همچنین هایپر مارکت، پانیذ، پردیس و تالار شهر هم نزدیک هستند که چند دقیقه پیاده تا آنها راه است. این هتل با فرودگاه کیش ده دقیقه فاصله دارد در تور کیش بهار 97 و در نزدیکی دریا قرار گرفته است.

امکانات هتل پارسیان کیش:

رستوران، لابی، کافی نت، لاندری، کافی شاپ، روم سرویس تمام وقت در تور کیش اردیبهشت 97، سالن همایش با ظرفیت 140 نفر (مجهز به سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری و ویدئو پروژکتور)، گشت سیاحتی جزیره، گشت بازارها، اجاره اتومبیل بدون راننده، ماهواره، تلویزیون، صندوف امانات، آرایشگاه بانوان و آقایان، خشکشویی، مینی بار در تور کیش فروردین، دوربین مدار بسته در فضای هتل و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل پارسیان کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل پارسیان کیش 

هتل پارسیان کیش

 

هتل پانیذ کیش

هتل دو ستاره پانیذ یکی از پرطرفدارترین هتل های جزیره کیش می باشد. هتل پانیذ کیش در یکی از بهترین موقعیت های جزیره کیش قرار دارد و از این رو دقیقا روبروی بازار مروارید بوده و همچنین نزدیک پردیس 1 و 2، رویا مال، هایپر مارکت، مجتمع تجاری و زیتون می باشد.

هتل پانیذ کیش دارای محیطی جالب با ساختمانهایی طراحی شده به سبک اسپانیایی که به صورت بلوک بلوک مجزا هستند و در هر بلوک دارای چند طبقه می باشد. در رستوران این هتل سرو صبحانه بوفه و سرو نهار و شام با منوی غذایی متنوع از انواع غذاهای سنتی از میهمانان تور کیش اردیبهشت خود استقبال می کند.

شایان ذکر است که این هتل جذاب و زیبا نزدیک ساحل بوده و با فرودگاه کیش 3 کیلومتر فاصله دارد. در ضمن اقامت در این هتل برای کودکان زیر پنج سال رایگان می باشد و یکی از مزیت ها و امکانات این هتل تخفیف 50 درصدی پارک دلفین و سیرک و ترانسفر فرودگاهی می باشد در تور کیش فروردین 97 و علاوه بر این از اتاق های بسیار تمیز و شیک و مرتب تشکیل شده است.

امکانات هتل پانیذ کیش:

لابی، رستوران (ظرفیت صد نفر)، کافی شاپ، ماهواره، تلویریون، یخچال، اینترنت در لابی، سرویس ایرانی و فرنگی، حمل و نقل در تور کیش نوروز، مجهز به سیستم تهویه هوا، تاکسی سرویس، سیستم اعلام حریق، فضای سبز، صندوق امانات و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل پانیذ کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش

 

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش جزء یکی از هتل های سه ستاره جزیره کیش بوده و در زمینی به مساحت 2000 مترمربع در سال 1375، در میدان سیری احداث گردید. این هتل با معماری استثنایی و بی همتا و محیطی سرسبز با درختان نخل، گل و گیاه، محوطه ای زیبا همراه با آبنماها و نورپردازی زیبا در تور کیش بهار می باشد.

هتل تعطیلات کیش دارای 70 واحد شامل آپارتمان و سویئت های کانکت و رویال با ظرفیت 225 تخت با امکانات مجهز به تلویزیون، اینترنت وای فای، مجهز به سیستم سرمایش، مجهز به سیستم تهویه مطبوع، یخچال و مینی بار، حمام، سرویس های ایرانی و فرنگی، تلفن و ... می باشد. رستوران هتل تعطیلات کیش با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در محیطی بسیار زیبا و امکان سرو در سوئیت ها آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش تعطیلات نوروز می باشد.

فاصله هتل تعطیلات کیش به ساحل و بازار بزرگ پردیس 2 به صورت پیاده حداکثر ده دقیقه و همچنین تا فرودگاه کیش دوازده دقیقه می باشد و برای کودکان زیر پنج سال رایگان است. 

امکانات هتل تعطیلات کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ در فضای سبز ، خدمات خانه داری، پارک کودکان، پارکینگ اختصاصی، سالن کنفرانس در تور کیش فروردین، لاندری، اینترنت در لابی و اتاق ها، فضای سبز، کافی نت، سالن ورزشی، نمارخانه، فروشگاه، روم سرویس و ... می باشد.

تلفن رزور هتل تعطیلات کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش در تور کیش بهار 97

 



:: برچسب‌ها: بهترین موقعیت جغرافیایی هتل های کیش,رزرو تور کیش و بلیط کیش,رزرو هتل های خوب کیش,معرفی تور کیش,تور های لحظه آخری کیش,نرخ مناسب تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 91893
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش جزء یکی از هتل های سه ستاره جزیره کیش بوده و در زمستان سال 90 احداث گردید. این هتل دارای دو ساختمان در کنار هم و متشکل از 67 اتاق با امکانات کامل اقامتی و تعدادی از اتاق ها مشرف به دریا و تعداد دیگر مشرف به جزیره می باشد. هتل آرامش کیش و تور کیش نوروز 97 دارای رستورانی در طبقه اول با گنجایش 135 نفر و کافی شاپی در لابی به صورت تمام وقت می باشد.

هتل آرامش کیش در یکی از بهترین مناطق تفریحی و گردشگری جزیره زیبای کیش قرار دارد و دسترسی آسان به دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین المللی دارد و همچنین نزدیکی به بازار های اصلی شهر نظیر: هایپر مارکت و مرکز تجاری جزیره کیش، بازار مریم، بازار پانیذ و پردیس 1 و 2، بازار ونوس، بازار مروارید، بازار مرجان، بازار و رستوران پدیده کیش، بازار ماهی فروشان و عرب ها است و علاوه بر این دسترسی آسان به مراکز تفریحی نظیر: ساحل مرجان، بولینگ مریم، اسکله بزرگ تفریحی، کشتی یونانی در تور کیش بهار 97، پلاژ بانوان و آقایان، شهر زیر زمینی کاریز، پارک دلفین ها و باغ پرندگان و ... می باشد. فاصله هتل با اتومبیل تا فرودگاه پانزده دقیقه است.

امکانات هتل آرامش کیش:

برخی ار امکانات هتل آرامش برای میهمانان تور کیش فروردین شامل: لابی، رستوران، کافی شاپ، برق اضطراری، لاندری، سیستم اعلام حریق، استقبال فرودگاهی، سرو صبحانه بوفه، اینترنت در اتاق و لابی، تورهای تفریحی، روم سرویس، پذیرش تمام وقت، اجاره ماشین با راننده و بدون راننده، صندوق امانات، روزنامه، نمازخانه، آسانسور در تور کیش اردیبهشت 97، ماهواره، تلویزیون و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل آرامش کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش

 

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا جزء یکی از هتل های خوب و زیبای دو ستاره جزیره کیش بوده که در سال 1379 احداث گردید و در بهمن ماه سال 94 به طور کامل بازسازی شده است. این هتل جنب صدا و سیما کیش و در زمینی به مساحت 20000 مترمربع واقع شده است.هتل اسپادانا کیش به صورت ویلاهای یک طبقه بوده که دارای چند پله می باشد و مناسب کسانی ست که علاقه دارند در واحدها و سوئیت های مجزا و آرام اقامت داشته باشند. این هتل متشکل از 79 باب اتاق و حدود 221 تخت است و همچنین سوئیت های هتل به شکل کلبه هایی رنگی در تور کیش اردیبهشت با سقف های شیروانی می باشد.

یکی از مزیت های این هتل در تور کیش فروردین 97 که سبب شده تا نسبت به سایر هتل های کیش برتری پیدا کند داشتن طبیعتی بکر در محوطه ای بسیار بزرگ و سرسبز و زیباست به گونه ای که شمال را به یاد می آورد و در این محوطه سفره خانه سنتی و چایخانه قرار دارد.هتل اسپادانا کیش از نظر جغرافیایی نزدیک پلاژ بانوان، دانشگاه آزاد، فرودگاه کیش و مراکز خرید نظیر بازار مریم می باشد و همچنین در مقابل هتل وسایل حمل و نقل به بازارها و مراکز خرید و درون شهر نیز موجود است.

آدرس: کیش بلوار ایران، خیابان جامی، جنب صدا و سیما، هتل اسپادانا کیش

امکانات هتل اسپادانا کیش:

برخی از امکانات هتل برای پذیرایی از میهمانان تور کیش نوروز شامل: لابی، رستوران VIP شاندیز، سالن صبحانه خوری، کافی شاپ، لاندری، صندوق امانات اختصاصی، مینی بار، گشت سیاحتی جزیره، گشت بازارها، سرو صبحانه بوفه، ترانسفر فرودگاهی، اتاق بیلیارد، فضای سبز، تاکسی سرویس، اینترنت در لابی، پارکینگ غیر مسقف، سالن ورزشی در تور کیش بهار، نمازخانه و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل اسپادانا کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش

 

هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش جزء یکی از هتل های سه ستاره جزیره کیش بوده که در میدان امیر کبیر و محیطی آرام واقع شده است. این هتل در زمینی به مساحت 4.230 مترمربع با زیر بناء 2700 مترمربع در سال 80 افتتاح گردید. هتل پارس نیک کیش متشکل از 355 باب اتاق دلباز و بزرگ بوده و بسیار شیک و تمیز می باشد. 

یکی از مزیت های هتل پارس نیک نزدیکی به دریا و اسکله تفریحی و همچنین به مراکز خرید نظیر: بازارهای مروارید، ونوس و زیتون می باشد و علاوه بر این با فرودگاه کیش با اتومبیل پانزده دقیقه فاصله دارد. این هتل دارای رستوران ایرانی و فرنگی با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی همه روزه برای سه وعده غذایی آماده پذیرایی از میهمانان گرامی تور کیش تعطیلات نوروز می باشد. 

امکانات هتل پارس نیک:

برخی از امکانات هتل برای پذیرایی از میهمانان گرامی تور کیش بهار 97 شامل: ترانسفر فرودگاهی رایگان، سرو صبحانه بوفه رایگان، سرویس رایگان بازار، لابی، رستوران، کافی شاپ تمام وقت، خدمات تفریحی و گردشگری، چایخانه سنتی، روم سرویس تمام وقت، خدمات لاندری، مینی بار، سیستم خنک کننده، صندوق امانات، یخچال، تلویزیون، ماهواره، سرویس فرنگی، پارکینگ، حمل و نقل، اجاره دوچرخه و اسکوتر، اینترنت بی سیم در تور کیش فروردین و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل پارس نیک کیش: 02142632 - 88530609

 

 هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش

 



:: برچسب‌ها: نرخ مناسب تور کیش فروردین 97,رزرو تور کیش و بلیط کیش,بهترین قیمت تور کیش بهار 97,نوروز 97,فروردین 97,تور کیش اردیبهشت 97,تور های لحظه آخری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 123936
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین هتل های سه ستاره جزیره کیش است. این هتل فاصله زیادی با مرکز شهر و ساحل دارد که هتل ترانسفری رایگان را در اختیار میهمانان تور کیش نوروز 97 خود قرار می دهد. هتل ستاره طلایی کیش نزدیک برخی از جاذبه های گردشگری کیش نظیر پارک آهوان قرار گرفته است. این هتل دارای 42 باب اتاق می باشد.

امکانات هتل ستاره طلایی کیش:

صندوق امانات اختصاصی، لابی، کافی شاپ، رستوران، اینترنت رایگان در لابی، پارکینگ، تاکسی سرویس در تور کیش بهار، نمازخانه، فضای سبز و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل ستاره طلایی کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش

 

هتل آبادگران کیش

هتل دو ستاره آبادگران کیش در سال 1376، در زمینی به مساحت 7000 مترمربع بنا شده است. این هتل در خیابان پروین اعتصامی جنب رستوران میر مهنا قرار دارد. مجموعه به صورت هتل آپارتمان و سوئیت های ساحلی است. هتل آبادگران کیش تا فرودگاه کیش با اتومبیل پانزده دقیقه فاصله دارد و همچنین این هتل مقابل بازار زیتون، سیتی سنتر و هایپر کیش قرار دارد. هتل آبادگران کیش دارای 76 اتاق است و دارای رستورانی با ظرفیت 70 نفر می باشد.

هتل آبادگران کیش به صورت ساحلی می باشد که امکان دوچرخه سواری در کنار دریا و سرو انواع غذاهای متنوع و با کیفیت در رستوران میر مهنا را برای میهمانان تور کیش فروردین 97 خود فراهم آورده است.

امکانات هتل آبادگران کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، صندوق امانات، مینی بار، پارکینگ در تور کیش اردیبهشت، فضای سبز، سیستم اعلام حریق، اینترنت در لابی با پرداخت هزینه، تاکسی سرویس و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل آبادگران کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل آبادگران کیش

هتل آبادگران کیش

 

هتل آرا کیش

هتل تک ستاره آرا کیش در میدان پردیس ابتدای بلوار رودکی بنا شده است. نام قدیم هتل، آرام بوده است و این هتل مورد بازسازی قرار گرفته است تا امکانات بهتری را در اختیار میهمانان تور کیش تعطیلات عید نوروز خود قرار دهد.

از مزیت های هتل آرا کیش موقعیت خوب جغرافیایی و نزدیکی به دریا و به مراکز خرید و مجتمع های تجاری نظیر بازار پردیس 1 و 2 و بازار مرکز تجاری کیش که از اصلی ترین بازارهای جزیره کیش هست. این هتل متشکل از 60 اتاق مجهز و دارای امکانات لازم جهت اقامت و حدود 200 تخت می باشد.

امکانات هتل آرا کیش:

لابی، رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی، کافی شاپ، ماهواره، تلویزیون، اینترنت در تور کیش فروردین، سرویس ایرانی، نمازخانه، حمل و نقل و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل آرا کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل آرا کیش

هتل آرا کیش



:: برچسب‌ها: تور های لحظه آخری کیش,رزرو تور کیش,بهترین قیمت تور کیش بهار 97,نوروز 97,برترین تور های کیش در بهترین هتل های کیش,امکانات ویژه هتل های کیش,نرخ مناسب تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.

هتل سیمرغ کیش

هتل سه ستاره سیمرغ در بلندترین منطقه توریستی کیش در ابتدای جاده جهان در زمینی به مساحت 20234 هزار مترمربع بنا شده است. این هتل در جنوب شرقی جزیره زیبای کیش مشرف به دریای نیلگون خیلج فارس بعد از بازار مرجان واقع شده است. هتل سیمرغ کیش از فضای سر سبز و زیبا و با درختان نخل و گل و گیاه و محوطه ای دلنواز برخوردار است. این هتل متشکل از 86 اتاق و 306 تخت می باشد.

هتل سیمرغ کیش در موقعیت جغرافیایی مناسبی قرار دارد، علاوه بر نزدیکیش به دریا در کنار مسیر دوچرخه سواری جزیره قرار گرفته و نیز فاصله چندانی تا باغ پرندگان و آکواریم ندارد. از مزیت ها و امتیازات این هتل داشتن ساحل اختصاصی و تخفیفاتی در بازدید از جاذبه های گردشگری جزیره کیش نظیر باغ پرندگان، دلفیناریوم و کلوپ مریم برای میهمانان تور کیش عید نوروز خود در نظر گرفته است.

امکانات هتل سیمرغ کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، پارکینگ اختصاصی، پارکینگ سرپوشیده در تور کیش بهار 97، فضای سبز، صندوق امانات اختصاصی و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل سیمرغ کیش:  02142632 - 88530609

 

هتل سيمرغ كيش

نمای بيروني هتل سيمرغ

 

هتل جام جم کیش

هتل جام جم کیش یکی از بهترین هتل های سه ستاره کیش در زمینی به مساحت 8855 هزار مترمربع در قلب جزیره کیش در انتهای بلوار دریا احداث گردید. هتل جام جم کیش از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است و در نزدیکی بازارهای کیش در تور کیش فروردین 97 نظیر بازارهای ونوس، زیتون و مروارید و مکان های گردشگری کیش نظیر اسکله بزرگ تفریحی می باشد و علاوه بر این با دانشگاه جزیره کیش هم فاصله چندانی ندارد.

هتل جام جم کیش از پنجاه اتاق و صد و پنجاه تخت تشکیل شده است. این هتل با فرودگاه جزیره ده دقیقه و با مراکز خرید پنج دقیقه فاصله دارد و مناسب کسانی است که به دنبال اقامتی کم هزینه با امکانات مطلوب تور کیش اردیبهشت می باشند.

آدرس: جزیره زیبای کیش، میدان امیر کبیر، پشت هتل صدف، هتل جام جم کیش

امکانات هتل جام جم کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، ماهواره، سالن بیلیارد، اینترنت در لابی در تور کیش بهار، نمازخانه، چایخانه سنتی، پارکینگ اختصاصی، پارکینگ مسقف، لاندری، آسانسور، سالن کنفرانس، خدمات خانه داری، تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل جام جم کیش: 02142632 - 88530609

 

نماي بيروني هتل جام جم

نمای بيرونی هتل جام جم  

 

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش جزء یکی از هتل های پنج ستاره جزیره کیش با معماری منحصر به فرد بوده و در مقابل پارک شهر کیش بنا شده است. این هتل در دو برج مجزا طراحی شده که دو طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متفاوت می کند. در ساخت این هتل بیش از 55 میلیارد تومان هزینه شده است. تور کیش عید نوروز 97 هتل ایران کیش در سال 1375 احداث گردید و در سال 1384 ساخت بنای جدید به مساحت حدود 5000 مترمربع شروع شد و ساخت و تکمیل آن هشت سال طول کشید که در پایان هتل بین المللی ایران با زیربنای 12000 مترمربع می باشد.

هتل ایران کیش متشکل از 128 اتاق که 22 واحد آن سوئیت های پنجاه الی هفتاد متری است و سوئیت های رویال با امکانات و تجهیزات مدرن و چشم انداری عالی آماده پذیرای از میهمانان تور کیش اردیبهشت 97 می باشد. طراحی این هتل به گونه ای است که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند مشرف به جزیره و پارک بزرگ شهر می باشند. از امکانات اتاقها می توان به تجهیزات هوشمند (BMS)، تلفن (VOIP)، اینترنت رایگان، تلویزیون و ماهواره، صندوق امانات، مینی بار اشاره کرد.

هتل ایران کیش دارای کافی شاپی با محوطه ای زیبا و آرام در لابی هتل قرار دارد و  این کافی شاپ با سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم، بستنی ها، شیک و گلاسه، اسنک و میان وعده ها پذیرایی دلنشینی از میهمانان خواهد داشت و همچنین رستوران اصلی هتل با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی به صورت بوفه آزاد و معمولی می باشد.

هتل ایران کیش دارای سالن های ورزشی عالی و کم نظیر در میان سالن های جزیره کیش و حتی هتل های سایر کشور بوده و دارای نور پردازی و فضای زیباست و سالن بدنسازی اکسیژن دارای جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاهای ورزشی و بدن سازی آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش فروردین می باشد و همچنین این هتل دارای سالن همایش و کنفرانس با ظرفیت 120 نفر و امکانات سیستم صوتی پیشرفته و ویدئو پروژکتور می باشد.

امکانات هتل ایران کیش:

ترانسفر فرودگاهی، استخر، سالن بدنسازی، سالن همایش، رستوران اصلی، رستوران در فضای باز، صندوق امانات اختصاصی در تور کیش تعطیلات عید نوروز، اینترنت در لابی و اتاق ها، کافی شاپ، لاندری، پارکینگ سرپوشیده و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل ایران کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های جزیره کیش,رزرو تور کیش و بلیط کیش,رزرو هتل های خوب کیش,معرفی تور کیش,امکانات ویژه هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 14585
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز یکی از هتل های سه ستاره جزیره کیش در قلب مراکز خرید و همچنین مکان های تفریحی جزیره زیبای کیش احداث گردید. این هتل در زمینی به مساحت 2400 مترمربع در 4 طبقه بنا شده و در مجموع دارای 49 باب اتاق و سوئیت می باشد و در هر طبقه هشت الی ده سوئیت 1 تا 3 خوابه دارد. اکثر اتاق های هتل سان رایز در تور کیش عید نوروز مشرف به دریای نیلگون خلیج فارس بوده و رنگ آمیزی متنوع طبقات و همین خصوصیت به جذابیت های هتل می افزاید.

هتل سان رایز کیش در نزدیکی بازارهای پردیس 1 و 2 قرار دارد و از این حیث مورد توجه میهمانان تور کیش بهار 97 می باشد. همچنین فاصله هتل با مراکز خرید 5 دقیقه و با فرودگاه کیش حدود 10 دقیقه می باشد. این هتل دارای رستورانی در طبقه همکف با گنجایش 70 نفر و  دارای کافی شاپی در لابی و همین طور دارای کافه سنتی در محوطه می باشد.

امکانات هتل سان رایز کیش:

پارکینک، ماهواره، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، صندوق امانات در تور کیش فروردین، تاکسی سرویس، تلویزیون در لابی، کافی شاپ، رستوران، چایخانه سنتی، کافی شاپ تمام وقت، اینترنت در لابی و اتاق ها، دید نمایی شهر از داخل برخی اتاق ها، روم سرویس، پذیرش تمام وقت، لاندری، سرو نهار در اتاق، اجاره اتومبیل با راننده و بدون راننده، فکس و فتوکپی، تبدیل ارز، ترانسفر رفت فرودگاهی رایگان، اتاق چمدان، فضای نشستن بیرون از هتل، آلاچیق در فضای باز، حوض آب، مسیر دوچرخه سواری، سرو شام در فضای باز، فضای سبز در تور کیش اردیبهشت، سالن ورزشی، فروشگاه، پارک کودکان و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل سان رایز کیش:  02142632 - 88530609

 

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش

هتل آفتاب شرق كيش

هتل سه ستاره آفتاب شرق کیش در ابتدای جاده جهان و در منطقه بومی نشین جزیره کیش در نزدیکی بازار عرب ها احداث گردید. هتل آفتاب شرق کیش در سال 1385 در زمینی به مساحت 1200 مترمربع در نوار ساحلی جزیره کیش بنا شده و دارای چهل و هفت اتاق و صد و پنجاه و نه تخت می باشد. در لابی این هتل کافی نت با اینترنت پر سرعت و اینترنت در فضای لابی برای رفاه حال مسافران تور کیش بهار در نظر گرفته شده است. در طبقه همکف این هتل کافی شاپی با گنجایش سی نفر و در طبقه اول یک میز بیلیارد وجود دارد. فاصله هتل آفتاب شرق تا فرودگاه کیش ده دقیقه و تا مراکز خرید پنج دقیقه می باشد. خدمات رایگان هتل آفتاب شرق کیش سرو نهار، دوچرخه سواری و گشت سیاحتی می باشد.

آدرس: جزیره کیش، میر مهنا، میدان سعدی

امکانات هتل آفتاب شرق کیش:

اتاق بیلیارد، پیست دوچرخه سواری، سالن ورزشی، لابی در تور کیش فروردین 97، رستوران، کافی شاپ در لابی، کافی شاپ در فضای باز، ماهواره، سالن کنفرانس، اینترنت در لابی و اتاق ها، لاندری، کافی نت، فروشگاه، نمازخانه، فضای باز، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ اختصاصی، پارکینگ سرپوشیده، پارک کودکان، خشکشویی در تور کیش اردیبهشت، تاکسی سرویس، گشت سیاحتی جزیره، گشت بازارها، اجاره اتومبیل و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل آفتاب شرق کیش: 02142632 - 88530609

  

هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق کیش

هتل آنا کیش

هتل آنا کیش جزء یکی از هتل های سه ستاره جزیره کیش در زمینی به مساحت 8500 مترمربع در میدان امیرکبیر بنا شده و در سال 1377 به بهره برداری رسید. هتل آنا کیش به نسبت هتل های کیش از قیمت مناسب تر و ارزان تری برخوردار است و این هتل خدماتی در حد هتل های 4 ستاره را به میهمانان تور کیش تعطیلات عید نوروز 97 خود ارائه می دهد. هتل آنا کیش در حیاط و محوطه ای بسیار زیبا و باطروات ساخته شده که یکی از مزیت های شاخص آن به شمار می رود و همین مزیت منظره ای زیبا و چشم نوازی را در شب به این هتل می بخشد.

هتل آنا کیش از 152 اتاق تشکیل شده که هر اتاق آن ظرفیت 1 تا 5 نفر را دارا می باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه کیش با ماشین و با مراکز خرید 5 دقیقه می باشد و همچنین این هتل بین دو بازار مروارید و زیتون قرار گرفته و با کمی پیاده روی میتوانید از بازارها بازدید نمایید. رستوران و کافی شاپ هتل با محیطی زیبا، آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش بهار 97 می باشد.

امکانات هتل آنا کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، پارک کودکان، خدمات خانه داری، فضای سبز در تور کیش فروردین، سالن ورزشی، نمازخانه، سالن همایش، پارکینگ اختصاصی، تاکسی سرویس، صندق امانات اختصاصی، اینترنت در لابی و اتاق ها، لاندری، کافی نت، فروشگاه، گشت سیاحتی جزیره به صورت تمام وقت در تور کیش اردیبهشت، ماهواره در اتاق ها و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل آنا کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل آنا كيش

نمای بيروني هتل آنا كيش



:: برچسب‌ها: بهترین قیمت تور کیش بهار 97,رزرو تور کیش,نرخ مناسب تور کیش,امکانات ویژه هتل های کیش,معرفی تور کیش بهار 1397 ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.

هتل گراند کیش

هتل گراند کیش یکی از هتل های سه ستاره جزیره زیبایی کیش بوده و در خیابان سنایی در زمینی به مساحت 6400 مترمربع احداث گردید. هتل گراند کیش در موقعیت مکانی بسیار عالی قرار دارد و در روبروی هتل بازار ونوس قرار دارد و تا بازار مریم و زیتون فاصله بسیار اندکی دارد. از هتل تا دریا و زیبایی های ساحل تنها شش دقیقه فاصله دارد و برای رسیدن به دریا کافی است وارد بلوار دریا شوید و از تفریحات دریایی لذت ببرید. علاوه بر چند رستوارن در اطراف هتل، در جنوب هتل گراند در تور کیش تعطیلات نوروز 97 نزدیکی هتل صدف معروف ترین رستوران کیش به نام کوه نور قرار دارد.

هتل گراند کیش از 60 اتاق تشکیل شده که اکثر اتاق ها دارای تراس و از مناظر زیبایی دریا برخوردار هستند و این هتل ظرفیت پذیرش 200 میهمان را دارد. هتل گراند کیش امکان بازدید از هتل داریوش و همچنین تخفیف 30 درصدی پارک دلفین ها را به میهمانان تور کیش بهار 97 خود ارائه می دهد. شایان ذکر است که هتل خدمات رایگان نظیر ترانسفر رفت و صبحانه را در اختیار میهمانان خود می گذارد.

امکانات هتل گراند کیش در تور کیش فروردین 97:

ترانسفر فرودگاهی، ترانسفر بازار، لابی، رستوران سنتی شب زدگان، رستوران داخلی یاقوت، چایخانه سنتی، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، تلویزیون، یخچال، سونا و جکوزی، اینترنت بی سیم، کافی نت، آسانسور، خشکشویی، مینی بار، تاکسی سرویس، سیستم خنک کننده، ماهواره، لاندری، خودپرداز، فضای سبز در تور کیش اردیبهشت 97، تهویه مطبوع، رنت کار، سالن کنفرانس،  و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل گراند کیش: 02142632 - 88530609

 

 

هتل گراند کیش

هتل گراند کیش

 

هتل آرامیس کیش

هتل چهار ستاره آرامیس در سال 1387 و در بنایی به مساحت هفت هزار مترمربع در مقابل بازار پردیس 1 و در مرکز جزیره زیبایی کیش بنا شده است. این هتل نوساز با معماری زیبا و امکانات رفاهی مناسبی را به میهمانان تور کیش نوروز 97 خود ارائه می دهد. هتل آرامیس کیش در بهترین موقعیت جغرافیایی منطقه آزاد کیش واقع شده است که به مکان های تفریحی و تجاری زیبایی کیش به راحتی دسترسی دارد. این هتل در نزدیکی میدان پردیس سبب شده تا دسترسی آسانی به مرکز تجاری کیش، مراکز خرید پردیس 1 و 2 و کارتینگ داشته باشد.

هتل آرامیس کیش در چهار طبقه و 64 اتاق با امکانات و تجهیزات مناسب تشکیل شده است و همچنین این هتل دارای امکاناتی ار قبیل فضای سبز، رستوران و کافی شاپ می باشد که لازم ذکر است که رستوران هتل در طبقه اول و دوم با ظرفیت 250 نفر و کافی شاپ به صورت تمام وقت در لابی آماده پذیرایی از شما میهمانان تور کیش بهار می باشد.

امکانات هتل آرامیس کیش:

لابی، کافی شاپ، رستوران، رستوران فست فود در تور کیش فروردین، مرکز خرید، فضای سبز، سونا، جکوزی، تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی، سالن کنفرانس، اینترنت در لابی و اتاق ها، ماهواره، نمازخانه، کتابخانه، خودپرداز، صندوف امانات اختصاصی، لاندری، خدمات خانه داری، خشکشویی، پارکینگ سرپوشیده در تور کیش اردیبهشت و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل آرامیس کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

هتل دیدنیهای کیش

هتل دیدنیهای کیش جزء یکی از هتل های سه ستاره لوکس و ساحلی در کنار خلیج همیشه فارس و مجاور بازار مرجان بنا شده است. این هتل در ساحل جزیره زیبای کیش ساخته شده است. هتل دیدنیهای کیش در یکی از آرام ترین سواحل جزیره و در نزدیکی بازارهای اصلی خرید شهر قرار دارد. پس از این هتل می توانید در مدت زمانی بسیار کوتاه برای خرید یا دیدن مراکز خرید جزیره کیش بروید. هتل دیدنیهای کیش دارای بیست و هشت سوئیت و صدو دوازده تخت می باشد. رستوران هتل از مهم ترین و معروف ترین بخش های آن است که با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در کیفیتی بسیار عالی به همراه موسیقی زنده به یاد ماندنی ترین لحظات را برای شما میهمانان تور کیش تعطیلات عید نوروز  رقم می زند و همین امر به جذابیت های هتل دیدنیهای کیش می افزاید و سبب می شود تا مسافران هتل های دیگر برای سرو غذا به این مکان بیایند.

امکانات هتل دیدنیهای کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ در تور کیش بهار ، ماهواره، اینترنت در لابی، نمازخانه، پارکینگ اختصاصی هتل و پارکینگ سرپوشیده، لاندری، فضای سبز، خدمان خانه داری، تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی، ترانسفر رایگان فرودگاه، ترانسفر رایگان مراکز خرید در تور کیش فروردین و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل دیدنیهای کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل دیدنیها کیش

هتل دیدنیهای کیش



:: برچسب‌ها: نرخ مناسب تور کیش نوروز 97,رزرو تور کیش,برترین تور های کیش در بهترین هتل های کیش,معرفی تور کیش,امکانات ویژه هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 96683
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش در سال 1383 با نام سابق هتل لاله در زمینی به مساحت 5000 متر مربع و در غالب 3 طبقه به عنوان هتل 3 ستاره به بهره برداری رسید و در سال 1390 بازسازی شد و به هتل چهار ستاره ارتقا یافت و با نام هتل لوتوس به شکل کنونی تغییر پیدا کرد. این بنا تحت تاثیر بناهای دوره هخامنشیان ساخته شده و به بهترین شکل طراحی شده است. هتل لوتوس کیش از 72 اتاق تشکیل شده است که 40 اتاق آن ظرفیت بیش از 3 نفر را دارا می باشد. این هتل در میان باغی به مساحت 1200 متر مربع قرار گرفته است که این ویژگی زیبایی خاصی به این هتل بخشیده است. هتل لوتوس کیش در تور کیش فروردین 97 بلوار دانش و در نزدیکی دانشگاه بین المللی کیش  و جنب هتل بین المللی سورینت صدف کیش واقع شده است و تا ساحل اسکله تفریحی کیش 10 دقیقه فاصله دارد و همچنین فاصله هتل لوتوس کیش تا فرودگاه تنها 8 دقیقه با ماشین زمان میبرد.

امکانات هتل لوتوس کیش:

برخی از امکانات هتل لوتوس کیش برای میهمانان تور کیش بهار 97 شامل: لابی، كافی شاپ، ماهواره، نمازخانه، رستوران، پاركينگ اختصاصی هتل، پاركينگ مسقف، لاندری، آسانسور، خدمات خانه داری، فضای سبز، تاكسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی، ترانسفر رایگان فرودگاه و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل لوتوس کیش: 02142632 - 88530609

 

  نماي بيروني هتل لوتوس كيش

نماي بيروني هتل لوتوس

 

هتل هلیا کیش

هتل هلیا جزء یکی از هتل های چهار ستاره جزیره کیش بوده و در نوار سیاحتی جزیره با نمایی زیبا و مجهز به تمامی امکانات رفاهی در بلوار ساحل و میدان امیر کبیر واقع شده است. نمای ورودی هتل محوطه ای سبز و با آبنماهایی زیبا تزیین شده است. کافی شاپ این هتل به صورت تمام وقت مجهز به اینترنت آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش اردیبهشت 97 می باشد. بغیر از کافی شاپ، سالن پذیرایی دیگری نیز دارد و یک رستوران با نورپردازی زیبا که صبحانه را به صورت بوفه و در وعده نهار غذاهای متنوع ایرانی و فرنگی سرو می کند. علاوه بر این هتل هلیا یک چایخانه سنتی به نام سارا دارد که با چایی و انواع قلیان از مهمانانش استقبال می نماید.

هتل هلیا کیش دارای اتاق های 2 تا 5 تخته می باشد و این اتاق ها از امکانات رفاهی نظیر تلویزیون LCD، یخچال، مینی بار، صندوق امانات شخصی، اینترنت پرسرعت رایگان، آلارم بیدار باش و ... می باشد. هتل هلیا کیش در بهترین موقعیت مکانی جزیره کیش قرار دارد. فاصله کوتاه با دریای نیلگون خلیج فارس و پلاژ آقایان و بانوان، زمین بازی، اسکله قایق سواری، پیست دوچرخه سواری، مجتمع ورزشی، تفریحی و کیبل اسکی، در سمت چپ هتل هلیا اسکله بزرگ تفریحی کیش و در مقابل هتل بازار زیتون  در تور کیش نوروز 97 و کمی جلوتر از هتل بازارچه های هنرهای ایرانی و همچنین در فاصله کوتاهی از بازارهای هایپر مارکت 1 و 2، پانیذ و نیز مرکز تجاری کیش واقع شده است.

هتل هلیا کیش از ترانسفر فرودگاهی به صورت رفت و برگشت برخوردار است و با اتومیبل های مدرن در تمامی ساعات آماده خدمت رسانی به میهمانان تور کیش فروردین 97 می باشد و شما عزیزان میتوانید به وسیله برنامه های تفریحی و گردشگری هتل هلیا برای خود و خانواده تان لحظاتی مهیج و به یاد ماندنی را رقم بزنید.

امکانات هتل هلیا کیش:

روم سرویس 24 ساعته، کافی شاپ 24 ساعته در تور کیش تعطیلات عید نوروز 97، سیستم پخش دیجیتالی شبکه و فیلم در اتاق ها و سوئیت ها، سالن کنفرانس، اینترنت پر سرعت رایگان، استقبال در فرودگاه، اتومبیل بدون راننده، گشت 24 ساعته انتظامات، آشپزخانه مجهز، گاو صندوق شخصی، امکان نگهداری کودک، نمازخانه، آب تصفیه شده شیرین حمام، دستگاه ژنراتور تولید برق، انبار نگهداری چمدانها بعد از تخلیه اتاقها تا زمان پرواز، دسترسی آسان به مرکز همایشها و تالار شهر در تور کیش فروردین، خشکشویی و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل هلیا کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل هلیا کیش

 نمای بیرونی هتل هلیا کیش

 

هتل تاپ رز کیش

هتل تاپ رز جزء یکی از هتل های سه ستاره در قلب جزیره کیش بوده و در زمینی به مساحت سیزده هزار هکتار احداث گردید. این هتل متشکل از پنجاه اتاق و صد و چهل تخت خواب بوده و دارای سی و هفت ویلای ساحلی، مشرف به ساحل می باشد. هتل تاپ رز از بهترین موارد انتخابی برای گردشگران تور کیش نوروز است که نزدیکی به ساحل اصلی ترین دلایل آنها برای انتخاب هتل است و بی تردید با اقامت در این هتل میتوانید از تماشای غروب و طلوع های ساحلی بهره مند شوید. هتل تاپ رز مشرف به آب های نیلگون خلیح فارس و با فاصله اندک از دریا در انتهای خیابان این سینا واقع شده است.

با خروج از هتل تاپ رز در روبرویتان دریاست و در پنجاه متری هتل اسکله بزرگ تفریحی جزیره قرار دارد، در پشت هتل به سمت مرکز جزیره که حرکت کنید پارک های هنگام و دوقلو را مشاهده مینمایید و به همین ترتیب بعد از عبور از خیابان فردوسی در روبروی هتل بازارهای پردیس 1 و 2 قرار دارد. هتل تاپ رز کیش با مرکز خرید پانیذ به صورت قدم زنان ده دقیقه فاصله دارد. از ویژگی های هتل تاپ رز موقعیت مناسب، دسترسی به مراکز خرید و تفریحات ساحلی و چند رستوران و کافی شاپ می باشد.

امکانات هتل تاپ رز کیش در تور کیش فروردین:

رستوران شامل انواع غذاهای داخلی و خارجی، کافی شاپ سنتی در محیطی بسیار زیبا، چایخانه سنتی، پارکینگ اختصاصی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سيستم  ماهواره برای تلویزیون اتاق ها، صندوق امانات، خدمات خانه داری، اينترنت پر سرعت وايرلس، كانتر خدمات گردشگرى، خدمات لاندرى در  تور کیش تعطیلات عید نوروز، ترانسفر و ... می باشد.    

تلفن رزرو هتل تاپ رز کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل تاپ رز كيش
نمای بيروني هتل تاپ رز كيش



:: برچسب‌ها: نرخ مناسب تور های کیش فروردین 97,رزرو تور کیش و بلیط کیش,امکانات ویژه هتل های کیش,معرفی تور کیش,بهترین قیمت تور های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.

هتل صدف کیش

هتل چهار ستاره بین المللی صدف با ظاهری صدف مانند در سال 1381 روبروی دانشگاه بین المللی کیش در میدان امیر کبیر افتتاح گردید و در سال 1391 به مجموعه گروه های سورینت پیوست. بازسازی هتل به منظور مطابقت دادن با امکانات و تجهیزات روز دنیا در بهمن ماه 92 شروع شد و در نوروز 93 بازگشایی و به بهره برداری رسید. هتل صدف کیش براساس استانداردهای بین المللی، در زمینی بالغ بر پانزده هزار مترمربع بنا شده و دارای پنجاه و پنج اتاق و حدود صد و چهل تخت می باشد.

هتل سورینت صدف دارای لابی با نمای زیبا و چشم نواز، طراحی پله های نورانی و آرامش بخش و چیدمان سنگ فرش با نقش معماری ایرانی که به طور موازی در سقف نیز تکرار شده است، محیطی دوستانه و پذیرایی بی نظیر از میهمانان تور کیش نوروز 97 را فراهم می آورد. هتل سورینت صدف کیش در موقعیت جغرافیایی در یکی از بهترین تقاط جزیره کیش قرار دارد. فاصله هتل سورینت صدف تا فرودگاه با ماشین 7 دقیقه، با بازار مرواید و مجموعه ورزشی اسپرت کلاب و کارتینگ 5 دقیقه، مرکز تجاری و بازار زیتون و بازار پانیذ با ماشین 3 دقیقه، بازار پردیس 1 و 2 و بازار مریم و ونوس با ماشین 5 دقیقه، اسکله تفریحی با ماشین 3 دقیقه، ساحل مرجان با ماشین 8 دقیقه  در تور کیش فروردین 97 می باشد.

امکانات ویژه و رایگان هتل سورینت صدف مانند: ترانسفر فرودگاهی، گشت سیاحتی جزیره، گشت بازارها می باشد. هتل سورینت صدف کیش متشکل از چندین اتاق و سوئیت می باشد که نظیر آن: اتاق سینگل، اتاق استاندارد (دابل و تویین)، سوئیت جونیور، سوئیت لوکس و سوئیت پرزیدنشیال با امکانات ویژه رفاهی و اقامتی می باشد.

امکانات هتل سورینت صدف کیش:

رستوران کوه نور، رستوران کولیزه تور کیش بهار 97 در (تنها رستوران جزیره با طراحی به سبک ایتالیا)، رستوران دلفین (در طبقه زیرین هتل با ظرفیت 120 نفر)، رستوران چینی دورین، سه کافی شاپ، سالن بیلیارد، بولینگ، اینترنت وایرلس، استخر روباز، جکوزی در تعدادی از اتاق ها، سالن کنفرانس، کافی نت، آرایشگاه، بوفه صبحانه، بوفه نهار، سرو عصرانه (میوه)، صندوق امانات، سرو چای و قهوه، لاندری در تور کیش اردیبهشت 97، سرویس کافی لانژ شبانه روزی و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل سورینت صدف کیش: 02142632 - 88530609

 

عکس ها و تصاویر هتل صدف کیش

عکس ها و تصاویر هتل صدف کیش
 
عکس ها و تصاویر هتل صدف کیش . نمای بیرونی هتل

هتل بزرگ ارم کیش

هتل چهار ستاره بزرگ ارم کیش در میدان خیام جزیره کیش در سال 1378 افتتاح شد. مساحت این هتل 50 هزار مترمربع می باشد و در بلند ترین نقطه سیاحتی شمال شرقی جزیره کیش واقع شده است. حدود 70 درصد اتاق ها و سوئیت های این هتل رو به دریا می باشد و این به دلیل معماری منحصر به فرد و پلکانی هتل بزرگ ارم کیش است این در حالی است که اتاق هایی که رو به جزیره واقع شده اند نیز از نمایی منحصر به فرد و بی نظیر برخوردار می باشند. این هتل داراي 210 اطاق، 30 رويال و پرزيدنت سوئيت در ساختمان اصلي هتل و 140 سوئيت آپارتمان در محوطه ی هتل می باشد و در مجموع از 1154 تخت تشکیل شده که همه ی اتاق ها و سوئیت ها قابلیت اضافه شدن یک تخت را دارا می باشند. شایان ذکر است تور کیش تعطیلات عید نوروز 97 که سوئیت آپارتمان هایهتل بزرگ ارم کیش در میان باغی از گل ها و گیاهان زیبا و نیز آبنماهای با طراوت قرار گرفته است که آرامش را در این هتل چند برابر می کند. هتل ارم کیش دارای حدود 70 پرسنل مجرب می باشد. فاصله هتل با فرودگاه ده دقیقه بوده و همچنین کافه کاکتوس و رستوران شاندیز در 150 متری و کافه میلاژ در 500 متری هتل قرار دارد.

رستوران های هتل بزرگ ارم کیش:

رستوران بزرگ سبز (با ظرفیت 450 نفر) در تور کیش فروردین، رستوران رویال (با ظرفیت 450 نفر مشرف به دریا) می باشد.

امکانات هتل بزرگ ارم کیش:

برخی از امکانات رفاهی و تفریحی هتل بزرگ ارم کیش برای پذیرایی از میهمانان تور کیش اردیبهشت شامل: سالن چند منظوره صدف برای گرد همایی در طبقه 8، رستوران گردان لوکس طبقه 9، کافی شاپ جام با ظرفیت 60 نفر، رستوران سنتی با ظرفیت 120نفر، چای خانه سنتی با ظرفیت 60نفر، لباس شوئی، تهویه مطبوع، فرش فروشی، غرفه شکلات، غرفه لباس، غرفه مشارکت زمانی، غرفه کیف و کفش، آژانس مسافرتی، دفتر گردشگری، رستوران فست فود، سرویس 24ساعته تاکسی، لوازم آرایشی بهداشتی، سالنی به مساحت 1200متر مربع جهت برپایی گالری و نمایشگاه، سالن سینما و آمفی تئاتر به ظرفیت 450صندلی، سالن کنفرانس 300 نفره و 100 نفره، عابر بانک، اینترنت وایرلس در تور کیش نوروز 97، سالن بیلیارد، پینگ پونگ، دارت، فوتبال دستی، 2 استخر مجزا برای آقایان و بانوان به مساحت 800 متر، سونای خشک و بخار، جکوزی، استخر کودکان، سالن ماساژ، تنیس، پینت بال، پارک ماجرا جویی، ایستگاه دوچرخه و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل بزرگ ارم کیش: 02142632 - 88530609

  

هتل بزرگ ارم کیش

هتل بزرگ ارم کیش

هتل فلامینگو کیش

در سال 1376 هتل 4 ستاره فلامینگو کیش در ضلع غربی بلوار دریا و در قلب جزیره زیبای کیش و در زمینی به مساحت 27 هزار متر مربع افتتاح گردید. در این هتل بالغ بر 202 اتاق و سوئیت و اتاق های ویلایی در فاز 1و2 وجود دارد و حدود 52 نفر در این مجموعه مشغول به کار هستند. هتل فلامینگو کیش از نظر جغرافیایی در منطقه ای از کیش قرار دارد که به راحتی می توان به مراکز تجاری و تفریحی دسترسی داشت مانند بازارهای مریم، پانیذ، مروارید، ونوس، زیتون، هایپرمارکت، مرکز تجاری کیش، بولینگ مریم و اسکله تفریحی جدید در تور کیش فروردین 97 (جهت استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری و...) می توان اشاره نمود.

نمای ظاهری هتل فلامینگو کیش به صورت دلفین می باشد و از نظر ظاهری بسیار متفاوت با هتل های دیگر کیش می باشد. در این هتل فضای سبزی بسیار با طراوت و آبنماها و آلاچیق های زیبا که مشرف به آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس است طراحی شده است. همچنین فضاهای جانبی هتل عبارتند از: 2 سالن آمفی تئاتر با ظرفیت سی نفر، تور کیش نوروز در سالن احتماعات با ظرفیت صد و هشتاد نفر، اتاق ملاقات ویژه جلسه های تجاری با ظرفیت پانزده نفر، نیم طبقه اختصاصی با ورودی جداگانه، آسانسورهای دوازده نفره با دیواره شیشه ای مشرف به چشم انداز شمالی جزیره کیش، بخش های اداری متمرکز در طبقه همکف نظیر مدیریت امور مالی، مدیریت پذیرش، رزرواسیون، اتاق کنترل صوتی و تاسیساتی.

این هتل برای کودکان زیر دو سال هزینه ای دریافت نمی کند و مناسب بودن قیمت هتل فلامینگو کیش و موقعیت جغرافیایی و ارائه خدمات در حد هتل های بالاتر از خود را میتوان از مهمترین دلایل انتخاب گردشگران تور کیش تعطیلات عید نوروز هتل فلامینگو دانست. از جمله خدمات رایگان هتل فلامینگو کیش ترانسفر فرودگاهی، سرو صبحانه بوفه، گشت جزیره و بازدید از مراکز خرید به صورت رفت و برگشت، سرو چای و اب معدنی در داخل اتاق، اینترنت وایرلس، ناهار، سرو شام با تخفیف می باشد.

آدرس: جزیره کیش، بلوار امیر کبیر، خیابان دریا، هتل فلامینگو کیش

امکانات هتل فلامینگو کیش:

رستوران (با انواع عذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی)، کافی شاپ، سالن ورزشی، لابی، نمازخانه، ماهواره، تلویزیون در تور کیش فروردین، اینترنت، پارکینگ، سرویس ایرانی، سرویس فرنگی، ترانسفر فرودگاهی، یخچال، کافی نت پرسرعت، خشکشویی، شبکه فیلم های سینمایی مخصوص فلامینگو و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل فلامینگو کیش: 02142632 - 88530609

 

عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش
 
عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش . نمایی از بیرون
 


:: برچسب‌ها: رزرو تور کیش نوروز در هتل های 4 ستاره,معرفی تور کیش,بهترین قیمت تور های کیش,نرخ مناسب تور کیش,امکانات ویژه هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 229767
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.

هتل آریان کیش

هتل آریان کیش اقامتگاهی چهار ستاره با امکانات رفاهی عالی و لوکس در سال 1378 احداث گردید. این هتل از لحاظ موقعیت جغرافیایی نزدیک به میدان امیر کبیر و در پشت هتل مریم کیش واقع شده است و در قسمت جنوبی این هتل بازار مروارید، در قسمت شرقی بازار پانیذ و پردیس و در قسمت شمالی این هتل مرکز تجاری زیتون واقع شده که از نظر نزدیکی به بازارهای کیش هتل آریان از موقعیت خوبی برخوردار است. از نظر موقعیت ساختمانی، هتل آریان کیش لابی بسیار عالی، محیط مطبوع که آرامش فکری و تعطیلات بسیار مناسبی را به میهمانان تور کیش بهار 97 هدیه می دهد، امکانات رفاهی بسیار مناسب، مکان های عمومی شیک و مکان های تفریحی از جمله رستوران جهت صرف غذاهای داخلی و خارجی، سالن بیلیارد و همچنین امکاناتی نظیر اینترنت پرسرعت را جهت آسایش میهمانان تور کیش نوروز 97 فراهم آورده است. اتاق های هتل آریان کیش نسبت به هتل های چهار ستاره ی دیگر کیش از نظر قیمت مناسب تر می باشد این در حالی است که امکانات رفاهی بسیار مناسبی را نیز به مسافرین محترم ارائه می دهد. هتل آریان کیش دارای حدود 70 اتاق و 42 پرسنل است. فاصله زمانی این هتل تا مرکز شهر 5 دقیقه و تا فرودگاه 10 دقیقه می باشد.

امکانات هتل آریان کیش:

روم سرويس 24 ساعته، کافی شاپ 24 ساعته، سالن كنفرانس مجهز به سيستم صوتى و تصويرى، رستوران های زیبا جهت سرو انواع غذاهاى داخلی و خارجی و دريايى در تور کیش فروردین 97، خشک شویی با کلیه امکانات، سالن اجتماعات، خدمات گردشگرى و تفريحى جزيره، سالن بیلیارد و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل آریان کیش : 02142632 - 88530609

 

هتل آریان کیش

 هتل آریان کیش

 

هتل مريم كيش

هتل پنح ستاره مریم کیش  تور کیش تعطیلات عید نوروز 97 و در اسفند ماه سال 90 به گروه هتل های سورینت پیوست و در اردیبهشت ماه سال 91 بازسازی هتل شروع شد و در روز دوازدهم آبان ماه 92 مورد بهره برداری قرار گرفت. همچنین همزمان با بازسازی هتل سورینت مریم در سال 92 ساخت هتل سورینت مریم دو در کنار آن در 8 طبقه و نمای طراحی شده شبیه به نمای مریم یک شروع شد. این هتل در یکی از میداین اصلی شهر، جنوب شرقی میدان امیر کبیر واقع شده است.

هتل سورینت مریم کیش با نمایی الهام گرفته از معماری اروپایی (باروک) در چهار طبقه طراحی و دارای 56 باب اتاق و سوئیت می باشد و اتاق ها و سوئیت های نظیر: اتاق استاندارد، سوئیت جونیر، سوئیت لوکس و سوئیت پرزیدنشال با امکانات ویژه مانند:سالن نشیمن، سیستم کنترل هوشمند BMS ( وسایل الکترونیکی هر اتاق از جمله: روشنایی، تهویه مطبوع، سرمایش و گرمایش و ... می باشد که همزمان با ورود میهمانان گرامی تور کیش اردیبهشت به صورت خودکار فعال می شود.)، سیستم IPTV( علاوه بر پخش شبکه های تلویزیونی دارای آرشیو دیداری شنیداری، مشاهده صورت حساب، اطلاعات مراکز گردشگری، اعلام اوقات شرعی، اعلام وضعیت آب و هوا است.)، اینترنت پر سرعت، LED چهل اینچ، سشوار، اتو، صندوق امانات، سرویس چای و قهوه، مینی بار، سیستم اطفاء حریق، بالش طبی، خدمات خشکشویی و ... می باشد.

هتل سورینت مریم کیش فاصله کمی تا ساحل و اسکله تفریحی، تالار شهر، مراکز اصلی خرید نظیر: بازارهای مروارید، پردیس 1 و 2، مرکز تجاری، هایپر مارکت و ... دارد و این فرصت را برای شما میهمانان تور کیش فروردین فراهم می کند تا در فصول مناسب پیاده روی کنید و از هوای مطبوع جزیره کیش لذت ببرید.

خدمات رایگان ویژه میهمانان تور کیش تعطیلات عید نوروز هتل سورینت مریم کیش شامل: استقبال فرودگاهی، اینترنت پر سرعت، سرویس چای و قهوه، نوشیدنی برای استقبال از میهمانان، مینی بار، سرویس عصرانه میوه می باشد.

امکانات هتل سورینت مریم کیش:

روم سرویس، اتاق نشست 12 نفره، کافی لانژ 24 ساعته، ترانسفر  رفت و برگشت فرودگاهی، سرو بوفه صبحانه سرد و گرم، رستوران با سرو انواع غذاهای متنوع و نوشیدنی در تور کیش بهار ، خدمات خانه داری، اینترنت و ... می باشد. 

تلفن رزرو هتل سورینت مریم کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل مريم كيش

نماي بيروني هتل مريم كيش

 

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش یکی از هتل های قدیمی کیش در سال 1377 به عنوان یک هتل دو ستاره به بهره برداری رسید و در سال 1391 برای رفاه بیشتر میهمانان گرامی تور کیش اردیبهشت 97 بازسازی شد. هتل تماشا کیش نسبت به ساحل زیبای دریای خلیج همیشه فارس و بازار در موقعیت مناسبی قرار گرفته است که همین امر سبب شده مسافرین محترم تعطیلات خوبی را در این هتل بگذرانند. نزدیک ترین بازار به هتل تماشا کیش بازار پانیذ است و با ماشین تا هایپر مارکت و مرکز تجاری جزیره سه دقیقه، تا پلاژ بانوان و آقایان کمتر از هشت دقیقه و تا پارک دلفین و فرودگاه کمتر از ده دقیقه فاصله دارد. رستوران ها و فست فودهای مجاور که در 200 متری این هتل قرار دارد نظیر رستوران کوه نور و فست فود بومرنگ و فست فود خانه برگر می باشد.

صبحانه و نهار و شام در هتل تماشا کیش از کیفیت خوبی برخوردار است. این هتل برای رفاه میهمانان تور کیش تعطیلات عید نوروز 97  در جزیره زیبای کیش سرویس استقبال فرودگاهی را در نظر گرفته است و نیز به آنها پنجاه درصد تخفیف پارک دلفین ها را ارائه می دهد. هتل تماشا کیش دارای 60 اتاق با ظرفیت 2 و 3 و 4 و 5 تخته می باشد و از حدود 22 پرسنل تشکیل شده است. هزینه اقامت برای کودک 2 تا 5 سال در هتل تماشا کیش 7 هراز تومان و کودک بالای 5 سال اندازه یک شخص بزرگسال محاسبه می شود.

شایان ذکر است که این هتل در میدان امیرکبیر قرار دارد و تور کیش بهار 97 ساعت تخلیه اتاق ساعت 12 و ساعت تحویل اتاق ساعت 14 می باشد.

امکانات هتل تماشا کیش:

سیستم اطفای حریق، تهویه مطبوع کامل، اینترنت، لابی، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، لاندری، ماهواره، آسانسور، صندوق امانات اختصاصی در تور کیش فروردین 97، پارکینگ و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل تماشا کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش



:: برچسب‌ها: معرفی هتل های خوب تور کیش نوروز 97,رزرو تور کیش و بلیط کیش,نرخ مناسب تور کیش,بهترین قیمت تور کیش بهار 97,نوروز 97,تور های لحظه آخری تور کیش نوروز 1397 ,
:: بازدید از این مطلب : 49471
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.

هتل پارمیس کیش

هتل بین المللی پارمیس کیش یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های پنج ستاره جزیره کیش می باشد، در تور کیش بهار 97 موقعیتی عالی نزدیک به مراکز خرید و مناطق تفریحی واقع شده است. این هتل در آبان ماه سال 1385 به مالکیت شرکت پارمیس نوین کیش با زیر بنایی به مساحت 17500 متر مربع و 152 باب اتاق و 14 باب سوئیت و 2 باب پنت هوس افتتاح گرديد.

قرارگیری در نزدیکی مراکز خرید و اماکن تفریحی جزیره، موقعیتی استثنایی به این هتل داده و فاصله این هتل تا فرودگاه ده دقیقه می باشد. هتل پارمیس کیش دارای چهار رستوران می باشد که دو رستوران آن با ارائه غذای ایرانی و فرنگی، رستوران سنتی با معماری منحصر به فرد دوران صفویه و رستوران خانه اسپاگتی با انواع غذاهای ایتالیایی آماده خدمت رسانی به میهمانان تور کیش فروردین 97 می باشد. در این هتل می توانید اتومبیل‌های روز دنیا را سوار شوید و از امکانات آبی هتل مثل استخر، جکوزی و سونا به‌ صورت رایگان بهره‌مند شوید.

امکانات هتل پارمیس کیش در تور کیش اردیبهشت 97:

رستوران، کافی شاپ، کافی نت، اینترنت وایرلس در لابی و اتاق، استخر، ماساژ، جکوزی، بازی های رایانه ای، سالن بیلیارد، پارک کودکان، گشت درون شهری و برون شهری در تور کیش نوروز 97، سالن کنفرانس، لابی و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل پارمیس کیش : 02142632 - 88530609

 

هتل پارميس كيش 
 
هتل پارمیس کیش

هتل شایگان کیش

هتل 5 ستاره شایگان یکی از هتلهای مطرح کیش به مساحت 15000 مترمربع در اواخر سال 1381 خورشیدی، در بهترین نقطه نوار سیاحتی جزیره کیش در تور کیش تعطیلات عید نوروز 97 به بهره برداری رسید. این هتل در میدان پردیس واقع شده است و همچنین دارای 140 باب اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه در 6 طبقه بوده که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند. دسترسی خوبی به مراکز خرید و بازارها نظیر پردیس یک و دو ، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکت و نزدیکی به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها سبب شده تا هتل شایگان انتخاب اول میهمانان تور کیش بهار باشد. 

از ویژگی های دیگر این هتل مشرف بودن بیشتر اتاقها به آبهای نيلگون خليج فارس و رنگ آميزی متنوع طبقات موجب گرديده مهمانان از رضایت خاطر بیشتری از این هتل یاد نمایند. ویلاهای لوکس و مجلل هتل شایگان کیش در باغ بسیار زیبا هتل بنا شده است و از نظر زیبایی، متراژ و امکانات در جزیره کیش فوق العاده هستند. شایان ذکر است که قیمت ویلاهای مجلل شایگان از اتاق ها و سوئیت های ساختمان اصلی هتل بالاتر است. هدف هتل شایگان تحقق شعار " احساس واقعی آرامش"  در تور کیش اردیبهشت است. 

برخی از خدمات رایگان هتل شایگان کیش شامل: استقبال فرودگاهی، سرو صبحانه بوفه، استخر، سونا، جکوزی، بیلیارد و تنیس، اقامت کودکان زیر پنج سال و ... می باشد. هتل شایگان کیش از چند رستوران شامل: رستوران های شانی، شانلی، چشم انداز و رستوران سنتی صبا برخوردار است و همچنین دارای چند کافی شاپ نظیر: کافی شاپ های آفتاب گردان، تراس دریا، بیلیارد و چایخانه سنتی صبا در تور کیش فروردین نیز می باشد.

امکانات هتل شایگان کیش:

رستوران ها و کافی شاپ های متنوع، همراه با موسیقی زنده، اتاق ماساژ در تور کیش نوروز، سالن بیلیارد، تلویزیون در اتاق، روم سرویس تمام وقت، سالن همایش و اجتماعات، کافی نت و اینترنت وای فای، تاکسی سرویس تمام وقت، ماهواره، تورهای تفریحی، اجاره اتومبیل بدون راننده، سالن بازی کودکان، فروشگاه پوشاک و سنگ های زینتی و صنایع دستی،اجاره دوچرخه، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، بازی های رایانه ای، صندوق امانات، گشت دریایی (به همراه موسیقی زنده)، سیستم برق اضطراری، سیستم اعلام و اطفاء حریق در تور کیش تعطیلات عید نوروز، چهار پله اضطراری، پارکینگ، سیستم آب شیرین کن پیشرفته و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل شایگان کیش: 02142632 - 88530609

 

عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش

عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش
 
عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش . پذیرش هتل

هتل شایان کیش

هتل پنج ستاره شایان کیش در تور کیش بهار جز گروه هتل های پارس بوده و یکی از قدیمی ترین هتل های جزیره کیش می باشد. هتل شایان کیش در سال 1351 بنا شده است و از سال 1388 به مجموعه هتل های پارس پیوست. این هتل جزء بزرگترین و مجلل ترین هتل های جزیره کیش محسوب می شود و در بهترین منطقه آزاد کیش  و در تور کیش نوروز و نزدیک به ساحل درخشان خلیج فارس و بسیاری از جاذبه های گردشگری و فرودگاه واقع شده است.

بزرگترین اسکه تفریحی جزیره کیش روبروی هتل است. هتل شایان کیش مکانی ست با موقعیت عالی و دسترسی آسان به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری و تفریحی ست. مراکز خریدی از قبیل بازار زیتون ، مرکز تجاری کیش ، بازار بین المللی ونوس می باشدو در این هتل شاهد برگزاری جشن های شاد هر شب از ساعت 12:30 - 3:00 بامداد هستید.

هتل شایان کیش در چهار طبقه بنا شده و دارای 195 باب واحد اقامتی با نمایی بی نظیر، امکانات ویژه رفاهی و اقامتی می باشد. در این هتل می توانید در واحد های اقامتی متنوعی  نظیر اتاق های لوکس دو یا سه تخته و دوبلکس چهار تخته که تمامی اتاق ها چشم اندازی عالی رو به باغ و یا رو به دریا دارند. همچنین در تور کیش تعطیلات عید نوروز 97  هتل شایان کیش دارای سوئیت های ساحلی یا کابانا که در محوطه بیرونی هتل قرار دارد و به صورت دو و سه تخته می باشد. جدا از این هتل شایان دارای ویلاهایی با تمامی امکانات در کنار ساحل نیز هست.

هتل شایان کیش از لحاظ امکانات پذیرایی در سطح عالی بوده و دارای چندین کافی شاپ و رستوران که همه با غذاهای متنوع و لذیذ پذیرای شما میهمانان تور کیش فروردین  می باشند. رستوران های نظیر رستوران سنتی باغ بهشت که در محوطه ای باز واقع شده و رستوران شمبلیر و یا رستوران فرانسوی هتل که با بهترین غذاها  از شما استقبال می کنند.

امکانات هتل شایان کیش:

استخر روباز، چایخانه سنتی، فروشگاه، فست فود، سالن بیلیارد، سالن کنفرانس، پارکینگ اختصاصی، سالن تفریحات در تور کیش اردیبهشت 97، آرایشگاه، کافی نت، گیم نت و ... می باشد. 

تلفن رزرو هتل شایان کیش :  02142632 - 88530609

 

عکس ها و تصاویر هتل شایان  کیش

عکس ها و تصاویر هتل  شایان کیش
 
عکس ها و تصاویر هتل شایان کیش . نمای بیرونی هتل
 


:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره مجلل کیش,رزرو تور کیش,برترین تور های کیش در بهترین هتل های کیش,معرفی تور کیش,نرخ مناسب تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 19278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش جزء یکی از هتل های لوکس پنج ستاره بوده و در کنار برج های دو قلو واقع شده، و در سال 1390 به بهره برداری رسید. هتل مارینا بزرگترین فضای سبز را در جزیره به خود اختصاص داده است. هتل مارینا پارک کیش در مساحتی ده هکتاری با فضای سبز و پوشش گیاهی متنوع همراه با آبشارها و آب نماهای بی نظیر می باشد. در دو طرف ساحل هتل، دریایی مرجانی و بسیار زیبایی خلیج فارس قرار دارد و فضایی فرح بخش و بسیار چشم نواز، نظر هر ببیننده ای را به خود جلب می نماید. معماری منحصر به فرد این هتل همراه با دکوراسیون و تجهیزات مدرن در کنار طبیعتی بکر خاطرات به یاد ماندنی را برای مسافران تور کیش بهار 97 خود رقم می زند.

هتل مارینا پارک کیش دارای اتاق های نظیر: دبل پارک(با متراژ 36.5 و دو نفره، دارای منظره ای زیبا رو به پارک)، تویین پارک(دارای متراژ 36.5،منظره ای زیبا رو به پارک و دو تخت مجزا)، تویین دریا(با متراژ 36.5، منظره ای زیبا رو به دریا با دود تخت مجزا)، دبل دریا(با متراژ 36.5، با منظره زیبا دریا و ساحل) در تور کیش فروردین 97، اتاق استاندارد(با متراژ 23.5،منظره ای رو به پارک و یک تخت دونفره)، جونیور سوئیت یک خوابه(با متراژ 64.4، منظره ای زیبا رو به دریا با یک تخت دونفره) و جونیور سوئیت دو خوابه(با متراژ 64،منظره ای زیبا رو به دریا و یک تخت دو نفره) می باشد. علاوه بر این، هتل مارینا پارک کیش دارای سوئیت های نظیر: سوئیت رویال(148 متری)، سوئیت دو خوابه(125 متری)، سوئیت یک خوابه( 91.8 متری) می باشد که تمام سوئیت ها از چشم اندازی زیبا رو به دریا برخوردارند و علاوه بر امکانات ویژه رفاهی دارای دو تخت دو نفره و دو تخت مجزا و اتاق نشیمنی بزرگ هستند ولی سوئیت یک خوابه فاقد دو تخت مجزا می باشد.

هتل مارینا پارک کیش متشکل از دو رستوران لوتوس و رستوران باغ(گل کاغذی) بوده و با انواع غذاهای لذیذ در محیطی شاد و زیبا پذیرای میهمانان گرامی تور کیش اردیبهشت 97 می باشد و همچنین کافی شاپ های هتل مارینا در لابی های طبقه اول و دوم با موسیقی زنده و محیطی آرام با سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم، بستنی و اسنک از شما استقبال می کنند و این هتل دارای چند کافی شاپ نظیر: تی بار در تور کیش نوروز 97، کافه کاروما و کافه مارین می باشد.

آدرس: جزیره کیش، نوار سیاحتی شرق، جنب برج های دو قلو، هتل مارینا پارک کیش

امکانات هتل مارینا پارک کیش:

اسکله اختصاصی تفریحی، دوچرخه سواری، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی،  اسپا و ماساژ تایلندی در تور کیش تعطیلات عید نوروز 97، غواصی، جت اسکی، اجاره اتومبیل های مدرن، زمین تنیس، سالن همایش، پارک اختصاصی تفریحی، فروشگاه، کافی شاپ ها، سالن زیبایی بانوان، کافی نت، پارکینگ و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل مارینا پارک کیش : 02142632 - 88530609  

 

عکس ها و تصاویر هتل مارينا پارک کیش

 
عکس ها و تصاویر هتل مارينا پارک کیش . پذیرش هتل

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش یکی از بی نظیرترین های 5 ستاره جزیره کیش بوده و در میدان داریوش واقع شده است. هتل داریوش کیش نمادی از شکوه فرهنگ و تمدن ایرانیان باستان ست و با الهام از تخت جمشید در زمینى به وسعت ۱۲۱۳۳۰ متر مربع در شمال شرق جزیره زیباى کیش نزديك به ساحل شرقی کیش ساخته شده که داراي ۵۰۰ تخت خواب است. هتل داریوش کیش با معماری اش یادآور تاریخ کهن ایران زمین است. این هتل از مناسب ترین و زیباترین اقامتگاه ها برای کسانی است که در تور کیش بهار 97 و در جستجوی آرامش و محوطه ای آرام و دل پذیر و با کیفیت برای استراحت است. موقعیت جغرافیایی عالی و دسترسی آسان و نزدیکی به بازار های پردیس ، مرجان و زیتون به دیگر ویژگی های این هتل زیبا می افزاید.

در هتل داریوش کیش می توانید در اتاق های مختلفی مطابق سلیقه تان اقامت داشته باشید. اگر دلتان می خواهد در طلوع صبح چشمانتان رو به منظره ای از دریا باز شود در اتاق های دبل، توئین و یا رویال سوئیت رو به دریا اقامت کنید و یا ویلاهای ساحلی را برای استراحت برگزینید. اما اگر چشم انداز رو به باغ برایتان چشم نوازتر است اتاق ها و سوئیت های رو به باغ را رزرو کنید.

برخی از امکانات تفریحی هتل داریوش کیش برای پذیرایی از میهمانان تور کیش اردیبهشت 97 نظیر دوچرخه سواری در پشت عمارت اصلی هتل و در این جاده می توانید از زیبایی ها و استشمام بوی دریا و تماشای دریای نیلگون خلیج فارس بهره مند شوید و اسکله تفریحی جزیره در سمت چپ این هتل و زمین تنیس در ضلع شمالی هتل داریوش قرار گرفته است.

امکانات هتل داریوش کیش در تور کیش فروردین 97:

رستوران آپادانا و پاسارگاد(با انواع غذاهای ایرانی،فرنگی،دریایی و فست فود)، استخر مختص آقایان، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، سالن کنفرانس، پینگ پونگ، قایق سواری، ماساژ تایلندی، غواصی، کافی شاپ، ماهواره، گشت سیاحتی دور جزیره، ترانسفر، کافی نت، گشت بازار ها، لاندری، روم سرویس شبانه روزی در تور کیش نوروز 97، صندوق امانات، مینی بار و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل داریوش کیش: 02142632 - 88530609

 

عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش

عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش 
 
عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش  در تور کیش تعطیلات عید نوروز 97. راهرو هتل
 
 
 
 


:: برچسب‌ها: تور کیش بهار 97,رزرو تور کیش,برترین تورهای کیش در بهترین هتل های کیش,معرفی تور کیش,تور های لحظه آخری کیش,نرخ مناسب تور کیش بهار 1397 ,
:: بازدید از این مطلب : 100005
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.

پل صلح گرجستان

این پل در سال 2010 برای اتصال بخش قدیمی شهر با بخش مدرن به ذستور شورای شهر تفلیس ساخته شد. طراحی و ساخت آن توسط یک طراح معروف ایتالیایی به نام Michele De Lucchi انجام شد. تور گرجستان نوروز 97، که در واقع بسیاری از بناهای اطراف پل و پارک توسط همین معمار ساخته شده و به همین علت هنگامی که کمی دقت کنید همبستگی و هماهنگی جالبی بین آنها خواهید دید که بسیار چشم نواز و زیباست و در بالای پل نمایی زیبا از دو طرف آن خواهید داشت روی یک تپه مجسمه کارتلیس ددا و روی تپه دیگر کلیسای جامع سامبا و محل اقامت نخست وزیر در تپه ای دیگر کلیسای ناریکالا و چرخ و فلک دیده میشود. این پل بر روی رود کر در تفلیس می باشد،طول پل 150 متر است،گردشگران تور گرجستان لحظه ورود به تفلیس حتما این پل را مشاهده خواهند کرد

 

پل صلح گرجستان

 

مجسمه مادر تفلیس گرجستان

مجسمه کارتلیس ددا بر روی تپه های سولولاکی در اطراف شهر تفلیس قرار دارد که در تور گرجستان به بام تفلیس مشهور است زیرا از آن تمام شهر با منظره ای فوق العاده هویداست. این تندیس 20 متری از آلومینیم ساخته شده و در سال 1958 و به مناسبت هزار و پانصد سالگی شهر تفلیس توسط مجسمه ساز الگوجی آماشوکلی ساخته شد. مجسمه نماد دوستی با دوستان و دشمنی با دشمنان است زیرا در یک دست آن کاسه ای برای پذیرایی و در دست دیگر آن یک شمشیر قرار دارد. مسیر رفت و آمد به این مجسمه با یک تله کابین است و هم چنین از طریق خیابان و با ماشین نیز می توانید از این مجسمه بازدید کنید. این مجسمه از همه جای شهر تفلیس قابل مشاهده است و به شما مسافران تور گرجستان نوروز 97 توصیه می کنیم در طول سفر خود از این مجسمه دیدن فرمایید. 

 

مجسمه مادر تفلیس گرجستان

 

 

 

حمام های گوگردی تفلیس گرجستان

نام پایتخت گرجستان به زبان گرجی «تبلیس» است که از کلمه «تیبلی» گرجی گرفته شده و در این زبان به معنای گرم است. از آن جا که ۳۰ چشمه آب گرم در دامنه های کوه تابوری در نزدیکی شهر وجود دارد، این نام را برای شهر باستانی و  تور گرجستان برگزیدند. در تفلیس حمام‌های سولفور متعددی وجود دارد. یکی از آن‌ها که در محله ارتاجالای شهر تفلیس واقع شده به حمام شاه‌عباس معروف است. کاشی‌کاری‌های آن به سبک صفویه و زمان ساخت آن مربوط به آن دوران است. این حمام هیچ وسیله گرم‌کننده‌ای ندارد و آب گرم آن کاملاً طبیعی است و از چشمه‌های آبگرم تأمین می‌شود. باور بر این است که آب این حمام دارای اثرات درمانی است. حمام های گوگردی تفلیس نیز رابطه تنگاتنگی با این چشمه ها  و تاریخ شهر دارند. آب این چشمه ها درصد بالایی از گوگردی و دیگر مواد معدنی را در خود حمل می کند و اغلب درجه ای بین ۳۸ تا ۴۰ درجه سانتیگراد دارد. جالب است بدانید که از آب این چشمه ها سال های سال برای آب درمانی و درمان امراض پوستی و آرتروز استفاده می کردند. البته این تنها کاربرد حمام های گوگردی نبود و این چشمه های آب گرم در طی قرن ها با زندگی روزمره مردم تفلیس، پیوند خورده است. مردم در طی روز و برای استراحت به حمام های گوگردی می رفتند و حتی میهمانی های تور گرجستان نوروز 97 و رسمی شام را نیز در این حمام ها برگزار می کردند.امروزه این حمام های قدیمی همچنان مورد استفاده هستند که همگی در بخش تاریخی تفلیس و اغلب در خیابان آبانو (حمام) قرار دارند. برای تشخیص این ساختمان ها، به دنبال ردیفی از گنبدهای کوچک و در کنار هم باشید. از معروف ترین و قدیمی ترین حمام ها در این بین می توان به حمام قدیمی ارکل (Erekle) و حمام زیبای شرلی (Chreli Abano)، با کاشی کاری آبی رنگ و تزئینات چشم نواز اشاره کرد.

 

حمام های گوگردی تفلیس گرجستان

 

 

خیابان روستاولی تفلیس گرجستان

خیابان روستاولی شاهرگ اصلی شهر زیبای تفلیس می باشد،که شما با قدم زدن در آن می توانید با سبک معماری و زندگی مردم گرجستان آشنا شوید،این خیابان که به احترام شاعر بسیار معروف قرون وسطای تور گرجستان، یعنی شوتا روستاولی نام‌گذاری شده است قبلاً خیابان گلوینی نامیده می‌شد. این خیابان یکی از اصلی‌ترین و مرکزی‌ترین خیابان‌های شهر تفلیس که مهم‌ترین ساختمان‌های دولتی و فرهنگی تفلیس را در خود جای داده است.خیابان روستاولی که در قرن نوزدهم و توسط روس‌ها طراحی و برنامه‌ریزی شد، خاطرات تاریخی بسیاری را در دل خود جای داده است. درواقع روستاولی به نوعی شاهرگ حیاتی تفلیس است. طول این خیابان 105 کیلومتری برای بازدید گردشگران تور گرجستان نوروز 97 هم عالی می باشد.

 

خیابان روستاولی تفلیس گرجستان



:: برچسب‌ها: معرفی اماکن تفریحی گرجستان,رزرو تور گرجستان,معرفی تور گرجستان,تور های لحظه آخری گرجستان,برترین تور های گرجستان در بهترین هتل های گرجستان,نرخ مناسب تور گرجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.

پارک کوه مقدس تفلیس

کوه مقدس یا متاتسمیندا تپه‌ای بلند است که بخش مرکزی تا غرب شهر تفلیس را در بر گرفته و یک دکل مخصوص تلویزیون به طول ٢١٠ متر هم بر روی آن قرار دارد و یکی از برترین دیدنیهای تفلیس گرجستان و جاذبه های گردشگری تور گرجستان است.بالای تپه، پارک متاتسمیندا قرار دارد. یک پارک مجهز و تفریحی با مساحت یک کیلومتر مربع که بلندترین رولر کستر-قطارهای شهربازی که با سرعت زیاد و روی مسیر مارپیچ حرکت می‌کنند را با طول شصت متر، می‌توانید در آن ببینید و در سرتاسر اروپا مانند آن را نمیتوانید پیدا کنید و یکی از جاذبه های توریستی تفلیس به شمار میرود.این پارک مرتفع ترین پارک شهر تفلیس و یکی از بزرگترین و جذابترین پارکهاییست که هر روزه بیشترین تعداد بازدیدکننده از تور گرجستان نوروز 97 و سراسر دنیا را به خود جلب میکند. این پارک در ارتفاع 800 متری سطح دریا واقع است در حالیکه خود شهر در ارتفاع متوسط 430 متری قرار گرفته است.این مکان در فاصله تقریبی 7.5 کیلومتری از مرکز شهر واقع شده و ریلی مخصوص این پارک است . تا کنون حدود 60 وسیله بازی و سرگرمی در این پارک تعبیه شده است.

 

شهر سیقناقی گرجستان

شهر قدیمی و توریستی سیقناقی در 120 کیلومتری جنوب شهر تفلیس در منطقه کاختی واقع شده که قدمتش به عصر حجر برمی گردد البته درآن زمان اسمش هرتی بوده و از قرن 15 به بعد کیزیکی نامیده می شده تا اینکه هراکلیوس دوم (ایراکلی به زبان گرجی) در سال 1762 با ساخت استحکامات دفاعی این شهر رو در برابر هجوم داغستانیهای مهاجم محافظت نمود.بر اساس سرشماری 1770 کل جمعیت سیقناقی متشکل از 100 خانواده بوده که اغلبشان یا تاجر بودن یا صنعتگر.در زمان الحاق تور گرجستان به اتحاد جماهیر شوروی در سال 1801 سیقناقی به سرعت گسترش پیدا کرد و به قطب کشاورزی شوروی سابق تبدیل شد.پس از فروپاشی جماهیر شوروی در دسامبر 1991 گرجستان به عنوان یک جمهوری تازه استقلال یافته دچار مشکلات عدیده ای شد وبالطبع سیقناقی رو هم تحت تاثیر قرار داد ولی با روی کار آمدن دولت جدید و با حمایتهای سازمانهای بین المللی این شهر چهره قشنگی به خودش پیدا کرد و هم اکنون یکی از زیباترین شهرهای توریستی تور گرجستان نوروز 97 است که نباید به هیچ وجه دیدنش را از دست داد.ضمنا این منطقه از گرجستان یعنی کاختی به خاطر تولید  تکنولوژی تولید شراب درگرجستان معروف است.

 

 

کلیسای سیونی تفلیس گرجستان

حتما گردشگران و مسافران تور گرجستان نوروز 97 و یا تفلیس که به این کشور رفته اند،سری هم به این کلیسای تاریخی زده اند بد نیست کمی بیشتر در رابطه با این کلیسای با شکوه بدانیم،کلیسای سیونی در کرانه راست رود کر واقع شده است و گفته می‌شود که شاه واختانگ یکم در نیمه دوم سده پنجم دستور بنای آن را صادر کرده است. بارها این کلیسا توسط بیگانگان تخریب شده است. در سال ۱۱۱۲ میلادی داود چهارم معروف به «دیوید سازنده» آن را از نو احیا نمود. در سال ۱۲۲۶ میلادی گنبد این کلیسا توسط جلال‌الدین خوارزمشاه مورد تخریب واقع گردید ولی به سرعت برای تور گرجستان بازسازی گردید. در سال ۱۳۸۶ میلادی توسط تیمور لنگ که به گرجستان هجوم آورده بود مورد تخریب واقع شد ولی توسط شاه الکساندر یکم بازسازی شد. در اوایل سده ۱۷ میلادی که تفلیس مورد هجوم ایرانی‌ها واقع شد این کلیسا نیز از گزند آنان در امان نماند و باز تخریب شد ولی شاهان گرجی آن را دوباره بازسازی کردند. در سال ۱۶۶۸ میلادی این بار زلزله بنای کلیسا را با آسیب مواجه نمود. در سال ۱۷۱۰ میلادی شاه واختانگ ششم بنای کلیسا را از نو ساخت ولی آخرین بار توسط آقامحمدخان قاجار در سال ۱۷۹۵ تخریب گردید. در سده ۱۹ میلادی کلیسا مورد تجدید بنای اساسی واقع شد و بین سالهای ۱۹۸۰ تا ۱۹۸۳ میلادی نمای خارجی کلیسا توسط سنگ‌های تراشیده شده تزیین گردید. نقاشی‌های داخلی کلیسا توسط گریگوری گاگارین بین سالهای ۱۸۵۱ تا ۱۸۵۵ میلادی انجام شده است. در این کلیسا صلیب نینوی مقدس که مقدس‌ترین نشان مسیحیت ارتودکس تور گرجستان نوروز 97 است، نگهداری می‌شود.

 

کلیسای سیونی تفلیس گرجستان

 

دلفیناریوم باتومی گرجستان

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری باتومی بهشت گرجستان دلفیناریوم آن است. دلفیناریوم باتومی امکان تماشای برنامه دلفینن ها را برای 700 نفر از میهمانان تور گرجستان فراهم آورده است. این پارک برای تماشاگران تور باتومی حدود 30 اجرای مختلف را در نظر گرفته است.یکی از کارهایی که شاید دوست داشته باشید انجام دهید لمس دلفین ها می باشد که در این پارک این امکان برای شما فراهم آمده است،دلفیناریوم باتومی محلی برای سرگرمی گروه‌های سنی متفاوت است که به سه زبان گرجی، انگلیسی و روسی برگزار می شود. آکواریوم و دلفیناریوم باتومی یکی از پر طرفدارترین جاذبه های باتومی گرجستان  در بین گردشگران تور گرجستان نوروز 97 می باشد.

 



:: برچسب‌ها: دیدنی های گرجستان,رزرو تور گرجستان,معرفی تور گرجستان,تور های لحظه آخری گرجستان,برترین تور های گرجستان در بهترین هتل های گرجستان,نرخ مناسب تور گرجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.

موزه هنر آجارا گرجستان

یک موزه هنری و خیلی جذاب از مجموعه مجسمه ها و تابلوهای زیبای نقاشی پیروسمانی،النا آخولدیانی و همچنین نقاشی های اروپایی و روسی در سده های نوزدهم و بیستم میلادی است که گردشگران تور گرجستان و علاقه مندان به هنر تجسمی می توانند از آن دیدن نمایند.

 

پارک آبی تفلیس گرجستان

پارک آبی تفلیس گرجستان در سال 2006 افتتاح گردیده که به صورت سرباز می باشد.که ایرانیا به دلیل سردی هوا فقط از نیمه خرداد تا نیمه مهر می توانند از آن استفاده کنند. ورودی پارک آبی به پول ایران حدودا 15 هزار تومان از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر است. مسافران تور گرجستان نوروز 97 می توانند در سفر خود سری هم به این پارک زیبا بزنند.  

 

 

 

شهر سنگی اوپلیستیخه گرجستان

اوپلیستیخه (uplistsikhe) بزرگترین شهر سنگی دنیا می باشد، که تلفظ آن به معنای معبد خدایان یا قلعه خداوند است. این شهر در فاصله 10 کیلومتری شهر گوری در تور گرجستان قرار دارد که یکی از آثار باقی مانده از دین پیکانیزم می باشد. قدمت آن به قرن 6 قبل از میلاد بر می گردد ، این شهر مرکز تجاری مهم گرجستان در جاده ابریشم بود.جمیعت آن حدود 5000 نفر می شد ،بزرگترین ساختمان سنگی کشف شده (تاناریس داربلسی) است که شامل یک سالن با ستون های سنگی غول پیکر است. باستان شناسان در خاک برداری هایی که انجام داده اند تعداد زیادی معابد و متعلقات دیگر مربوط به الهه خورشید، که قبل از آمدن مسیحیت، پرستش می شده اند را کشف کرده اند. این شهر همانند غار است که شامل سه قسمت زیرین میانی و زبرین می شود. پیشنهاد می کنم در طول گردش تان در تور گرجستان نوروز 97 حتما سر ی به این شهر تاریخی بزنید.

 

شهر سنگی اوپلیستیخه گرجستان

 

 

میدان آزادی و خیابان روستاولی تفلیس

خیابان روستاولی یکی از خیابان های اصلی شهر تفلیس تور گرجستان است که در گذشته آن را به نام گلوینی می شناختن. این خیبان حدود 1.5 کیلومتر طول دارد و از میدان تاویسوپلیا یا همان آزادی شروع و به ایستگاه مترو روستاولی و خیابان کوستاوا خطم می شود. یکی از اصلی ترین دلایلی که این خیابان را مهم کرده است وجود مراکز دولتی،غیر دولتی ، موزه و کلیسای تاریخی تفلیس در این خیابان است.

 

  

پارک دلفینهای گرجستان

یکی از جاذبه های گردشگری گرجستان پارک دلفینهای باتومی است که هر ساله تعداد زیادی از گردشگران تور گرجستان نوروز 97 را به خود جذب می کند ان پارک زیبا در خیابان روستاولی واقع شده است.در این پارک کودکان و بزرگسالان میتوانند با دلفینها شنا کنند و آنها را از نزدیک ببینند.هر روز در ساعت های 14،17و 21 برنامه هیجان انگیز شوی دلفین ها به سه زبان روسی،گرجی و انگلیسی برای علاقه مندان تور گرجستان برگزار می شود.

 



:: برچسب‌ها: جاذبه های توریستی گرجستان,رزرو تور گرجستان,معرفی تور گرجستان,تور های لحظه آخری گرجستان,برترین تور های گرجستان در بهترین هتل های گرجستان,نرخ مناسب تور گرجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.

آکواریوم باتومی گرجستان

 

 

کشور گرجستان یکی از خوش پتانسیل ترین کشورهایی است که شما می توانید در آن از جاذبه های بی نظیری استفاده کنید. یکی از جاذبه هایی که می توانید در تور گرجستان ببینید باتومی گرجستان میباشد،  آکواریوم باتومی جز یکی از جاهای پر بازدید و کم نظیر در باتومی است که مردم از دیدنی های آبی آن بسیار لذت می برند.

در واقع هر کس مسافر تور گرجستان شود خاطره ای از این آکواریوم را با خود به شهرش خواهد برد.  این آکواریوم باطراحی منحصر به فردی که از ساحل باتومی، الهام گرفته توانسته یک مکان جذاب باشد.طراحی این آکواریوم به این صورت است که شما می توانید آن را به عنوان صخره ای موج آورده تصور کنید. نمایشگاه های داخلی این آکواریوم ۴ بخش جداگانه اند که اگر از بیرون به آن نگاه کنید حس می کنید که با ۴ سنگ بزرگ روبرو هستید.  دیدنی های تور گرجستان نوروز 97 تنها به این آکواریوم ختم نمی شود و شما می توانید از سایر دیدنی ها بازدید کنید.در هر کدام از این نمایشگاه ها دیدنی های جذابی در دسته بندی های خاصی قرار گرفته اند. این گونه ها در واقع از دریای اژه و و دریای سرخ و سیاه و اقیانوس کم نظیری مثل هند برداشت شده اند.بسیاری از آموزشگاه ها از این نمایشگاه ها به منظور آموزش به دانشجویان خود استفاده می کنند.

 

بلوار باتومی در گرجستان

هرکس به باتومی تور گرجستان می‌رود دیر یا زود خود را در حال قدم زدن در بلوار باتومی یا همان باتومیس بلواری ، که پارکی به طول یک و نیم کیلومتر است و مقابل ساحل اصلی کشیده شده ، می‌یابد.این بلوار پر از مسیرهای پیاده‌روی، درختان زیبا و کافه‌هاو بار های زیبای ساحلی است. به همه‌ی این‌ها یک چرخ و فلک غول‌پیکر را هم اضافه کنید که منعکس‌کننده‌ی روح زندگی جاری در این بلوار است. همچنین در قسمتی از این بلوار فواره های زیبای موزیکالی قرار گرفته است که هر بیننده ای  از تور گرجستان نوروز 97 را محو خود می کند.

 

آبشار ماخونتستی گرجستان

این آبشار زیبا در 45 متر از شهر باتومی واقع شده است که هرساله گردشگران زیادی را به خود جذب می مند ارتفاع این آبشار 737 متر است که مسافران تور گرجستان در تمامی فصول به غیر از زمستان می توانند از زیبایی این آبشار و محیط اطراف آن بهرمند شوند .

 

 

 



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری گرجستان,رزرو تور گرجستان,معرفی تور گرجستان,تور های لحظه آخری گرجستان,برترین تور های گرجستان در بهترین هتل های گرجستان,نرخ مناسب تور گرجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.

ساحل سحر آمیز گرجستان

ساحل اورکی – ساحل سحر آمیز ( ureki beach ) : در فاصله ۱۵ کیلومتری جنوب بندر پوتی و ۶۰ کیلومتری شمال بندر باتومی در کرانه زیبای دریای سیاه، منطقه ای وجود دارد به نام اورکی که دارای ساحل سحر آمیز است و از مهمترین جاذبه های دیدنی تور گرجستان محسوب می شود.

ساحل اورکی به رنگ قهوه ای و در برخی نقاط خاکستری رنگ می باشد، مردمان بومی تور گرجستان نوروز 97 از قدیم معتقد بوده اند که خاک های ساحلی این منطقه شفابخش و برای بدن بسیار مفید است لذا از دیرباز افراد بسیاری جهت شفایخشی از بیماری و یا پیشگیری از آن به ساحل اورکی می آمدند و خاک و گل ساحلی را بر روی بدن خودشان قرار می دادند.

سرانجام در قرن نوزدهم میلادی دانشمندان پی بردند که ماسه های ساحل اورکی دارای خاصیت مغناطیسی می باشد، و میدان مغناطیسی تاثیر خاصی بر روی ارگانیسم بدن انسان دارد که باعث جلوگیری از بیماری های قلبی، عروقی ، عصبی و مفصلی می شود و همچنین بدن انسان را در برابر سایر بیماری ها مقاوم می کند و همچنین خاک این منطقه تاثیر زیادی در سلامت پوست و زیبایی چهره دارد. بر اساس مطالعات دانشمندان تنها دو منطقه بر روی کره زمین وجود دارد که ماسه های آن این خصلت درمانی را ایجاد می کنند، به همین دلیل است که ساحل اورکی مورد توجه گردشگران تور گرجستان نوروز 97 است و یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری گرجستان می باشد.

 

 

 

مجسمه یادبود مدیا در باتومی


مجسمه یادبود مدیا سمبلی است از شاهزاده ای از اساطیر یونانی که در شهر باتومی در کشور تور گرجستان واقع شده است شایان ذکر است نمایشنامه مدیا ( که فیلمی نیز بر اساس آن ساخته شده است ) از نخستین نمایشنامه های به جا مانده در تاریخ محسوب می شود .
مدیا نام زنی در اسطوره‌ها و داستان‌های یونانی است که از اهالی منطقه کولخیس در تور گرجستان نوروز 97 بود. زمانی که یاسون برای یافتن «پشم زرین» به کولخیس آمد. مدیا عاشق او شد و یاسون را در انجام شرط‌ های سخت پدر و سرانجام ربودن پشم زرین یاری داد. آن‌ها با هم گریختند و ازدواج کردند. بعدها یاسون او را رها کرد تا با گلاوکه، دختر کرئون ازدواج کند مدیا از شدت حسادت و خشم ، گلاوکه و کرئون و فرزندان خود را کشت.

 

 

باغ گیاه شناسی باتومی گرجستان (Batumi Botanical Garden)


باغ گیاه شناسی باتومی ، در ۱۰ کیلومتری شمال بندر باتومی قرار دارد و دارای ۱۱۱ هکتار وسعت است. گیاه شناس روس آندری نیکلاویچ کراسنوف به کمک دو باغبان زبده گرجی آن را درسال میلادی ۱۸۸۰ بنیان گذاشت ورسما در۱۹۱۲ گشایش یافت.
این باغ ۵۰۰۰ گونه ی گیاهی دارد که ۱۲۰۰ گونه ی آن رز است. اداره ی آن بعدها با آکادمی علوم گرجستان بود و در تور گرجستان ولی از سال ۲۰۰۶ مستقل شده است. بخش های مهم باغ شامل بخش های : غرب آسیا، زلاند نو، آمریکای جنوبی، هیمالیا، مکزیک، استرالیا، مدیترانه، قفقاز، پارک ساحلی و باغ رز می باشد.به گفتۀ استاد مایکل سوکو ، هیچ کشور دنیا تنوع گیاهی و جانوری گرجستان را ندارد.مرداب های نیمه حاره ای ، مناطق نیمه بیابانی ، مناطق آلپاین و قله های پوشیده شده با برف در اینجا به فاصله صد کیلومتری از هم دیده می شوند. در گرجستان ۱۴ محوطه طبیعی حفاظت شده ، ۸ پارک ملی ( برای مثال پارک ملی بورجومی ، خاراگاولی که بزرگترین پارک اروپا بوده و عضو شبکه پارک های پن می باشد. ) ، ۱۲ محوطه طبیعی حفاظت شده با مدیریت ، ۱۴ بنای طبیعی و ۲ باغ حفاظت شده وجود دارد.که گردشگران تور گرجستان نوروز 97 را مجذوب خود می کند.

 

 

 



:: برچسب‌ها: رزرو تور گرجستان,معرفی تور گرجستان,تور های لحظه آخری گرجستان,برترین تور های گرجستان در بهترین هتل های گرجستان,نرخ مناسب تور گرجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.

پرسش: بهترین رستوران در کیش

رضا شادفر

تاریخ طرح پرسش: 96/04/31

 

پرسش: با عرض سلام و احترام و تشکر فراوان از شما، در رابطه با پیدا کردن بهترین رستوران در کیش و تور کیش بهار 97 مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، در جزیره کیش رستوران ها دارای توجه قابل ملاحظه ای است رستوران های کیش اغلب در داخل هتل‌ها یا در اطراف ساحل و مراکز تجاری قرار گرفته است. رستوران های درجه یک و ممتاز کیش نیز در اطراف جزیره بصورت مستقل فعالیت می‌کنند، در این رستوران ها انواع غذاهای سنتی، بین المللی و فرنگی یافت می‌شود. بیشتر رستوران های کیش و غذاخوری ها بین ساعت 12 تا 3 بعداز ظهر و 21 تا 1 بامداد باز هستند. رستوران های جزیره کیش علاوه بر سرو غذا در شب ها موزیک زنده برای میهمانان تور کیش تعطیلات نوروز 97 پخش می کنند که طرفداران زیادی هم دارند. علت گران بودن رستوران های کیش طبیعی است به دلیل اینکه کیش یک جزیره است و هر چیزی که می خواهد وارد شود یا از طریق هوایی یا حمل و نقل دریایی است که هر دو آنها هزینه زیادی دارند.

 

پرسش: آدرس رستوران بابا قدرت کیش

نوشییین تیموریان

تاریخ طرح پرسش: 96/04/31

 

پرسش: سلام و تشکر از سایت شما، ممنون میشم در مورد رستوران بابا قدرت کیش و مسیر آن توضیح بیشتری بدهید؟

پاسخ: با سلام، شرکت بین المللی توسعه صنعت گردشگری بابا قدرت کیش مجموعه ای تخصصی در حوزه ی گردشگری ست و یکی از اهداف آن ایجاد فضاها و خدمات گردشگری به منظور تامین اوقات فراغت و تعطیلات برای مردم عزیز کشورمان می باشد.

این مجموعه طی هفت سال فعالیت در حوزه خدمات رستورانی از شهر مقدس مشهد آغاز شده و به دلیل بهره مندی از استانداردهای مورد نیاز در تور کیش زمستان و برتری در کیفیت و نیز رضایتمندی مشتریان عزیز، شعبه دوم آن به عنوان سفره خانه سنتی بابا قدرت در تهران تاسیس گردیده و توانسته است به یکی از مراکز مورد اعتماد و اقبال مردم تبدیل گردد.

اکنون این مجموعه دارنده شش استاندارد بین المللی از شرکت ACL انگلستان تنها رستوران دارنده برند حلال در کشور می باشد و به لطف الهی شعبه سوم خود را در جزیره ی زیبای کیش راه اندازی نموده است و آماده ارائه خدمات به کیشوندان و گردشگران تور کیش اردیبهشت 97 عزیز است. این رستوران در خیابان رودکی کیش در مرکز جزیره و روبروی مرکز تجاری کیش واقع شده است.

شایان ذکر است که در رستوران بابا قدرت انواع کباب های ایرانی سرو می شود و همچنین این رستوران دارای یک چایخانه سنتی بسیار زیبا می باشد که شما می توانید در آن محفلی خانوادگی داشته باشید.

 

رستوران بابا قدرت

پرسش: جاذبه های گردشگری کیش,گذرهنرمندان کیش

ساسان صبوری

تاریخ طرح پرسش: 96/04/27

 

پرسش: سلام و تشکر از سایت شما، لطف کنید در مورد جاذبه های گردشگری کیش از جمله گذرهنرمندان کیش مرا راهنمایی کنید؟

 پاسخ : با سلام، گذر پياده‌رو ضلع شرقي خيابان سنايي با سرديس‌هايي از هنرمندان شاخص ايراني آذين شده است كه با جايگيري و نورپردازي مناسب محلي مناسب براي آشنايي با هنرمندان اين مرز و بوم است. فضاي زيباي گذر به علاقه‌مندان تور کیش نوروز امكان گرفتن عكس يادگاري با اساتيد را مي‌دهد.

برخي از هنرمنداني كه تنديس آنها در گذر هنرمندان کیش نصب شده است:

ابوالحسن صبا، موسيقيدان و سازنده ساز

غلامحسين بنان، موسيقيدان و خواننده آواز

شريف لطفي، موسيقيدان

علي محمد حيدريان، نقاش

حسين بهزاد، نقاش مينياتو در تور کیش اردیبهشت

مرتضي مميز، طراح گرافيك

غلامحسين سپنتا، سينماگر

كريم پيرنيا، معمار

قنبري مهر، هنرمند هنرهاي دستي در تور کیش بهمن

غلامحسين اميرخاني، خوشنويس

عزت الله انتظامي، بازيگر

عيسي بهادري، طراح قالي

هادي ميرميران، معمار

محمد تقي جعفري، علامه 

پروين اعتصامي، شاعر

مرتضی آوینی، فیلمساز دفاع مقدس

جلال آل احمد، نویسنده و مترجم در تور کیش اسفند 96

فرشچیان، نقاش

شهریار، شاعر

امیرکبیر، صدر اعظم

 

گذرهنرمندان کیش

گذرهنرمندان کیش

پرسش: جاذبه های گردشگری کیش,خانه اعیانی کیش

سحر عباسی فرد

تاریخ طرح پرسش: 96/04/27

 

پرسش: سلام و تشکر از سایت خوب شما، ممنون میشم در مورد جاذبه های گردشگری کیش نظیر خانه اعیانی کیش و تور کیش نوروز 97 مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، یکی از جاذبه های گردشگری در کیش شهر باستانی حریره است و خانه اعیانی کیش زیر مجموعه این جاذبه گردشگری کیش می باشد. بهتر است بگوییم که خانه اعیانی کیش یکی از مکان های دیدنی در جزیره کیش است که در بین سایر جاذبه ها توجه کمتری به آن شده است. خانه اعیانی در اصل یادآور خانه های قدیمی در ایران است که چند خانوار در آنها زندگی میکردند، این نوع خانه ها بیشتر از هر نقطه دیگری در کشورمان در فلات ایران که شامل شهرهایی چون یزد، اصفهان و کاشان است به چشم میخوردند. خانه اعیانی کیش نمونه بارز این نوع خانه ها در حاشیه خلیج فارس به شمار می آید.

اگر در تور کیش فروردین ماه 97 قصد بازدید از این بنای تاریخی را دارید، جالب است بدانید که با توجه به آثار باقی مانده از این خانه مثل کاشی کاری ستاره ای و وسعت زیاد آن می توان گفت که خانه اعیانی کیش در دوره ایلخانیان ساخته شده است. علاوه بر این، کاشی های ستاره ای که نمای بیرونی خانه را با آنها تزیین کرده اند کاشی هایی هستند که در دوره ایلخانی برای ساخت تخت سلیمان و سلطانیه استفاده می شدند و از آنجا که این کاشی ها در آن دوره جزء کالاهای وارداتی بوده اند پس قطعا به جزیره کیش در تور کیش تعطیلات نوروز وارد شده است و صاحب این عمارت شخصی ثروتمند بوده است که در آن زمان در خانه اعیانی زندگی کرده است.

 

 خانه اعیانی کیش

خانه اعیانی کیش

 

 



:: برچسب‌ها: بهترین رستوران های کیش,تور های لحظه آخری کیش,جاذبه های گردشگری کیش, رزرو تور کیش,برترین تور های کیش در بهترین هتل های کیش,رزرو هتل و بلیط کیش,تور های لحظه آخری کیش,نرخ مناسب تور کیش,معرفی تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.

پرسش : جاذبه های گردشگری کیش،پارک دلفینهای کیش

یاشار جنگروی

تاریخ طرح پرسش : 1396/04/15

 

پرسش : درود ، ممنون میشم در مورد جاذبه های دیدنی کیش نظیر پارک دلفینهای کیش در تور کیش زمستان به من توضیح دهید؟

پاسخ : با درود، مجموعه تفريحي پارک دلفين با مساحتي بالغ بر صد هكتار در جنوب شرقي جزيره كيش قراردارد. مجموعه شامل فضاي سبز با انواع گونه‌هاي مختلف گياهي، باغ پرندگان و اولين و تنها دلفيناريوم در ايران است.

در دلفيناريوم اين مجموعه گونه‌هاي مختلفي از پستانداران دريايى از جمله دلفين، شير دريايى شمالى، شير دريايى جنوبى، گربه دريايى شمالى، گراز دريايى و پنگوئن نگهداري مي‌شوند و بازديدكنندگان یا گردشگران تور کیش بهار مي‌توانند از هنرنمايي آنان كه توسط مربيان ايراني تربيت مي‌شوند و مهیج ترین نمایش هایی که در دنیا بی نظیر است ديدن كنند. در مجموع بیست و یک پستاندار دريايى در استخرهايى با حجم هجده هزار متر مكعب پر شده از آب دريا نگهدارى مي‌شوند.

فضاي سبز پارك دلفين بالغ بر صد گونه گياهي از جمله هزاران درخت نخل، بنجامين‌هاى بسيار بزرگ، درختان لور (انجير معابد) در تور کیش نوروز، اوكاليپتوس، آكاسيا، مورد، كهور، گل ختمى، شيشه شور، تكوما، سياه نوفيلد، كند كارپوس، جونيا پروس و بيش از بیست و پنج گونه كاكتوس و ساير گياهان است كه با توجه به وضعيت اقليمي جزيره كيش و مرجاني بودن خاک آن در نوع خود بي‌نظير  است.

بازديدكنندگان در مجموعه پارک دلفین توسط اتوبوس قطاري به پارک پرندگان و سپس به دلفيناريوم هدايت مي‌شوند. ساعات كار مجموعه پارک دلفین همه روزه از ۱۸ الي ۲۰:۳۰ می باشد.

 

پارک دلفينهاي كيش

پارک دلفينهای كيش

 

پرسش: نرخ هتل تماشا کیش,نرخ 6 نفر هفته جاری

مهیار مسلمی

تاریخ طرح پرسش : 96/04/12

 

پرسش : بابت اطلاعات خوب سایتتون تشکر دارم در رابطه با قیمت هتل تماشا و تور کیش تعططیلات عید نوروز 97 نرخ ها رو اعلام نمایید برای دو خانواده سه نفره برای همین هفته جاری ممنون میشم سریعتر زحمت پاسخ رو بکشید .

پاسخ: با سلام ، هتل تماشا کیش یکی از بهترین هتل های سه ستاره جزیره کیش بوده و در سال 1377 بنا شده و در سال 1391 برای رفاه بیشتر میهمانان تور کیش بهمن بازسازی شده است.

هتل تماشا کیش در موقعیت جغرافیایی مناسبی نسبت به ساحل زیبای دریای نیلگون خلیج فارس و بازار قرار دارد. این هتل با فرودگاه کیش ده دقیقه و با بازار حدود هشت دقیقه فاصله دارد. ساعت تحویل اتاق در هتل تماشا کیش ساعت 14 و ساعت تخلیه اتاق 12 می باشد و این هتل دارای 60 اتاق با ظرفیت دو و سه و چهار و پنج تخته می باشد و حدود 22 پرسنل دارد.

هزینه اقامت در هتل تماشا برای کودک دو تا پنج سال هفت هزار تومان و بالای پنج سال به اندازه یک شخص بالغ محاسبه می شود. حداقل نرخ هتل تماشا کیش در پایان همین هفته جاری با خدمات صبحانه ، نهار ، استقبال فرودگاهی برای هر نفر 395 هزار تومان می باشد.

قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته و تور کیش نوروز متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است تورهای کیش همه روزه در چندین ساعت پروازی برگزار میگردد و نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش متناسب با شرایط و خدمات ، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل میتوانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری تور کیش فروردین دریافت نمایید.

برخی از امکانات هتل تماش کیش برای میهمانان تور کیش شامل : سرو صبحانه ، نهار و شام ، ترانسفر رفت ، رستوران ، لاندری ، ماهواره ، پارکینگ ، کافی شاپ ، لابی ، صندوق امانات اختصاصی ، آسانسور و ... می باشد.

برای کسب اطلاعات بهتر در خصوص کیفیت این هتل و نحوه سرویس دهی هتل میتوانید از نظر مسافران در مورد هتل تماشا بازدید نمایید.

 

 

 هتل تماشا کیش 

هتل تماشا کیش 

 

پرسش : جاذبه های گردشگری کیش،روستای باغو کیش

ساسان قلی زاده

تاریخ طرح پرسش : 96/04/12

 

پرسش : با سلام و تشکر از سایت شما، ممنون میشم در مورد جاذبه های گردشگری کیش که میتوان در یک سفر دو روز بازدید کرد، نظیر روستای باغلو کیش توضیح دهید؟

پاسخ : با سلام ، ساکنان کیش صدها سال پیش در سه منطقه روستایی واقع در بخش های شمال شرقی، شرق و جنوب غربی از جزیره زندگی می کردند و روستاي باغو یکی از روستاهاي قديمي كيش است و در جنوب غربی این جزیره واقع شده است. حاصلخيزي اين روستا در بين بوميان اين منطقه زبانزد است. امروزه این روستاي حاصلخیز به جز چند خانواده ی دامدار، سكنه ي چنداني ندارد. گذشته از جمعيت بومي، طايفه اي غير بومي به نام گودار (گودر) در جنوب شرقي اين روستا مستقر شده اند كه داراي رنگ پوست تيره و لهجه اي خاص مي باشند. اين طايفه، اغلب به كار رامشگري و نوا زندگي و شكار روزگار در تور کیش تعطیلات نوروز 97 مي گذرانند.

اين منطقه، بسيار سرسبز بوده و انبوهي از انواع درختان بومي آن را در بر گرفته است. درختان اين منطقه، درختان لور زيبايي است كه سال ها، طراوت بخش اين مكان بوده اند. به منظور بهره برداری از این روستای قدیمی، پارک دلیران در زمینی به وسعت شصت هکتار در این منطقه احداث شده است.

جالب است بدانید علت نامگذاری این روستا یعنی همان باغو، به این دلیل است که در این روستا و تور کیش اردیبهشت ماه 97 ، پیرزنی ۱۰۰ ساله به نام ننه باغو از زمان پرتغالیها در کیش و در این روستا زندگی می کرده است. اين منطقه به نام افسانه ي ننه باغو شهرت دارد.

از اماکن جالب این روستا مسجدی به نام محمد است که بر روی دیوار این مسجد سال ۸۸۱ هجری قمری درج شده و گواه قدمت زندگی در این روستای زيباست. باغو از آبادی‌های کهن تور کیش است كه اين روزها، در مسیر توسعه جزیره محو شده ولي هنوز از آن اصالت كهن و زيبايي نشاني دارد. بر اساس اسناد موجود، اين منطقه، به دوران پيش از قاجاريه مربوط مي شود.

شما با تهیه گشت دور جزیره کیش میتوانید بخشی از جاذبه های کیش را در مدت کوتاهی بازدید نمایید. گشت ویژه دور جزیره زیبای کیش، یک عصر رویایی برای شما خواهد بود. بازدید از درخت سبز ، شهر حریره ، بندرگاه کیش ، آب انبار کیش ، سفین ، کلبه هور ، کشتی یونایی و دماغه کیش از برنامه های گشت دور جزیره کیش می باشد که در یک عصر خاطره انگیز با عبور از جاده جهان به پایان خواهد رسید.

سایر جاذبه های کیش :

سواحل ماسه‌ای، اسکله تفریحی، جاده کرانه، پیست دوچرخه سواری، شهر زیرزمینی کاریز، شهر باستانی حریره، رویال راک کیش، ورزشهای دریایی کیش، درخت لور، گذر هنرمندان، نخلستان باغ بهشت، پارک دلفین، بوستان آهوان، پایاب کیش،کشتی یونانی، مجموعه آکواریوم، روستای باغلو کیش، آب انبار مجموعه ورزشی المپیک با انواع زمین های ورزشی فوتبال، تنیس، استخر، والیبال، بسکتبال، شطرنج، اسکواش، بیلیارد، بولینگ مریم و دها مکان دیدنی دیگر می توان یاد کرد.

 


روستای باغلو کیش

 

پرسش : تور لحظه آخری کیش,هتل 3 یا 4 ستاره

فرهاد بااصل

تاریخ طرح پرسش : 96/04/11

 

پرسش : با سلام ، تور لحظه آخری کیش هتل های سه یا چهار ستاره برای جمعه 16 تیر ماه می خواستم ممنون میشم راهنماییم کنید؟

 پاسخ : با سلام ، مسافر گرامی رزرو تور کیش نوروز 97 برای تاریخ در نظر گرفته شده با خدمات صبحانه ، استقبال فرودگاهی و پرواز رفت و برگشت حداقل نرخ هتل های سه ستاره 360 تومان و برای هتل های چهار ستاره 430 تومان می باشد.

قیمت هتل ها معمولا در ایام مختلف متفاوت است و با توجه به تغییرات پروازی ، ساعات پروازی ، شرایط و نحوه رزرو و خدمات کامل تور کیش بهار و برای کسب اطلاعات تکمیلی می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و با مسئولین فروش مشورت نمایید.

 

 تور کیش  هتل  پانيذ

تور كيش هتل پانيذ

 

 



:: برچسب‌ها: تور های لحظه آخری کیش,جاذبه های گردشگری کیش, رزرو تور کیش,برترین تور های کیش در بهترین هتل های کیش,رزرو هتل و بلیط کیش,تور های لحظه آخری کیش,نرخ مناسب تور کیش,معرفی تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.

پرسش: دیدنیهای کیش,کلبه هور کیش

سپیده قندچی

تاریخ طرح پرسش: 1396/04/22

 

پرسش: سلام ، در خصوص جاذبه های گردشگری کیش نظیر کلبه هور کیش و تور کیش تعطیلات عید نوروز مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ : با سلام ، کلبه هور کیش دماغه ای در غربی ترین بخش جزیره کیش است که بستر آن صخره ای بوده مسافران تور کیش فروردین 97 که علاقه مند به ماهیگیری می باشند اغلب این ناحیه را برای ماهیگیری انتخاب می نمایند. تنوع ماهیان، صدف ها و لاک پشت ها در این ناحیه جذابیت این تفریح را چندین برابر می کند, همچنین علاقه مندان به غواصی نیز این قسمت از ساحل کیش را می توانند انتخاب نمایند.

کلبه هور کیش آب شورى را که با استفاده از نيروى باد از اعماق زمين به بالا کشيده مى‌شود، با استفاده از انرژى خورشيدى شيرين و قابل استفاده مى کند . این کلبه دارای آلاچیق، نیمکت، باربیکیو و نورافکن های بزرگ می باشد که محل مناسبی برای استراحت مسافران تور کیش بهار 97 و ساکنان این جزیره می باشد .

لنجی که حدودا ده سال پیش به گل نشسته، در امتداد ساحل این کلبه جلوه ای بی نظیر به این منطقه اختصاص داده است. این لنج حدود دویست متر از ساحل دریا فاصله دارد و با زیباسازی روشنایی شب ها همانند مرواریدی در آب های خلیج فارس می درخشد. برخلاف کشتی یونانی که بیانگر رونق تجارت بین المللی کیش در گذشته می باشد،  این لنج به گل نشسته نمادی از کار و تلاش بومیان جزیره کیش در شغل سنتی ماهیگیری است.

 

کلبه هور کیش

کلبه هور کیش

 

پرسش : نرخ تور کیش از مشهد,4 نفر هفته جاری

قاسم  درویشی

تازیخ طرح پرسش : 1396/04/19

 

پرسش : سلام، در رابطه با نرخ تور کیش از مشهد برای چهار نفر به تاریخ 22 یا 23 تیر ماه هتل های سه یا چهار ستاره واقع در مرکز شهر با قیمت مناسب ممنون میشم راهنماییم کنید؟

پاسخ : با سلام خدمت شما، حداقل نرخ تور کیش از مشهد برای تاریخ معیین شده به مدت دو شب هتل سه ستاره با امکانات سرو صبحانه ، استقبال فرودگاهی برای هر نفر معادل 435 هزار تومان می باشد.

شایان ذکر است که قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته و همچنین در تور کیش اردیبهشت ماه 97 متفاوت  می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است تورهای کیش همه روزه در چندین ساعت پروازی برگزار میگردد و نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش نوروز 97 متناسب با شرایط و خدمات ، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل میتوانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش, رزرو تور کیش,برترین تور های کیش در بهترین هتل های کیش,رزرو هتل و بلیط کیش,تور های لحظه آخری کیش,نرخ مناسب تور کیش,معرفی تور کیش و اماکن دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.

پرسش : رزرو تور کیش

شیواا

تاریخ طرح پرسش : 96/03/28

 

پرسش : باسلام، میخواستم بدونم برای رزرو تور کیش بهار 97 باید چه کار بکنم و به چه روشی این کار را انجام بدم ؟

پاسخ : مسافر گرامی با سلام، برای کسب اطلاعات جامع تر در خصوص هتلها ، پرواز های کیش ، رزرو تور کیش و قیمت ها میتوانید با شماره تلفن های 42632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و با کارمندان فروش درباره رزرو تور کیش تعططیلات عید نوروز 97 برای تاریخ مورد نظر مشورت نمایید.

 

تور کیش  هتل  جام جم 

  تور كيش هتل جام جم

 

پرسش : موقعیت جغرافیایی هتل شایان کیش,فاصله هتل تا مرکز شهر

شاهین آریان

تاریح طرح پرسش : 96/03/31

 

پرسش : ابتدا تشکر میکنم از سایت شما،  لطفا مرا راهنمایی کنید پیرامون هتل شایان جزیره زیبای کیش ,فاصله این هتل تا مرکز شهر چقدره؟ در کدوم منطقه قرار دارد؟

پاسخ : باسلام . هتل 5 ستاره شایان ساحلی دارای موقعیتی ایده آل و خدماتی فوق العاده است. هتل شایان در میدان ساحل در نزدیکی بزرگ ترین اسکله تفریحی کیش قرار دارد و در اطراف آن مراکز خرید بزرگی نظیر : بازار زیتون ، مرکز تجاری کیش و بازار بین المللی ونوس قرار دارد. این هتل در نزدیکی دریای نیلگون خیلج فارس واقع شده و میهمانان تور کیش فروردین ماه 97 و هتل می توانند از زیبایی های دریا هم لذت ببرند.

هتل شایان کیش با چشم انداری عالی دارای تعدادی اتاق های 2 ، 3 تخته و دوبلکس 4 تخته که همه ی اتاق ها هم مشرف به دریا و هم مشرف به جزیره بوده و دارای ویلا های رو به منظره دریا و سوئیت های ساحلی ( کابانا ) که در فضای باز به صورت 2 و 3 تخته ست برخوردار می باشد.

برخی از امکانات هتل شایان کیش برای میهمانان تور کیش نوروز 97 شامل : رستوران سنتی باغ بهشت ، کافی شاپ ، رستوران شمبلیر ، رستوران فرانسوی ، امکانات تفریحی ، اتاق های لوکس ، آرایشگاه ، گیم نت و کافی نت ، پارکینگ اختصاصی ، سالن های کنفرانس ، سالن تفریحات ، سرو صبحانه رایگان ، استقبال رایگان از فرودگاه و .. می باشد.

مسافران گرامی که مایلند در خصوص نحوه سرویس دهی این هتل در جریان نظرات سایر مسافران قرار گیرند میتوانند از نظر مسافران در مورد هتل شایان کیشبازدید نمایند.

 

عکس ها و تصاویر هتل  شایان کیش
 
نمای بیرونی هتل شایان کیش
 

امکانات و ویژگی های هتل پارمیس کیش

 

محمد صالح قانع

تاریخ طرح پرسش : 1396/03/28

پرسش : با عرض سلام خدمت شما ، پرسشی در رابطه با هتل پارمیس کیش و تور کیش تعطیلات نوروز 97 ، امکانات و ویژگی های این هتل را چطور ارزیابی می کنید ؟

پاسخ : با سلام ، هتل پارمیس کیش یکی از بهترین و بزرگترین و باشکوه ترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش بوده و در موقعیت جغرافیایی استثنایی نزدیک به مناطق تفریحی و روبروی مراکز خرید واقع شده است. این هتل داری 152 باب اتاق و 14 سوئیت و 2 باب پنت هوس و دارای مساحت 17500 می باشد. هتل پارمیس کیشبا فرودگاه ده دقیقه و همین طور با مراکز خرید جزیره پنج دقیقه فاصله دارد.

برخی از امکانات هتل پارمیس کیش برای میهمانان تور کیش فروردین ماه 97شامل : سرو صبحانه ، نهار بوفه ، اینترنت در اتاق ها و لابی ، سالن کنفرانس ، استقبال ،  رستوران سنتی ، رستوران خانه اسپاگتی ، گشت درون شهری و برون شهری ، پارک کودکان ، بیلیارد ، ماساژ ، بازی های رایانه ای و امکانات آبی نظیر : استخر ، سونا ، جکوزی و ...  می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هتل پارمیس کیش میتوانید نظرات مسافران در مورد هتل پارمیس را ملاحظه نمایید.

 

هتل پارميس كيش 
 
هتل پارمیس کیش
 

پرسش: نرخ هتل ایران در کیش,قیمت 5 نفر ماه جاری

عبدالمتین شیرازی

تاریخ طرح پرسش : 1396/03/30

پرسش :با سلام و تشکر از سایتتون در رابطه با قیمت هتل ایران قیمت رو برای ما اعلام نمایید برای 5 نفر برای تاریخ همین ماه ، ممنون میشم سریعتر زحمت پاسخ رو بکشید

پاسخ: با سلام تور کیش نوروز،  هتل بین المللی ایران کیش با طراحی و معماری منحصر به فرد جزء هتل های 5 ستاره جزیره کیش می باشد. این هتل در میدان امیرکبیر و در بلوار خلیج فارس و در روبروی پارک شهر کیش واقع شده است. هتل ایران در تیر ماه 1393 با مساحت 700 متر مربع بنا شده و دارای هفت طبقه و 130 اتاق و 310 تخت خواب می باشد. هتل ایران در دو برج جداگانه طراحی شده که طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و اتاق های واقع در ضلع شمالی این هتل مشرف به دریا و اتاق های واقع در ضلع جنوبی مشرف به جزیره و پارک شهر می باشند. فاصله هتل ایران تا دریای نیلگون خلیج فارس بیست دقیقه و مناسب برای گردشگران تور کیش بهار می باشد.

قیمت هتل ها معمولا در ایام مختلف متفاوت است. مثلا قیمت هتل در ایام تعطیل بالاتر از ایام عادی است. یا قیمت ها در اواخر هفته از اوایل هفته گرانتر است. شما برای آگاهی بیشتر در مورد قیمت ها  و تور کیش اردیبهشت می توانید با شماره های 42632 و 88530609 تماس بگیرید و با مسئولین فروش مشورت نمایید.

برخی از امکانات هتل ایران کیش شامل : اتاق های مجهز به اینترنت ، سیستم تهویه مطبوع و خنک کننده ، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی ، لاندری در تمامی ساعات ، پارکینگ ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری ، ماهواره ، سالن های ورزشی مجهز به استخر و بدنسازی ، رستوران در فضای باز ، رستوران اصلی در تور کیش فروردین ، سالن همایش و ... می باشد.

مسافران گرامی که مایلند در خصوص نحوه سرویس دهی این هتل در جریان نظرات سایر مسافران قرار گیرند میتوانند از نظر مسافران در مورد هتل ایران بازدید نمایند

 

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش 



:: برچسب‌ها: نرخ مناسب بهترین هتل های کیش,بهترین اماکن تفریحی جزیره کیش,تور کیش نوروز 97,نرخ مناسب هتل های کیش,امکانات ویژه هتل های کیش,قیمت مناسب هتل های کیش,نرخ ویژه هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.

هشتمین همایش شهر ایده آل در کیش

 

هشتمین همایش شهر ایده آل در کیش

 

هشتیمن همایش شهر ایده آل در جزیره کیش و تور کیش بهمن 96 شروع به فعالیت کرد.

به نقل از سازمان منطقه آزاد کیش، هشتیمن همایش شهر ایده آل با حضور مدیران، کارشناسان و متخصصان حوزه شهری، شهرداری ها و دهیاری ها صبح دوشنبه یازدهم دی ماه جاری در کیش شروع به فعالیت کرد.

در این همایش سرپرست معاونت عمرانی و امور زیر بنایی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به برخی چالش ها و مشکلات حوزه شهری گفت: فروش تراکم، آلاینده های شهری، مشکلات زیست محیطی، ترافیک و عواملی که سلامت شهرنشینان را تهدید می کنند از مشکلات مهم کلان شهرهاست. از طرف دیگر با رشد جمعیت غیر اصولی و مهاجرت روستاییان به شهرها، پدیده حاشیه نشینی به عنوان معضلی دیگر برای شهرها در تور کیش اسفند 96 گسترش یافته است.

مصطفی خانزادی پیشنهاد کرد با تشکیل کمیته ای دائمی توسط دبیرخانه همایش شهر ایده آل، دستاوردهای علمی این همایش برای نهادهای مرتبط با حوزه های شهری و اجتماعی گرد آوری شود تا پس از بررسی در راستای ارتقاء مدیریت شهری اجرایی شوند.

وی با تاکید بر لزوم توسعه شهرها براساس طرح جامع اضافه نمود: نباید برای ساخت و ساز خارج از طرح جامع و تفضیلی در شهرها و در تور کیش زمستان 96 مجوز صادر شود، حتی وجود طرح جامع و تفضیلی ناقص بهتر از نداشتن آن است.

خانزادی بیان کرد: جایگزینی ساخت و ساز سنتی با روش های جدید و صنعتی راهکاری دیگر در راستای ارتقاء کیفیت ابنیه و بهبود سازه های شهری است.

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور نیز در این همایش با اشاره به پیشنهاد ارزشمند در تور کیش فروردین 97 خانزادی در خصوص ایجاد دبیرخانه دائمی اظهار کرد: این موضوع را پیگیری می کنیم تا نتایج نشست ها به صورت عملیاتی در اختیار فعالان حوزه شهری قرار گیرد.

هیربد معصومی با بیان اینکه دولت یازدهم توجه ویژه ای به شهرداری ها داشت از اقدامات انجام شده در جهت تصویب لایحه ایجاد درآمدهای پایدار برای حمایت از شهرداری ها خبر داد. همچنین در ادامه با اشاره به وضعیت بودجه سال 97 و تور کیش اردیبهشت 97 بیان کرد: مدیریت پسماند، ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی و لایحه درآمد پایدار، سه موضوع تعیین شده برای ساماندهی در سال آتی هستند.

در این همایش رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور نیز به تشریح اهمیت پدافند غیرعامل پرداخت و اظهار داشت: دفاع غیر نظامی، دفاع از غیر نظامیان در برابر تهدیدات طبیعی، غیر طبیعی و امنیتی، مدیریت بحران و مدیریت ریسک از مفاهیمی است که پدافند غیر عامل را به وجود می آورد.

سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی با بیان اینکه هفتاد و دو درصد جمعیت کشور در شهرها و بیست و هشت درصد جمعیت در روستاها سکونت دارند، تور کیش بهار 97 اضافه نمود: موضوع شهرنشینی یکی از پدیده های جدی است و شاید در برخی از شهرها و استان ها نتوانستند به خوبی فرایند مهاجرت از روستاها به شهرها را کنترل کنند، در نتیجه شهرها بدون برنامه توسعه یافتند.

وی گفت: در جهان امروز شهرها به سمت هوشمند شدن پیش می روند و برای ایجاد تور کیش نوروز شهر هوشمند باید به زیر ساخت ها، توجه ویژه کرد. هوشمند شدن شهرها در مواقع بحران کمک بسیار بزرگی به مدیریت بحران است. البته در فضای سایبری هم نفوذ، دسترسی، توقف و تخریب سرویس ها تهدیداتی هستند که شهر هوشمند با آنها مواجه است که باید برای این مواقع نیز آمادگی داشت.

سرتیپ پاسدار جلالی در خصوص رویکردهای پدافند غیر عامل گفت: پاسخ به حوادث و تهدیدها در مدیریت شهری یکی از رویکردهای مهم است و اضافه نمود: تصویب طرح پاسخ به شرایط اضطراری، آموزش به ارگان ها و نهادها، تدارک تجهیزات مورد نیاز، تمرین های سالانه و برگزاری تور کیش تعطیلات نوروز 97 رزمایش در نظام شهرداری ها و شهرها از جمله اقداماتی است که برای آمادگی در مواجهه با حوادث و تهدیدها باید اجرا کرد.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور با بیان اینکه ایجاد زیر ساخت های مناسب دومین رویکرد پدافند غیر عامل است گفت: زیر ساخت ها باید در طرح جامع و تفضیلی دیده شود. بررسی تهدیدها در هر شهر از دیگر موضوعاتی است که باید مورد توجه تور کیش قرار گیرد.

وی در پایان اضافه نمود: در حال حاضر سازمان پدافند غیر عامل کشور، برای چهل و دو کلان شهر که بالای دویست و پنجاه هزار نفر جمعیت دارند، طرح هایی را پیش بینی کرده است.

گفتنی است، هشتمین همایش شهر ایده ال با برگزاری نشست های تخصصی تا سیزدهم دی ماه جاری در جزیره کیش ادامه دارد.

همکاری کیش و اندونزی در حوزه های گردشگری و اقتصادی

 

همکاری کیش و اندونزی در حوزه های گردشگری و اقتصادی

 

با هدف توسعه همکاری ها، سفیر اندونزی با معاونان سازمان منطقه آزاد کیش و تور کیش تعططیلات عید نوروز 97 دیدار کرد.

به نقل از سازمان منطقه آزاد کیش، در این نشست "اکتاوینو علیمودین" سفیر اندونزی در تهران با علی رضا قائدیان سرپرست معاونت گردشگری و محمدرضا سعیدی سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش در مورد ایجاد زمینه های توسعه گردشگری بین دو کشور به بحث و تبادل نظر پرداخت.

سفیر کشور اندونزی در این دیدار با بیان اینکه از مناطق آزاد انزلی در تور کیش بهمن، ماکو و چابهار دیدن کرده است اظهار داشت: جزیره کیش به لحاظ جغرافیایی و امکانات شهری با کشور اندونزی که متشکل از جزایر است شباهت بسیار دارد، و به همین دلیل برای مسئولان این کشور از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی در ادامه اضافه نمود: با توجه به اقامت چند تبعه کشور اندونزی در جزیره کیش، این افراد در تور کیش اسفند می توانند سفیران خوبی برای معرفی این جزیره به مردم کشور اندونزی باشند.

"علیمودین" با بیان اینکه به منظور تسهیل در سفر ایرانیان، کشور اندونزی آمادگی دارد در تمام زمینه ها برای گردشگران ایرانی روادید صادر کند افزود: تابستان سال گذشته کشور اندونزی دوازده هزار روادید برای مسافران صادر کرد که می توان برای شرکت هواپیمایی کیش و تور کیش زمستان نیز این کار را انجام داد.

نزدیکی به دوحه و دبی، وجود امکانات خوب اقامتی در جزیره کیش، توزیع بروشور های کیش در خطوط هوایی اندونزی، حضور در نمایشگاه های بین المللی کیش و جذب گردشگر تور کیش به وسیله آژانس های مسافرتی ایرانی در اندونزی از دیگر موضوعاتی بود که در تور کیش فروردین و سفیر این کشور اندونزی در جهت توسعه گردشگری بین جزیره کیش و اندونزی به آنها اشاره کرد.

سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش هم با اشاره به تفاهم نامه ای که سابق بر این بین اندونزی و کیش منعقد شده اظهار کرد: با توجه به رویکرد دکتر انصاری لاری در خصوص اجرایی شدن مفاد تفاهمات بین المللی، زمینه های اقتصادی و فرهنگی بین هر دو کشور وجود دارد، تور کیش بهار 97 و مفاد این تفاهم نامه قابلیت بررسی مجدد را دارد.

قائدیان در ادامه از حجاج و زائران اندونزی به عنوان گروه هدف نام برد و اضافه نمود: با توجه به اینکه ورود گردشگران خارجی به کیش نیاز به روادید ندارد، حجاج اندونزی به دلیل طولانی بودن مسیر هوایی، می توانند از جزیره کیش به عنوان شهر واسطه ای بین مبداء و مقصد برای استراحت و گردش در تور کیش نوروز 97 استفاده کنند؛ از سویی گردشگران ایرانی نیز می توانند با برقراری خطوط پروازی از اندونزی و جزایر بالی دیدن کنند.

کیش، محل مناسبی برای توسعه گردشگری حلال

سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: جزیره کیش  در تور کیش اردیبهشت ماه 97 می تواند محلی مناسب برای توسعه گردشگری حلال بین کشورهای مسلمان باشد.

وی در خصوص استفاده از تجربیات و دانش گردشگری کشور اندونزی در کیش بیان کرد: در بحث توسعه خدمات گردشگری می توان با بهره گیری از تجربیات دست اندرکاران صنعت گردشگری در کشور اندونزی نسبت به ایجاد مرکز آموزشی تخصصی به ویژه در بخش های مدیریت گردشگری، هتلداری و خدمات دهی به گردشگران تور کیش تعطیلات عید نوروز اقدام کرد.

سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این نشست ضمن اشاره به لزوم گسترش زیر ساخت ها برای دستیابی به تجارب بهتر و به اشتراک گذاشتن تجربیات دو طرف اظهار کرد: در جزیره کیش به دنبال ایجاد زمینه های ارائه خدمات مالی بین المللی هستیم و کشور اندونزی در این خصوص تجربیات خوبی دارد که می توان از این تجربیات استفاده کرد.

توسعه گردشگری دریایی در تور کیش تعطیلات نوروز 97 به عنوان یکی از اهداف مهم سازمان منطقه آزاد کیش از دیگر موارد مورد اشاره سعیدی بود که به گفته وی می تواند زمینه خوبی برای همکاری بین کیش و اندونزی باشد.

وی با بیان اینکه شرکت های متعددی در حوزه صنایع نفت و گاز در کیش فعالیت می کنند اظهار کرد: این موضوع هم می تواند بستری برای فعالیت و تجارت بین المللی دو جانبه بین ایران و اندونزی به وجود آورد.

سرپرست معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش افزود: کیش می تواند محلی برای انتقال تکنولوژی در زمینه های مختلف در تور کیش فروردین ماه 97 ، ارتباط بین سرمایه گذاران خارجی و داخلی و ارائه خدمات باشد.

سعیدی در ادامه بیان کرد: جزیره کیش در زمینه توسعه گردشگری سلامت نیز می تواند به عنوان مرکز درمان بیماری سرطان در منطقه شناخته شود که در این حوزه نیز می توان همکاری های دو طرفه داشت.

رشد ورود گردشگران از مسیر دریایی به کیش

 

رشد ورود گردشگران از مسیر دریایی به کیش

 

با ورود بیش از سی و نه هزار مسافر، آمار گردشگران دریایی کیش در فصل پاییز رشد سه در صدی را در مقایسه با سال گذشته تجربه کرد.

به نقل از سازمان منطقه آزاد کیش، در سال جاری در طول سه ماهه پاییز سی و نه هزار و دویست و نود و سه مسافر از بنادر چارک و لنگه وارد جزیره کیش شدند که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته که آمار ورود مسافران تور کیش تعطیلات نوروز از مسیر دریایی سی و هفت هزار و نهصد و هشتاد و دو نفر بوده است رشد سه درصدی را نشان می دهد.

در همین مدت دویست و شصت و دو هزار و هشتصد و سی و دو تن کالا شامل کالاهای تجاری، لوازم حفاری، مصالح ساختمانی، مواد غذایی، مواد سوختی و کالاهای متفرقه از بنادر داخلی به کیش وارد و بیست و چهار هزار و صد و دو تن کالا از کیش به بنادر داخلی فرستاده شده است.

همچنین در سه ماهه پاییز سال جاری چهارده هزار و هشتصد و شصت و شش تن کالا از بنادر خارجی به کیش وارد و یک هزار و دویست و نود و هشت تن کالا از بندر کیش به بنادر خارجی در  تور کیش تعططیلات عید نوروز 97  صادر شده است.

بر اساس آمارها، در این مدت بندر کیش محل ورود یازده هزار و هفتصد و هفت وسیله نقلیه و خروج یازده هزار و دویست و سیزده خودرو شامل انواع کامیون، ماشین آلات، خودروهای سنگین و سواری بوده است. همچنین در طول این سه ماه، پنجاه و شش هزار و دویست و نود و چهار مسافر از خدمات شناورهای تفریحی و گشت دور جزیره بهره مند شدند و سیصد و چهل و دو نفر نیز از بندر تور کیش اردیبهشت به جزیره هندورابی سفر کرده اند که آمار مسافران هندورابی نسبت به سه ماهه پاییز در سال گذشته رشد بیست و هشت درصدی را تجربه کرده است.

بندر تجاری کیش در شمال شرقی جزیره واقع شده و با توجه عدم دسترسی به حمل و نقل جاده‌ای، شاهرگ حیاتی در حمل و نقل کالا به کیش محسوب می‌شود.



:: برچسب‌ها: تور کیش نوروز 97,نرخ مناسب هتل های کیش,امکانات ویژه هتل های کیش,قیمت مناسب هتل های کیش,نرخ ویژه هتل های کیش,بهترین موقعیت جغرافیایی هتل های کیش,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.

پرسش : نرخ هتل قائم کیش،اطاق مناسب

مسیح رزاق

تاریخ طرح پرسش : 96/04/03

 

پرسش : با آرزوی موفقیت روز افزون و تشکر از اطلاعات سایت شما، ممنون میشم نرخ هتل قائم کیش و اطاقی مناسب برای چند روز آینده را اعلام نمایید؟

پاسخ : باسلام ، هتل قائم کیش یکی از هتل های دو ستاره بوده و در مرکز منطقه آزاد کیش واقع شده است. این هتل دارای موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی قرار دارد و برای دسترسی به دریا و مجتمع های تجاری بسیار عالی ست و در روبروی بازار زیتون واقع شده است. هتل قائم کیش در دو ساختمان مجزا و یکی دارای ساخت قدیمی و ساختمان دوم نوساز است و این هتل دارای هشتاد اتاق و دویست و چهل تخت می باشد.

قیمت هتل ها معمولا در ایام مختلف متفاوت است و با توجه به تغییرات پروازی ، ساعات پروازی ، شرایط و نحوه رزرو و خدمات تور کیش اردیبهشت ماه 97 و آگاهی بیشتر می توانید با شماره های 42632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و با مسئولین فروش مشورت نمایید.

برخی از امکانات هتل قائم کیش برای میهمانان تور کیش نوروز شامل : استقبال فرودگاه ، نزدیک ساحل و مرکز شهر ، صندوق امانات ، سرگرمی و موزیک در لابی هتل ، تاکسی سرویس ، سروغذا بوفه ، لاندری ، کافی شاپ ، کافی نت و ... می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هتل قائم کیش میتوانید از نظرات مسافران در مورد هتل قائم بازدید نمایید.

 

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش 

 

پرسش: نرخ تور ترکیبی,هتل 3 ستاره

هادی محممدی

تاریخ طرح پرسش: 96/10/04

 

پرسش: سلام، در بازه زمانی شانزدهم دی ماه تور ترکیبی می خواستم از مشهد به کیش و قشم که در ابتدا قشم به مدت سه شب اقامت و کیش هم به مدت سه شب اقامت در یک هتل سه ستاره خوب ممنون میشم در خصوص نرخ تور کیش ترکیبی مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، مسافر گرامی حداقل نرخ تور کیش تعطیلات نوروز 97 ترکیبی مشهد - کیش - قشم - مشهد و اقامت در یک هتل سه ستاره دو تخته برای هر نفر معادل 1050 هزار تومان با ارائه خدمات رایگان صبحانه، استقبال فرودگاهی و درصد تخفیفات گردشگری نیز می باشد.

تورهای کیش همه روزه در دوازده ساعت پروازی مختلف انجام میشود، بنابراین می توانید با توجه به ظرفیت پروازهای موجود، ساعت پروازی خود را برای تور کیش بهار 97 به دلخواه انتخاب کنید. برای آگاهی بیشتر مسافران عزیز نقشه و راهنمای گردشگری کیش در اختیار کلیه مسافرین آژانس قرار میگیرد. تعداد روزهای تور کیش به دلخواه مسافر قابل تغییر می باشد. ولی به طور معمول این تورها به شکل دو شب و سه روز و یا سه شب و چهار روز از طرف مسافران تور کیش اردیبهشت درخواست میشود.

شایان ذکر است که در تور کیش فروردین ماه 97، قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش زمستان 96 متناسب با شرایط و خدمات، نحوه رزرو، پیشنهادات دیگر، تورهای ترکیبی، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

 

عکس ها و تصاویر هتل سه ستاره جام جم

نماي بيروني هتل جام جم

نمای بيرونی هتل جام جم

 

پرسش: اطلاع از تور های ویژه و لحظه آخری

مهران

تاریخ طرح پرسش: 1396/09/25

 

پرسش: سلام، ممنون میشم در خصوص رزرو بلیط و تور لحظه آخری کیش و تور کیش اسفند 96 با قیمت مناسب برای شش نفر به شماره ارسال شده اطلاع دهید؟

پاسخ: با سلام، مسافر گرامی شماره تماس شما در سیستم ثبت شد. پیامک های لحظه آخری و تور های ویژه برای شما ارسال میگردد.

با عضویت در باشگاه گردشگری چهارفصل می توانید علاوه بر آگاهی از تورهای ویژه و تور کیش بهمن آژانس ما در قرعه کشی جوایز اعضا شامل تور های رایگان، بلیط های رایگان داخلی و خارجی، اقامت رایگان و ... نیز شرکت نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با عضویت در باشگاه گردشگری چهارفصل می توانید به عضویت در باشگاه گردشگری مراجعه نمایید.

چنانچه از تلفن همراه استفاده می نمایید در صورت تمایل به عضویت از طریق تلگرام میتوانید از کانال تلگرام چهارفصل استفاده نمایید . با عضویت در کانال گردشگری تلگرام همچنین می توانید در قرعه کشی هفتگی کانال نیز شرکت نمایید. در راستای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جوایز کانال گردشگری به اینجا مراجعه نمایید.

در صورتی که از تلفن همراه استفاده می نمایید برای عضویت مستقیم می توانید بر روی این گزینه https://telegram.me/chahaarfasl کلیک نمایید. همچنین برای عضویت و اطلاع از تورهای ویژه از طریق پیامک می توانید گزینه نام نویسی تورهای لحظه آخری را انتخاب نمایید و آدرس ایمیل خود را وارد کنید.

در پایان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص رزرو تور کیش می توانید با شماره 02142632 بخش روابط عمومی ( داخلی 150 ) تماس حاصل نمایید.

 

هتل شایلی کیش

 



:: برچسب‌ها: نرخ مناسب هتل های کیش,امکانات ویژه هتل های کیش,قیمت مناسب هتل های کیش,نرخ ویژه هتل های کیش,بهترین موقعیت جغرافیایی هتل های کیش,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.

پرسش: نرخ هتل سارا کیش,29 دی ماه 5 روز

محمد 123

تاریخ طرح پرسش: 1396/10/07

 

پرسش: سلام، ممنون میشم در خصوص رزرو تور کیش تعطیلات نوروز و اقامت در هتل سارا به مدت زمان چهار شب و پنج روز در بازه زمانی 29 دی ماه مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، هتل سارا کیش یکی از هتل های سه ستاره شیک و خوب جزیره کیش بوده و در قلب جزیره کیش، خیابان رودکی احداث گردید. هتل سارا کیش در یکی از بهترین موقعیت های منطقه قرار دارد و از این حیث در نزدیکی مراکز خرید نظیر: بازارهای پردیس 1 و 2، مرکز تجاری، پانیذ، هایپر مارکت می باشد و همچنین نزدیک اماکن تفریحی کیش نظیر: دریا، اسکله تفریحی نیز قرار دارد. فاصله هتل تا مرکز شهر دو دقیقه و تا فرودگاه کیش شش کیلومتر می باشد. این هتل با کلیه امکانات اقامتی و رفاهی آماده استقبال و پذیرایی از میهمانان تور کیش زمستان 96 می باشد.

هتل سارا کیش در قلب مراکز تفریحی و تجاری کیش قرار دارد. این هتل در سال 1388، در چهار طبقه طراحی و متشکل از 72 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها از امکانات ویژه اقامتی و رفاهی برخوردارند. اتاق های هتل سارا کیش شامل: شش اتاق رویال سوئیت دارای یک خواب و یک پذیرایی، نه اتاق سه تخته تریپل، پنجاه و چهار اتاق دو تخته شامل دابل و تویین و سه اتاق سینگل و یک تخته می باشد.

مسافر گرامی نرخ تور کیش فروردین هتل سارا کیش برای این بازه زمانی و اقامت در یک اتاق دو تخته برای هر نفر معادل 960 هزار تومان با ارائه خدمات صبحانه، استقبال فرودگاهی و درصد تخفیفات گردشگری نیز می باشد.

شایان ذکر است، قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است تورهای کیش همه روزه در چندین ساعت پروازی برگزار می گردد و نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش اردیبهشت 97 متناسب با شرایط و خدمات، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

برخی از امکانات هتل سارا کیش برای پذیرایی از میهمانان تور کیش نوروز 97 شامل: رستوران ساینا (با سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی)، کافی شاپ، اجاره اتومبیل، کافی نت در طبقه همکف، اینترنت پر سرعت در تمامی نقاط هتل، لابی، خشکشویی، چایخانه سنتی در فضای باز، سرو صبحانه بوفه رایگان، ترانسفر فرودگاهی رایگان، مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلفن، سرویس ایرانی و فرنگی، سالن پذیرایی، آنتن مرکزی، فضای سبز، سیستم اعلام حریق، پاور سوئیچ، خدمات خانه داری تمام وقت در تور کیش تعططیلات عید نوروز 97، تاکسی سرویس، پارکینگ، آسانسور، مینی بار و ... می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کیفیت این هتل و نحوه سرویس دهی هتل میتوانید از نظر مسافران در مورد هتل سارا بازدید نمایید.

 

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش

 

پرسش: موقعیت هتل قائم کیش

مینا زوغی

تاریخ طرح پرسش: 96/05/26

 

پرسش: سلام، ممنون میشم در مورد موقعیت هتل قائم کیش مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، هتل قائم کیش جزء یکی از هتل های سه ستاره  در بلوار ساحل و مرکز جزیره کیش واقع شده است. این هتل از نظر جغرافیایی در موقعیتی عالی قرار دارد و دسترسی آسان و نزدیک دریای خلیج فارس می باشد و همچنین فاصله کوتاهی با مراکز خرید کیش مانند مرکز خرید سارینا دو و مرکز تجاری کیش و در مقابل بازار زیتون قرار دارد.

هتل قائم کیش تا فرودگاه ده دقیقه فاصله دارد. این هتل از دو ساختمان جدا از هم تشکیل شده و دارای یک رستوران می باشد. رستوران هتل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می کند، غذاهایی که طعمش به دل بسیاری از مهمانان تور کیش تعططیلات عید نوروز 97 نشسته است. هتل قائم کیش از سه طبقه و هشتاد اتاق برخوردار است. خدمات رایگان هتل قائم کیش سرو صبحانه و نهار و استقبال فرودگاهی نیز می باشد. امکانات ساختمان نوساز هتل از ساختمان قدیمی بیشتر است.

برخی از امکانات هتل قائم کیش برای پذیرایی از میهمانان تور کیش بهار 97 شامل: آسانسور، پارکینگ، تاکسی سرویس، استخر، سیستم تهویه هوا، ترانسفر فرودگاهی، اینترنت، لابی، کافی شاپ، قهوه خانه و ... می باشد.

برای کسب اطلاعات بهتر در خصوص کیفیت این هتل و نحوه سرویس دهی هتل میتوانید از نظر مسافران در مورد هتل قائم کیش بازدید نمایید.

 

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش

 

پرسش: امکانات و موقعیت جغرافیایی هتل قائم کیش

مهدیس سقایی

تاریخ طرح پرسش: 96/05/04

 

پرسش: سلام و در ابتدا تشکر می کنم از سایت خوب و جامع شما، در مورد امکانات و موقعیت هتل قائم کیش مانند مسیر هتل تا شهر باستانی حریره ممنون میشم مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، هتل سه ستاره قائم در مرکز جزیره کیش و دارای دو فاز 1 و 2 می باشد. این هتل از 3 طبقه و 80 اتاق و 240 تخت تشکیل شده است. هتل قائم کیشاز نظر موقعیت مکانی نزدیک به دریا و مراکز خرید کیش مانند مرکز خرید سارینا دو و مرکز تجاری کیش و همچنین در روبروی بازار زیتون واقع شده است و مورد توجه دوستداران خرید و میهمانان تور کیش فروردین ماه 97 قرار خواهد گرفت. 

شایان ذکر است که دسترسی به ساحل و دریا به آسانی امکان پذیر است و شهر باستانی حریره در شمال جزیره کیش و در مجاورت مجموعه ورزشی المپیک قرار دارد. خدمات ویژه و رایگان هتل قائم کیش نظیر سرو صبحانه و سرو نهار می باشد و فاز یک این هتل قدیمی تر است و از کیفیت پایین تری برخوردار است و فاقد آسانسور می باشد.

برخی از امکانات هتل قائم کیش برای پذیرایی از میهمانان تور کیش اردیبهشت شامل: رستوران، لابی، کافی شاپ، یخچال، تلویزیون، حمل و نقل، سرویس بهداشتی ایرانی، نمازخانه، ماهواره، اینترنت، سوئیت، استخر، سونا، آسانسور، سیستم تهویه مطبوع، قهوه خانه، ترانسفر فرودگاهی، روم سرویس، تاکسی سرویس و ... می باشد.

برای کسب اطلاعات بهتر در خصوص کیفیت این هتل و نحوه سرویس دهی هتل میتوانید از نظر مسافران در مورد هتل قائم کیش بازدید نمایید.

 

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش

 



:: برچسب‌ها: رزرو هتل و تور کیش,امکانات ویژه هتل های کیش,قیمت مناسب هتل های کیش,نرخ ویژه هتل های کیش,بهترین موقعیت جغرافیایی هتل های کیش,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.

پرسش : موقعیت جغرافیایی و کیفیت هتل آرامش کیش

ونوس مرشدی

تاریخ طرح پرسش : 96/03/28

 

پرسش : با تشکر از سایت شما، ممنون میشم در مورد کیفیت و موقعیت جغرافیایی هتل آرامش کیش در تور کیش اردیبهشت من رو راهنمایی کنید؟

پاسخ : با سلام ، هتل سه ستاره آرامش در یکی از بهترین موقعیت جغرافیایی و تفریحی و گردشگری جزیره کیش واقع شده است. این هتل نزدیک بازارهای اصلی شهر مثل : بازار ونوس ، بازار مریم ، بازار مرکز تجاری  و در میدان ساحل جنب بازار زیتون واقع شده است. دسترسی آسان به مراکز تفریحی مثل : اسکله ی بزرگ تفریحی ، بولینگ مریم ، مرکز ورزش های تفریحی و ... می باشد. هتل آرامش کیش از تعدادی اتاق مشرف به دریا و تعدادی هم مشرف به جزیره برخوردار است.

برخی از امکانات هتل آرامش کیش برای میهمانان تور کیش تعطیلات عید نوروز شامل : سرو صبحانه ، ترانسفر فرودگاهی ، لاندری ، بوفه ، اینترنت ، تور های تفریحی رستوران ، لابی ، کافی شاپ و ... می باشد.

از نظر کیفیتی بر طبق نظرسنجی های انجام شد از نظر مسافران نسبت به سایر هتل های سه ستاره جزء هتل های خوب می باشد و میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر از نظر مسافران در مورد هتل آرامش دیدن نمایید.

 

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش 

 

امکانات و موقعیت هتل آرامش کیش ، ویژگیهای هتل آرامش

 

بهادر جمشیدی نژاد

تاریخ طرح پرسش : 1396/03/30

پرسش : عرض ادب و احترام چند تا پرسش در رابطه با هتل آرامش در کیش و تور کیش,ویژگیهای این هتل چیه؟ ,موقعیت هتل رو چطور ارزیابی میکنید؟

پاسخ : با سلام ، هتل سه ستاره آرامش در یکی از بهترین موقعیت جغرافیایی و تفریحی و گردشگری جزیره کیش واقع شده است. این هتل نزدیک بازارهای اصلی شهر مثل : بازار ونوس ، بازار مریم ، بازار مرکز تجاری  و در میدان ساحل جنب بازار زیتون واقع شده است. دسترسی آسان به مراکز تفریحی مثل : اسکله ی بزرگ تفریحی ، بولینگ مریم ، مرکز ورزش های تفریحی و ... می باشد. هتل آرامش کیش از تعدادی اتاق مشرف به دریا و تعدادی هم مشرف به جزیره مناسب گردشگران تور کیش فروردین 97 برخوردار است.

برخی از امکانات هتل آرامش کیش برای میهمانان تور کیش شامل : سرو صبحانه ، ترانسفر فرودگاهی ، لاندری ، بوفه ، اینترنت ، تور های تفریحی رستوران ، لابی ، کافی شاپ و ... می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هتل آرامش میتوانید نظرات مسافران در مورد هتل آرامش را ملاحظه نمایید . 

 

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش 

 

پرسش: نرخ هتل سارا کیش,3 روز

الهه

تاریخ طرح پرسش: 1396/10/09

 

پرسش: سلام، در خصوص رزرو تور کیش بهمن 96 و اقامت در هتل سارا آیا نرخ اقامت چهارصد و سی هزار تومان می باشد؟ ممنون میشم راهنماییم کنید؟

پاسخ: با سلام، هتل سارا کیش جزء یکی از هتل های سه ستاره شیک و خوب جزیره کیش بوده و در قلب جزیره کیش، خیابان رودکی احداث گردید. همچنین هتل سارا در قلب مراکز تفریحی و تجاری کیش قرار دارد. این هتل در سال 1388، در چهار طبقه طراحی و متشکل از 72 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها از امکانات ویژه اقامتی و رفاهی برخوردارند. اتاق های هتل سارا کیش  برای میهمانان تور کیش اسفند شامل: شش اتاق رویال سوئیت دارای یک خواب و یک پذیرایی، نه اتاق سه تخته تریپل، پنجاه و چهار اتاق دو تخته شامل دابل و تویین و سه اتاق سینگل و یک تخته می باشد.

هتل سارا کیش در یکی از بهترین موقعیت های منطقه در تور کیش فروردین 97 قرار دارد و از این حیث در نزدیکی مراکز خرید نظیر: بازارهای پردیس 1 و 2، مرکز تجاری، پانیذ، هایپر مارکت می باشد و همچنین نزدیک اماکن تفریحی کیش نظیر: دریا، اسکله تفریحی نیز قرار دارد. فاصله هتل تا مرکز شهر دو دقیقه و تا فرودگاه کیش شش کیلومتر می باشد. این هتل با کلیه امکانات اقامتی و رفاهی آماده استقبال و پذیرایی از میهمانان تور کیش بهار می باشد.

حداقل نرخ تور کیش نوروز هتل سارا به مدت 2 شب اقامت از مشهد برای اتاق دو تخته برای هر نفر معادل 710 هزار تومان و از تهران برای هر نفر معادل 565 هزار تومان با ارائه خدمات صبحانه، استقبال فرودگاهی و درصد تخفیفات گردشگری نیز می باشد.

گفتنی است، قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت  کسب اطلاعات بیشتر از نرخ های دقیق تور کیش تعطیلات نوروز 97 متناسب با شرایط و خدمات، نحوه رزرو، تورهای ترکیبی، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

برخی از امکانات هتل سارا کیش شامل: سالن پذیرایی، آنتن مرکزی، فضای سبز، سیستم اعلام حریق، ترانسفر فرودگاهی رایگان، مجهز به سیستم تهویه مطبوع، رستوران ساینا (با سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی)، کافی شاپ، اجاره اتومبیل، کافی نت در طبقه همکف، اینترنت پر سرعت در تمامی نقاط هتل، لابی، خشکشویی، چایخانه سنتی در فضای باز، سرو صبحانه بوفه رایگان، تلفن، سرویس ایرانی و فرنگی، پاور سوئیچ، خدمات خانه داری تمام وقت، تاکسی سرویس در تور کیش اردیبهشت ماه 97 ، پارکینگ، آسانسور، مینی بار و ... می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کیفیت این هتل و نحوه سرویس دهی هتل میتوانید از نظر مسافران در مورد هتل سارا بازدید نمایید.

 

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش



:: برچسب‌ها: کیفیت عالی هتل های کیش,امکانات ویژه هتل های کیش,قیمت مناسب هتل های کیش,نرخ ویژه هتل های کیش,بهترین موقعیت جغرافیایی هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,رزرو تور کیش,رزرو بلیط و هتل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.

پرسش : امکانات و فاصله هتل سیمرغ کیش تا مراکز خرید

امیر

تاریخ طرح پرسش  96/03/29

 

پرسش :  امکانات و فاصله هتل سیمرغ کیش تا مراکز خرید چقدر است ؟

پاسخ : با سلام ، هتل سیمرغ کیش یکی از بهترین هتل های سه ستاره کیش بوده و در خیابان جهان واقع شده است. فاصله هتل سیمرغ کیش تا مراکز خرید شهر با اتومبیل ده دقیقه می باشد و دسترسی پیاده به مراکز خرید را ندارد. لازم به ذکر است هتل سیمرغ از معدود هتل های ساحلی جزیره کیش می باشد. این هتل در منطقه ای توریستی مشرف به دریای نیلگون خلیج فارس و در مجاورت پارک ساحلی سیمرغ در جنوب شرقی جزیره قرار دارد و دارای زمینی به مساحت 20234 هزار متر مربع می باشد و از 86 اتاق و 306 تخت خواب برخودار است. هتل سیمرغ کیش دارای محوطه ای زیبا و سر سبز با درختان نخل و گل و گیاه می باشد. گردشگران تور کیش تعطیلات عید نوروز با اقامت در این هتل احساس آرامش بیشتری می نمایند.

برخی از امکانات هتل سیمرغ کیش برای میهمانان تور کیش بهار 97 شامل : ساحل اختصاصی ، باغ پرندگان ، دلفینارم  ، پارکینگ اختصاصی ، غواصی و قایق رانی ، ماهیگیری ، رستوران ، صندوق امانات اختصاصی ، لابی ، کلوپ مریم و پایاب جزیره کیش ، آموزش قایق سواری و ... می باشد.

برای کسب اطلاعات در خصوص کیفیت این هتل میتوانید از نظر مسافران در مورد هتل سیمرغ بازدید نمایید.

 

هتل سيمرغ كيش

نمای بيروني هتل سيمرغ

 

پرسش: امکانات هتل جام جم کیش

مهدی حسین

تاریخ طرح پرسش: 96/09/01

 

پرسش: سلام، ممنون میشم در خصوص امکانات هتل جام جم کیش و ویژگی اتاق های چهار تخته این هتل بیشتر توضیح دهید؟

پاسخ: باسلام، هتل جام جم کیش جزء یکی از بهترین هتل های سه ستاره جزیره کیش واقع در قلب جزیره نیز می باشد. این هتل دارای 8855 هزار مترمکعب بوده و متشکل از پنجاه و یک باب اتاق  2، 3، 4 و 5 تخته می باشد. هتل جام جم کیش فاقد سوییت های یک خوابه و یا دو خوابه بوده و اتاق های چهار تخته این هتل در واقع یک باب اتاق با 4 تخت نیز می باشد.

هتل جام جم کیش از موقعیت جغرافیایی عالی برای گردشگران تور کیش فروردین ماه 97 برخوردار است و در نزدیکی بازارهای نظیر بازار ونوس، زیتون و مروارید و نزدیک به اماکن گردشگری نظیر اسکله تفریحی نیز می باشد و با دانشگاه جزیره کیش فاصله کوتاهی دارد. همچنین این هتل با فرودگاه جزیره کیش ده دقیقه و با مراکز خرید پنج دقیقه فاصله دارد.

امکانات هتل جام جم کیش برای پذیرایی از مهمانان تور کیش زمستان 96 شامل: لابی، رستوران، کافی شاپ، ماهواره، سالن بیلیارد، اینترنت در لابی، نمازخانه، چایخانه سنتی، پارکینگ اختصاصی، پارکینگ مسقف، لاندری، آسانسور، سالن کنفرانس، خدمات خانه داری، تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی و ... می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کیفیت این هتل و نحوه سرویس دهی هتل میتوانید از نظر مسافران در مورد هتل جام جم بازدید نمایید.

 

نماي بيروني هتل جام جم

نمای بيرونی هتل جام جم

 

پرسش : نرخ هتل آبادگران کیش،نرخ اطاق 3 تخته

مرتضی نجفی

تاریخ طرح پرسش : 96/04/04

 

پرسش : با عرض ادب و احترام قیمت هتل آبادگران کیش برای سه نفر و یک اطاق سه تخته در همین هفته را ممنون میشم سریعتر اعلام کنید؟

پاسخ : باسلام ، هتل آبادگران کیش یکی از هتل های دو ستاره بوده و در خیابان پروین اعتصامی و جنب رستوران میر مهنا واقع شده است. هتل آبادگران کیش هتل ساحلی ست و دارای سوییت های مجلل و زیبا و مجهز می باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه جزیره کیش پانزده دقیقه می باشد. هتل آبادگران کیش برای تفریح و خرسندی میهمانان تور کیش بهمن خود فضای در کنار دریا برای دوچرخه سواری و امکان سرو غذا از رستوران میر مهنا در نظر گرفته است.

قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. شما می توانید برای آگاهی از لیست قیمت های تور کیش نوروز با شماره تلفن های 42632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و با کارمندان فروش درباره قیمت هتل آبادگران کیش برای تاریخ مورد نظر مشورت نمایید.

برخی از امکانات هتل آبادگران کیش برای پذیرایی از میهمانان تور کیش اردیبهشت ماه 97 شامل : چایخانه سنتی ، رستوران ، کافی شاپ ، لاندری ، لابی ، صندوق امانات اختصاصی، فروشگاه و غرفه ، سونا ، جکوزی ، استخر ، فضای سبز ، گشت دورن و برون شهری ، خدمات خانه داری ، اینترنت در لابی و اتاق ها ، سالن ورزشی ، گیم نت و کافی نت ، چایخانه در بام هتل و ... می باشد.

برای کسب اطلاعات بهتر در خصوص کیفیت این هتل میتوانید از نظر مسافران در مورد هتل آبادگران بازدید نمایید.

 

هتل آبادگران کیش

هتل آبادگران کیش در تور کیش تعطیلات نوروز



:: برچسب‌ها: امکانات ویژه هتل های کیش,قیمت مناسب هتل های کیش,نرخ ویژه هتل های کیش,بهترین موقعیت جغرافیایی هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,رزرو تور کیش,رزرو بلیط و هتل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.

پرسش : نرخ هتل سان رایز کیش،قیمت 4 نفر

جواد فریدون

تاریخ طرح پرسش : 96/03/31

 

پرسش : از اطلاعات جامع و مفید سایت شما تشکر می کنم، نرخ هتل سان رایز کیش برای چهار نفر بزرگسال در چند روز آینده  و در تور کیش تعططیلات عید نوروز 97 چقدر است ؟

پاسخ : با سلام ، هتل سه ستاره سان رایز کیش در قلب مراکز خرید و مکان های تفریحی جزیره کیش واقع شده است. این هتل در نزدیکی بازار پردیس دو بوده و با مراکز خرید پنج دقیقه و با فرودگاه کیش حدود ده دقیقه فاصله دارد. هتل سان رایز کیش در چهار طبقه و در هر طبقه هشت الی ده سوئیت یک تا سه خوابه با رنگ آمیزی های بسیار متنوع طراحی شده و بیشتر اتاق های هتل منظره ای رو به دریای نیلگون خلیج فارس دارد و چشم انداز زیبایی دریا یکی از جذابیت های هتل سان رایز برای میهمانان تور کیش بهار می باشد.

قیمت هتل ها معمولا در ایام مختلف متفاوت است و با توجه به تغییرات پروازی ، ساعات پروازی ، شرایط و نحوه رزرو و خدمات تور و آگاهی بیشتر می توانید با شماره های 42632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و با مسئولین فروش تور کیش تعطیلات نوروز مشورت نمایید.

برخی از امکانات هتل سان رایز کیش شامل : فضای سبز ، سالن ورزشی ، پارک کودکان ، لاندری ، سالن کنفرانس ، پارکینگ اختصاصی هتل ، پارکینگ سر پوشیده ، فروشگاه ، اینترنت در تمامی محوطه ی هتل ، تاکسی سرویس ، کافی شاپ ، رستوران ، خدمات خانه داری ، صندوق امانات ، نماز خانه و ... می باشد.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هتل پارمیس کیش میتوانید نظرات مسافران در مورد هتل سان رایز را ملاحظه نمایید.

 

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش

پرسش: نرخ هتل آفتاب شرق کیش,3 نفر هفته جاری

صبور

تاریخ طرح پرسش: 96/08/09

 

پرسش: سلام خسته نباشید و با تشکر از سایت شما، آژانس همکار هستم در خصوص نرخ هتل آفتاب شرق کیش لطف کنید برای تور کیش تعطیلات نوروز 97، 2 نفر بزرگسال و 1 کودک زیر 2 سال زمان سفر هم هفته جاری، ممنون میشم راهنماییم کنید؟

پاسخ: با سلام، هتل آفتاب شرق کیش جزء یکی از هتل های سه ستاره جزیره کیش است و در ابتدای جاده جهان و در منطقه بومی نشین جزیره کیش در نزدیکی بازار عرب ها بنا شده است. هتل آفتاب شرق کیش در سال 1385 با مساحت 1200 مترمربع در نوار ساحلی جزیره کیش قرار دارد و متشکل از چهل و هفت باب اتاق می باشد. در طبقه همکف این هتل کافی شاپی با گنجایش سی نفر و در طبقه اول یک میز بیلیارد وجود دارد. فاصله هتل تا فرودگاه کیش ده دقیقه مناسب برای گردشگران تور کیش نوروز 97 و با مراکز خرید پنج دقیقه می باشد.

همکار گرامی نرخ هتل آفتاب شرق کیش برای این تاریخ به مدت زمان دو شب برای هر نفر معادل 445000 تومان با خدمات رایگان صبحانه و استقبال فرودگاهی می باشد. هزینه نوزاد زیر 2 سال نیز فقط بیمه مالیات پروازی است.

شایان ذکر است که در تور کیش اردیبهشت ماه 97، قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است تورهای کیش همه روزه در چندین ساعت پروازی برگزار میگردد و نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش فروردین متناسب با شرایط و خدمات ، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل میتوانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

برخی از امکانات هتل آفتاب شرق کیش برای پذیرایی از میهمانان تور کیش زمستان 96 شامل: اتاق بیلیارد، پیست دوچرخه سواری، سالن ورزشی، لابی، رستوران، کافی شاپ در لابی، کافی شاپ در فضای باز، ماهواره، سالن کنفرانس، اینترنت در لابی و اتاق ها، لاندری، کافی نت، فروشگاه، نمازخانه، فضای باز، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ اختصاصی، پارکینگ سرپوشیده، پارک کودکان، خشکشویی، تاکسی سرویس، گشت سیاحتی جزیره، گشت بازارها، اجاره اتومبیل در تور کیش اسفند 96 و ... می باشد.

مسافران گرامی که مایلند در خصوص نحوه سرویس دهی این هتل در جریان نظرات سایر مسافران قرار گیرند میتوانند از نظر مسافران در مورد هتل آفتاب شرق بازدید نمایند.

 

هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق کیش

 

پرسش : قیمت هتل آنا کیش,قیمت چهار نفر ماه جاری

آرزو

تاریخ طرح پرسش : 96/04/11

 

پرسش : با تشکر از اطلاعات خوب سایت شما و امیدوارم موفق باشد، در مورد قیمت هتل آنا کیش با ناهار در همین ماه برای دو خانواده دو نفره ، ممنون میشم سریعتر پاسخ بدهید؟

پاسخ : با سلام ، هتل آنا کیش جزء یکی از هتل های سه ستاره کیش می باشد. هتل آنا کیش در سال 1377 بنا شده است. این هتل دارای محیطی بسیار زیبا و با طراوت و دل نشین ست که یکی از مزیت های شاخص این هتل محسوب می شود و همین مزیت جلوه ی زیبایی در شب به این هتل می بخشد که سبب می شود میهمانان تور کیش بهمن 96 در این هتل لحظات بسیار زیبایی را سپری کنند.

هتل آنا کیش در میدان امیر کبیر واقع شده و فاصله هتل با ماشین تا فرودگاه و تا مراکز خرید پنج دقیقه  مناسب برای گردشگران تور کیش اسفند می باشد. این هتل دارای زمینی به مساحت 8500 متر مربع در دو طبقه بنا شده و دارای 152 اتاق می باشد که هر اتاق آن ظرفیت یک تا پنج نفر را دارد.

هتل آنا کیش از لحاظ قیمت نسبت به هتل های سه ستاره کیش بسیار مناسب بوده و با توجه به سه ستاره بودن این هتل خدماتی در حد یک هتل چهار ستاره را به میهمانان تور کیش خود ارائه می دهد. حداقل نرخ برای این هتل 440000 تومان شامل صبحانه _ نهار _ استقبال فرودگاهی است. قیمت هتل ها معمولا در ایام مختلف متفاوت است و با توجه به تغییرات پروازی ، ساعات پروازی ، شرایط و نحوه رزرو و خدمات تور کیش اردیبهشت و آگاهی بیشتر می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و با مسئولین فروش مشورت نمایید.

برخی از امکانات هتل آنا کیش شامل :

لابي، رستوران، كافي شاپ، سالن كنفرانس، پارك كودكان، خدمات خانه داري، فضاي سبز، سالن ورزشي، نمازخانه، آژانس خدمات مسافرتي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه، گشت سیاحتى جزیره سرویس شبانه روزی در تور کیش تعطیلات نوروز 97 ، امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها و ... می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هتل آنا کیش میتوانید از نظرات مسافران در مورد هتل آنا کیش بازدید نمایید.

 

هتل آنا كيش

نمای بيروني هتل آنا كيش 



:: برچسب‌ها: قیمت مناسب هتل های کیش,نرخ ویژه هتل های کیش,بهترین موقعیت جغرافیایی هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,رزرو تور کیش,رزرو بلیط و هتل کیش,برترین تور های کیش در بهترین هتل های کیش,معرفی هتل های کیش,تور های لحظه آخری کیش,نرخ مناسب تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.

 پرسش: قیمت هتل تماشا کیش ،نرخ اطاق 3 تخته

آروین شفاعت

تاریخ طرح پرسش 1396/03/30

 

پرسش : بابت اطلاعات خوب سایتتون تشکر دارم در رابطه با قیمت هتل تماشا نرخ های تور کیش بهمن رو اعلام نمایید برای سه تا اطاق سه تخته برای همین ماه جاری ممنون میشم سریعتر زحمت پاسخ رو بکشید

پاسخ: با سلام. هتل تماشا کیش یکی از بهترین هتل های سه ستاره جزیره کیش بوده و در سال 1377 بنا شده و در سال 1391 برای رفاه بیشتر میهمانان بازسازی شده است.

هتل تماشا کیش در موقعیت جغرافیایی مناسبی نسبت به ساحل زیبای دریای نیلگون خلیج فارس و بازار قرار دارد. این هتل با فرودگاه کیش ده دقیقه و با بازار حدود هشت دقیقه فاصله دارد. ساعت تحویل اتاق در هتل تماشا کیش ساعت 14 و ساعت تخلیه اتاق 12 می باشد و این هتل دارای 60 اتاق با ظرفیت دو و سه و چهار و پنج تخته برای پذیرایی از میهمانان تور کیش اسفند می باشد و حدود 22 پرسنل دارد.

هزینه اقامت در هتل تماشا برای کودک دو تا پنج سال هفت هزار تومان و بالای پنج سال به اندازه یک شخص بالغ محاسبه می شود. قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. شما می توانید برای آگاهی از لیست قیمت های تور کیش فروردین با شماره تلفن های 42632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و با کارمندان فروش درباره قیمت هتل تماشا برای تاریخ مورد نظر مشورت نمایید.

برخی از امکانات هتل تماش کیش برای میهمانان تور کیش اردیبهشت شامل : سرو صبحانه ، نهار و شام ، ترانسفر رفت ، رستوران ، لاندری ، ماهواره ، پارکینگ ، کافی شاپ ، لابی ، صندوق امانات اختصاصی ، آسانسور و ... می باشد.

برای کسب اطلاعات بهتر در خصوص کیفیت این هتل و نحوه سرویس دهی هتل میتوانید از نظر مسافران در مورد هتل تماشا بازدید نمایید

 

 هتل تماشا کیش 

هتل تماشا کیش 

 

پرسش : قیمت هتل صدف کیش,نرخ اطاق 2 تخته ماه جاری

مینوچهر گرجی

تاریخ طرح پرسش : 96/04/09

 

پرسش : با سلام و تشکر از سایت شما، در مورد قیمت  تور کیش نوروز 97 و هتل صدف کیش برای اطلاقهای 2 تخته در اواسط ماه جاری، ممنون میشم سریعتر پاسخ بدهید؟

پاسخ : با سلام ، هتل بین المللی صدف یکی از هتل های پنج ستاره جزیره کیش می باشد که در سال 1381 بنا شده است. مساحت این هتل 15000 متر مربع و دارای پنجاه و پنج اتاق برای سرویس دهی به میهمانان تور کیش تعطیلات عید نوروز در نظر گرفته شده است. هتل بین المللی صدف در خیابان امیر کبیر کنار کوهی با ارتفاع 27 متر با آبشار هایی نورانی و جذاب قرار دارد. این هتل یکی از هتل های با کیفیت و مطرح و پر طرفدار جزیره کیش می باشد که دارای سه رستوران است.

در حال حاضر قیمت پایه تور کیش برای این هتل 640 هزار تومان با خدمات صبحانه نهار بوفه و استقبال فرودگاهی برای سه روز می باشد. لازم به توضیح است تورهای کیش همه روزه در چندین ساعت پروازی برگزار میگردد و نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. قیمت هتل ها معمولا در ایام مختلف متفاوت است. مثلا قیمت هتل در ایام تعطیل بالاتر از ایام عادی است، یا قیمت ها در اواخر هفته از اوایل هفته گرانتر است . جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش متناسب با شرایط و خدمات ، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل میتوانید با شماره 02142632 – 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری تور کیش بهار 97 دریافت نمایید. 

برخی از امکانات هتل صدف کیش شامل :  کافی شاپ ، لابی با فضایی دلپذیر ، سالن کنفرانس ، کافی نت و ... می باشد.

مسافران گرامی که مایلند در خصوص نحوه سرویس دهی این هتل در جریان نظرات سایر مسافران قرار گیرند میتوانند از نظر مسافران در مورد هتل صدف بازدید نمایند.

 

عکس ها و تصاویر هتل صدف کیش
 
نمای بیرونی هتل
 

پرسش: موقعیت جغرافیایی و امکانات هتل سان رایز کیش

مجید عبدی

تاریخ طرح پرسش: 96/08/09

 

پرسش: سلام، در خصوص موقعیت جغرافیایی هتل سان رایز کیش و فاصله هتل تا مرکز شهر و امکانات هتل سان رایز نظیر باشگاه بدن سازی چگونه است؟ ممنون میشم مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، مسافر گرامی تور کیش تعططیلات عید نوروز 97 هتل سه ستاره سان رایز کیش در میدان پردیس دقیقا پشت مرکز خرید پردیس 1 و 2 واقع شده و از این حیث مورد توجه میهمانان تور کیش می باشد. این هتل در مرکز جزیره مرجانی کیش قرار دارد و از نظر دسترسی به مراکز خرید و نقاط دیدنی در موقعیت جغرافیایی عالی واقع شده است.

هتل سان رایز کیش با مساحت 2400 مترمربع در چهار طبقه احداث شده است و دارای چهل و نه اتاق و سوئیت نیز می باشد و در هر طبقه دارای هشت الی ده سوئیت یک تا سه خوابه می باشد. اکثر اتاق های این هتل مشرف به ساحل خلیج فارس بوده و رنگ آمیزی متنوع طبقات سبب جذابیت بیشتر این هتل شده است.

همچنین فاصله هتل در تور کیش اردیبهشت با مراکز خرید 5 دقیقه و با فرودگاه کیش حدود 10 دقیقه می باشد. این هتل دارای رستورانی در طبقه همکف با گنجایش هفتاد نفر و دارای کافی شاپی در لابی و همین طور دارای کافه سنتی در محوطه می باشد. علاوه بر این، دارای خدمات رایگان صبحانه، استقبال فرودکاهی و درصد تخفیفات گردشگری نیز می باشد. هتل سان رایز کیش فاقد باشگاه بدن سازی است و هتل های 5 ستاره دارای سالن بدنسازی هستند.

برخی از امکانات هتل سان رایز کیش برای پذیرایی از میهمانان تور کیش فروردین 97 شامل: پارکینک، ماهواره، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، صندوق امانات، تاکسی سرویس، تلویزیون در لابی، کافی شاپ، رستوران، چایخانه سنتی، کافی شاپ تمام وقت، اینترنت در لابی و اتاق ها، دید نمایی شهر از داخل برخی اتاق ها، روم سرویس، پذیرش تمام وقت، لاندری، سرو نهار در اتاق، اجاره اتومبیل با راننده و بدون راننده، فکس و فتوکپی، تبدیل ارز، ترانسفر رفت فرودگاهی رایگان، اتاق چمدان، فضای نشستن بیرون از هتل، آلاچیق در فضای باز، حوض آب، مسیر دوچرخه سواری، سرو شام در فضای باز، فضای سبز، فروشگاه در تور کیش زمستان 96، پارک کودکان و ... می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کیفیت این هتل و نحوه سرویس دهی هتل میتوانید از نظر مسافران در مورد هتل سان رایز بازدید نمایید.

 

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش



:: برچسب‌ها: نرخ ویژه هتل های کیش,بهترین موقعیت جغرافیایی هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,رزرو تور کیش,رزرو بلیط و هتل کیش,برترین تور های کیش در بهترین هتل های کیش,معرفی هتل های کیش,تور های لحظه آخری کیش,نرخ مناسب تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.

پرسش : موقعیت هتل ایران کیش،فاصله هتل تا مراکز خرید

سیروس قاضی مغربی

تاریخ طرح پرسش : 1396/04/16

 

پرسش : سلام و خسته نباشد خدمت شما، ممنون میشم در رابطه با موقعیت هتل ایران کیش در تور کیش بهمن 96 و فاصله هتل تا مراکز خرید نظیر بازار مریم مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ : با سلام ، هتل بین المللی ایران کیش با طراحی و معماری منحصر به فرد جزء هتل های 5 ستاره جزیره کیش می باشد. این هتل در میدان امیرکبیر و در بلوار خلیج فارس و در روبروی پارک شهر کیش واقع شده است. هتل ایران در تیر ماه 1393 با مساحت 700 متر مربع بنا شده و دارای هفت طبقه و 130 اتاق و 310 تخت خواب در تور کیش اسفند 96 می باشد. هتل ایران در دو برج جداگانه طراحی شده که طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و از این حیث پروژه ای منحصر بفرد در کشور می باشد.

موقعیت هتل ایران به گونه ای است که اتاق های واقع در ضلع شمالی این هتل مشرف به دریا و اتاق های واقع در ضلع جنوبی مشرف به جزیره و پارک شهر می باشند. فاصله هتل ایران تا دریای نیلگون خلیج فارس بیست دقیقه می باشد. این هتل جزو معدود هتلهای هوشمند جزیره کیش است و با پوشش سراسری و یکپارچه ی اینترنت وایرلس در تمام طبقات و اتاقهای هتل، سعی در ارائه خدمات نوین هتلداری به گردشگران محترم در تور کیش زمستان 96 دارد. هتل ایران همچنین تنها هتل جزیره است که از نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) بهره برده است.

نزدیک ترین مراکز خرید به این هتل بازار پردیس كيش در تور کیش فروردین 97 ( واقع در ميدان پرديس ) ، سارینا 2 و مرکز تجاری کیش ( واقع در خيابان فردوسي كيش ) است و فاصله کمی با این مراکز خرید دارد. بازار مريم کیش (واقع در خيابان ثنایی كيش ) در اين بازار هم بيشتر پوشاك مردانه و زنانه عرضه ميگردد.

خدمات رایگان هتل ایران کیش برای میهمانان تور کیش اردیبهشت 97 شامل : صبحانه ، استقبال فرودگاهی ، نهار بوفه ، سرو عصرانه ، استخر ، سونا و جکوزی می باشد.

برخی از امکانات هتل ایران کیش شامل : اتاق های مجهز به اینترنت ، سیستم تهویه مطبوع و خنک کننده ، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی ، لاندری در تمامی ساعات ، پارکینگ ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری ، ماهواره ، سالن های ورزشی مجهز به استخر و بدنسازی ، رستوران در فضای باز ، رستوران اصلی در تور کیش بهار 97 ، سالن همایش و ... می باشد.

مسافران گرامی که مایلند در خصوص نحوه سرویس دهی این هتل در جریان نظرات سایر مسافران قرار گیرند میتوانند از نظر مسافران در مورد هتل ایران بازدید نمایند.

 

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش

 

پرسش: قیمت هتل تماشا کیش,6 نفر ماه جاری

مسیح صبوری

تاریخ طرح پرسش: 96/04/25

 

پرسش: سلام و با تشکر از سایت خوب شما، در رابطه با نرخ تور کیش نوروز هتل تماشا کیش همراه با نهار برای دو خانواده سه نفره در همین ماه جاری ممنون میشم راهنماییم کنید؟

پاسخ: با سلام، هتل تماشا کیش یکی از بهترین هتل های سه ستاره جزیره کیش بوده و در سال 1377 بنا شده و در سال 1391 برای رفاه بیشتر میهمانان بازسازی شده است.

هتل تماشا کیش در موقعیت جغرافیایی مناسبی نسبت به ساحل زیبای دریای نیلگون خلیج فارس و بازار قرار دارد. این هتل با فرودگاه کیش ده دقیقه و با بازار حدود هشت دقیقه فاصله دارد. ساعت تحویل اتاق در هتل تماشا کیش ساعت 144 و ساعت تخلیه اتاق 12 می باشد و این هتل دارای 60 اتاق با ظرفیت دو و سه و چهار و پنج تخته می باشد و حدود 22 پرسنل دارد.

هزینه اقامت در هتل تماشا برای کودک دو تا پنج سال هفت هزار تومان و بالای پنج سال به اندازه یک شخص بالغ محاسبه می شود. حداقل نرخ هتل تماشا کیش به مدت 2 شب و 2 روز با خدمات صبحانه ، نهار ، استقبال فرودگاهی برای هر نفر از میهمانان تور کیش تعطیلات نوروز 395 هزار تومان می باشد.

قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ تور کیش و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است تورهای کیش همه روزه در چندین ساعت پروازی برگزار میگردد و نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش تعططیلات عید نوروز 97 متناسب با شرایط و خدمات ، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل میتوانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

برخی از امکانات هتل تماش کیش برای میهمانان تور کیش فروردین ماه 97 شامل : سرو صبحانه ، نهار و شام ، ترانسفر رفت ، رستوران ، لاندری ، ماهواره ، پارکینگ ، کافی شاپ ، لابی ، صندوق امانات اختصاصی ، آسانسور و ... می باشد.

برای کسب اطلاعات بهتر در خصوص کیفیت این هتل و نحوه سرویس دهی هتل میتوانید از نظر مسافران در مورد هتل تماشا بازدید نمایید.

 

 هتل تماشا کیش 

هتل تماشا کیش 

 

پرسش : موقعیت جغرافیایی هتل تماشا کیش

علی رضا پوریان

تاریخ طرح پرسش : 96/04/04

 

پرسش : با سلام و تشکر از سایت شما، ممنون میشم در مورد موقعیت جغرافیایی هتل تماشا کیش راهنماییم کنید؟

پاسخ: با سلام. هتل تماشا کیش یکی از بهترین تور کیش اردیبهشت ماه 97 هتل های سه ستاره جزیره کیش بوده و در سال 1377 بنا شده و در سال 1391 برای رفاه بیشتر میهمانان بازسازی شده است.

هتل تماشا کیش در موقعیت جغرافیایی مناسبی نسبت به ساحل زیبای دریای نیلگون خلیج فارس و بازار قرار دارد. این هتل با فرودگاه کیش ده دقیقه و با بازار حدود هشت دقیقه فاصله دارد. ساعت تحویل اتاق در هتل تماشا کیش ساعت 14 و ساعت تخلیه اتاق 12 می باشد و این هتل دارای 60 اتاق با ظرفیت دو و سه و چهار و پنج تخته می باشد و حدود 22 پرسنل دارد. هزینه اقامت در هتل تماشا برای کودک دو تا پنج سال هفت هزار تومان و بالای پنج سال به اندازه یک شخص بالغ  در تور کیش نوروز 97 محاسبه می شود.

برخی از امکانات هتل تماش کیش برای میهمانان تور کیش زمستان شامل : سرو صبحانه ، نهار و شام ، ترانسفر رفت ، رستوران ، لاندری ، ماهواره ، پارکینگ ، کافی شاپ ، لابی ، صندوق امانات اختصاصی ، آسانسور و ... می باشد.

برای کسب اطلاعات بهتر در خصوص کیفیت این هتل و نحوه سرویس دهی هتل میتوانید از نظر مسافران در مورد هتل تماشا بازدید نمایید.

 

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش 



:: برچسب‌ها: بهترین موقعیت جغرافیایی هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,رزرو تور کیش,رزرو بلیط و هتل کیش,برترین تور های کیش در بهترین هتل های کیش,معرفی هتل های کیش,تور های لحظه آخری کیش,نرخ مناسب تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.

پرسش: امکانات هتل ترنج کیش,رزرو برای 3 نفر

خاتون محمدی

تاریخ طرح پرسش: 96/05/12

 

پرسش: سلام و تشکر از سایت شما، در مورد امکانات هتل ترنج کیش و رزرو برای سه نفر و همچنین آیا به نفر سوم کاناپه تخت خواب شو تعلق می گیرد؟ ممنون میشم مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، هتل ترنج هتل پنج ستاره دریایی لوکس اولین هتل دریایی کشور است هتلی بی نظیر در تور کیش زمستان 96 با دو فاز دریایی و ساحلی در شمال غربی جزیره دارد. در فاز دریایی هتل به گونه‌ای کنار با طرح بته‌جقه درست بر روی آب قرار می‌گیرید. در جایی که آب‌های آزاد خلیج فارس شما را احاطه می‌کند.

در هتل ترنج کیش می توانید در سوئیت‌هایی استراحت کنید که ضمن داشتن همه امکانات خوب و مدرن با یک پنجره شیشه‌ای شما را به عمق دریا و زیبایی‌هایش وصل می‌کند. از این کف شیشه‌ای می‌توانید گیاهان دریایی و آبزیانی که در حال جنب و جوش هستند را ببینید. این کف شیشه‌ای را علاوه بر اینجا در رستوران بزرگ خورشید هتل نیز دارید. در این رستوران همزمان با صرف غذاهای خوشمزه می‌توانید از تماشای ماهی‌ها در تور کیش بهمن 96 لذت ببرید.

هتل ترنج رستوران‌های دیگری هم به نام رستوران تاج که با خوش طعم ترین غذاها و زیباترین مناظر بر روی آبی بی انتها خلیج قرار گرفته است. به جرات می‌توان گفت زیباترین غروب‌های عمرتان را در اینجا خواهید داشت. در فاز ساحلی هتل ترنج یک کافی شاپ سنتی وجود دارد که از آن به عنوان لمکده ساحلی یاد می‌شود. تخت‌های چوبی زیبا کنار ساحل با چایی خوش عطر و انواع قلیان تمام سرویسی است که در این کافی شاپ به میهمانان گرامی تور کیش نوروز 97 ارائه می‌شود. کافه گلف یک فضای پذیرایی دیگر در فاز دریایی است که ضمن اینکه یک کافی شاپ است غذاهای فرنگی نیز ارائه می‌کند.

علاوه بر این در فاز ساحلی می‌توانید مهمان فضاهای پذیرایی دیگری در تور کیش اسفند 96 نیز باشید. مثل رستوران ساحلی که ناهار و شام را به صورت بوفه ارائه می‌کند و کافی شاپ ساحلی که آب میوه و پیتزا و انواع دمنوش‌ها را دارد.

هتل ترنج همه امکانات خوب را دارد از جمله عکاسی که خاطرات خوشتان از اقامت در هتل ترنج را ثبت و ماندگار از تور کیش اردیبهشت ماه 97 می‌کند و خودروهای اجاره‌ای که گشت در ساحل و جزیره را آسان می‌کند و نیز اتاق بازی با میز بیلیارد و فوتبال دستی که به لحظاتتان رنگ هیجان می‌بخشند. کانتر گردشگری، خدمات لاندری و اورژانس از دیگر خدمات هتل ترنج است که همه آسایش کامل شما میهمانان تور کیش تعطیلات عید نوروز را در اینجا تضمین می‌کنند.

در هتل ترنج خدمات رایگان زیادی دارید از جمله خانه کودک، سرو صبحانه بوفه، مینی بار، اینترنت، سرویس روزانه به مراکز خرید، والیبال ساحلی و سالن بدن‌سازی و همچنین سرویس اضافه هتل ترنج کیش به صورت کاناپه تخت شو می باشد.

دارای واحد ها 40 متری، 60 متری و 120 متری به ترتیب سوئیت فلت، یک خوابه رویال و VIP 2 خوابه می باشد. برای رفاه حال میهمانان تور کیش بهار 97 از ماشینهای گلف برای حمل و نقل استفاده می گردد و برای جابه جایی ملزومات روزمره مورد نیاز اتاق ها نیز از ماشینهای ترولی گلف استفاده می گردد.

خدمات رایگان هتل برای پذیرایی از میهمانان تور کیش فروردین 97 شامل صبحانه بصورت بوفه، ناهار بصورت بوفه رستوران ساحلی، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی VIP، اینترنت، سرویس روزانه به مراکز خرید، سالن بدنسازی، والیبال ساحلی، خانه بازی کودک، مینی بار(یک نوبت)، شام، بلیط پارک آبی اوشن (بر مبنای ظرفیت اتاق)، میان وعده، جنگ شبانه شادی (بر مبنای ظرفیت اتاق)، تفریحات دریایی (بر مبنای ظرفیت اتاق) و ... می باشد.

برای کسب اطلاعات بهتر در خصوص کیفیت این هتل و نحوه سرویس دهی هتل میتوانید از نظر مسافران در مورد هتل ترنج کیش بازدید نمایید.

 

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش 

 

پرسش : نرخ هتل پارمیس کیش،قیمت 3 نفر هفته جاری

فرهاد امیری

تاریخ طرح پرسش : 96/03/31

 

پرسش : با تشکر از سایتتون و موفقیت روز افرون برای شما، در رابطه با نرخ تور کیش تعطیلات نوروز هتل پارمیس کیش برای دو نفر بزرگسال و یک کودک زیر دو سال برای ابتدای هفته جاری ، ممنوت میشم سریعتر زحمت پاسخ رو بکشید.

پاسخ : با سلام ، هتل پارمیس کیش یکی از بهترین  و بزرگترین و باشکوه ترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش بوده و در موقعیت جغرافیایی استثنایی نزدیک به مناطق تفریحی و روبروی مراکز خرید واقع شده است. این هتل داری 152 باب اتاق و 14 سوئیت و 2 باب پنت هوس و دارای مساحت 17500 می باشد. این هتل با فرودگاه ده دقیقه و همین طور با مراکز خرید جزیره پنج دقیقه فاصله دارد.

قیمت هتل ها معمولا در ایام مختلف متفاوت است و با توجه به تغییرات پروازی و ظرفیت هتل بابت استعلام قیمت ، ساعات پروازی ، شرایط و نحوه رزرو و خدمات تور و آگاهی بیشتر می توانید با شماره های 42632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و با مسئولین فروش برای تور کیش فروردین ماه 97 مشورت نمایید. در خصوص هزینه نوزاد (کودک زیر 2 سال ) فقط مشمول بیمه و مالیات پروازی (فاقد صندلی پروازی و فاقد خدمات هتل ) می باشد.

برخی از امکانات هتل پارمیس کیش برای میهمانان تور کیش شامل : سرو صبحانه ، نهار بوفه ، اینترنت در اتاق ها و لابی ، سالن کنفرانس ، استقبال ،  رستوران سنتی ، رستوران خانه اسپاگتی ، گشت درون شهری و برون شهری ، پارک کودکان ، بیلیارد ، ماساژ ، بازی های رایانه ای و امکانات آبی نظیر : استخر ، سونا ، جکوزی و ...  می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هتل پارمیس کیش میتوانید نظرات مسافران در مورد هتل پارمیس را ملاحظه نمایید.

 

هتل پارميس كيش
 
هتل پارمیس کیش
 

پرسش: نرخ هتل ایران کیش,نرخ 5 نفر ماه آینده

الهه

تاریخ طرح پرسش: 96/05/15

 

پرسش: درود آژانس همکار هستم، در خصوص نرخ تور کیش بهمن هتل ایران کیش برای پنج نفر در ماه آینده ممنون میشم نرخ ها را برای ما اعلام کنید؟

پاسخ: با سلام، هتل بین المللی ایران کیش با طراحی و معماری منحصر به فرد جزء هتل های پنج ستاره جزیره کیش می باشد. این هتل در میدان امیرکبیر و در بلوار خلیج فارس و در روبروی پارک شهر کیش واقع شده است. هتل ایران کیش در زمینی با مساحت 12000 متر مربع بنا شده و دارای هفت طبقه و صد و بیست و هشت اتاق می باشد. هتل ایران در دو برج جداگانه طراحی شده که طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و از این حیث پروژه ای منحصر بفرد در کشور برای میهمانان ویژه تور کیش اسفند می باشد.

موقعیت هتل در تور کیش زمستان به گونه ای است که اتاق های واقع در ضلع شمالی این هتل مشرف به دریا و اتاق های واقع در ضلع جنوبی مشرف به جزیره و پارک شهر می باشند. فاصله هتل ایران تا دریای نیلگون خلیج فارس بیست دقیقه می باشد. این هتل جزو معدود هتلهای هوشمند جزیره کیش است و با پوشش سراسری و یکپارچه ی اینترنت وایرلس در تمام طبقات و اتاقهای هتل، سعی در ارائه خدمات نوین هتلداری به گردشگران محترم تور کیش فروردین دارد. هتل ایران همچنین تنها هتل جزیره است که از نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) بهره برده است.

خدمات رایگان هتل ایران کیش برای میهمانان تور کیش اردیبهشت 97  شامل: صبحانه، استقبال فرودگاهی، نهار بوفه، سرو عصرانه، استخر، سونا و جکوزی می باشد.

همکار گرامی حداقل نرخ تور کیش نوروز هتل ایران کیش در یک اتاق دو تخته و به مدت زمان دو شب به همراه بلیط رفت و برگشت برای هر نفر معادل 795000 تومان می باشد. شایان ذکر است که قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است تورهای کیش همه روزه در چندین ساعت پروازی برگزار میگردد و نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش بهار متناسب با شرایط و خدمات، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل و اطلاع از پکیج آژانس های همکار می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

برخی از امکانات هتل ایران کیش شامل: اتاق های مجهز به اینترنت، سیستم تهویه مطبوع و خنک کننده در تور کیش تعططیلات عید نوروز 97، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، لاندری در تمامی ساعات، پارکینگ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره، سالن های ورزشی مجهز به استخر و بدنسازی، رستوران در فضای باز، رستوران اصلی، سالن همایش و ... می باشد.

مسافران گرامی که مایلند در خصوص نحوه سرویس دهی این هتل در جریان نظرات سایر مسافران قرار گیرند میتوانند از نظر مسافران در مورد هتل ایران بازدید نمایند.

 

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش در سفرهای ویژه تور کیش اردیبهشت



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش,رزرو تور کیش,رزرو بلیط و هتل کیش,برترین تور های کیش در بهترین هتل های کیش,معرفی هتل های کیش,تور های لحظه آخری کیش,نرخ مناسب تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.

پرسش: نرخ هتل آریان کیش,نرخ اطاق 2 تخته هفته آینده

محمد صالح منصوری

تاریخ طرح پرسش: 96/06/13

 

پرسش: سلام و تشکر از سایت خوب و جامع شما، در خصوص نرخ هتل آریان کیش و رزرو اطاق دو تخته به مدت زمان سه روز برای روزهای آتی ممنون میشم مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، هتل آریان کیش جزء یکی از هتل های چهار ستاره جزیره کیش با امکانات رفاهی عالی و لوکس در سال 1378 بنا شده است. این هتل از لحاظ موقعیت ساختمانی دارای لابی بسیار عالی و محوطه ای مطبوع که سبب آرامش فکری میهمانان تور کیش تعطیلات عید نوروز 97 نیز می شود. هتل آریان کیش از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار است و دارای رستورانی زیبا جهت صرف غذاهای داخلی و خارجی نیز می باشد و همچنین دارای سالن بیلیارد و از امکاناتی مانند اینترنت پرسرعت برخوردار است. 

هتل آریان کیش در موقعیت مکانی بسیار عالی واقع شده است. این هتل نزدیک به میدان امیر کبیر و در پشت هتل مریم  قرار دارد و در قسمت جنوبی این هتل بازار مروارید، در قسمت شرقی بازار پانیذ و پردیس و در قسمت شمالی هتل مرکز تجاری زیتون قرار دارد. فاصله هتل آریان کیش تا مرکز شهر پنج دقیقه و تا فرودگاه جزیره کیش ده دقیقه نیز می باشد.

هتل آریان کیش نسبت به هتل های چهار ستاره دیگر جزیره کیش از لحاظ قیمت مناسب تر است در حالی که این هتل از امکانات رفاهی بسیار عالی برخوردار است. این هتل دارای تقریبا هفتاد اتاق و چهل و دو پرسنل است.

مسافر گرامی حداقل نرخ تور هتل آریان کیش برای نیمه دوم شهریور ماه به مدت زمان دو شب اقامت برای هر نفر معادل 890000 تومان می باشد. از جمله خدمات رایگان هتل آریان سرو صبحانه و استقبال فرودگاهی و درصد تخفیفات گردشگری برای میهمانان تور کیش نوروز 97 نیز می باشد.

شایان ذکر است که قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ تور کیش بهار است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است تورهای کیش همه روزه در چندین ساعت پروازی برگزار می گردد و نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش اردیبهشت ماه 97 متناسب با شرایط و خدمات، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

برخی از امکانات هتل آریان کیش برای پذیرایی از میهمانان تور کیش زمستان 96 شامل: روم سرويس 24 ساعته، کافی شاپ 24 ساعته، سالن كنفرانس مجهز به سيستم صوتى و تصويرى، رستوران های زیبا جهت سرو انواع غذاهاى داخلی و خارجی و دريايى، خشک شویی با کلیه امکانات، سالن اجتماعات، خدمات گردشگرى و تفريحى جزيره، سالن بیلیارد و ... می باشد.

برای کسب اطلاعات بهتر در خصوص کیفیت این هتل و نحوه سرویس دهی هتل میتوانید از نظر مسافران در مورد هتل آریان کیشبازدید نمایید.

 

هتل آریان کیش

 هتل آریان کیش

 

پرسش : نرخ هتل سورینت مریم کیش,دو نفر هفته جاری

وشمگیر طاری

تاریخ طرح پرسش : 96/04/16

 

پرسش : سلام، در رابطه با نرخ هتل سورینت مریم کیش برای ماه عسل می خواستیم بریم در تور کیش اسفند 96 همین هفته جاری ممنون میشم راهنماییم کنید؟

پاسخ : با سلام ، هتل پنج ستاره سورینت مریم به عنوان یکی از هتل های سورینت در اسفند ماه سال 95 معرفی شد. این هتل در زمینی به مساحت هفت هزار متر در میدان امیر کبیر که یکی از میادین اصلی و مرکزی جزیره کیش می باشد واقع شده است. هتل سورینت مریم و تور کیش زمستان در اردیبهشت ماه سال 91 مورد بازسازی قرار گرفت و در اسفند ماه سال 92 به بهره برداری رسید. این هتل از چهار طبقه و پنجاه و شش اتاق و سوئیت تشکیل شده است.

هتل سورینت مریم کیش در موقعیت جغرافیایی مناسبی قرار دارد. این هتل در نزدیکی ساحل دریا و اسکله ، مراکز خرید نظیر : بازار  پردیس یک و دو ، بازارهای مروارید ، مرکز تجاری ، هایپر مارکت و ... ، تالار شهر قرار دارد و معماری این هتل برگرفته از معماری اروپایی می باشد.

هتل سورینت مریم جزء اندک شمار هتل هایی است که از تکنولوژی کنترل هوشمند (BMS) برای پذیرایی و خدمات رسانی به میهمانان تور کیش فروردین استفاده میکند و با تجهیزات هتل به سیستم هوشمند  

وسایل الکترونیکی هر اتاق نظیر روشنایی ، تهویه مطبوع ، سرمایش و گرمایش و ... که هم زمان با ورود مسافر تور کیش اردیبهشت 97 به صورت خودکار فعال می شود.

نرخ هتل سورینت مریم و تور کیش بهار 97 برای پایان هفته به مدت 2 شب و 2 روز با خدمات سرو صبحانه و استقبال فرودگاهی و درصد تخفیفات گردشگری برای هر نفر 635 هزار تومان می باشد. قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است تورهای کیش همه روزه در چندین ساعت پروازی برگزار میگردد و نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش متناسب با شرایط و خدمات ، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل میتوانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری تور کیش نوروز دریافت نمایید.

 برخی از امکانات هتل سورینت مریم کیش برای پذیرایی از میهمانان تور کیش تعطیلات نوروز 97 شامل : سرویس اینترنتی تلویزیون IPTV ، سرویس  اسپا ، صندوق امانات ، سیستم صوتی و تصویری ، خدمات خانه داری ، لاندری ، کافی شاپ شبانه روزی ، سرویس بوفه صبحانه ( گرم و سرد ) سرویس بوفه نهار ( ایرانی، فرنگی و سالاد ) و ... می باشد.

خدمات رایگان هتل سورینت مریم کیش شامل : نوشیدنی برای خیر مقدم ، سرویس عصرانه میوه ، اینترنت پر سرعت بی سیم ،  مینی بار ، سرویس قهوه و چای ، ترانسفر فرودگاهی می باشد.

مسافران گرامی که مایلند در خصوص نحوه سرویس دهی این هتل در جریان نظرات سایر مسافران قرار گیرند میتوانند از نظر مسافران در مورد هتل سورینت مریم بازدید نمایند.

 

هتل مريم كيش

نماي بيروني هتل مريم كيش 

 

پرسش : کیفیت هتل سورینت مریم کیش

آرزو

تاریخ طرح پرسش :96/04/11

 

پرسش : ابتدا تشکر میکنم از سایت شما، لطف کنید در مورد کیفیت هتل سورینت مریم کیش در تور کیش اسفند 96 مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ : باسلام ، هتل پنج ستاره سورینت مریم به عنوان یکی از هتل های سورینت در اسفند ماه سال 95 معرفی شد. این هتل در زمینی به مساحت هفت هزار متر در میدان امیر کبیر که یکی از میادین اصلی و مرکزی جزیره کیش می باشد واقع شده است.تور کیش بهمن، هتل سورینت مریم در اردیبهشت ماه سال 91 مورد بازسازی قرار گرفت و در اسفند ماه سال 92 به بهره برداری رسید. این هتل از چهار طبقه و پنجاه و شش اتاق و سوئیت تشکیل شده است.

هتل سورینت مریم کیش در موقعیت جغرافیایی مناسبی قرار دارد. این هتل در نزدیکی ساحل دریا و اسکله ، مراکز خرید نظیر : بازار پردیس یک و دو ، بازارهای مروارید ، مرکز تجاری ، هایپر مارکت و ... ، تالار شهر قرار دارد و معماری این هتل برگرفته از معماری اروپایی می باشد.

هتل سورینت مریم جزء اندک شمار هتل هایی است که از تکنولوژی کنترل هوشمند (BMS) برای پذیرایی و خدمات رسانی به میهمانان تور کیش فروردین ماه 97 استفاده میکند و با تجهیزات هتل به سیستم هوشمند  

وسایل الکترونیکی هر اتاق نظیر روشنایی ، تهویه مطبوع ، سرمایش و گرمایش و ... که هم زمان با ورود مسافر تور کیش نوروز 97 به صورت خودکار فعال می شود.

 برخی از امکانات هتل سورینت مریم کیش برای پذیرایی از میهمانان تور کیش تعطیلات نوروز 97 شامل : سرویس اینترنتی تلویزیون IPTV ، سرویس اسپا ، صندوق امانات ، سیستم صوتی و تصویری ، خدمات خانه داری ، لاندری ، کافی شاپ شبانه روزی ، سرویس بوفه صبحانه ( گرم و سرد ) سرویس بوفه نهار ( ایرانی، فرنگی و سالاد ) و ... می باشد.

خدمات رایگان هتل سورینت مریم کیش شامل : نوشیدنی برای خیر مقدم ، سرویس عصرانه میوه ، اینترنت پر سرعت بی سیم ، مینی بار ، سرویس قهوه و چای ، ترانسفر فرودگاهی می باشد.

مسافران گرامی که مایلند در خصوص نحوه سرویس دهی این هتل در جریان نظرات سایر مسافران قرار گیرند میتوانند از نظر مسافران در مورد هتل سورینت مریمبازدید نمایند.

 

هتل مريم كيش

 لابی هتل مريم كيش



:: برچسب‌ها: معرفی هتل های خوب 4 ستاره کیش,نرخ مناسب هتل های 5 ستاره کیش,نرخ تور های ویژه ترکیبی,جاذبه های گردشگری کیش,امکانات ویژه هتل های کیش,بهترین اماکن تفریحی جزیره کیش,نرخ ویژه تعطیلات نوروز 97 ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.

 پرسش: نرخ هتل داریوش کیش,نرخ 3 نفر هفته آتی

کیوان

تاریخ طرح پرسش: 96/05/07

 

پرسش: سلام و تشکر از سایت شما، در مورد نرخ تور کیش زمستان 96 هتل داریوش کیش برای دو نفر بزرگسال و یک کودک زیر دو سال در ابتدای هفته آتی ممنون میشم مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: باسلام، هتل پنج ستاره داریوش در میدان داریوش کیش قرار دارد. این هتل نمادی از شکوه فرهنگ و تمدن ایرانیان باستان و برگرفته از تخت جمشید در زمینی به مساحت 1213300 مترمربع در شمال شرق جزیره کیش نزدیک به ساحل شرقی کیش بنا شده است و متشکل از 500 تخت خواب می باشد. هتل داریوش کیش زیباترین و دارای محوطه ای آرام و دلپذیر و مناسب ترین اقامتگاه برای پذیرایی از میهمانان تور کیش بهمن می باشد.

هتل داریوش کیش از نظر جغرافیایی و دسترسی آسان و نزدیکی به بازارهای کیش نظیر پردیس، مرجان و زیتون عالی ست. این هتل دارای اتاق های ست که در چندین مدل مختلف طراحی شده نظیر اتاق های دبل، توئین و رویال سوئیت دارای منظره ای رو به دریا و یا ویلاهای ساحلی و همچنین اتاق ها و سوئیت های با منظره ای رو به باغ نیز می باشد. برخی از امکانات تفریحی برای پذیرایی و استقبال از میهمانان تور کیش اسفند 96 دوچرخه سواری در پشت عمارت اصلی هتل و در این جاده برای بهره مندی از مناظره زیبایی دریا و استشمام هوای پاک و بوی دریا و دیدن دریای خلیج فارس است و همچنین اسکله تفریحی کیش در طرف چپ هتل و دارای زمین تنیسی در شمال هتل نیز می باشد.

مسافر گرامی حداقل نرخ هتل داریوش کیش برای مدت زمان دو شب و اقامت در یک اتاق دو تخته برای هر نفر معادل 970 هزار تومان با ارائه خدمات رایگان سرو صبحانه، ترانسفر رفت و برگشت، درصد تخفیفات گردشگری و نهار آلاکارد می باشد. هتل داریوش کیش برای اقامت کودک زیر دو سال هزینه ای دریافت نمی کند و این کودک تنها شامل هزینه بیمه و مالیات پروازی می باشد که معادل 120 هزار تومان برای میهمانان تور کیش فروردین 97 نیز می باشد.

شایان ذکر است که قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است تورهای کیش همه روزه در چندین ساعت پروازی برگزار میگردد و نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش اردیبهشت متناسب با شرایط و خدمات، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل میتوانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

برخی از امکانات هتل داریوش کیش نظیر: رستوران آپادانا و پاسارگاد، استخر مختص آقایان، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، سالن کنفرانس، پینگ پونگ، قایق سواری، ماساژ تایلندی، غواصی، کافی شاپ، ماهواره، گشت سیاحتی دور جزیره، ترانسفر در تور کیش نوروز 97، کافی نت، گشت بازار ها، لاندری، روم سرویس شبانه روزی، صندوق امانات، مینی بار و ... می باشد.

برای کسب اطلاعات بهتر در خصوص کیفیت این هتل و نحوه سرویس دهی هتل میتوانید از نظر مسافران در مورد هتل داریوش کیش بازدید نمایید.

 

عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش

عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش 
 
عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش . راهرو هتل
 

پرسش: موقعیت جغرافیای و ویژگی های هتل شایگان کیش

امیر رضا فرنقی

تاریخ طرح پرسش: 96/06/21

 

پرسش: سلام، ممنون میشم در خصوص موقعیت جغرافیایی و ویژگی های هتل شایگان کیش در تور کیش تعطیلات نوروز 97 مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، هتل شایگان کیش جزء یکی از هتل های پنج ستاره جزیره کیش بوده و در سال 1381 بنا شده است. این هتل در بهترین نوار سیاحتی جزیره کیش به بهره برداری رسید. این هتل در میدان پردیس قرار دارد. هتل شایگان کیش در موقعیت جغرافیایی بسیار عالی واقع شده است. دسترسی آسان به مراکز خرید و بازارها مانند، بازار مرکز تجاری پانیذ، هایپرمارکت و نزدیکی به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، مقابل بازار پردیس 1 و 2، ادارات و بانک ها همین امر سبب شده تا هتل شایگان انتخاب اول میهمانان تور کیش نوروز باشد.

هتل شایگان کیش تشکیل شده از 140 اتاق در 6 طبقه که هر کدام از امکانات اقامتی و رفاهی برخوردار هستند. یکی از ویژگی های این هتل مشرف بودن اکثر اتاق ها به دریای خلیج فارس و رنگ آمیزی متنوع طبقات که سبب رضایت میهمانان تور کیش بهار می شود. هتل شایگان کیش از چند رستوران شامل: رستوران های شانی، شانلی، چشم انداز و رستوران سنتی صبا برخوردار است و همچنین دارای چند کافی شاپ نظیر: کافی شاپ های آفتاب گردان، تراس دریا، بیلیارد و چایخانه سنتی صبا نیز می باشد.

ویلاهای لوکس و مجلل هتل شایگان کیش در باغ بسیار زیبا هتل بنا شده است و از نظر زیبایی، متراژ و امکانات در جزیره کیش فوق العاده هستند. شایان ذکر است که قیمت ویلاهای مجلل شایگان از اتاق ها و سوئیت های ساختمان اصلی هتل بالاتر است. هدف هتل شایگان تحقق شعار " احساس واقعی آرامش" است. از خدمات رایگان این هتل سرو صبحانه، استقبال فرودگاهی، استخر، سونا، درصد تخفیفات گردشگری و ... نیز می باشد. ضمن اینکه استخر هتل شایگان کیش در ماه گذشته بازسازی شده است.

برخی از امکانات هتل شایگان کیش برای پذیرایی از میهمانان تور کیش اردیبهشت 97 شامل: رستوران ها و کافی شاپ های متنوع، همراه با موسیقی زنده، اتاق ماساژ، سالن بیلیارد، تلویزیون در اتاق، روم سرویس تمام وقت، سالن همایش و اجتماعات، کافی نت و اینترنت وای فای، تاکسی سرویس تمام وقت، ماهواره، تورهای تفریحی، اجاره اتومبیل بدون راننده، سالن بازی کودکان، فروشگاه پوشاک و سنگ های زینتی و صنایع دستی،اجاره دوچرخه، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، بازی های رایانه ای، صندوق امانات، گشت دریایی (به همراه موسیقی زنده)، سیستم برق اضطراری، سیستم اعلام و اطفاء حریق، چهار پله اضطراری، پارکینگ در تور کیش فروردین 97، سیستم آب شیرین کن پیشرفته و ... می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کیفیت این هتل و نحوه سرویس دهی هتل میتوانید از نظر مسافران در مورد هتل شایگان بازدید نمایید.

 

عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش
 
پذیرش هتل
 
 

پرسش: کیفیت و امکانات هتل شایگان کیش

مریم منصوری

تاریخ طرح پرسش: 96/04/28

 

پرسش: سلام و تشکر از سایت خوب و جامع شما و امیدوارم همیشه موفق باشید در تور کیش بهمن 96، در رابطه با کیفیت و امکانات هتل شایگان کیش ممنون میشم مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: باسلام، هتل شایگان کیش در زمینی به وسعت 15000 متر مربع در بهترین بخش نوار سیاحتی جزیره مرجانی کیش در اواخر سال 1381 افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. این هتل در شش طبقه با سه آسانسور مخصوص میهمانان تور کیش زمستان 96 و دارای یکصد و چهل اتاق مجلل و سویت های رویال مجهز به جکوزی با نمای رو به دریا و رو به جزیره می باشد. فاصله کم هتل تا ساحل و اسکله تفریحی تالار شهر و مراکز اصلی خرید مانند بازارهای زیتون،مرکز تجاری،پانیذ،هایپر مارکت،پردیس 1و2 و... این امکان را به شما میدهد تادرصورت تمایل در فصول مناسب پیاده طی کنید و از هوای مطبوع جزیره بهره مند شوید.

خدمات رایگان هتل صبحانه و استقبال فرودگاهی،اینترنت و استخر سونا جکوزی (اکنون در حال بازسازی و 15 مرداد به بعد قابل استفاده است ) می باشد. هتل شایگان کیش با برخورداری از امکانات وسیع اقامتی، رستورانها و سالن اجتماعات و با کادر مجرب آماده برگزاری اجلاس های علمی، فرهنگی، تجاری همچنین دوره تور های تفریحی و اردوهای ورزشی و برگزاری ضیافت ها و جشن ها برای میهمانان تور کیش تعطیلات عید نوروز می باشد.

سایر امکانات هتل شایگان کیش شامل: سالن اجتماعات و همایش، مجموعه ورزشی در تور کیش فروردین (شامل استخر و سونا و جکوزی و اتاق ماساژ)، سالن بیلیارد، رستوران های ایرانی و فرنگی، فست فود، چای خانه ی سنتی کافه لانژ، کافی نت، رنت کار و ... می باشد.

برای کسب اطلاعات بهتر در خصوص کیفیت این هتل و نحوه سرویس دهی هتل میتوانید از نظر مسافران در مورد هتل شایگان کیش بازدید نمایید.

 

عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش

عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش
 
عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش . پذیرش هتل


:: برچسب‌ها: نرخ مناسب هتل های 5 ستاره کیش,نرخ تور های ویژه ترکیبی,جاذبه های گردشگری کیش,امکانات ویژه هتل های کیش,بهترین اماکن تفریحی جزیره کیش,نرخ ویژه تعطیلات نوروز 97 ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.

پرسش: نرخ هتل مارینا پارک کیش,4 بهمن ماه 4 روز

حمید رضا

تاریخ طرح پرسش: 96/09/24

 

پرسش: سلام، در مورد نرخ هتل مارینا پارک کیش در یک اتاق دبل برای چهارم بهمن ماه در تور کیش بهمن 96 و به مدت زمان سه شب و چهار روز ممنون میشم قیمت را اعلام کنید؟

پاسخ: با سلام، هتل مارینا پارک کیش جزء یکی از هتل های لوکس پنج ستاره بوده و در کنار برج های دو قلو واقع شده، و در سال 1390 به بهره برداری رسید. هتل مارینا بزرگترین فضای سبز را در جزیره به خود اختصاص داده است. هتل مارینا پارک کیش در مساحتی ده هکتاری با فضای سبز و پوشش گیاهی متنوع همراه با آبشارها و آب نماهای بی نظیر می باشد. در دو طرف ساحل هتل، دریایی مرجانی و بسیار زیبایی خلیج فارس قرار دارد و فضایی فرح بخش و بسیار چشم نواز، نظر هر ببیننده ای را به خود جلب می نماید. معماری منحصر به فرد این هتل همراه با دکوراسیون و تجهیزات مدرن در کنار طبیعتی بکر خاطرات به یاد ماندنی را برای مسافران تور کیش تعطیلات عید نوروز خود رقم می زند.

هتل مارینا پارک کیش متشکل از دو رستوران لوتوس و رستوران باغ در تور کیش نوروز (گل کاغذی) بوده و با انواع غذاهای لذیذ در محیطی شاد و زیبا پذیرای میهمانان می باشد و همچنین کافی شاپ های هتل مارینا در لابی های طبقه اول و دوم با موسیقی زنده و محیطی آرام با سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم، بستنی و اسنک از شما استقبال می کنند و این هتل دارای چند کافی شاپ نظیر: تی بار، کافه کاروما و کافه مارین در تور کیش اسفند می باشد.

هتل مارینا پارک کیش دارای اتاق های نظیر: دبل پارک در تور کیش زمستان 96 (با متراژ 36.5 و دو نفره، دارای منظره ای زیبا رو به پارک)، تویین پارک (دارای متراژ 36.5،منظره ای زیبا رو به پارک و دو تخت مجزا)، تویین دریا (با متراژ 36.5، منظره ای زیبا رو به دریا با دود تخت مجزا)، دبل دریا (با متراژ 36.5، با منظره زیبا دریا و ساحل)، اتاق استاندارد (با متراژ 23.5،منظره ای رو به پارک و یک تخت دونفره)، جونیور سوئیت یک خوابه (با متراژ 64.4، منظره ای زیبا رو به دریا با یک تخت دونفره) و جونیور سوئیت دو خوابه (با متراژ 64،منظره ای زیبا رو به دریا و یک تخت دو نفره) می باشد. علاوه بر این، هتل مارینا پارک کیش دارای سوئیت های نظیر: سوئیت رویال (148 متری)، سوئیت دو خوابه (125 متری)، سوئیت یک خوابه ( 91.8 متری) می باشد که تمام سوئیت ها از چشم اندازی زیبا رو به دریا برخوردارند و علاوه بر امکانات ویژه رفاهی دارای دو تخت دو نفره و دو تخت مجزا و اتاق نشیمنی بزرگ هستند ولی سوئیت یک خوابه فاقد دو تخت مجزا می باشد.

حداقل نرخ تور کیش بهمن برای هتل مارینا پارک و اقامت در اتاق رو به پارک در این بازه زمانی برای هر نفر معادل 1560 هزار تومان می باشد. خدمات این هتل صبحانه، نهار بوفه، استقبال فرودگاهی، استخر، سونا، جکوزی و درصد تخفیفات گردشگری نیز می باشد.
گفتنی است که در تور کیش فروردین، قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت  کسب اطلاعات بیشتر از نرخ های دقیق تور کیش بهار 97 متناسب با شرایط و خدمات، نحوه رزرو، تورهای ترکیبی، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

امکانات هتل مارینا پارک کیش شامل برای پذیرایی از میهمانان تور کیش نوروز 97 شامل : اسکله اختصاصی تفریحی، دوچرخه سواری، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی،  اسپا و ماساژ تایلندی، غواصی، جت اسکی، اجاره اتومبیل های مدرن، زمین تنیس، سالن همایش، پارک اختصاصی تفریحی، فروشگاه، کافی شاپ ها، سالن زیبایی بانوان، کافی نت، پارکینگ و ... می باشد.

 

عکس ها و تصاویر هتل مارينا پارک کیش

 
عکس ها و تصاویر هتل مارينا پارک کیش . پذیرش هتل
 

پرسش: نرخ هتل داریوش کیش,20 دی ماه

حمیدرضا پیرایش

تاریخ طرح پرسش: 1396/10/09

 

پرسش: سلام، در خصوص نرخ هتل داریوش کیش برای تور کیش زمستان، 20 دی ماه ممنون میشم راهنمایم کنید؟

پاسخ: با سلام، هتل داریوش کیش یکی از بی نظیرترین های 5 ستاره جزیره کیش بوده و در میدان داریوش واقع شده است. هتل داریوش کیش نمادی از شکوه فرهنگ و تمدن ایرانیان باستان ست و با الهام از تخت جمشید در زمینى به وسعت ۱۲۱۳۳۰ متر مربع در شمال شرق جزیره زیباى کیش نزديك به ساحل شرقی کیش ساخته شده که داراي ۵۰۰ تخت خواب است. هتل داریوش کیش با معماری اش یادآور تاریخ کهن ایران زمین است. این هتل از مناسب ترین و زیباترین اقامتگاه ها در تور کیش فروردین 97 برای کسانی است که در جستجوی آرامش و محوطه ای آرام و دل پذیر و با کیفیت برای استراحت است. موقعیت جغرافیایی عالی و دسترسی آسان و نزدیکی به بازار های پردیس ، مرجان و زیتون به دیگر ویژگی های این هتل زیبا می افزاید.

برخی از امکانات تفریحی هتل داریوش کیش برای پذیرایی از میهمانان تور کیش اسفند 96 نظیر دوچرخه سواری در پشت عمارت اصلی هتل و در این جاده می توانید از زیبایی ها و استشمام بوی دریا و تماشای دریای نیلگون خلیج فارس بهره مند شوید و اسکله تفریحی جزیره در سمت چپ این هتل و زمین تنیس در ضلع شمالی هتل داریوش قرار گرفته است.

در هتل داریوش کیش می توانید در اتاق های مختلفی مطابق سلیقه تان اقامت داشته باشید. اگر دلتان می خواهد در طلوع صبح چشمانتان رو به منظره ای از دریا باز شود در اتاق های دبل، توئین و یا رویال سوئیت رو به دریا اقامت کنید و یا ویلاهای ساحلی را برای استراحت برگزینید. اما اگر چشم انداز رو به باغ برایتان چشم نوازتر است اتاق ها و سوئیت های رو به باغ را در تور کیش اردیبهشت ماه 97 رزرو کنید.

حداقل نرخ تور کیش زمستان 96 برای این بازه زمانی هتل داریوش کیش اتاق 2 تخته با ارائه خدمات صبحانه، نهار الاکارد، ترانسفر رفت و برگشت برای هر نفر معادل 13850000 تومان می باشد.

شایان ذکر است، قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش تعطیلات نوروز متناسب با شرایط و خدمات، نحوه رزرو، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

برخی ار امکانات هتل داریوش کیش برای پذیرایی از میهمانان تور کیش بهار 97 شامل: رستوران آپادانا و پاسارگاد(با انواع غذاهای ایرانی،فرنگی،دریایی و فست فود)، استخر مختص آقایان، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، سالن کنفرانس، پینگ پونگ، قایق سواری، ماساژ تایلندی، غواصی، کافی شاپ، ماهواره، گشت سیاحتی دور جزیره، ترانسفر، کافی نت، گشت بازار ها، لاندری، روم سرویس شبانه روزی، صندوق امانات، مینی بار و ... می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کیفیت این هتل و نحوه سرویس دهی هتل میتوانید از نظر مسافران در مورد هتل داریوش بازدید نمایید.

 

عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش

عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش 
 
عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش . راهرو هتل
 
 

پرسش: نرخ هتل داریوش کیش,دی ماه

امیری

تاریخ طرح پرسش: 96/09/22

 

پرسش: سلام، ممنون میشم در خصوص نرخ هتل داریوش کیش برای تور کیش زمستان زمان دی ماه راهنماییم کنید؟

پاسخ: باسلام، هتل داریوش کیش یکی از بی نظیرترین های پنج ستاره جزیره کیش بوده و در میدان داریوش واقع شده است. هتل داریوش کیش نمادی از شکوه فرهنگ و تمدن ایرانیان باستان ست و با الهام از تخت جمشید در زمینى به وسعت 121330 متر مربع در شمال شرق جزیره زیباى کیش نزديك به ساحل شرقی کیش ساخته شده که داراي پانصد تخت خواب است. در هتل داریوش کیش می توانید در اتاق های مختلفی مطابق سلیقه تان اقامت داشته باشید. اگر دلتان می خواهد در طلوع صبح چشمانتان رو به منظره ای از دریا باز شود در اتاق های دبل، توئین و یا رویال سوئیت رو به دریا اقامت کنید و یا ویلاهای ساحلی را برای استراحت برگزینید. اما اگر چشم انداز رو به باغ برایتان چشم نوازتر است در تور کیش بهار اتاق ها و سوئیت های رو به باغ را رزرو کنید. هتل داریوش کیش با معماری اش یادآور تاریخ کهن ایران زمین است. این هتل از مناسب ترین و زیباترین اقامتگاه ها برای کسانی است که در جستجوی آرامش و محوطه ای آرام و دل پذیر و با کیفیت برای استراحت است. موقعیت جغرافیایی عالی و دسترسی آسان و نزدیکی به بازار های پردیس، مرجان و زیتون به دیگر ویژگی های این هتل زیبا می افزاید.

حداقل نرخ تور کیش فروردین 97 هتل داریوش کیش به مدت زمان دو شب اقامت برای هر نفر معادل 1150 هزار تومان با ارائه خدمات برای هر نفر ترافسفر رفت و برگشت، صبحانه و نهار آلاکارد و درصد تخفیفات گردشگری نیز می باشد.

شایان ذکر است که در تور کیش اردیبهشت، قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است تورهای کیش همه روزه در چندین ساعت پروازی برگزار می گردد و نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش تعطیلات نوروز 97 متناسب با شرایط و خدمات، تورهای ترکیبی، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

برخی از امکانات تفریحی هتل داریوش کیش نظیر دوچرخه سواری در پشت عمارت اصلی هتل و در این جاده می توانید از زیبایی ها و استشمام بوی دریا و تماشای دریای نیلگون خلیج فارس بهره مند شوید و اسکله تفریحی جزیره در سمت چپ این هتل و زمین تنیس در ضلع شمالی هتل داریوش قرار گرفته است. دیگر امکانات هتل داریوش کیش برای پذیرایی از میهمانان تور کیش تعطیلات عید نوروز 97 نظیر: رستوران آپادانا و پاسارگاد (با انواع غذاهای ایرانی،فرنگی،دریایی و فست فود)، استخر ویژه آقایان، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، سالن کنفرانس، پینگ پونگ، قایق سواری، ماساژ تایلندی، غواصی، کافی شاپ، ماهواره، گشت سیاحتی دور جزیره، ترانسفر، کافی نت، گشت بازار ها، لاندری، روم سرویس شبانه روزی، صندوق امانات، مینی بار و ... می باشد.

 

عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش

عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش 
 
عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش . راهرو هتل


:: برچسب‌ها: معروف ترین هتل های 5 ستاره کیش,نرخ تور های ویژه ترکیبی,جاذبه های گردشگری کیش,امکانات ویژه هتل های کیش,بهترین اماکن تفریحی جزیره کیش,نرخ ویژه تعطیلات نوروز 97,تور کیش خوب,نرخ ویژه تورهای کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.

پرسش: نرخ تور ترکیبی,هتل 3 ستاره

هادی محممدی

تاریخ طرح پرسش: 96/10/04

 

پرسش: سلام، در بازه زمانی شانزدهم دی ماه تور کیش اسفند ترکیبی می خواستم از مشهد به کیش و قشم که در ابتدا قشم به مدت سه شب اقامت و کیش هم به مدت سه شب اقامت در یک هتل سه ستاره خوب ممنون میشم در خصوص نرخ تور ترکیبی مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، مسافر گرامی حداقل نرخ تور کیش بهمن 96 ترکیبی مشهد - کیش - قشم - مشهد و اقامت در یک هتل سه ستاره دو تخته برای هر نفر معادل 1050 هزار تومان با ارائه خدمات رایگان صبحانه، استقبال فرودگاهی و درصد تخفیفات گردشگری نیز می باشد.

تورهای کیش همه روزه در دوازده ساعت پروازی مختلف انجام میشود، بنابراین می توانید با توجه به ظرفیت پروازهای موجود، ساعت پروازی خود را برای تور کیش زمستان 96 به دلخواه انتخاب کنید. برای آگاهی بیشتر مسافران عزیز نقشه و راهنمای گردشگری کیش در اختیار کلیه مسافرین آژانس قرار میگیرد. تعداد روزهای تور کیش به دلخواه مسافر قابل تغییر می باشد. ولی به طور معمول این تورها به شکل دو شب و سه روز و یا سه شب و چهار روز از طرف مسافران  تور کیش فروردین ماه 97 درخواست میشود.

شایان ذکر است تور کیش اردیبهشت، قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش نوروز متناسب با شرایط و خدمات، نحوه رزرو، پیشنهادات دیگر، تورهای ترکیبی، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

 

عکس ها و تصاویر هتل سه ستاره جام جم

نماي بيروني هتل جام جم

نمای بيرونی هتل جام جم

 

پرسش: اطلاع از تور های ویژه و لحظه آخری

مهران

تاریخ طرح پرسش: 1396/09/25

 

پرسش: سلام، ممنون میشم در خصوص رزرو بلیط و تور لحظه آخری کیش تور کیش بهار 97 با قیمت مناسب برای شش نفر به شماره ارسال شده اطلاع دهید؟

پاسخ: با سلام، مسافر گرامی شماره تماس شما در سیستم ثبت شد. پیامک های لحظه آخری و تور های ویژه برای شما ارسال میگردد.

با عضویت در باشگاه گردشگری چهارفصل می توانید تور کیش تعطیلات نوروز علاوه بر آگاهی از تورهای ویژه آژانس ما در قرعه کشی جوایز اعضا شامل تور های رایگان، بلیط های رایگان داخلی و خارجی، اقامت رایگان و ... نیز شرکت نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با عضویت در باشگاه گردشگری چهارفصل می توانید به عضویت در باشگاه گردشگری مراجعه نمایید.

چنانچه از تلفن همراه استفاده می نمایید در صورت تمایل به عضویت از طریق تلگرام میتوانید از کانال تلگرام چهارفصل استفاده نمایید . با عضویت در کانال گردشگری تلگرام همچنین می توانید در قرعه کشی هفتگی کانال نیز شرکت نمایید. در راستای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جوایز کانال گردشگری به اینجا مراجعه نمایید.

در صورتی که از تلفن همراه استفاده می نمایید برای عضویت مستقیم می توانید بر روی این گزینه https://telegram.me/chahaarfasl کلیک نمایید. همچنین برای عضویت و اطلاع از تورهای ویژه از طریق پیامک می توانید گزینه نام نویسی تورهای لحظه آخری را انتخاب نمایید و آدرس ایمیل خود را وارد کنید.

در پایان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص رزرو تور کیش تعطیلات عید نوروز 97 می توانید با شماره 02142632 بخش روابط عمومی ( داخلی 150 ) تماس حاصل نمایید.

 

 تور کیش  هتل  سيمرغ

  تور كيش هتل سيمرغ

 

 

پرسش: نرخ تور کیش,28 دی ماه 5 نفر

sanaz

تاریخ طرح پرسش: 96/09/23

 

پرسش: سلام، در خصوص نرخ تور کیش زمستان برای 28 دی ماه و به تعداد دو نفر بزرگسال و سه فرزند با سن های دوازده، هشت و سه ساله ممنون میشم راهنماییم کنید؟

پاسخ: حداقل نرخ تور کیش در این بازه زمانی برای هر نفر معادل 550 هزار تومان و هزینه تور کیش تعطیلات نوروز برای کودک سه ساله 420 هزار تومان می باشد. ارائه خدمات رایگان تور صبحانه، استقبال فرودگاهی و درصد تخفیفات گردشگری نیز می باشد.

تورهای کیش همه روزه در دوازده ساعت پروازی مختلف انجام میشود، بنابراین می توانید با توجه به ظرفیت پروازهای موجود، ساعت پروازی خود را برای تور کیش فروردین به دلخواه انتخاب کنید. برای آگاهی بیشتر مسافران عزیز نقشه و راهنمای گردشگری کیش در اختیار کلیه مسافرین آژانس قرار میگیرد. تعداد روزهای تور کیش به دلخواه مسافر قابل تغییر می باشد. ولی به طور معمول این تورها به شکل دو شب و سه روز و یا سه شب و چهار روز از طرف مسافران تور کیش اسفند درخواست میشود.

شایان ذکر است تور کیش نوروز 97، قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش تعطیلات عید نوروز متناسب با شرایط و خدمات، نحوه رزرو، پیشنهادات دیگر، تورهای ترکیبی، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

 

عکس ها و تصاویری از هتل سه ستاره شایلی کیش

هتل شایلی کیش



:: برچسب‌ها: نرخ تور های ویژه ترکیبی,جاذبه های گردشگری کیش,امکانات ویژه هتل های کیش,بهترین اماکن تفریحی جزیره کیش,نرخ ویژه تعطیلات نوروز 97,تور کیش خوب,نرخ ویژه تورهای کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی