.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

پارک گلخانه استانبول

پارک گلخانه استانبول یکی از قدیمی ترین و بزرگ ترین پارک های استانبول به شمار می رود این یک پارک تاریخی است که در منطقه امینونو استانبول، در نزدیکی کاخ تاپکاپی قرار دارد. این پارک در ابتدا بخشی از باغ کاخ تاپکاپی بود و در سال 1912 توسط شهرداری به عنوان پارک در نظر گرفته شد و نخستین مجسمه آتاتورک در سال 1926 در این پارک قرار داده شد.دیدار از این پارک در تور لحظه آخری استانبول توصیه میشود. این پارک همچنین در سال های اخیر به منظور افزایش فضای سبز مورد نوسازی قرار گرفت از این رو بخش هایی مانند باغ وحش و زمین های پیکنیک و ... را از پارک حذف کردند. پارک گلخانه استانبول زیبایی خیره کننده خود را در تور استانبول 95 مدیون درختانی 200 ساله می باشد که منظره ای تماشایی را در پارک ایجاد نموده اند. این پارک شامل یک موزه نیز می باشد که به موزه "تاریخ علم و تکنولوژی در اسلام"  معروف است و در قسمت غربی پارکواقع گردیده که در می 2008 توسط نخست وزیر وقت ترکیه گشایش یافت. گردشگران تور استانبول می توانند لحظاتی به یاد ماندنی را در این پارک برای خود به خاطر بسپارند.

پارک گلخانه استانبول

پارک گلخانه استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: پارک گلخانه استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 22 اسفند 1394
.

 

هتل اورینت مینتور استانبول

هتل اورینت مینتور استانبول از جمله هتل های سه ستاره استانبول می باشد که در مرکز شهر استانبول و در مجاورت بیشتر مناطق تاریخی آن واقع گردیده و اقامتی خوب را به همراه اینترنت و بوفه صبحانه رایگان به میهمانان تور استانبول ارائه میدهد. مسافران میتوانند به دلخواه خود در یکی از اتاقهای استاندارد و یا سوئیتهای بزرگ هتل اورینت مینتور استانبول  که به زیبایی آراسته شده و حال بزرگی را شامل می باشند، اقامت نمایند. همه اتاقها به سیستم تهویه مطبوع مجهز هستند.در تور استانبول نوروز 95 در این هتل اقامت کنید.

اگر به دنبال هتلی با کیفیت خوب و هزینه مناسب می باشید این هتل نسبت به هتلهای دیگر مناسب تر میباشد.رستوران زیبای هتل با سرو خوراکهای سنتی ترکی و بین المللی از مسافران تور استانبول پذیرایی میکند. میهمانان میتوانند به استراحت در سونای بزرگ و یا جکوزی آرامش بخش این هتل بپردازند. همچنین هتل برای آسایش و راحتی میهمانانی که در سفر کاری در تور استانبول تعطیلات بهار 95  به سر میبرند نیز امکاناتی فراهم کرده، آن ها میتوانند از خدمات متنوع اداری هتل از قبیل منشی، اینترنت رایگان و اتاقهای کاملا مجهز همایشات استفاده کنند.

کادر پذیرش هتل، به گرمی و مهربانی در خدمت گردشگران تور استانبول بوده و شبانه روز پاسخگوی مراجعه آنان میباشند. میهمانان میتوانند با کمک و راهنمایی آنان، گردشهای خود را برنامه ریزی کرده و اقدام به رزرو تور نمایند. با ررزو قبلی نیز می توانید از پارکینگ رایگان هتل استفاده نمایید. کارکنان هتل میتوانند در صورت تمایل برای علاقه مندان اتومبیل کرایه نیز در تور استانبول تعطیلات فروردین 95  فراهم نمایند.

هتل اورینت مینتور استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل اورینت مینتور استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 22 اسفند 1394
.

مراکز خرید استانبول

مرکز خرید آتاکوی پلاس در استانبول در منطقه آتاکوی استانبول در نزدیکی فرودگاه آتاتورک استانبول ، در قسمت اروپایی واقع شده است .  منطقه آتاکوی در سالهای اخیر بسیار گستره شده است و مجتمع های مسکونی زیادی در این منطقه ساخته شده است که جمعیت این منطقه را چندین برابر نموده است . در تور استانبول نوروز 95 حتما از اینجا خرید کنید.مرکز خرید اتاکوی پلاس به دور از سر و صدای شهر در سال ۲۰۱۰ در این منطقه افتتاح شده است . این مرکز خرید دارای تراسی رو به دریای مرمره است که برای همه بازدید کنندگان تور استانبول بسیار جذاب می باشد .

مرکز خرید آتاکوی پلاس استانبول با ۱۴۰ فروشگاه در فضایی به مساحت ۲۳٫۰۰۰ متر مربع افتتاح شده است و بیشتر شامل فروشگاه های لباس ، لوازم و وسایل ورزشی و وسایل الکترونیکی برای مسافران تور استانبول بهار 95  میباشد . اگر در مناطق آتاکوی شهر استانبول اقامت دارید دسترسی به این مرکز خرید برای شما بسیار راحت میباشد و در غیر این صورت میتوانید از سرویس های رایگان این مرکز خرید از مناطق مختلف شهر استانبول در تور استانبول تعطیلات عید 95  استفاده نمایید . در این مرکز خرید ، پارک بازی کودکان ، سینما و تعداد زیادی رستوران نیز برای استفاده قرار دارد .

 

مرکز خرید مال آف استانبول Mall Of Istnbul واقع در در منطقه اروپایی استانبول در منطقه ایکیتلی/باشاکشهیر جدیدترین مرکز خرید استانبول و یکی از بزرگترین مراکز خرید ترکیه با ۳۵۰ مغازه می باشد. این مرکز خرید از ۲۳ ماه می ۲۰۱۴ شروع به فعالیت کرده است.در تور استانبول فروردین 95 حتما به اینجا بروید. این مرکز خرید میزبان مارک های پیشرو در جهان و ترکیه است و دارای اولین پارک بازی سرپوشیده ترکیه با وسعت ۱۲۰۰۰ متر مربع و بزرگترین مجموعه سینمای ترکیه با ۱۶ سالن و گنجایش ۳۰۵۰ نفر برای مسافران تور استانبول اردیبهشت 95  می باشد.

این مرکز خرید دارای ۴ برج مسکونی شامل ۱،۰۹۲ واحد و یک برج اداری شامل ۱۸۰ دفتر کاری می باشد . هتل ۳۰۰ اتاقه ی این مجموعه تجاری تفریحی مسکونی نیز برای رفاه مسافران تور استانبول در حال احداث است .فاصله این مرکز خرید از میدان تکسیم ۲۰ کیلومتر ، از فرودگاه آتاتورک ۱۲ کیلومتر و از مرکز خرید فروم ۱۲ کیلومتر است . نزدیکترین ایستگاه مترو به این مرکز İkitelli Sanayi می باشد .

 

مرکز خرید مال آف استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول,مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 22 اسفند 1394
.

هتل 4 ستاره گرند هتل دی پرا در چند قدمی خیابان استقلال دارد. این هتل 84 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات سیستم تهویه، مینی بار، تلویزیون، ماهواره، حمام، سشوار و ... می باشد. مهمانان تور استانبول 95 می توانند با هزینه اضافی خدمات ماساژ دریافت کنند و سالن کنفرانس و جلسه تا 70 نفر گنجایش دارد. هتل در 100 متری کلیسای آنتونی و 800 متری برج گالاتا است همچنین فاصله هتل تا فرودگاه آتاترک 14 کیلومتر و تا ایستگاه مترو 200 متر است. 

آدرس: Meşrutiyet Cad No:55 Beyoğlu / Taksim, Beyoglu, 34430 Istanbul, Turkey

امکانات گرند هتل دی پرا استانبول

تراس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور،پارکینگ با هزینه، وای فای رایگان

 

 

گرند هتل دی پرا استانبول

اتاق گرند هتل دی پرا استانبول

رستوران گرند هتل دی پرا استانبول

اتاق جلسه گرند هتل دی پرا استانبول

 

 

هتل 5 ستاره هتل دی هاوس در منطقه تجاری نیشان تاشی استانبول واقع شده است. این هتل 44 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات سیستم تهویه، چای| قهوه ساز، وای فای رایگان و ... هستن. فاصله هتل تا فرودگاه آتاترک 20 د قیقه رانندگی و تا تنگه زیبای بسفر و کاخ دلمه باغچه کمتر از 500 متر است.فاصله هتل تا وسایل حمل و نقل عمومی کم است و مسافران تور استانبول اسفند 94 به راحتی می توانند با این وسایل به جاذبه های گردشگری مثل مسجد آبی، بازار بزرگ و ... برسند.

آدرس: Abdi Ipekci Cad. No: 34 Nisantasi, Sisli, 34367 Istanbul, Turkey

امکانات هتل دی هاوس نیشان تاشی استانبول

 تراس، باشگاه، کتابخانه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، نگهداری از کودکات، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، سوییت ماه عسل، روزنامه، سیستم ایمنی، آسانسور، وای فای رایگان.

 

هتل دی هاوس نیشان تاشی استانبول

اتاق هتل دی هاوس نیشان تاشی استانبول

هتل دی هاوس نیشان تاشی استانبول

رستوران هتل دی هاوس نیشان تاشی استانبول

هتل دی هاوس نیشان تاشی استانبول

باشگاه هتل دی هاوس نیشان تاشی استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 26 بهمن 1394
.

ساحل ریوا از سواحل پر بازدید است که در 40 کیلومتری استانبول در نزدیکی فانوس دریایی اندولس و دهکده گردشگری قرار دارد و جزئی از سواحل دریای سیاه می باشد. این ساحل به دلیل سواحل شنی وسیع آن، رودخانه ها و جنگل های زیبایش مشهور شده است. ساحل ریوا از جاذبه های گردشگری استانبول است که مسافران تور استانبول می توانند با قدم زدن در این ساحل آرامش خاصی را تجربه کنند. گردشگران تور استانبول بهمن 94 در قسمت های امن ساحل به شنا و ورزش های آبی می پردازند و از بقایای قلعه ریوا عکس می گیرند. در این منطقه چند رستوران وجوددارد که می توان غذاهای خوشمزه را در آنجا میل کرد.

 

 

ساحل ریوا استانبول

ساحل ریوا استانبول   

ساحل ریوا استانبول

 

 

 کاخ کوچوک سو در ساحل آسیایی تنگه بسفر، در جنوب پل فاتح قرار دارد. این کاخ در سال 1857 توسط سلطان عبدالمجید اول ساخته شده است. نمای زیبای کاخ کوچوک سو از ساحل آسیایی تنگه بسفر نمایان است و سلاطین عثمانی قرن نوزده برای اقامت کوتاه مدت خود در فصل تابستان از این کاخ کوچک استفاده می کردند. اتاق های این کاخ زیبا به صورت مجلل دکوربندی شده اند و در طراحی داخلی آن ها از فرش های ابریشمی، لوسترهای کریستال، شومینه های مرمر ایتالیایی و ... استفاده شده است. این کاخ که امروزه به عنوان موزه از آن استفاه می شود همه روزه به جز روزهای دوشنبه و پنج شنبه از ساعت 9 تا 5 بعدازظهر باز می باشد و مسافران تور استانبول زمستان 94 می توانند از آن بازدید کنند.

 

کاخ کوچوک سو استانبول

کاخ کوچوک سو استانبول

کاخ کوچوک سو استانبول

کاخ کوچوک سو استانبول

کاخ کوچوک سو استانبول

کاخ کوچوک سو استانبول

کاخ کوچوک سو استانبول

کاخ کوچوک سو استانبول

کاخ کوچوک سو استانبول

کاخ کوچوک سو استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های دیدنی استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 21 دی 1394
.
 

هتل 4 ستاره بست وسترن پلاس دی پرزیدنت (Best Western The President) در قلب استانبول در 100 متری بازار بزرگ قرار دارد. این هتل 201 اتاق دارد که اتاق ها دارای امکانات وای فای رایگان، ماهواره، اتاق ها ی ضد صدا و ... هستند. تراس پشت بام این هتل چشم انداز زیبایی از دریای مرمر و اتاق ها چشم انداز منطقه تاریخی استانبول را دارند. در رستوران اکاکباسی که به سبک عثمانی می باشد انواع غذاهای سنتی ترکی به همراه موسیقی زنده موجود می باشد. در رستوران تراس نیز انواع غذاهای بین المللی سرو می شود. در کافه انگلیسی نیز انواع نان ها و کلوچه های خوشمزه تازه به همراه انواع نوشیدنی ها سرو می شود. فاصله هتل تا فرودگاه آتاترک 20 دقیقه رانندگی است. منطقه فاتح برای آندسته از مسافران تور استانبول تعطیلات زمستان 94 که علاقمند به آثار تاریخی، موزه ها و معماری های جذاب هستند مناسب می باشد.  

آدرس: Tiyatro Caddesi 25 | BeyazitIstanbul 34126, Turkey

امکانات هتل بست وسترن پلاس دی پرزیدنت استانبول 

 تراس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، استخر سرپوشیده، کتابخانه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، سوییت ماه عسل، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

 

 

 

 

هتل بست وسترن پلاس دی پرزیدنت استانبول

هتل بست وسترن پلاس دی پرزیدنت استانبول 

هتل بست وسترن پلاس دی پرزیدنت استانبول

هتل بست وسترن پلاس دی پرزیدنت استانبول 

هتل بست وسترن پلاس دی پرزیدنت استانبول

هتل بست وسترن پلاس دی پرزیدنت استانبول 

هتل بست وسترن پلاس دی پرزیدنت استانبول

هتل بست وسترن پلاس دی پرزیدنت استانبول 

هتل بست وسترن پلاس دی پرزیدنت استانبول

هتل بست وسترن پلاس دی پرزیدنت استانبول 

هتل بست وسترن پلاس دی پرزیدنت استانبول

هتل بست وسترن پلاس دی پرزیدنت استانبول 

 

 

هتل 4 ستاره گرند ازتانیک در منطقه تکسیم استانبول قرار دارد و 193 اتاق ارائه می دهد که اتاق ها مجهز به امکانات اینترنت رایگان، تلویزیون، ماهواره، سیستم تهویه، مینی بار، چای|قهوه ساز و ... هستند. همه اتاق ها با رنگ های گرم و مبلمان چوبی دکوربندی شده اند. در رستوران این هتل انواع غذاهای مخصوص و بین المللی سرو می شود. مهمانان تور استانبول می توانند در حمام ترکی، استخر و باشگاه این هتل به ریلکسیشن پرداخته و از خدمات ماساژ نیز بهره بگیرند. فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه 1 کیلومتر است و هتل می تواند برای مسافران تور استانبول اسفند 94 تورهای گردشی در نظر بگیرد.  

آدرس: Topcu Cad. No:9 Talimhane Taksim , Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey

امکانات هتل گرند ازتانیک استانبول 

سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، سوییت ماه عسل، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان

 

 

هتل گرند ازتانیک استانبول

هتل گرند ازتانیک استانبول 

هتل گرند ازتانیک استانبول

اتاق هتل گرند ازتانیک استانبول 

هتل گرند ازتانیک استانبول

استخر هتل گرند ازتانیک استانبول 

هتل گرند ازتانیک استانبول

رستوران هتل گرند ازتانیک استانبول 

هتل گرند ازتانیک استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 21 دی 1394
.

موزه باستان شناسی استانبول

muze bastan shenasi

ساخت موزه باستان شناسی در سال 1811 میلادی توسط عثمان حمدی بی آغاز شد. این بنا در سال 1908 میلادی شکلی به سبک یونانی جدید پیدا کرد. معماری که ساختمان اصلی موزه باستان شناسی را طراحی کرد، طراحی هتل پرا پالاس در استانبول را نیز برعهده داشت.در تور استانبول زمستان 94 بهترین لحظات را سپری کنید. الهام بخش نمای این ساختمان، تابوت زنان عزادار و تابوت اسکندر بوده که هر دو از برجسته ترین آثاری هستند که دورن موزه نگهداری می شوند. همچنین این آثار به دلیل سبک نئو کلاسیک شان از شهرت بسیاری برخوردارند.موزه باستان شناسی استانبول موزه ای دیدنی می باشد که میلیون ها اشیاء عتیقه در این موزه جمع اوری شده و نگهداری می شود. در تور استانبول نوروز 95 میتوانید از این مکان زیبا لذت ببرید. موزه باستانشناسی استانبول در سال 1891 گشایش یافت و از 3 سه ساختمان مجزا تشکیل شده است که موزه شرق باستان را شامل می شود. این موزه باستان شناسی استانبول در نزدیکی کاخ توپکاپی قرار گرفته است. قسمت ورودی موزه تقریبا هشت دلار می باشد و اکثر روزها به غیر از دوشنبه ها از ساعت 9:30 صبخ تا 5 عصر برای بازدید باز می باشد.مسافران تور استانبول زمستان 94 میتوانند از این جاذبه گردشگری زیبا لذت ببرند.

موزه باستان شناسی استانبول

 مطالب مرتبط:

موزه باستان شناسی استانبول

تور استانبول لحظه آخری

تور استانبول نوروز 95

تور استانبول زمستان 94



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: موزه باستان شناسی استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 1 دی 1394
.

رستوران سان ست گریل استانبول

رستوران سان ست گریل استانبول

رستوران سان ست گریل استانبول رستورانی است که در مجاور رستوران اولوس در روی تپه ای قرار گرفته است. در رستوران سان ست گریل استانبول از غذاهای گریل شده ، انواع غذاهای ترکی ، غذاهای بین المللی و همچنین غذاهای ژاپنی سرو می شود و می توانید از تنوع غذایی در این رستوران لذت ببرید.در تور استانبول زمستان 94 از این رستوران زیبا استفاده نمایید.

 رستوران سان ست گریل استانبول دارای چشم اندازی زیبا و با لیست غذای متنوع  آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران تور استانبول می باشد. رستوران سان ست گریل استانبول در نوع خود کم نظیر است و غذاهای خود را با پختی عالی برای میهمانان تور استانبول نوروز 95 خود تدارک می بیند.

رستوران سان ست گریل استانبول

 مطالب مرتبط:

رستوران سان ست گریل استانبول

تور استانبول نوروز 95

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول لحظه آخری



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: رستوران سان ست گریل استانبول, رستوران های استانبول , بهترین رستوران های استانبول , رستوران های ارزان استانبول , رستوران های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 1 دی 1394
.

هتل اینتل استانبول

هتل 4 ستاره اینتل در چند قدمی خیابان توریستی استقلال قرار دارد. این هتل با 36 اتاق مدرن و شیک مجهز به حمام، سشوار، تلویزیون، سیستم تهویه و مینی بار می باشد. مسافران تور استانبول نوروز 95 در رستوران این هتل می توانند صبحانه بوفه میل و بعد از آن با استفاده از وسایل حمل و نقل واقع در میدان تکسیم به منطقه قدیمی سلطان احمد رفته و از جاذبه های توریستی و گردشگری این منطقه دیدن کنند. در خیابان استقلال نیز انواع رستوران ها، کافه ها، موزه ها و گالری ها میزبان گردشگران می باشد. تراس این هتل چشم انداز زیبایی از شهر استانبول دارد که می توانید از تماشای آن لذت ببرید. هتل اینتل در 20 کیلومتری فرودگاه بین المللی آتاترک قرار دارد.

آدرس: Kocatepe Mah. Taksim Dolapdere Cad. No: 49 Taksim, Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey

امکانات هتل اینتل استانبول

 رستوران، بار، اجاره دوچرخه، تراس، روم سرویس، اجاره اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، مرکز بیزنس، آسانسور، سیستم تهویه.

 

هتل اینتل استانبول

هتل اینتل استانبول

هتل اینتل استانبول

اتاق هتل اینتل استانبول

هتل اینتل استانبول

اتاق هتل اینتل استانبول

 

 

هتل پابلیک استانبول

 

هتل 4 ستاه پابلیک در نزدیکی میدان تکسیم در ساختمانی تاریخی قرار دارد که توسط معمار معروف در سال 1901 ساخته شده است. این هتل در نزدیکی خیابان سرزنده استقلال قرار دارد که پر از رستوران ها، کافه ها، گالری ها و موزه های متنوع و خوب است. انواع وسایل نقلیه عمومی از مترو گرفته تا تاکسی در میدان تکسیم موجود می باشد که

مسافران تور استانبول تعطیلات پاییز 94  می توانند به راحتی با ان ها به گشت و گذار در این شهر زیبا بپردازند. هتل پابلیک دارای 52 اتاق است که اتاق ها به صورت خاص طراحی شده و دارای امکانات مینی بار، سیستم تهویه، ماهواره، تلویزیون، دی وی دی پلیر، کتری برقی، حمام، شسوار هستند. فاصله این هتل تا برج گالاتا 1/2 کیلومتر، تا مرکز کنگره 3/2 کیلومتر و تا فرودگاه آتاترک 22/5 کیلومتر است.

آدرس: Istiklal Cad. Turnacıbasi Sokak No:1, Beyoglu, 34433 Istanbul, Turkey

امکانات هتل پابلیک استانبول

پذیرش 24 ساعته، فروشگاه، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، رستوران، بار، روم سرویس، اجاره اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاهی(با هزینه)، خدمات تور، نگهداری از کودکان، فکس، کپی، مرکز بیزنس، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، روزنامه، آسانسور.

هتل پابلیک استانبول

هتل پابلیک استانبول

هتل پابلیک استانبول

 اتاق هتل پابلیک استانبول

هتل پابلیک استانبول

اتاق هتل پابلیک استانبول

هتل پابلیک استانبول

رستوران هتل پابلیک استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 2 آذر 1394
.

تپه های چاملیجا در استانبول

تپه های چاملیجای استانبول که به بام استانبول معروف است با ارتفاع 248 متر بلند ترین نقطه استانبول می باشد. این تپه ها در قسمت آسیایی استانبول قرار دارد و دارای چشم انداز زیبایی از قسمت اروپایی شهر، تنگه بسفر و خلیج شاخ طلایی می باشد. بر روی این تپه ها درختان و فضای سبز دل انگیزی وجود دارد که روزانه گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می کند. همچنین رستوران های مختلف در این محل قرار دارند که می توانید انواع غذاهای خوشمزه را در آن جا میل کنید. این محل از معروف ترین نقاط برای پیکنیک می باشد و همچنین بر روی این تپه زیبا، زمین بازی برای بازی کودکان نیز در نظر گرفته شده است. مسافران تور استانبول تعطیلات پاییز 94می توانند در این محل لحظات شادی داشته باشند و به تفریح و استراحت بپردازند.

تپه های چاملیجا در استانبول

تپه های چاملیجا در استانبول

تپه های چاملیجا در استانبول

 تپه های چاملیجا در استانبول

تپه های چاملیجا در استانبول

تپه های چاملیجا در استانبول

تپه های چاملیجا در استانبول

تپه های چاملیجا در استانبول

 

دیوارهای قسطنطنیه استانبول


دیوارهای قسطنطنیه استانبول با طول تقریبی 6/5 کیلومتر از شاخ طلایی تا دریای مرمره کشیده شده اند. زمانی که قسطنطنیه (استانبول امروزی) به عنوان پایتخت امپراتوری روم شناخته شد، به دستور کنستانتین کبیر مجموعه ای از دیوارهای سنگی در حول این شهر ساخته شد تا شهر از حملات دیگران در امان باشد. این دیوارها در طول دوره عثمانی دست نخورده باقی ماندند تا اینکه در قرن 19 قسمت هایی از آن ها دجار تخریب شدند و از دهه 1980 میلادی تاکنون مرمت سازی گسترده ای بر روی این دیوارها انجام گرفته است. مسافران تور استانبول تعطیلات دی 94  با گردش در این مکان رویایی لحظات خاطره انگیزی خواهند داشت.

دیوارهای قسطنطنیه استانبول

دیوارهای قسطنطنیه استانبول

دیوارهای قسطنطنیه استانبول

 دیوارهای قسطنطنیه استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های دیدنی استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 2 آذر 1394
.

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

 

 هتل 5 ستاره ایمپریال بیزنس بمنتی در منطقه سیسیلی با تراس خود چشم انداز زیبایی از شهر دارد. این هتل 33 اتاق دارد که مجهز به وای فای، تلویزیون، ماهواره، چای/قهوه ساز هستند. هتل ایمریال بیزنس فاشله کمی تا مراکز خرید و رستوران ها دارد و فاصله آن تا مرکز کنگره 15 دقیقه پیاده روی است. مسافران تور استانبول زمستان 94 می توانند با 500 متر پیاده روی به ایستگاه مترو برسند و از آنجا به آسانی در شهر به رفت و آمد بپردازند. 

آدرس: Ergenekon Cad. No:62/A Bomonti Sisli , Sisli, 34377 Istanbul, Turkey

امکانات هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

تراس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، استخر سرپوشیده، کتابخانه، رستوران، بار، روم سرویس، اجاره اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، سرویس بلیت، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، واکس، خانه داری، اتاق جلسه، اتاق بیزنس، مکز بیزنس، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، سوییت ماه عسل، روزنامه، آسانسور، اتاق های ضد صدا.

 

 

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

اتاق هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

رستوران هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

باشگاه هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

حمام ترکی هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

اتاق جلسه هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

 

 

هتل ریکسوس پرا استانبول

 

هتل 5 ستاره ریکسوس پرا در 200 متری خیابان معروف استقلال قرار دارد. این هتل دارای 116 اتاق است که اتاق ها مجهز به وای فای 128 کیلو بایت، مینی بار، حمام، سیستم تهویه و ... هستند و بعضی از اتاق ها چشم انداز زیایی از شاخ طلایی دارند. از نظر دسترسی به حمل و نقل عمومی این امکان برای مسافران تور استانبول پاییز 94فراهم است که با 10 دقیقه پیاده روی از این هتل به ایستگاه متروی تکسیم رسیده و به منطقه تاریخی سلطان احمد رفته و از جاذبه های توریستی آنجا دیدن کنند. در کافه رویال این هتل می توان از انواع نوشیدنی ها و اسنک های خوشمزه همراه با چشم انداز زیبای شاخ طلایی لذت برد. فاصله این هتل تا فرودگاه آتاترک حدود 30 کیلومتر است.

آدرس: Kamerhatun Mah. Mesrutiyet Cad. No:44 Tepebası Taksim, Beyoglu, 34440 Istanbul, Turkey

امکانات هتل ریکسوس پرا استانبول

تراس، سونا، باشگاه، ماساژ، حمام ترکی، رستوران، بار، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، فکس، کپی، سوییت ماه عسل، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، آسانسور.

 

 

هتل ریکسوس پرا استانبول

هتل ریکسوس پرا استانبول

هتل ریکسوس پرا استانبول

اتاق هتل ریکسوس پرا استانبول

هتل ریکسوس پرا استانبول

رستوران هتل ریکسوس پرا استانبول

هتل ریکسوس پرا استانبول

حمام ترکی هتل ریکسوس پرا استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 2 آذر 1394
.
مسجد ارتاکوی استانبول

مسجد ارتاکوی استانبول

در منطقه بشیکتاش استانبول مسجد ارتاکوی استانبول قرار گرفته است و در نزدیکی آب بنا شده است. در این منطقه پل بسفر  هم قرار گرفته است ، و از منطقه های بسیار معروف استانبول می باشد. مسجد ارتاکوی استانبول و پل بسفر در ذهن برای مسافران تور استانبول آذر 94 معنا و مفهوم متفاوتی ایجاد می کند و نشان دهنده رابطه معنوی بین بخش اروپایی و آسیایی شهر زیبای تور استانبول پاییز 94 می باشد . از جمله جاذبه های دیدنی و گردشگری شهر زیبا و دیدنی استانبول مسجد ارتاکوی استانبول می باشد. رفتن به این مسجد راحت می باشد و دارای موقعیت مکانی خوبی می باشد و با اتوبوس به راحتی می توانید از میدان تقسیم به مسجد ارتاکوی استانبول بروید. منظره تنگه بسفر با بنای مسجد ارتاکوی استانبول چشم اندازی دیدنی را به وجود آورده است.

مسجد ارتاکوی استانبول

 

مسجد ارتاکوی استانبول

مسجد ارتاکوی استانبول


این پارک یکی از بزرگترین و مجهزترین پارک های استانبول می باشد که در منطقه باغچه شهیر استانبول قرار گرفته است . 

پارک آبی دلفین استانبول

در پارک آبی دلفین استانبول پارک انواعی از استخرهای بزرگ و کوچک , استخر کودکان , انواع سرسره های آبی و ... وجود دارد که بسیار مورد توجه مسافرین تور استانبول آذر 94 میباشد. در این پارک 11 دلفین ، 3 فوک و 4 کوسه در حوضچه های آن به چشم میخورد . در این پارک زیبا دلفینی به نام یونس نگهداری می شود که علاقه مندان می توانند ضمن استفاده از این پارک به تماشای حرکات زیبای این دلفین بنشینند . همچنین در این پارک رستوران ها و کافه هایی جهت استراحت صرف غذا برای بازدیدکنندگان وجود دارد .

پارک آبی دلفین استانبول

مسافرین محترم تور استانبول پاییز 94 می توانند همه روزه از ساعت 14 به تماشای حرکات زیبای این دلفین ها بنشینند .

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 13 آبان 1394
.
هتل لارس پارک استانبول

این هتل در یکی از بهترین مناطق شهر استانبول برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول قرارد دارد و حدود ۵ دقیقه با مرکز شهر و مرکز تفریحی میدان تکسیم فاصله دارد . محیط هتل بسیار شیک و مجلل طراحی شده است و دارای یک باغ زیباست که در زمستان هم سبز است شما میتوانید در باغ زیبای این استراحت کنید و از غذا ها و نوشیدنی های موجود در این باغ لذت ببرید .

هتل لارس پارک استانبول

 

هتل لارس پارک استانبول

هتل لارس پارک استانبول

از امکانات رفاهی این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول می توان به : ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی ، استخر سر پوشیده اشاره کرد . همچنین ارائه خدمات نگهداری از اطفال نیز در این هتل وجود دارد . این هتل همچنین برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول دارای یک صرافی ، اتاق جلسه کاملا مجهز و یک آرایشگاه مجهز نیز می باشد . امکانات ورزشی این هتل شامل : سالن بدنسازس و وان آب داغ می باشد . این هتل دارای اتاق های ویژه و امکانات برای معلولین ، سوئیت مخصوص تازه عروس و اتاقهای خالی از حساسیت می باشد.

هتل لارس پارک استانبول

 

هتل لارس پارک استانبول

مسافران محترم تور لحظه آخری استانبول می توانند بهترین برنامه گردشی را نیز از هتل دریافت کرده تا راحت تر از بهترین مناطق استانبول دیدن کنند .

 


 

هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول

 

 هتلی 5 ستاره برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول است که در منطقه توپکاپی  واقع شده و فاصله این هتل تا فرودگاه 10 کیلومتر میباشد.این هتل دارای 250 اتاق میباشد.اتاقهای هتل 2 تخته میباشد و شامل سوییت و اتاق خانوادگی نیز میباشد.اتاقها شامل تلویزیون ال سی دی ، تلفن ، ماهواره ، مینی بار ، حمام ، سشوار ، صندوق امانات ، گاو صندوق ، یخچال ، سیستم تهویه مطبوع میباشد.از امکانات هتل میتوان به جكوزي ، كافي شاپ ، آژانس خدمات مسافرتي ، رستوران ، ماهواره ، خدمات خانه داري ، پاركينگ اختصاصي هتل، اينترنت در لابي ، فضاي سبز،پاركينگ سرپوشيده، اينترنت در واحد،گشت درون شهري و برون شهري ،  تاكسي سرويس لاندري ، سالن ورزشي ،صندوق امانات اختصاصي ، فروشگاه و غرفه ،ترانسفر رايگان فرودگاه ،گيم نت ،چايخانه سنتي ،چايخانه در بام هتل ،زمين تنيس بيليارد و ... برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول اشاره کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

هتل شانگری لا بسفر استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل شانگری لا بسفر از جمله هتل های 5 ستاره و بسیار لوکس شهر استانبول و مناسب برای گردشگران تور لحظه آخری استانبول می باشد. این هتل در ماه می سال 2013 در منطقه ای به نام بشیکتاش، ساحل اروپایی تنگه بسفر ، در نزدیکی کاخ دلمه باغچه بنا گردیده است . این هتل در نزدیکی بسیاری از مراکز خرید و پاساژهای خوب استانبول قرار دارد و بسیار مناسب مسافرین تور لحظه آخری استانبول میباشد و تنها با 5 دقیقه رانندگی می توان به همه این مراکز خرید دسترسی پیدا کرد. هتل شانگری لا بسفر دارای 186 اتاق است. این هتل بزرگترین اتاق ها را در بین هتل های استانبول دارا می باشد و بسیاری از آن ها چشم انداز زیبایی از تنگه بسفر را دارند. تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون، وای فای رایگان، حمام مرمر، دمپایی، سشوار، حوله، تلفن، مینی بار، کتری برقی، قهوه ساز و ... می باشند. فاصله هتل تا میدان تکسیم 2 کیلومتر و تا فرودگاه آتاترک 27 کیلومتر می باشد.

این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول خدماتی همچون باشگاه، استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، پارکینگ رایگان، آسانسور، فروشگاه، رستوران، بار، سیستم گرمایشی، سویت مخصوص تازه عروس ها، سالن آرایش و زیبایی، مرکز بیزنس، فکس، کپی و ... را دارا میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 13 آبان 1394
.
هتل سورملی استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 هتل سورملی استانبول از هتل های 5 ستاره استانبول و مناسب برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول است که بخاطر قرار گرفتن در نزدیکی مراکز تجاری استانبول بسیار مورد توجه قرار گرفته است.این هتل دارای 205 اتاق میباشد.تمام اتاق ها دارای خط مستقیم تلفن ،یخچال ، مبل ، فرش ، سرویس بهداشتی ، حمام ، وان ، سشوار و ... میباشد.این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول دارای خدماتی هچون استخر ، سالن کنفرانس ، حمام ترکی ، آرایشگاه زنانه و مردانه ، سونا ، سالن ورزش و ... را ارائه میدهد . 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

هتل شرایتون استانبول Sheraiton Istanbul Atakoy Hotel

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 هتل شرایتون از هتل های 5 ستاره استانبول برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول است.و به فرودگاه آتاتورک بسیار نزدیک است.این هتل از چشم انداز خیره کننده دریای مرمره برخوردار است.این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول شامل خدماتی همچون استخر روباز ، استخر سرپوشیده ، بازی تنیس ، باشگاه ورزشی ، سونا ، جکوزی ، ماساژ درمانی ، تنیس ، رستوران با غذاهای بومی ، تریا را ارائه میدهد. مراکز تجاری گالریا و کاروس ، در نزدیکی هتل میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

هتل اترنو Eterno Hotel

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این هتل جزء هتل های 5 ستاره برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول میباشد.این هتل شامل 63 اتاق مجهز میباشد. هتل موقعیت دسترسی به اماکن توریستی را آسان ساخته است.این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول دارای خدماتی همچون نگهداری از اطفال ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، اتوکشی ، فکس و کپی ، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل ، سرویس مستخدم ، خانه داری اشاره کرد.این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول شامل امکاناتی از قبیل رستوران ، روزنامه ، پذیرش شبانه روزی ، اتاقهای پاک بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، باغ ، تهویه ، بار ، گرمایش ، منطقه بدون سیگار میباشد...در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های معروف استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 13 آبان 1394
.
هتل بیز جواهر شیشلی استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل بیز جواهر شیشلی استانبول هتلی 5 ستاره است و مناسب مسافرین تور لحظه آخری استانبول میباشد..این هتل دارای 191 اتاق استاندارد است.اتاق ها دارای تهویه مطبوع ، اینترنت ، بی سیم رایگان ، قهوه جوش ، تلویزیون ، مینی بار ، گاو صندوق و... میباشد.

از امکانات هتل برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول میتوان به استخر سرپوشیده ، رستوران ، مرکز اسپا ، سونا ، حمام ترکی ، ماساژ ، مرکز تناسب اندام ، پارکینگ زیر زمینی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، گل فروشی و ... میباشد.

در رستوران هتل انواع غذاهای دلپذیر مدیترانه ای عرضه میشود.این هتل تا میدان تقسیم 55 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 22 کیلومتر فاصله دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل تایتانیک پورت باقر کوی استانبول هتلی 5 ستاره برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول است که در 4 کیلومتری فرودگاه آتاتورک فاصله دارد که تقریبا 10 دقیقه زمان میبرد و به مراکز خرید کاپاسیتی و کاروسل فاصله مناسبی دارد.این هتل دارای 181 اتاق استاندارد ، لوکس و زیبا میباشد. که هر اتاق با آثار هنرمندان محلی تزئین شده است. از خدمات هتل برای مسافرین تور لحظه آخری استانبول میتوان به کافی شاپ ، رستوران ، لباسشویی و خشکشویی ، آرایشگاه ، اینترنت و وای فای ، عکاسی ، پرستار کودک ، استخر ، سونا ، جکوزی ، حمام ترکی و بخار ، باشگاه بدنسازی و ... میتوان نام برد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول, بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 13 آبان 1394
.

مرکز خرید مارمارا فروم استانبول در زمینی به مساحت 375 هزار متر مربع در قلب منطقه باکرکوی استانبول در سال 2011 افتتاح گردیده است. این مرکز خرید شیک و مدرن 300 مارک ملی و بین المللی را برای خرید گردشگران تور استانبول آذر 94 ارائه می دهد. برندهای معروف زارا ، ماسیمو دوتی ، اسپنسر ، مارکس ، ناوتیکا و … ، در این مرکز خرید دارای شعبه هستند . در مرکز خرید مارمارا فروم انواع پوشاکهای زنانه ، مردانه و بچه گانه، لوازم خانگی، کیف و کفش ، لوازم الکترونیکی، موسیقی، کتاب ، اسباب بازی، لوازم  آرایشی و بهداشتی  و … به فروش می رسد. همچنین این مرکز خرید ۱۶ سالن سینما و تئاتر ، سالن بولینگ و شهر بازی و یک هایپرمارکت دارد. برای صرف غذا و استراحت مسافران تور لحظه آخری استانبول نیز یک طبقه مخصوص اختصاص داده شده است که رستوران و فست فود این مجموعه در آن طبقه وجود دارد که از تراس بزرگ آن می توانید نظاره گر چشم انداز فوق العاده جذاب و تماشایی از دریای مرمره باشید.در تور استانبول 94 حتما از اینجا خرید کنید. از دیگر امکانات مرکز خرید مارمارا فروم می توان به سالن مراقبت زیبایی ، چشم پزشک ، اتاق کودک ، پاسیو و … اشاره کرد . این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 11 شب به روی مردم و مسافران تور استانبول باز و آماده ارایه خدمات می باشد.

مرکز خرید مارمارا فروم استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید مارمارا فروم استانبول,مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 25 مهر 1394
.

هتل اورینت مینتور استانبول

هتل اورینت مینتور استانبول از جمله هتل های سه ستاره استانبول می باشد که در مرکز شهر استانبول و در مجاورت بیشتر مناطق تاریخی آن واقع گردیده و اقامتی خوب را به همراه اینترنت و بوفه صبحانه رایگان به میهمانان توراستانبول ارائه میدهد. مسافران تور استانبول آبان 94 میتوانند به دلخواه خود در یکی از اتاقهای استاندارد و یا سوئیتهای بزرگ هتل اورینت مینتور استانبول  که به زیبایی آراسته شده و حال بزرگی را شامل می باشند، اقامت نمایند. همه اتاقها به سیستم تهویه مطبوع مجهز هستند.

اگر به دنبال هتلی با کیفیت خوب و هزینه مناسب می باشید این هتل نسبت به هتلهای دیگر مناسب تر میباشد.رستوران زیبای هتل با سرو خوراکهای سنتی ترکی و بین المللی از مسافران تور استانبول پاییز 94 پذیرایی میکند. میهمانان میتوانند به استراحت در سونای بزرگ و یا جکوزی آرامش بخش این هتل بپردازند. همچنین هتل برای آسایش و راحتی میهمانانی که در سفر کاری به سر میبرند نیز امکاناتی فراهم کرده، آن ها میتوانند از خدمات متنوع اداری هتل از قبیل منشی، اینترنت رایگان و اتاقهای کاملا مجهز همایشات استفاده کنند.

کادر پذیرش هتل، به گرمی و مهربانی در خدمت گردشگران تور استانبول بوده و شبانه روز پاسخگوی مراجعه آنان میباشند. میهمانان تور استانبول میتوانند با کمک و راهنمایی آنان، گردشهای خود را برنامه ریزی کرده و اقدام به رزرو تور نمایند. با ررزو قبلی نیز می توانید از پارکینگ رایگان هتل استفاده نمایید. کارکنان هتل میتوانند در صورت تمایل برای علاقه مندان اتومبیل کرایه نیز فراهم نمایند.

هتل اورینت مینتور استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل اورینت مینتور استانبول , هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 25 مهر 1394
.

هتل میدتاون استانبول

هتل میدتاون استانبول از جمله هتل های 4 ستاره استانبول به شمار می رود ، این هتل تا میدان تکسیم 100 متر فاصله دارد و در چند قدمی آن ، رستوران ها و مغازه های خیابان استقلال قرار دارد. هتل میدتاون از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است از این رو گزینه بسیار مناسبی برای مسافران تور استانبول به شمار می رود این هتل در نزدیکی تنگه بسفر و خیابان پر جاذبه استقلال واقع شده است و تنها 4 دقیقه تا  ایستگاه متروی تکسیم و 3 دقیقه تا ایستگاه ترامو فاصله دارد. هتل میدتاون دارای 80 اتاق است که تمامی اتاق ها مجهز به امکانات وای فای رایگان، میز کار، حمام مدرن، دمپایی، بطری آب آشامیدنی رایگان و ... می باشند. این هتل  تا جاذبه گردشگری تور استانبول همانند کاخ دلمه باغچه 15 دقیقه و تا برج گالاتا 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد همچنین فرودگاه بین المللی آتاترک نیز در 19/3 کیلومتری هتل است.

از امکانات هتل میدتاون استانبول برای مسافران تور استانبول تعطیلات آبان 94 می توان به رستوران، بار، روم سرویس، ترانسفر اتومبیل، اجاره اتومبیل، خدمات تور، فکس، کپی، مرکز بیزنس، خدمات اتاق وی آی پی، اتاق جلسه، واکس، پذیرش 24 ساعته، اتوکشی، خشکشویی، لاندری، آسانسور، روزنامه، اتاق پاک و ...

هتل میدتاون استانبول

هتل میدتاون استانبول

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل میدتاون استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 25 مهر 1394
.

مسجد رستم پاشا یکی دیگر از شاهکارهای معمار سنیان در استانبول می باشد. این مسجد در سال ۱۵۶۱ میلادی به دستور رستم پاشا ، وزیر بزرگ و داماد سلیمان اعظم بنا نهاده شد و نمایشگر بهترین معماری و كاشیكاری عثمانی است. گفته می‌شود كه این مسجد پیش الگوی شاهكار معمار سنیان، مسجد سلیمیه است.بالای پله‌های ورودی، ایوان زیبای ستون‌دار مسجد است و از میان آنها نمای كاشیكاری شده مسجد با كاشی‌های ایزنیك پیداست که از همان نوع كاشی‌های زیبای داخل و یك گنبد بسیار زیبا توسط چهار ستون استوار شده است.كاشی كاری‌های بسیار گرانقیمت و پراقبال حكایت از ثروت و نفوذ رستم پاشا دارند. در تور لحظه آخری استانبول دیدار از این اثر تاریخی را از دست ندهید.

 

مسجد رستم پاشا استانبول

 

مسجد رستم پاشا استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مسجد رستم پاشا استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 27 مرداد 1394
.

مرکز خرید گالریا ولین مجتمع تجاری مدرن و به سبک اروپایی تور ترکیه که در سال 1988 در استانبول افتتاح شد. معماری مرکز خرید گالریا ترکیه از  روی مراکز خرید گالریا در ایالات متحده امریکا ، شهرهای  هوستون و تگزاس  الهام گرفته  شده است. مرکز خرید گالریا در استانبول که از معروفترین بازارهای استانبول می باشد در زمینی به مساحت هفتاد و هفت هزار متر مربع در جاده ساحلی آتاکوی قرار گرفته است و شامل مغازه های گوناگون با برندهای معروف،سالن بولینگ،سینما رستوران و اسکیت روی یخ نیز می باشد.در تور استانبول 94 خرید از این مرکز خرید را از دست ندهید. مرکز خرید گالریا در استانبول در سال 1990 به دلیل طراحی پیچیده ، ساخت و ساز سریع و  ویژگی های  ساختاری به عنوان برجسته ترین  مرکز خرید جهان برگزیده شد .برای افرادی که به دنبال معتبرترین کالا با برند می باشند میتوانند از این مرکز خرید استفاده کنند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید گالریا استانبول ,مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 27 مرداد 1394
.

هتل مارتی استانبول

هتل مارتی استانبول در شمار هتل های 5 ستاره استانبول قرار دارد و از 11 طبقه و 270 اتاق تشکیل شده است این هتل در بهترین قسمت استانبول، در در منطقه تکسیم استانبول واقع شده است و از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است . این هتل به ایستگاه های حمل و نقل عمومی، رستوران ها، موزه ها و ... نزدیک می باشد از این رو دسترسی به این مناطق را برای مسافران تور استانبول مهر 94 آسان نموده است. این هتل در 1/7 کیلومتری کاخ دلمه باغچه، 2/2 کیلومتری برج گالاتا و 4/3 کیلومتری بازار بزرگ قرار دارد.تمامی اتاق های این هتل مجهز به تلویزیون 42 اینچ، میز ، وای فای رایگان، تلفن، آب معدنی رایگان، حمام، سشوار، دماسنج، تهویه، مینی بار و دمپایی می باشند. این هتل اقامتی راحت و خاطره انگیز را برای مسافران تور استانبول شهریور 94 به ارمغان می آورد.از امکانات هتل مارتی استانبول می توان به پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، آسانسور، 4 اتاق جلسه، صبحانه بوفه، رستوران، کافی شاپ، روزنامه رایگان در لابی، لاندری، نگهداری از کودکان، خدمات ازدواج و .... اشاره کرد.

هتل مارتی استانبول

هتل مارتی استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل مارتی استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 27 مرداد 1394
.

هتل اینتل استانبول

 

هتل 4 ستاره اینتل در چند قدمی خیابان توریستی استقلال قرار دارد. این هتل با 36 اتاق مدرن و شیک مجهز به حمام، سشوار، تلویزیون، سیستم تهویه و مینی بار می باشد. مسافران تور استانبول در رستوران این هتل می توانند صبحانه بوفه میل و بعد از آن با استفاده از وسایل حمل و نقل واقع در میدان تکسیم به منطقه قدیمی سلطان احمد رفته و از جاذبه های توریستی و گردشگری این منطقه دیدن کنند. در خیابان استقلال نیز انواع رستوران ها، کافه ها، موزه ها و گالری ها میزبان گردشگران می باشد. تراس این هتل چشم انداز زیبایی از شهر استانبول دارد که می توانید از تماشای آن لذت ببرید. هتل اینتل در 20 کیلومتری فرودگاه بین المللی آتاترک قرار دارد.

 

 

در تور استانبول 94 در این هتل اقامت کنید

 

آدرس: Kocatepe Mah. Taksim Dolapdere Cad. No: 49 Taksim, Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey

امکانات هتل اینتل استانبول

 رستوران، بار، اجاره دوچرخه، تراس، روم سرویس، اجاره اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، مرکز بیزنس، آسانسور، سیستم تهویه.

 

هتل اینتل استانبول

هتل اینتل استانبول

هتل اینتل استانبول

اتاق هتل اینتل استانبول

هتل اینتل استانبول

اتاق هتل اینتل استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل اینتل استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 399
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 6 مرداد 1394
.

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

 هتل 5 ستاره ایمپریال بیزنس بمنتی در منطقه سیسیلی با تراس خود چشم انداز زیبایی از شهر دارد. این هتل 33 اتاق دارد که مجهز به وای فای، تلویزیون، ماهواره، چای/قهوه ساز هستند. هتل ایمریال بیزنس فاشله کمی تا مراکز خرید و رستوران ها دارد و فاصله آن تا مرکز کنگره 15 دقیقه پیاده روی است. مسافران تور استانبول می توانند با 500 متر پیاده روی به ایستگاه مترو برسند و از آنجا به آسانی در شهر به رفت و آمد بپردازند. 

 

 

در تور استانبول 94 در این هتل اقامت کنید

 

آدرس: Ergenekon Cad. No:62/A Bomonti Sisli , Sisli, 34377 Istanbul, Turkey

امکانات هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

تراس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، استخر سرپوشیده، کتابخانه، رستوران، بار، روم سرویس، اجاره اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، سرویس بلیت، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، واکس، خانه داری، اتاق جلسه، اتاق بیزنس، مکز بیزنس، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، سوییت ماه عسل، روزنامه، آسانسور، اتاق های ضد صدا.

 

 

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

اتاق هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

رستوران هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

باشگاه هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

حمام ترکی هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

اتاق جلسه هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 6 مرداد 1394
.
 

شهر بازی ویالند استانبول

بزرگ ترین شهر بازی و پارک تفریحی استانبول شهر بازی ویالند استانبول می باشد که وسعت آن یک میلیون متر مربع است. این شهر بازی در سال 2011 احداث گردید و در می 2013 در مراسم ویژه ای با حضور نخست وزیر ترکیه به بهره برداری رسید. در تور استانبول 94 حتما سری هم به این شهربازی جذاب بزنید. شهر بازی ویالند استانبول در منطقه گلدن هرن در 13 کیلومتری میدان تکسیم واقع گردیده است. این شهر بازی مجهز به وسایل بازی پیشرفته می باشد وسایل بازی نظیر ترن هوایی، جت اسکی، تونل وحشت، سینما، بولینگ و ... که توجه بسیاری از مسافران تور استانبول را به خود جلب می کند . در این مجموعه تفریحی، مرکز خرید، پارک آبی، هتل و رستوران نیز وجود دارد که میزان محبوبیت آن را چند برابر کرده است.

شهر بازی ویالند استانبول

شهر بازی ویالند استانبول

شهر بازی ویالند استانبول

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: شهر بازی ویالند استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 3 تير 1394
.
 

هتل دیوان استانبول

هتل دیوان استانبول در منطقه شيشلي در سال 2011 ساخته شد. فاصله این هتل تا ميدان تکسيم فقط 10 دقيقه پیاده می باشد. هتل دیوان استانبول شامل 144 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها از دکوراسیون شیک و مدرن برخوردار می باشد و سبک اتاق ها با فرهنگ سنتی ترکیه پیوند خورده است. از ویژگی های خاصی که این هتل تور استانبول 94 را از دیگر هتل های استانبول متمایز می کند، امکانات بسيار خوبی است که هتل جهت برگزاري سمينارها و کنفرانس ها ارائه می دهد. از این رو برای گروه های بیزنسی گزینه بسیار مناسبی به شمار می رود . رستوران هتل دیوان استانبول انواع غذا های ترکی و بین المللی را برای میهمانان تور استانبول سرو می کند.

از دیگر امکانات هتل دیوان استانبول در تور استانبول 94 می توان به سالن غذا خوری، آمادگی پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات اتاق VIP، ارائه خبرنامه، صرف صبحانه در اتاق، نظافت اتاق، تحویل سریع اتاق،سیستم گرمایشی ، اتاق های ویژه معلواین، تورهای داخلی، کافی شاپ، آسانسور، ریلکسیشن با ماساژ، تبادل ارز، لاندری، باشگاه ورزشی، امکان دریافت بلیط، سونا، امکان برگزاری همایش، خشکشویی، خدمات کپی و ارسال فکس، اتاق های عاری از آلودگی سیگار، اتو کشیدن البسه، مرکز تجارت و کرایه اتومبیل با درخواست مسافران تور استانبول اشاره کرد. 

هتل دیوان استانبول

هتل دیوان استانبول

هتل دیوان استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل دیوان استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 3 تير 1394
.
 

هتل مارتینز استانبول

هتل مارتینز استانبول از جمله هتل های 4 ستاره استانبول به شمار می رود. این هتل تور استانبول 94 در خیابان Laleli قرار دارد که تنها فاصله ای چند قدمی تا جاذبه های توریستی و تاریخی شهر مانند بازار بزرگ استانبول ، قصر و موزه توپکاپی و مسجد کبود دارد. همچنین هتل تا فرودگاه بین المللی حدود 15 کیلومتر فاصله دارد . هتل مارتینز استانبول از نظر دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی شرایط بسیار مناسبی را داراست از این رو این هتل شیک و مجلل گزینه بسیار خوبی برای مسافران تور استانبول به شمار می رود.

هتل مارتینز استانبول دارای 90 اتاق مدرن و مبله می باشد که به امکانات رفاهی روز مجهز اند. تمامی اتاق ها تماشای منظره زیبای شهر استانبول را به شما هدیه می دهند و مجهز به  سیستم حرارتی و برودتی ، سرویس حمام ، سشوار، تلفن و تلویزیون می باشند. در هتل مارتینز استانبول صبحانه به صورت بوفه سرو می شود. همچنین میهمانان تور استانبول می توانند از رستوران و اینترنت پر سرعت رایگان هتل استفاده نمایند.

از دیگر امکانات هتل مارتینز تور استانبول 94 می توان به سیستم حرارتی و برودتی مرکزی ، اینترنت ، خدمات خشکشویی و اتوشویی ، پزشک ، اتو پارک ، رستوران سرپوشیده و... اشاره کرد.

هتل مارتینز استانبول

هتل مارتینز استانبول

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل مارتینز استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 3 تير 1394
.
 

هتل کاخ سیرگان کمپینسکی استانبول

هتل سیرگان یکی از هتل های پنج ستاره شهر استانبول به شمار می رود. این هتل در دوره عثمانی یکی از کاخ های مجلل محسوب می شد و در سال 1986 در منطقه بشکتاش استانبول در ساحل تنگه بسفر افتتاح گردید همچنین در سال 1999 مورد نوسازی قرار گرفت و امروزه یکی از مکان های گردشگری تور استانبول در به شمار می رود. در نزدیکی هتل سیرگان کاخ دلمه باغچه و در مجاورت آن مسجد اورتاکوی قرار دارد. این هتل تا میدان تکسیم 4 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آتاتوک با ماشین 45 دقیقه فاصله دارد.  هتل کاخ سیرگان از ۵ ساختمان اصلی و یک ساختمان فرعی ۳ طبقه تشکیل شده است و در مجموع شامل ۳۱۵ اتاق می باشد. تمامی اتاق های این هتل دارای تخت های مجلل و پنجره های بزرگ می باشند. همچنین اتاق ها مناسب با سلیقه شما میهمانان تور استانبول 94 می تواند با چشم انداز باغ یا دریا انتخاب شود. از امکانات هتل کاخ سیرگان کمپینسکی استانبول می توان به پارکینگ، سونا، جکوزی، استخر، رستوران، باشگاه، خدمات ماساژ، سولاریوم، رادیو، تلویزیون، ماهواره، تلفن، اینترنت و ... اشاره کرد این هتل اقامتی خوب و مجلل را با بهترین امکانات به مسافران تور استانبول 94 ارائه می دهد.

هتل کاخ سیرگان کمپینسکی استانبول

هتل کاخ سیرگان کمپینسکی استانبول

هتل کاخ سیرگان کمپینسکی استانبول

هتل کاخ سیرگان کمپینسکی استانبول

هتل کاخ سیرگان کمپینسکی استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل کاخ سیرگان کمپینسکی استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 3 تير 1394
.

در تور استانبول 94 در این هتل اقامت کنید. این هتل در قرن نوزده یکی از کاخ های عثمانی بود و در سال 2008 تبدیل به هتل 5 ستاره شده است. هتل فور سیزن در محله بشکتاش، در ساحل تنگه بسفر قرار دارد. فاصله این هتل تا مسجد سلیمانیه، مسجد آبی و بازار ادویه کمتر از 1 کیلومتر است. این هتل 4 طبقه دارای 170 اتاق می باشد که کلیه اتاق ها دارای امکانات مینی بار، سشوار، آب معدنی رایگان، میز، تخت کودک، حمام، یخچال و ... هستند. مسافران تور استانبول می توانند با اقامت در این هتل مجلل و لوکس لحظات خاطره انگیزی را تجربه کنند. 

امکانات هتل فور سیزن بسفر استانبول

اینرنت وای فای رایگان در لابی، اینترنت وای فای در اتاق ها، نگهداری از کودکان، حمام ترکی، استخر، سونا، باشگاه، 2 رستوران، بار، چای/قهوه در لابی، آبگرم، 6 اتاق جلسه، آرایشگاه، لاندری، روزنامه رایگان در لابی، اتاق کنفرانس و ... . 

در تور استانبول تیر 94 از اقامت در این هتل لذت خواهید برد.

 

هتل فور سیزن بسفر استانبول 

هتل فور سیزن بسفر استانبول

هتل فور سیزن بسفر استانبول

هتل فور سیزن بسفر استانبول

هتل فور سیزن بسفر استانبول

اتاق هتل فور سیزن بسفر استانبول

هتل فور سیزن بسفر استانبول

رستوران هتل فور سیزن بسفر استانبول

هتل فور سیزن بسفر استانبول

رستوران هتل فور سیزن بسفر استانبول

هتل فور سیزن بسفر استانبول

حمام ترکی هتل فور سیزن بسفر استانبول

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل فور سیزن بسفر استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 16 خرداد 1394
.

در تور استانبول 94 در این هتل اقامت کنید . هتل چهار ستاره سمیر استانبول در جنوب خلیج شاخ طلایی قرار دارد و فاصله آن تا موزه صوفیا و مسجد آبی 10 دقیقه پیاده روی می باشد. از نظر دسترسی به بازار ها نیز فاصله کمی تا بازار بزرگ دارد. تمام قسمت های این هتل دارای اینترنت وای فای رایگان می باشد. اتاق ها دارای حمام، میز کار، ماهواره، تلفن مستقیم و مینی بار می باشند. اتاق های دوتخته این هتل 25 متر، سه تخته 30 متر و اتاق های خانوادگی آن 40 متر هستند. دکوراسیون این هتل بسیار زیبا و کلاسیک می باشد و اغلب دیوار های آن دارای نقاشی های زیبا و جذاب می باشند. فاصله این هتل تا خیابان معروف استقلال زیاد است ولی دسترسی آن به وسایل حمل و نقل عمومی راحت است و مسافران تور استانبول به راحتی می توانند خود را به حوالی میدان تقسیم برسانید.

امکانات هتل سمیر استانبول

سیستم گرمایش مرکزی، اتاق های پاک، اتاق بازی، خانه داری، باشگاه، استخر، سونا و ... .

در تور استانبول تابستان 94 از امکانات این هتل لذت خواهید برد.

هتل سمیر استانبول

اتاق هتل سمیر استانبول

هتل سمیر استانبول

اتاق هتل سمیر استانبول

هتل سمیر استانبول

اتاق هتل سمیر استانبول

هتل سمیر استانبول

رستوران هتل سمیر استانبول

هتل سمیر استانبول

رستوران هتل سمیر استانبول

هتل سمیر استانبول

محوطه هتل سمیر استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل سمیر استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 16 خرداد 1394
.

در تور استانبول تعطیلات عید فطر 94 از بازدید این برج های زیبا لذت خواهید برد. امروزه هفت برج یدیکوله در اتوبان ساحلی استانبول، در منطقه فاتح قرار دارد. در عصر معماری ترک ها، 5 برج دیگر به مجموع این برج ها اضافه شد و این 7 برج به قلعه مستحکمی تبدیل شد. با وجود اینکه دیوارهای شهر استانبول و برج ها با گذشت زمان تخریب شده اند ولی هنوز هم بسیاری از باقی مانده های آن ها در قسمت های مختلف شهر استانبول قرار دارد. در تور استانبول می توانید از این برج های باشکوه استانبول بازدید کنید. 

هفت برج یدیکوله استانبول

هفت برج یدیکوله استانبول

هفت برج یدیکوله استانبول

هفت برج یدیکوله استانبول 

هفت برج یدیکوله استانبول

هفت برج یدیکوله استانبول

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هفت برج یدیکوله استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 16 خرداد 1394
.

در تور استانبول 94 از این موزه زیبا دیدن کنید. موزه هنرهای اسلامی در میدان سلطان محمود، در منطقه فاتح استانبول قرار دارد. این موزه در اصل کاخ ابراهیم پاشا بوده که در سال 1524 ساخته شد و در سال 1983 به موزه هنرهای اسلامی تبدیل شد. در این موزه گنجینه نفیسی از  اشیاء فلزی و چوبی هنری، قدیمی ترین فرش های دنیا، مینیاتورها، پارچه ها و آثارخطی وجود دارد. مسافران تور استانبول می توانند در این موزه زیبا از آثار زیبای هنری دیدن کنند.

 

موزه هنرهای اسلامی استانبول

موزه هنرهای اسلامی استانبول

موزه هنرهای اسلامی استانبول

موزه هنرهای اسلامی استانبول

موزه هنرهای اسلامی استانبول

موزه هنرهای اسلامی استانبول

موزه هنرهای اسلامی استانبول

موزه هنرهای اسلامی استانبول

موزه هنرهای اسلامی استانبول

موزه هنرهای اسلامی استانبول

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: موزه هنرهای اسلامی استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 16 خرداد 1394
.

مسجد شاکرین استانبول

 

در تور استانبول 94 از این مسجد زیبا دیدن کنید. مسجد شاکرین از مساجد جدید و مدرن استانبول است که در سال 2005 در بخش آسیایی استانبول ساخته شد. این مسجد بنا به درخواست خانواده شاکرین که از بازماندگان خیری نیکوکار بودند در زمینی به مساحت 10000 متر مربع و با مساحت 3000 متر مربع احداث گردید.

در تور استانبول تعطیلات خرداد 94 از بازدید این مسجد زیبا غافل نشوید. مسجد شاکرین دارای دو مناره به ارتفاع 35 متر است و سه سمت آن شیشه ای می باشد. طراحی این مسجد کاملا متفاوت از دیگر مساجد استانبول است و یکی از معماران آن بانویی از این کشور بود که کار طراحی داخلی این مسجد را انجام داد. مسافران تور استانبول می توانند با بازدید از این مسجد از طراحی و معماری متفاوت این مسجد لذت ببرند.

 

مسجد شاکرین استانبول

مسجد شاکرین استانبول 

مسجد شاکرین استانبول

 مسجد شاکرین استانبول

مسجد شاکرین استانبول

 مسجد شاکرین استانبول

مسجد شاکرین استانبول

 مسجد شاکرین استانبول

مسجد شاکرین استانبول

مسجد شاکرین استانبول

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مسجد شاکرین استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394
.

مسجد دولماباغچه استانبول

 

در تور استانبول تعطیلات خرداد 94 از بازدید این مسجدزیبا غافل نشوید. مسجد دولماباغچه استانبول از مساجد معروف این شهر است که به سبک عثمانی در سال های 1853 تا 1855 به دستور مادر ملکه، بزمی آلم ولیده سلطان بنا گردید. این مسجد زیبا در ساحل، در قسمت جنوبی کاخ دولماباغچه قرار دارد و در 23 ام مارس 1855 بر روی نمازگزاران گشوده شد.

در تور استانبول 94 از این مسجد زیبا دیدن کنید. معمار این مسجد آقای بالیان بود که ساختمان های متعددی را برای امپراطوری عثمانی ساخته بود. این مسجد دارای دو مناره به ارتفاع 4025 متر است و بازدید از آن برای مسافران تور استانبول لذت بخش خواهد بود.

مسجد دولماباغچه استانبول

مسجد دولماباغچه استانبول

مسجد دولماباغچه استانبول

محراب مسجد دولماباغچه استانبول

مسجد دولماباغچه استانبول

گنبد مسجد دولماباغچه استانبول

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مسجد دولماباغچه استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394
.

مسجد ایوب سلطان استانبول

 

در تور استانبول 94 از این مسجد زیبا دیدن کنید.مسجد ایوب سلطان اولین مسجد ساخته شده در استانبول پس از فتح این شهر است و پنج سال پس از فتح قسطنطنیه در سال 1458 توسط ترک های عثمانی در منطقه ایوب استانبول در نزدیکی خلیج شاخ طلایی ساخته شد. در اواخر قرن 18 به دلیل آسیب های وارده توسط زلزله، بیشتر قسمت های این مسجد به خرابه تبدیل شده بود به همین دلیل در سال 1800 کل مسجد به جز مناره های آن کاملا تخریب و مجددا ساخته شد.

در تور استانبول تعطیلات خرداد 94 از بازدید این مسجدزیبا غافل نشوید.آرامگاه ابو ایوب انصاری که از اصحاب پیامبر است در قسمت شمالی حیاط این مسجد در روبروی ورودی اصلی صحن مسجد قرار دارد و مسلمانان زیادی این مقبره را زیارت می کنند. مسافران تور استانبولمی توانند از این مسجد تاریخی و زیبا دیدن کنند.

 

مسجد ایوب سلطان استانبول

مسجد ایوب سلطان استانبول

مسجد ایوب سلطان استانبول

صحن داخل مسجد ایوب سلطان استانبول

مسجد ایوب سلطان استانبول

گنبد مسجد ایوب سلطان استانبول

مسجد ایوب سلطان استانبول

مقبره ابو ایوب انصاری در مسجد ایوب سلطان استانبول

مطالب مرتبط:

مسجد ایوب سلطان 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مسجد ایوب سلطان استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394
.

تپه های چاملیجا در استانبول

 

در تور استانبول 94 از این تپه زیبا دیدن کنیدتپه های چاملیجای استانبول که به بام استانبول معروف است با ارتفاع 248 متر بلند ترین نقطه استانبول محسوب می شوند. این تپه ها در قسمت آسیایی استانبول قرار دارد و دارای چشم انداز زیبایی از قسمت اروپایی شهر، تنگه بسفر و خلیج شاخ طلایی می باشد. بر روی این تپه ها درختان و فضای سبز دل انگیزی وجود دارد که روزانه گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می کند.

در تور استانبول 94 از بازدید این تپه زیبا لذت خواهید برد.همچنین انواع رستوران های مختلفی در این محل قرار دارند که می توانید انواع غذاهای خوشمزه را در آن جا میل کنید. این محل از معرف ترین نقاط برای پیکنیک می باشد و در این محل برای بازی کودکان نیز زمین های بازی در نظر گرفته شده است. مسافران تور استانبول می توانند در این محل لحظات شادی داشته باشند و به تفریح و استراحت بپردازند.

تپه های چاملیجا در استانبول

تپه های چاملیجا در استانبول

تپه های چاملیجا در استانبول

 تپه های چاملیجا در استانبول

تپه های چاملیجا در استانبول

تپه های چاملیجا در استانبول

تپه های چاملیجا در استانبول

تپه های چاملیجا در استانبول

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: تپه های چاملیجا در استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394
.

مسجد شاهزاده استانبول

 

در تور استانبول 94 از این مسجد زیبا دیدن کنید.مسجد شاهزاده استانبول از مساجد قرن شانزده دوره عثمانی است که در منطقه فاتح، بر روی تپه سوم، بین دو مسجد فاتح و بایرید قرار دارد. ساخت این مسجد در سال 1544 به دستور سلطان سلیمان برای یادبود فرزندش شاهزاده محمد که در سال 1543 درگذشت آغاز و در سال 1548 به پایان رسید. این مسجد از سنگ خارا و مرمر درست شده و دارای دو مناره به ارتفاع 55 متر می باشد. در این مسجد یک گنبد نیمکره در وسط قرار دارد و اطراف آن را چهار گنبد نیمکره احاطه کرده و ارتفاع گنبد اصلی 37 متر می باشد.

در تور استانبول خرداد 94 از این مسجد زیبا دیدن کنید.در حول این مسجد دو مدرسه قرآن، کارونسرا، مقبره شاهزاده محمد و آشپزخانه عمومی نیز وجود دارد. این مسجد اولین معماری مهم معمار سینان محسوب می شود و از زیبایی خاصی برخوردار است. بازدید از این مسجد زیبا برای مسافران تور استانبول خاطره انگیز خواهد بود.

مسجد شاهزاده استانبول

مسجد شاهزاده استانبول

مسجد شاهزاده استانبول

مسجد شاهزاده استانبول

مسجد شاهزاده استانبول

مسجد شاهزاده استانبول

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مسجد شاهزاده استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394
.
 
 

این کاخ  منزل سلاطانهای عثمانی از سال 1465 تا 1856 بوده و از پر طرفدار ترین جاذبه های شهر استانبول بشمار می رود . این کاخ دارای معماری کم  نظیر و حیاط های بزرگ و زیبایی است.  این کاخ در سال 1924 یعنی کمی بعد از دوره عثمانی ها به موزه تبدیل شد.  کاخ توپکاپی حرم سلطنتی هم بوده است. تور حرم بشکل جداگانه میباشد و مسافرانی که می خواهند از این حرم بازدید کنند باید علاوه بر ورودی 13 دلاری کاخ، 10 دلار دیگر نیز پرداخت کنند. این کاخ موزه از ساعت 9  تا 19 همه روزه غیر از روزهای 3شنبه  آماده بازدید گردشگران میباشد.مسافران تور استانبول 94 از این مکان دیدن می نمایند .

 

کاخ توپکاپی استانبول 
 


مطالب مرتبط :
کاخ توپکاپی استانبول
تور استانبول 94 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: کاخ توپکاپی استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 26 فروردين 1394
.
 
 

این پارک یکی از پارک های قدیمی و تاریخی استانبول به شمار می رود که در منطقه بشیکتاش استانبول واقع شده است . این پارک در میا ن کاخ های سیراگان و ییلدیز قرار گرفته و در گذشته یکی از باغ های کاخ ییلدیز به شمار می رفته است . مسافران تور استانبول 94 از این مکان دیدن می نمایند .

 

پارک ییلدیز استانبول

این پارک دارای دو بخش می باشد : بخش بیرونی که شامل سه عمارت سیل ، کدیر ، ملتا و کارخانه چینی است که از عمارت های کدیر و ملتا برای صرف چای و غذا و استراحت استفاده می شود . در این بخش دو دریاچه مصنوعی نیز وجود دارد که زیبایی خاصی به این پارک بخشیده است . طبیعت سرسبز و زیبای این پارک و وجود دریاچه های مصنوعی این پارک باعث شده تا همه ساله عده زیادی از مسافران تور استانبول 94 از این منطقه دیدن کنند .


پارک ییلدیز استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: پارک ییلدیز استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 26 فروردين 1394
.
 
 

 

میدان تکسیم استانبول

این میدان که در بخش اروپایی استانبول واقع شده است یکی از میادین اصلی استانبول به شمار می رود و در مرکز شهر واقع شده است . در اطراف این میدان تعداد زیادی هتل ، رستوران ، کافه ، انواع مغازه ها و بازار های مختلف وجود دارد . این میدان قلب استانبول بوده و به عنوان توریستی ترین بخش آن نیز به شمار می رود . در این میدان شما می توانید انواع غذاهای سنتی ، محلی و بین المللی را انتخاب و میل کنید . این میدان دسترسی بسیار خوبی به انواع وسایل نقلیه عمومی و خصوصی دارد و همچنین هتل های اطراف این میدان 4 و 5 ستاره می باشند که بسیاری از گردشگران تور استانبول 94 این قسمت از شهر را برای اقامت خود انتخاب می کنند .

میدان تکسیم استانبول

این میدان همچنین به مکان های ناریخی و دیدنی و فرودگاه نیز نزدیک می باشد و از این حیث مسافران بیشتری را به سوی خود جذب می کند . در مرکز این میدان یادبود جمهوریت استانبول واقع شده است که توسط پیکرتراش مشهور ایتالیایی ساخته شد و در سال 1928 از آن رونمایی گردید . این یادبود ادای احترامی به تشکیل جمهوری ترکیه در سال ۱۹۲۳ می باشد. مسافران تور استانبول 94 از این مکان دیدن می نمایند .پ

مطالب مرتبط :

 میدان تکسیم استانبول
تور استانبول 94



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: میدان تکسیم استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 26 فروردين 1394
.

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی