.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هتل قاصدک کیش

تور کیش هتل قاصدک کیش

هتل قاصدک کیش به لحاظ قیمت بسیار مناسب است و به همین جهت مورد توجه مسافران تور لحظه آخری کیش قرار گرفته است. خوب است بدانید که نام سابق این هتل آرامش بوده است. علاوه بر این هتل قاصدک کیش برای مسافران خارجی که به قصد تمدید ویزا به جزیره زیبای کیش سفر کرده اند نیز مناسب می باشد. این هتل در واقع یک مهمان پذیر است اما دارای اتاق های بسیار تمیزی می باشد و مهمانان عزیز با خیالی آسوده می توانند در این هتل اقامت کنند. برای مسافران تور لحظه آخری کیش که می خواهند در اتاق های 4 و 5 تخته با قیمت مناسب اقامت داشته باشند هتل قاصدک می تواند انتخاب خوبی برای آن ها باشد.

تور کیش هتل قاصدک کیش

 


هتل ونوس کیش

تور کیش هتل ونوس

هتل ونوس کیش یکی از هتل های خوب و نوساز کیش می باشد که در نزدیکی مرکز خرید ونوس کیش واقع شده است. به همین دلیل مسافران تور لحظه آخری کیش که در این هتل اقامت دارند به راحتی می توانند به این مرکز خرید بروند و از خرید خود لذت ببرند.از امکانات رفاهی این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد:سالن بیلیارد , خشکشویی , صندوق امانات , رستوران با انواع غذاهای لذیذ و خوش مزه و... . مسافران تور لحظه آخری کیش با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و از سفر خود لذت ببرند.

تور کیش هتل ونوس

 

تور کیش هتل ونوس

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 13 آبان 1394
.

هتل عالی قاپو کیش

تور کیش هتل عالی قاپو

 

هتل عالی قاپو کیش متشکل از 28 اتاق و 152 تخت می باشد. این هتل در انتهای بلوار دریا در زمینی به مساحت 3428 واقع شده است. هتل عالی قاپو به صورت هتل آپارتمان بوده و از امکانات رفاهی لازم برخوردار است و مسافران تور لحظه آخری کیش می توانند در این هتل سفری خوب و آرام را تجربه کنند. هتل آپارتمان عالی قاپو نمایی سفید رنگ و ظاهر زیبایی دارد چون دارای طرح ایرانی می باشد. همین امر باعث جلب توجه بسیاری از مسافران تور لحظه آخری کیش شده است. از امکانات رفاهی اتاق های این هتل می توان به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی , سیستم تهویه , تلویزیون , بخچال و... اشاره کرد. هتل عالی قاپو در نزدیکی مراکز خرید و مراکز تفریحی قرار دارد , علاوه بر این تنها ده دقیقه با فرودگاه فاصله دارد. این هتل به دلیل مزایایی که دارد برای مسافران تور لحظه آخری کیش  بسیار مناسب است.

تور کیش هتل عالی قاپو

 


 

هتل اسپادانا کیش

تور کیش هتل اسپادانا

هتل اسپادانا کیش درسال 1379 افتتاح شده است و در بلوار ایران جنب صدا و سیما قرار دارد. این هتل 20 دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد. هتل اسپادانا هتلی ساحلی است که تنها 10 دقیقه تا مرکز جزیره زیبای کیش فاصله دارد. هتل 3 ستاره اسپادانا دارای اتاق های تمیز می باشد که مجهز به یخچال , تلویزیون ,  سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و سایر امکانات رفاهی است. از دیگر امکانات رفاهی این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری کیش می توان به لابی , کافی شاپ , رستوران با غذاهای لذیذ خوش مزه و متنوع اشاره کرد. مسافران تور لحظه آخری کیش با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و سفر خوبی را تجربه کنند.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 13 آبان 1394
.

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش

 هتل تماشا در تور لحظه آخری کیش در سال 1377 به عنوان یک هتل 3 ستاره به بهره برداری رسید. این هتل در سال 1391 برای رفاه بیشتر میهمانان گرامی بازسازی شد. هتل تماشا کیش نسبت به ساحل زیبای دریای خلیج همیشه فارس و بازار در موقعیت مناسبی برای میهمانان تور کیش پاییز 94قرار گرفته است که همین امر باعث میشود مسافرین محترم تعطیلات خوبی را دراین هتل بگذرانند. صبحانه و نهار و شام در هتل تماشا کیش از کیفیت خوبی برای میهمانان تور کیش 94 برخوردار است. این هتل برای رفاه میهمانان عزیز در جزیره زیبای کیش سرویس استقبال فرودگاهی را درنظر گرفته است و نیز به آنها 50 درصد تخفیف پارک دلفین ها را ارایه می هد. این هتل دارای 60 اتاق با ظرفیت 2 و 3 و 4 و 5 تخته برای میهمانان تور لحظه آخری کیش می باشد و از حدود 22 پرسنل تشکیل شده است. هزینه اقامت برای کودک 2 تا 5 سال در هتل تماشا کیش 7 هراز تومان و کودک بالای 5 سال اندازه یک شخص بزرگسال محاسبه می شود.

 هتل تماشا کیش حدود 10 دقیقه با فرودگاه و حدود 8 دقیقه با بازار فاصله دارد. ساعت تخلیه اتاق ساعت 12 و ساعت تحویل اتاق ساعت 14 در تور کیش پاییز 94 می باشد. لازم به ذکر است این هتل در میدان امیرکبیر قرار دارد.

 امکانات رفاهی هتل تماشا کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، لاندری، ماهواره، آسانسور، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ ویژه میهمانان تور کیش و ... می باشد.

 

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش


 

لابی هتل تماشا کیش

لابی هتل تماشا کیش

مطالب مرتبط:
 امکان رزرو هتل و بلیط در کیش انلاین


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل تماشا کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 13 آبان 1394
.

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش

هتل 3 ستاره اسپادانا در تور لحظه آخری کیش در سال 1379 در جنب صدا و سیما کیش بنا شده است. مساحت این هتل 20000 متر مربع می باشد و از 79 اتاق و 221 تخت خواب تشکیل شده است. از مزیت های این هتل برای میهمانان تور کیش پاییز 94 می توان به مجهز بودن آن به اتاق بیلیارد اشاره کرد. هتل اسپادانا کیش از فرودگاه 10 دقیقه و از مراکز خرید 5 دقیقه فاصله دارد.

 امکانات هتل اسپادانا کیش:

لابی ویژه میهمانان تور کیش 94، رستوران، کافی شاپ، لاندری، اتاق بیلیارد، گشت بازار، مینی بار و صندوق امانات، گشت سیاحتی جزیره، فضای سبز، تاکسی سرویس، نمازخانه، اینترنت در لابی، پارکینگ سرپوشیده، سالن ورزشی، صندوق امانات اختصاصی ویژه میهمانان تور لحظه آخری کیش و...

 آدرس : کيش بلوار ايران، خيابان جامى ، جنب صدا و سيما

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش


 

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش

مطالب مرتبط:
 امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل اسپادانا کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 13 آبان 1394
.

 

هتل تاپ رز کیش

هتل تاپ رز کیش  

هتل 3 ستاره تاپ رز در تور لحظه آخری کیش در قلب جزیره زیبای کیش و در زمینی به مساحت 13 هزار هکتار بنا شده است. این هتل از 50 اتاق و 140 تخت خواب تشکیل شده است و دارای 37 ویلای ساحلی برای میهمانان تور کیش پاییز 94 که مشرف به ساحل می باشد و کمتر از 50 متر با دریا و اسکله فاصله دارد. هتل تاپ رز کیش روبروی بازار پردیس در انتهای خیابان ابن سینا واقع شده است و با مرکز خرید پانیذ 10 دقیقه به صورت پیاده برای میهمانان تور کیش 94 فاصله دارد.

 امکانات هتل تاپ رز کیش:

رستوران شامل انواع غذاهای داخلی و خارجی ویژه میهمانان تور لحظه آخری کیش، کافی شاپ سنتی در محیطی بسیار زیبا، چایخانه سنتی، پارکینگ اختصاصی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سيستم  ماهواره برای تلویزیون اتاق ها، صندوق امانات، خدمات خانه داری، اينترنت پر سرعت وايرلس، كانتر خدمات گردشگرى ویژه میهمانان تور کیش پاییز 94، خدمات لاندرى و ترانسفر      

 آدرس هتل تاپ رز کیش : روبروى بازار پردیس - انتهاى خیابان ابن سینا

هتل تاپ رز كيش
نمای بيروني هتل تاپ رز كيش


 

هتل تاپ رز كيش

محوطه هتل تاپ رز كيش
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل تاپ رز کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 13 آبان 1394
.

 

هتل بين المللى صدف کیش بر اساس استانداردهاى بين المللى و با نمايى به شکل صدف در زمينى بالغ بر ۱۵ هزار متر مربع داراى ۵۵ اتاق و ۱۴۰ تخت ٫ در مجاورت مراکز بزرگ تجارى جزيره در سال ۱۳۸۱ به بهره بردارى رسيد. هتل صدف کیش بعنوان یکی از بهترین هتلهای کیش میباشد که با داشتن فضاهاى مختلف اقامتى ٫ ورزشى ٫ تفريحى و رستورانها و کافى شاپ هاى متعدد ميتواند مکانى براى اقامت راحت و آسوده ميهمانان تور کیش باشد .اتاق هاي هتل صدف کیش بسیار زیبا و تمیز میباشد و بعد از یک روز پرجنب و جوش مکان مناسبی برای استراحت مسافران تور کیش میباشد.همچنين رستوران های هتل صدف کیش از رستورانهای معروف کیش میباشد .هتل صدف کيش داراى سه رستوران کوه نور ٫ دلفين ٫ رستوران چينى دورين و سه کافى شاپ ميباشد.این هتل همچنین دارای یک سالن کنفرانس با کلیه امکانات سمعی و بسری می باشد که محلی بسیار مناسب برای برگزاری جلسات و مجمعات است که برای گردشگران تور کیش امتیاز خوبی می باشد.کافی نت هتل دارای 2سیستم مناسب با کلیه نرم افزارهای لازم چون آفیس و ... است که کلیه سیستم ها برای سهولت مسافران تور کیش به اینترنت پرسرعت متصل مي باشد.در هتل سالن آرایش بانوان پیاده سازی و بهره برداری شده که زیر نظر بهترین و مجربترین کادر آرایشی جزیره فعالیت می نماید. این سالن آرایشی مجهز به کلیه امکانات آرایشی و بهداشتی بوده تا بانوان میهمان هتل در تور کیش بتوانند در طول سفر نیز از امکانات لازم بهره مند باشند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل صدف کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 25 مهر 1394
.

بازارهای معروف کیش

در تور کیش پاییز 94 حتما از بازار مرجان کیش خزید کنید.مجتمع مسکونی و تجاری مرجان کیش با زیربنایی بالغ بر 25000 مترمربع و درزمینی به مساحت 200000 مترمربع در یک طبقه احداث و در سال ۱۳۷۰ به بهره برداری رسید. این بازار پشت سواحل مرجان در یکی از زیباترین سواحل شرقی جزیره کیش و در نزدیکی هتل‌های شباویز، سیمرغ و کوثر احداث شده و یکی از شیک ترین مراکز خرید از نظر گردشگران تور کیش بشمار میرود.بازار مرجان کیش از معماری جذابی بهره می‌برد و دارای یک آکواریوم دیدنی با حجم ۵٬۴۰۰ متر مکعب است که بیش از ۸۰۰ گونه ماهی و آبزیان مختلف را برای مسافران تور کیش به نمایش گذارده است. در این مجتمع تعداد ۳۹ آب‌نما با ارتفاع ۵۰ متر، که با ۴۲۰ پروژکتور رنگارنگ نور آمیزی شده‌اند، این بنا را در شب‌ها دیدنی‌تر و باشکوه می‌سازند.بازار مرجان کیش علاوه بر جاذبه خريد كالاهاي مناسب با مارك هاي معتبر بين المللي براي گردشگران تور کیش ومسافراني كه با هدف تامين كالاهاي مورد نياز و سوغاتي به اين مراكز مراجعه مي كنند جذابيت هاي ديگري نظير كافي شاپ ها و فروشگاه هاي رنگارنگ در محيطي دلپذير و خنك ،بويژه در فصل تابستان نيز دارد .

ساعات کار این مجتمع  برای توریستهای تور کیش از ۱۰ صبح الی ۱ بعد از ظهر و از ۴ بعد از ظهر الی ۱۰ شب می باشد.

 

 

بازار هایپر مارکت کیش واقع در در خیابان فردوسی جزیره در زمینی به وسعت ۸۰۰۰ متر مربع احداث شد و زیر بنای آن در حدود۳۵۰۰ متر مربع می باشد .گردشگران تور کیش و اهالی کیش می توانند علاوه برتهیه مایحتاج روزانه خود ، مثل میوه ، غذا ، مواد لبنی  و مواد بهداشتی ، از سایر کالاهای متنوعی از قبیل : وسایل زینتی و تزیینی ، انواع پوشاک ، اسباب بازی ، لوازم خانگی ، لوازم آرایشی و بهداشتی و بسیاری اقلام دیگر از بازار هایپر مارکت کیش استفاده نمایند .این مرکز خرید زیبا و بزرگ همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۱ بامداد مشغول خدمت رسانی به میهمانان تور کیش می باشد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای معروف کیش , بازارهای کیش , مراکز خرید کیش , پاساژهای کیش , بازارهای خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 25 مهر 1394
.

جاذبه های گردشگری کیش

 

یکی  از پارک های ساحلی  کیش که همه ساله مورد توجه گردشگران تور کیش قرار می گیرد، پارک ساحلی سیمرغ کیش است. پارک ساحلی سیمرغ کیش در جنوب شرقی جزیره کیش و  در مجاورت هتل سیمرغ، هتل مارینا پارک و پارک دلفین های کیش واقع شده است. این پارک در زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع و طول 300 متر در محدوده بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری کیش در امتداد ساحل خلیج نیلگون فارس با چشم اندازی زیبا پذیرای عاشقان طبیعت در تور کیش و شهروندان این جزیره زیبا می باشد.در این پارک فضاهايي جهت بازي كودكان مانند پارك لوله، فضاهاي ورزشي شامل زمين بدمينتون، پينگ پنگ، پيست اسكيت، نوار تندرستي، مسيرهاي پياده روي در امتداد پارك و پياده روهاي داخلي، آبنما، ايستگاه دوچرخه، سرويس بهداشتي، فضاي سبز و پاركينگهاي طولي در تور کیش اجرا شده است.این پارک مکانی مناسب برای گردشگران تور کیش جهت گذراندن اوقات، لذت بردن و بهره مندی از آرامش ساحل خلیج همیشه فارس است.

 

 

 

 

کلبه هور کیش دماغه ای در غرب منطقه جزیره زیبای کیش می باشد.مجموعه کلبه هور کیش مکانی مناسب برای غواصی میباشد و در طول سال پذیرای گردشگران تور کیش زیادی است . بستر این سایت صخره ای بوده و در آن هامور، سرخو، سنگسر، انواع صدف ها و لاک پشت ها بسیار دیده می شوند. از این رو بسیاری از افراد که علاقمند ماهیگیری در تور کیش هستند در روزهایی که وزش باد کم است  به این منطقه برای ماهیگیری می آیند.این منطقه که به عنوان یکی از مناطق دیدنی کیش بشمار میرود  آب شورى که با استفاده از نيروى باد از اعماق زمين به بالا کشيده مى‌شود، با استفاده از انرژى خورشيدى شيرين و قابل استفاده مى‌گردد. همچنين در اين مجموعه آبگرمکن خورشيدي کیش، انواع اجاق‌هاى خورشيدى به نمايش گذاشته شده است. علاوه بر بازديد، استفاده از اين سيستم‌ها نیز براى عموم در تور کیش آزاد است. صدای امواج و سکوت منطقه و در شب آسمان زیبای بالای دریا این منطقه را برای بازدیدکنندگان تور کیش به یادماندنی کرده است.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 25 مهر 1394
.

هتلهای معروف کیش

 

 

هتل آرامیس کیش در سال 1385 به مدیریت جناب آقای خادم در زمینی به مساحت 7000 مترمربع تاسیس شد. مهندسان برای هتل آرامیس ظرفیت 60 باب اتاق برای اقامت مهمانان محترم تور کیش به اضافه لابی و رستوران و قسمتهای تاسیساتی را در نظر گرفتند. هتل 4 ستاره آرامیس کیش از بهترین گزینه های اقامتی در جزیره زیبای کیش در تور کیش است. اقامتگاهی چهار ستاره و نوساز که با ظاهری دل نشین و دیدنی دارای امکانات رفاهی مناسبی می باشد. شما می توانید در تور کیش با رزرو این هتل در اتاق هایی با اندازه های مختلف اقامت داشته باشید و از چشم اندازهای زیبا و دیدنی ان لذت ببرید. در حال حاضر بیش از 60 نفر پرسنل فعال درهتل آرامیس کیش مشغول به پذیرایی از مهمانان محترم تور کیش میباشند.امتیاز ویژه هتل آرمیس کیش موقیعت مکانی آن میباشد که کمتر هتلی از این مزیت برخوردارند. یکی از بهترین و پرطرفدارترین مراکز خرید جزیره زیبای کیش بازارهای پردیس 1 و پردیس 2 میباشند و با قرار گرفتن هتل آرامیس کیش روبروی بازار پردیس 1 بسیاری از مسافران تور کیش را به خود جلب کرده است.

 

هتل سه ستاره تاپ پارسیان کیش واقع در مرکز جزیره کیش مابین مرکز تجاری زیتون و سیتی سنتر میباشد و تا ساحل اسکله تفریحی کمتر از 5 دقیقه فاصله دارد. تمام اتاقهای هتل پارسیان به صورت سوئیت و بسیار تمیز و بزرگ میباشد.هتل پارسیان کیش در سال 1376 در زمینی به مساحت 7.000 مترمربع با ظرفیت 100 باب اتاق و 305 تخت تاسیس گردید. رستوران های هتل پارسیان کیش انواع متنوع غذاها،مانند: دریایی و فست فود، کبابی، را برای گردشگران تور کیش تدارک دیده است. در هتل پارسیان از دوربین های مدار بسته استفاده شده است که باعث امنیت و آسایش هر چه بیشتر میهمانان تور کیش گرامی می شود . همچنین نیروهای حراست آموزش دیده و مجرب به صورت شبانه روزی تامین امنیت هتل را بر عهده گرفته اند. در طبقه بالای لابی هتل رستوران غذای دریایی و ایرانی وجود دارد با حدود 100 نفر ظرفیت میزبان شبانه روزی گردشگران تور کیش می باشد. رستوران فست فود پیتزا پارسیان بهترین و مشهور ترین پیتزا و ساندویچ از جمله ساندویچ تنوری و سرد، انواع مختلف پیتزا، مرغ سوخاری و... در سطح جزیره کیش را به مسافران تور کیش ارایه می دهد که با ظرفیت حدود 60 نفر در محوطه بیرونی هتل قرار گرفته است. این هتل دارای سالن همایش با گنجایش 140 نفر جهت برگزاری همایش ها و مراسم که به امکانات پیشرفته تصویری و صوتی و ویدئو پروژکتور تجهیز شده است مورد استفاده ارگان ها و نهادها و موسسات دولتی و خصوصی و مسافران تور کیش قرار می گیرد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای معروف کیش , هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 25 مهر 1394
.
هتل سارا کیش

هتل 4 ستاره سارا در سال 1388 در نزدیکی مراکز تفریحی و تجاری کیش احداث شده است. این هتل دارای 4 طبقه و 72 اتاق بوده که اتاق ها دارای امکانات رفاهی برای مسافران و میهمانان تور کیش می باشد. این هتل نسبت به بازارهای پردیس 1 و 2، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکت ، دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها در موقعیت بسیار مناسبی قرار دارد.

امکانات هتل سارا کیش

اینترنت بی سیم، آسانسور، خشکشویی، سالن پذیرایی، آنتن مرکزی، مینی بار، تاکسی سرویس، رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، تهویه مطبوع، تلفن، تلویزیون، یخچال، سرویس بهداشتی فرنگی، خدمات خانه داری 24ساعته، فضای سبز، اعلام حریق، پاورسوئیچ، اینترنت داخل لابی و...

آدرس هتل سارا کیش : جنب بازار پردیسان ،خیابان رودکی

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش


هتل 4 ستاره سارا کیش

هتل 4 ستاره سارا کیش


تصویری از هتل 4 ستاره سارا کیش

تصویری از هتل 4 ستاره سارا کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل 4 ستاره سارا کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 5 مهر 1394
.
هتل ستاره کیش

هتل 2 ستاره ستاره کیش در زمینی به مساحت 9639 متر مربع در میدان سیری کیش واقع شده است. این هتل به صورت ویلاهای یک طبقه در فضایی زیبا و جذاب با آلاچیق های متعدد طراحی شده است. هتل ستاره کیش دارای کافی شاپ سرباز در فضایی مطبوع با انواع نوشیدنی های سرد و گرم و موزیک آرام پذیرای میهمانان محترم تور کیش می باشد.در ضمن رستوران این هتل انواع غذاهای متنوع ایرانی و خارجی و نیز غذاهای شمالی را سرو می کند.فاصله هتل تا فرودگاه 10 دقیقه می باشدد.

امکانات هتل ستاره کیش:

رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، تلویزیون، یخچال، اینترنت، پارکینگ، حمل و نقل، لابی، سرویس ایرانی و...

 نشانی هتل ستاره کیش : جزيره كيش، ميدان داريوش جنب هتل داريوش

هتل ستاره کیش

هتل ستاره کیش


هتل 2 ستاره ستاره کیش

هتل 2 ستاره ستاره کیش


نمایی از هتل 2 ستاره ستاره کیش

نمایی از هتل 2 ستاره ستاره کیش


تصویری از هتل 2 ستاره ستاره کیش

تصویری از هتل 2 ستاره ستاره کیش


هتل سالار کیش

هتل آپارتمان 2 ستاره سالار کیش در نزدیکی هتل داریوش و ساحل جزیره کیش بنا شده است. این هتل آپارتمان دارای سوئیت های 1 تا 3 خوابه مبله می باشد که برای اقامت خانواده ها بسیار مناسب است. هتل سالار کیش در بهترین منطقه جزیره قرار دارد. این هتل در کنار بازار ونوس قرار گرفته است و نیز به اسکله تفریحی بسیار نزدیک است در ضمن در نزدیکی آن یک سوپر مارکت وجود دارد که آسایش میهمانان گرامی تور کیش را فراهم آورده است.

امکانات هتل آپارتمان سالار کیش:

سوئیت های آن دارای یخچال، کولر گازی، اجاق گاز ، تلوزیون LCD و ماشین لباسشویی می باشد.

نشانی هتل سالار کیش : بلوار موج، بعد از سنایی

هتل سالار کیش

هتل سالار کیش


هتل 2 ستاره سالار کیش

هتل 2 ستاره سالار کیش


تصویری از هتل 2 ستاره سالار کیش

تصویری از هتل 2 ستاره سالار کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 2 ستاره کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 5 مهر 1394
.
هتل شباویز کیش

هتل 2 ستاره شباویز کیش در زمینی به مساحت 20000 هزار متر مربع در ابتدای جاده جهان در جنوب شرقی جزیره کیش واقع شده است. این هتل به صورت ویلایی طراحی شده و به دلیل قیمت مناسب آن است که باعث جلب رضایت گردشگران تور کیش واقع شده است. هتل شباویز کیش از 92 اتاق و 276 تخت خواب برای استراحت و آرامش مسافران تور کیش بسیار مناسب می باشند. از مزایای این هتل استقبال فرودگاهی می باشد. اطراف این هتل فضای سبز بسیار مناسبی وجود دارد. ظرفیت اتاق ها در این مجموعه 2 تا 5 تخته می باشند که هیچ یک از آنها قابلیت نفر اضافه را ندارد. فاصله هتل تا دریا 5 دقیقه تا فرودگاه 11 کیلومتر می باشد که با اتومبیل 14 دقیقه زمان می برد.

یکی از تفاوت های این هتل نسبت به مابقی ساختار چوبی آن است که فاقد لوله کشی گاز می باشد به همین جهت امکان درست کردن غذا در این اتاق ها وجود ندارد.

امکانات هتل شباویز کیش :

سیستم اعلام حریق، تاکسی سرویس، نمازخانه ، لابی، پارکینگ، لاندری، کافی شاپ، ماهواره، صندوق امانات، تلفن، یخچال، سرویس ایرانی، حمام و صبحانه رایگان

 نشانی هتل شباویز کیش : بعد از بازار مرجان، روبروی پارک مرینا پارک

 هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش


هتل 2 ستاره شباویز کیش

هتل 2 ستاره شباویز کیش


تصویری از هتل شباویز کیش

تصویری از هتل شباویز کیش


نمایی از هتل شباویز کیش

نمایی از هتل شباویز کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل 2 ستاره شباویز کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 5 مهر 1394
.

بازار پردیس دو کیش

بازار بين المللي پرديس دو  در نوار ساحلي ضلع شرقــــي جزيره كيش احداث شده و دارای 4 طبقه بوده است. به سبب موقعيت استثنايي و محيط زيباي داخلی بازار بیشتر نمايندگيهاي معتبر خارجي (لوازم خانگي، كفش و پوشاك، عطريات و لوازم آرايشي و بهداشتي و ... ) و كليه مسافران تور كيش به سوی این بازار جذب شده اند.

این بازار دارای سه كافي شاپ ، يك چايخانه سنتي و يك رستوران با ارائه انواع غذاهاي سرد و گرم ، فضاهاي سبز مناسب كه با انواع گياهان طبيعي پوشش داده شده و با وجود نخل هاي زيبا و برافراشته یک محيط دلنشين و جذاب را برای خرید مسافران تور کیش به وجود آورده است. از برتری های این بازار می توان به ايجاد محيطي شاد براي گردشگران تور کیش با پخش موزيك زنده ، مراسم قرعه كشي با اهداء جوايز ارزنده اشاره کرد. 

 

 بازار پردیس دو کیش

بازار پردیس دو کیش


بازار پردیس 2 کیش

بازار پردیس 2 کیش


بازار پردیس یک کیش

بازار بين المللي پرديس يك مابين خيابان فردوسي و بلوار رازي قرار گرفته است. فروشگاههای تجاری بازار پرديس يك کیش دارای انواع پوشاك، وسايل صوتي وتصويري، لوازم آرایشی و بهداشتی، تلفنهاي همراه،كيف و كفش، ساعت، مكمل هاي غذائي، سيستمهاي كامپيوتري، تعميرات موبايل، آژانسهای مسافرتي، شعب بانکها و ... می باشد.

بازار پردیس یک کیش دارای یک رستوران، چایخانه سنتى ، کافی‌شاپ و كافی‌نت بوده و سبب خرید راحت تر برای گردشگران تور کیش شده است. در این بازار همه روزه رأس ساعت 22 مراسم قرعه كشي  با برنامه هاي شاد و اهداء جوايز نفيس برگزار مي گردد.

 

 بازار پردیس یک کیش

بازار پردیس یک کیش


بازار پردیس 1 کیش

بازار پردیس 1 کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار پردیس کیش,مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 5 مهر 1394
.
بازار مریم کیش

بازار مریم در سال 1369 در زمینی به مساحت 5700 هزار مترمربع در جزیره زیبای کیش بنا شده است. این بازار یک طبقه در نوار سیاحتی کیش واقع شده است. طراحی این بازار با دیگر بازارهای کیش متفاوت بوده و به صورت رو باز و نمایی سنتی احداث شده و از سازه های چوبی در ساخت آن استفاده شده است. این بازار دارای 52 غرفه تجاری در حال فعالیت بوده و همچنین از نورپردازی خاصی در آن استفاده شده که باعث جذب بیشتر گردشگران تور کیش شده است. در وسط این بازار فضای سبز و نیمکت ها و صندلی و نیز کافی شاپ کوچکی برای استراحت خریداران تعبیه شده است. این بازار هرشب برنامه های شاد و مفرح و قرعه کشی برگزار می کند. غرفه های بازار مریم معمولا اجناسی مانند: کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، روسری، پوشاک، مواد غذایی، لوازم مسافرتی و... را عرضه می نماید.  غرقه های این بازار از تنوع خوبی برخوردار بوده و همین امر باعث جذب گردشگران تور کیش به این بازار شده است.

 نشانی بازار مریم کیش : جزیره زیبای کیش، خیابان سنایی، بازار سنتی مریم

 

 بازار مریم کیش

بازار مریم کیش


بازار سنتی مریم کیش

بازار سنتی مریم کیش


تصویری از بازار سنتی مریم کیش

تصویری از بازار سنتی مریم کیش


بازار ونوس کیش

بازار ونوس از بازارهای قدیمی کیش محسوب می شود که در سال 1357 در زمینی به مساحت 26500 هزار مترمربع بنا شده است. این بازار از 2 طبقه و 310 غرفه تشکیل شده که طبقه اول آن تجاری و طبقه دوم اداری می باشد. این بازار خود به تنهایی یکی از جاذبه های جزیره برای گردشگران تور کیش به حساب می آید. این بازار قدمتی 15 ساله دارد و در نزدیکی بازار مریم واقع شده است. در این بازار لوازم خانگی به فروش نمی رسد و بیشتر به فروش پوشاک و لباس های زنانه اختصاص دارد.

نشانی بازار ونوس کیش : جزیره کیش، خیابان سنایی، بازار ونوس کیش

 

بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش


بازار قدیمی ونوس کیش

بازار قدیمی ونوس کیش


تصویری از بازار قدیمی ونوس کیش

تصویری از بازار قدیمی ونوس کیش


تصویری از بازار ونوس کیش

تصویری از بازار ونوس کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای سنتی کیش,مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 5 مهر 1394
.

رستوران همشهری کیش

یکی از غذاخوری های لوکس و مجلل جزیره کیش رستوران همشهری کیش است که مطابق با استاندارهای روز دنیا در شهرک صدف و مجتمع بوستان ساخته شده است . فضای مدرن و رمانتیک رستوران تحسین برانگیز بوده و کادر خدماتی دارای رفتاری بسیار خوب با مسافران تور کیش  می باشند .این رستوران بهترین سرویس ها و غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی را در ظروفی شیک و زیبا در اختیار میهمانان قرار می دهد. یکی دیگر از ویژگی های رستوران همشهری منوی متنوع آن است که برای تمامی ذائقه ها مناسب است .ساعت کار این رستوران از ساعت 12 تا 3 بعد از ظهر و 21 الی 1 می باشد. گردشگران تور کیش میتوانند با رفتن به این رستوران از غذاهای با کیفیت این رستوران میل فرمایند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران همشهری کیش, بهترین رستوران های جزیره کیش , رستوران های خوب جزیره کیش , رستوران های درجه یک جزیره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 5 مهر 1394
.

بازار سفین کیش



بازار سفین کیش

این بازار که در بخش غربی جزیره زبای کیش و کنار ساحل شمالی واقع شده است و تحت عنوان یک مرکز تفریحی می باشد و یک بازار قدیمی است. این بازار شامل 69 غرفه میباشد و تهویه مطبوعی در فضای سر پوشیده دارد. تور کیش آبان 94

 

 


 

 

بازار هایپر مارکت کیش

 

بازار هایپر مارکت کیش

این بازار بزرگ با مساحت 80000 متر مربع  در خیابان فردوسی کیش واقع است. این بازار دارای انواع پوشاک، اسباب بازی، لوازم آرایشی و بهداشتی و مایحتاج روزانه مانند میوه ،غذا،مواد شوینده،لبنیات و غیره میباشد.  تور کیش آبان 94

 

 


 

 

بازار پردیس یک کیش

 

 

 

سبک این بازار اروپایی میباشد و توسط مهندسان فرانسوی طراحی شده ،این مرکز دارای 200 واحد تجاری است و یکی از بزرگترین بازارهای جزیره کیش میباشد . این بازار دارای کالاهای بسیار متنوع است و بازدیدکنندگان زیادی دارد . دارای انواع متنوع تلفنهاي همراه ، كيف وكفش ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، پوشاک ، وسايل صوتي وتصويري ،  تعميرات موبايل ، ساعت ، سيستم هاي كامپيوتري، شعب بانکها ، آژانس مسافرتي ، رستوران و همچنین 1 چایخانه سنتى و 1 کافی‌شاپ و كافی‌نت میباشد. تور کیش آبان 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش, بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 5 مهر 1394
.

پارک هنر کیش

 جزیره زیبای کیش بخاطر موقعیت جغرافیایی که دارد ارتفاع کم و وجود رودخانه و یا آبشار ممکن نیست . اما بخاطر لذت بردن مسافران تور کیش و گردشگران داخلی و خارجی از منظره ها و آبشار و رودخانه یک پارک در تنها ارتفاع جزیره کیش ایجاد کردند که این پارک دارای پوشش گیاهی گوناگون ، آبشار و برکه ها با نور پردازی و رستوران میباشد که محیطی بسیار زیبا را برای گردشگران ایجاد کردند. تور کیش پاییز 94

 

 


 

 

گذر هنرمندان کیش

 

این گذر در کیش مکانی است که در آن تندیسی از هنرمندان معروف و مشهور را به نمایش گذاشته ان . هدف از این کار شناساندن و معرفی هنرمندان مشهور کشور عزیزمان و همچنین نشان دادن فرهنگ ایران و هنرمندانش به کشورهای دیگر بوده است.تور کیش پاییز 94

 

 


 

 

شهر زیر زمینی کاریز کیش

 

 

شهر زیر زمینی کاریز تقریبا 2500سال سابقه ی تاریخی دارد و آب ساکنان اطراف جزيره را تامين میکرده، این قنات بسیار عمق و بسیار طول زیادی دارد و یکی از مهمترین قنات‌هاى ایران بشمار میرود. شهر زیر زمینی کاریز به قسمت های مختلفی تقسیم تقسیم بندی شده که این تقسیمات شامل رستوران سنتی و جدید ، صنایع دستی ، سالن کنفرانس و آمفی تئاتر و گالری هنر میباشد. این کاریز حدود 16متر عمق دارد و سقف آن دارای هشت متر ارتفاع است.تور کیش پاییز 94


شهر باستانی حریره کیش

 شهر تاریخی حريره در کنار دفاتر و ساختمان هاي بندر دیده می شود. این شهر باستانی و قدیمی حدود 800 سال قدمت دارد. وسعت این شهر زیبا و تاریخی تقریبا 120 هكتار میباشد و در گذشته شهر بسیار بزرگی بوده .تور کیش پاییز 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 5 مهر 1394
.

هتل شایگان کیش

 هتل شایگان کیش

 

هتل شایگان تور کیش 94 یکی از هتلهای مطرح کیش است که با مشرف بودن به خلیج  زیبای فارس جزو هتلهای پر طرفدار کیش به حساب میاید  .  هتل شایگان کیش دسترسی خوبی  به بازارهای پانیذ و مرکز تجاری پردیس  دارد و این یکی از مزایای مهم برای میهمانان تور کیش 94 به شمار میرود .

  از امکانات هتل میتوان به سالن همایش و اجتماعات ویژه میهمانان تور کیش 94  ، باشگاه ورزشی  شایگان  شامل استخر سرپوشیده جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی،  ماساژ،حوضچه آب سرد ویژه مسافران تور کیش 94، استخر کودکان ، سالن بیلیارد و اسنوکر ، کلوپ بازی کودکان و... اشاره کرد .  اطاقهای هتل شايگان مجموعا دارای حدود  يكصد اطاق به شكل 80 اطاق و 20 سوییت برای میهمانان تور کیش ميباشد .

آدرس:جزیره کیش -میدان پردیس

 

 

عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش

عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش
عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش . پذیرش هتل


عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش
عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش . سالن پذیرایی هتل


عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش
عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش . لابی هتل


عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش
عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش . کافی شاپ هتل


عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش
عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش . رستوران هتل


عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش
عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش . اتاق هتل

مطالب مرتبط:

 امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل شایگان کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 56289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 16 شهريور 1394
.

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش

 

هتل پارميش كيش

 

هتل پارمیس تور کیش 94 از  هتلهای پنج ستاره  کیش است که به سبب داشتن مرکزیت بسیار مناسب در میدان پردیس و روبروی بازارهای  پردیس از جمله هتلهای پر طرفدار تور کیش است . این هتل همچنین دارای معماری زیبا و لابی مجللی است .  از امکانات هتل پارمیس برای میهمانان تور کیش 94 میتوان به سالن بیلیارد ،  استخر سونا ،  جکوزى ،  ،  کافى شاپ ،  کافى نت ،  سالن همایش و...  اشاره کرد .

 

 

عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش

 

عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش
عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش


 

عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش 
عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش

 

عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش
نمایی . عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش


 

عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش 
استخر هتل . عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل پارمیس کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 16 شهريور 1394
.

هتل داریوش کیش

 هتل داریوش کیش

امکانات هتل داریوش:

سالن کنفرانس ویژه مسافران تور کیش 94 - اتاق بيليارد- کافى شاپ لابى- روم سرويس 24 ساعته - لاندرى - مينى بار و صندوق امانات - امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها - گشت سياحتى جزيره - گشت بازارها ویژه مسافران تور کیش 94- کافي نت - سالن بدنسازي -صبحانه بوفه + ترانسفر

 

 

عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش

عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش 
عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش . راهرو هتل


عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش
عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش . رستوران هتل


عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش
عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش . فضای سبز هتل


عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش
عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش . اتاق هتل


عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش
عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش . نمای بیرونی هتل

آدرس:کیش -میدان داریوش -هتل بزرگ داریوش

  مطالب مرتبط:

 امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل داریوش کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 16 شهريور 1394
.

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش

امكانات هتل : 

استخر سرپوشيده ویژه میهمانان تور کیش 94 - سالن بدن سازی- سونا بخار - جکوزی - زمين استاندارد تنيس - اسپا و ماسا ژ تایلندی - سالن زیبایی بانوان - فروشگاه - کافی شاپ - کافی نت - سالن همایش - پارک تفریحی ویژه مسافران تور کیش 94

آدرس:کیش نوار سیاحتی شرق-جنب برج های دو قلو

 

 

 

عکس ها و تصاویر هتل مارينا پارک کیش

 

عکس ها و تصاویر هتل مارينا پارک کیش . پذیرش هتل

 
عکس ها و تصاویر هتل مارينا پارک کیش . لابی هتل

 
عکس ها و تصاویر هتل مارينا پارک کیش . استخر هتل

 
عکس ها و تصاویر هتل مارينا پارک کیش . اتاق هتل

 
عکس ها و تصاویر هتل مارينا پارک کیش . اتاق هتل

 مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل مارینا پارک کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 16 شهريور 1394
.

هتل گاردنیا کیش هتلی دو ستاره و تمیز می باشد که بین میدان حافظ و میدان امیر کبیر می باشد.هتل گاردنیا کیش از جمله هتل های ساحلی کیش می باشد. هتل گاردینا کیش تا فرودگاه با اتومبیل فقط پانزده دقیقه فاصله دارد همچنین برای میمانان و مسافران تور کیش 94 خود ترانسفر فرودگاهی دارد. از امکانات دیگر هتل گاردینا کیش مهیا بودن اتومبیل برای مسافران برای رفتن به مراکز خرید , اینترنت رایگان، بازدید از جاذبه های گردشگری کیش مانند : شهر دیدنی حریره ، بندرگاه باستان ، کلبه هور , آکواریوم زیبا و طبیعی، کشتی جذاب یونانی،درخت سبز و پارک زیبای ساحلی مرجان می باشد. همچنین هتل گاردینا کیش برای علاقه مندان به ورزش تفریحی جت اسکی 30% تخفیف در نظر گرفته است. و همچنین 50 % جنگل زیبای شبهای شایان، 30 % غواصی برای بانوان و 30 % اجاره اتومبیل هم با راننده و هم بدون راننده , کرایه دوچرخه 30% تخفیف، 40 % برای تخفیف شام رستوران هتل داریوش، 35 % کافی شاپ گاردنیا و 20 % رستوران خوب گاردنیا که برای مسافران تور کیش تابستان 94 خود انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه را تدارک دیده است.

 

هتل گاردنیا کیش

 

هتل گاردنیا کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل گاردنیا کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 27 مرداد 1394
.

هتل آفتاب شرق كيش

هتل آفتاب شرق تور کیش در ابتدای جاده جهان و در منطقه بومی نشین جزیره زیبای کیش احداث شده است. این هتل در گروه هتل های 3 ستاره جزیره قرار دارد. یک کافی نت با اینترنت وایرلس در لابی این هتل در نظر گرفته شده است. این هتل ازخدمات رایگانی چون ناهار و دوچرخه سواری برخوردار می باشد که یکی از امکانات درخور توجه هتل آفتاب شرق کیش برای مسافران تور کیش می باشد.  در فاصله 10دقیقه ای از این هتل فرودگاه کیش و نیز در فاصله 5 دقیقه ای از آن مراکز خرید جزیره قرار دارد.  لابی هتل نیز مجهز به اینترنت پرسرعت برای میهمانان وجود دارد. یک کافی شاپ با ظرفیت 30 نفر نیز در طبقه همکف این هتل در نظر گرفته شده است. یک میز بیلیارد برای سرگرمی میهمانان تور کیش در طبقه اول هتل وجود دارد.

 امکانات هتل شامل:

خدمات خانه داري، فضاي سبز،  نمازخانه، صندوق امانات اختصاصي، تاكسي سرويس، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، پارك كودكان، خشکشویی، امکانات رفاهی : لابي، رستوران ویژه مسافران تور کیش، كافي شاپ، سالن كنفرانس، ماهواره، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه، آژانس خدمات مسافرتی، اتاق بیلیارد، پیست دوچرخه سواری، اجاره اتومبیل، سالن ورزشي می باشد.

آدرس: کیش ،میر مهنا ،میدان سعدی 

 

 

تصویر هتل آفتاب شرق کیش

تصویر هتل آفتاب شرق کیش

تصویر هتل آفتاب شرق کیش

تصویر هتل آفتاب شرق کیش

تصویر هتل آفتاب شرق کیش

تصویر هتل آفتاب شرق کیش

تصویر هتل آفتاب شرق کیش

تصویر اتاق هتل آفتاب شرق کیش

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل آفتاب شرق كيش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 6 مرداد 1394
.

هتل آنا کیش

هتل آنا تور کیش در زمینی به مساحت 8500 متر مربع احداث شده است. این هتل در سال 1377 در میدان امیرکبیر ساخته شده است. هتل آنا کیش در محوطه ای بسیار و زیبا و باطراوت قرار گرفته است. در این هتل مجموعا 152 اتاق وجود دارد که هر اتاق آن ظرفیت 1 تا 5 نفر را دارد. فرودگاه در فاصله 5 دقیقه ای از این هتل و نیز مراکز خرید در فاصله 5 دقیقه ای از هتل مسافران تور کیش واقع شده است. هتل آنا در گروه هتل های 3 ستاره کیش قرار دارد. هتل خدماتی در حد یک هتل 4 ستاره را به میهمانان خود ارایه می دهد.

 

 امکانات هتل شامل:

لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه ویژه مسافران تور کیش، گشت سیاحتى جزیره سرویس ۲۴ ساعته، امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها، لابي، رستوران، كافي شاپ، سالن كنفرانس، پارك كودكان، خدمات خانه داري، فضاي سبز، سالن ورزشي، نمازخانه، تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، آژانس خدمات مسافرتي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده ویژه مسافران تور کیش و... می باشد.

 آدرس : كيش ،ميدان اميركبير ،جنب پاساژپارس نيك

 

 

تصویر هتل آنا کیش

تصویر هتل آنا کیش

تصویر هتل آنا کیش

تصویر لابی هتل آنا کیش

تصویر هتل آنا کیش

تصویر رستوران هتل آنا کیش

تصویر هتل آنا کیش

تصویر اتاق هتل آنا کیش

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل آنا کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 6 مرداد 1394
.

هتل سیمرغ كيش

هتل سیمرغ تور کیش در گروه هتل های 3 ستاره کیش می باشد و در ابتدای جاده جهان و در بلندترین منطقه توریستی کیش واقع شده است. مساحت این هتل 20234 هزار متر مربع می باشد. در این هتل مجموعا 86 اتاق و 306 تخت خواب توجود دارد. ساحل اختصاصی یکی از ویژگی های این هتل برای میهمانان محسوب می شود. هتل سیمرغ تور کیش در جنوب شرقی جزیره کیش قرار گرفته است. همچنین هتل سیمرغ از فضایی سرسبز با درختان نخل و گل و گیاه برخوردار می باشد. 

امکانات هتل شامل:

پاركينگ اختصاصي هتل  و  پاركينگ سرپوشيده،  فضاي سبز،  صندوق امانات اختصاصي، لابي،  رستوران،  كافي شاپ،  پذیرش شبانه روزی ویژه مسافارن تور کیش و... می باشد.

 آدرس : کیش ,ابتدای خیابان جهان ,بعد از بازار مرجان

 

 

تصویر هتل سیمرغ کیش

تصویر هتل سیمرغ کیش

تصویر هتل سیمرغ کیش

تصویر هتل سیمرغ کیش

تصویر هتل سیمرغ کیش

تصویر هتل سیمرغ کیش

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل سیمرغ كيش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 6 مرداد 1394
.

هتل شباویز کیش چند ستاره است؟

هتل شباویز کیش چند ستاره است؟

هتل شباویز تور کیش 94 در گروه هتل های 2 ستاره کیش می باشد. این هتل در زمینی به مساحت بالغ بر 20000 متر مربع احداث شده است. در این هتل 92 اتاق برای رفاه میهمانان وجود دارد. دریا در فاصله 5 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. هتل شباویز در قسمت جنوب شرقی جزیره و در ابتدای جاده جهان واقع شده است. همچنین پارک ساحلی مرجان در نزدیکی هتل مسافران تور کیش 94 قرار دارد. در اتاق های این هتل به دلیل اینکه با چوب طراحی شده است امکان آشپزی وجود ندارد. از امکانات این هتل می توان به سرویس ایرانی، حمام و صبحانه رایگان، سیستم اعلام حریق، تاکسی سرویس، نمازخانه، لابی، پارکینگ، لاندری، کافی شاپ، ماهواره، صندوق امانات، تلفن، یخچال ویژه مسافارن تور کیش و... اشاره داشت.

آدرس : جزیره کیش، بعد از بازار مرجان

 

 

 

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش . نمای هتل


 

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش . نمای بیرونی


 

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش . لابی هتل

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد امکانات و کم و کیف سرویس دهی هتل میتوانید از نظرات مسافران در مورد هتل شباویز کیش بازدید نمایید.

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل شباویز کیش چند ستاره است؟,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 6 مرداد 1394
.

کیفیت هتل پانیذ کیش؟

کیفیت هتل پانیذ کیش؟

هتل پانیذ تور کیش 94 یکی از هتل های 2 ستاره کیش می باشد. این هتل در زمینی به مساحت  3789.63 هزار متر مربع ساخته شده است. هتل پانیذ در نوار ساحلی جزیره واقع شده است. این هتل تخفیف 50 درصدی پارک دلفین ها و سیرک را به میهمانان خود ارایه می دهد.فرودگاه در فاصله 3 کیلومتری از این هتل قرار گرفته است. اقامت کودکان زیر 5 سال در تور کیش 94 در این هتل به صورت رایگان می باشد.

امکانات این هتل شامل: سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، حمل و نقل، پارکینگ، ماهواره، لابی، رستوران، کافی شاپ، اینترنت، یخچال، تلویزیون، سوئیت ویژه مسافران تور کیش و... می باشد.

آدرس :  جزيره کیش ، نوار ساحلی

 

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش . نمای بیرونی


 

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش . اتاق هتل


 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کم و کیف سرویس دهی هتل میتوانید از نظرات مسافران در مورد هتل پانیذ کیش بازدید نمایید.

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: کیفیت هتل پانیذ کیش؟,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 6 مرداد 1394
.

آدرس هتل سان رایز کیش؟

آدرس هتل سان رایز کیش؟

هتل سان رایز تور کیش 94 در گروه هتل های 3 ستاره جزیره کیش قرار دارد.این هتل در قلب مراکز خرید و مکان های تفریحی کیش قرار گرفته است. این هتل 4 طبقه و 49 اتاق و سوییت تشکیل شده است. یکی از جذابیت های این هتل مشرف بودن اکثر اتاق های به دریای خلیج فارس است. در طبقات این هتل رنگ آمیزی های بسیار متنوعی به کار رفته است. هتل سان رایز تور کیش 94 در نزدیکی بازار پردیس 2 قرار دارد. مراکز خرید در فاصله 5 دقیقه ای و فرودگاه در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل واقع شده است.

از امکانات این هتل می توان از آژانس خدمات مسافرتي، صندوق امانات اختصاصي، پارك كودكان، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه، لابي، رستوران، كافي شاپ ویژه مسافران تور کیش 94، آسانسور، سالن، كنفرانس، خدمات خانه داري، نمازخانه، فضاي سبز، سالن ورزشي، پاركينگ، اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، تاكسي سرويس و... نام برد.

 آدرس: جزیره کیش، نوار سیاحتی، روبروی پردیس

 

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش


هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش


 

هتل سان رایز کیش 

هتل سان رایز کیش


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کم و کیف سرویس دهی هتل میتوانید از نظرات مسافران در مورد هتل سان رایز کیش بازدید نمایید.

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: آدرس هتل سان رایز کیش؟,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 6 مرداد 1394
.

موقعیت هتل آفتاب شرق کیش؟

موقعیت هتل آفتاب شرق کیش؟

هتل آفتاب شرق تور کیش 94 در گروه هتل های 3 ستاره جزیره کیش قرار دارد. این هتل در زمینی به مساحت 1200 متر مربع احدات شده و دارای 47 اتاق برای رفاه میهمانان می باشد. مراکز خرید جزیره در فاصله 5 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. در لابی این هتل یک کافی شاپ مجهز به اینترنت وایرلس ویژه مسافران تور کیش 94 قرار گرفته است. همچنین در طبقه اول این هتل یک میز بیلیارد برای تفریحی میهمانان در نظر گرفته شده است. فرودگاه کیش در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. در این هتل خدمات رایگانی چون ناهار و دوچرخه سواری به میهمانان ارایه می گردد.

از امکانات این هتل می توان به: آژانس خدمات مسافرتي، خدمات خانه داري، فضاي سبز،  نمازخانه، صندوق امانات اختصاصي، تاكسي سرويس، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده ویژه مسافران تور کیش، پارك كودكان، خشکشویی، اتاق بیلیارد، پیست دوچرخه سواری، اجاره اتومبیل، سالن ورزشي، لابي، رستوران، كافي شاپ، سالن كنفرانس، ماهواره، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه،  و... اشاره داشت.

آدرس: کیش ،میر مهنا ،میدان سعدی

 

 

هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق کیش


 

هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق کیش


 

هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق کیش


 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موقعیت هتل میتوانید از نظرات مسافران در مورد هتل آفتاب شرق کیش بازدید نمایید.

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: موقعیت هتل آفتاب شرق کیش؟,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 6 مرداد 1394
.

امکانات هتل گلدیس کیش

 امکانات هتل گلدیس کیش؟

هتل گلدیس تور کیش 94 در گروه هتل های 2 ستاره کیش قرار دارد. این هتل در سال 1369 احداث شده است. مساحت این هتل حدود 6500 متر مربع می باشد و در بلوار ایران قرار گرفته است.

از امکانات این هتل می توان به لابی، رستوران، کافی شاپ، یخچال، اینترنت ویژه مسافران تور کیش 94، تلویزیون، سوئیت، سرویس ایرانی، نمازخانه، حمل و نقل، ماهواره و... اشاره داشت.

آدرس : بلوار ایران، جنب پمپ بنزین

 

 

هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش . نمای بیرونی


 

هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش . رستوران هتل

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کم و کیف سرویس دهی هتل و نیز امکانات آن میتوانید از نظرات مسافران در مورد هتل گلدیس کیش بازدید نمایید.

 مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: امکانات هتل گلدیس کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 6 مرداد 1394
.

هتل ستاره کیش

هتل ستاره کیش در زمینی به مساحت 9639 متر مربع در میدان سیری کیش واقع شده است. هتل ستاره کیش هتلی دو ستاره است که به صورت ویلاهای یک طبقه با آلاچیق های متعدد طراحی شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه 10 دقیقه است و اتاق های بسیار راحتی را به مسافران تور کیش ارائه می دهد.

امکانات هتل ستاره کیش

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس ایرانی، حمل و نقل، نمازخانه، لابی، ماهواره، کافی شاپ

در تور کیش 94 از امکانات متنوع این هتل استفاده کنید.

 

آدرس :  جزيره كيش، ميدان داريوش جنب هتل داريوش

هتل ستاره کیش

اتاق هتل ستاره کیش

رستوران هتل ستاره کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ستاره کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 6 مرداد 1394
.

هتل آبادگران کیش

در تور کیش تعطیلات تابستان 94 در این هتل اقامت کنید.هتل 2 ستاره آبادگران کیش در خیابان پروین اعتصامی و جنب رستوران میر مهنا قرار دارد و به صورت هتل آپارتمان و سوئیتهای ساحلی میباشد. این هتل از هتل های مقرون به صرفه کیش می باشد که با امکانات مطلوب خود سفر خوشی را برای مسافران تور کیش به ارمغان می آورد. با توجه به ساحلی بودن هتل آبادگران، از ویژگی های متمایز این هتل دوچرخه سواری در کنار دریا می باشد. فاصله  هتل تا فرودگاه  15 دقيقه با ماشين میباشد.  اتاق های این هتل مجهز به تلفن، تلویزیون، یخچال، سرویس فرنگی وحمام می باشد.

امکانات هتل آبادگران کیش

سالن كنفرانس، لابي، پارك كودكان، رستوران، پاركينگ اختصاصي هتل، اينترنت در لابي، فضاي سبز، پاركينگ سرپوشيده، اينترنت در واحد، نمازخانه، تاكسي سرويس، لاندري، سالن ورزشي، صندوق امانات اختصاصي

هتل آبادگران کیش

پذیرش هتل آبادگران کیش

راهروی هتل آبادگران کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل آبادگران کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 6 مرداد 1394
.

هتل  سالار کیش

هتل سالار کیش یک هتل دو ستاره است که در کنار هتل داریوش و ساحل مرجانی جزیره زیبای کیش قرار دارد. هتل سالار کیش در کنار بازار ونوس است و مسافران تور کیش به راحتی می توانند در این بازار به خرید بپردازند و نزدیکی این هتل به اسکله تفریحی و سوپرمارکت نیز از ویزگی های دیگر این هتل است. این هتل از تعدادی سوئیت یک ، دو و سه خوابه مبله تشکیل شده که دارای امکاناتی نظیر تلویزیون ال سی دی ، کولر گازی ، ماشین لباسشویی و اجاق گاز برای پخت و پز می باشد. فاصله این هتل تا دریا 20 دقیقه می باشد.

در تور کیش مرداد 94از امکانات متنوع این هتل استفاده کنید.

امکانات هتل سالار کیش

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس ایرانی، حمل و نقل، نمازخانه، لابی، ماهواره، كافی شاپ.

 

هتل سالار کیش

هتل سالار کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل سالار کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 6 مرداد 1394
.

هتل پارمیدا کیش

هتل 4 ستاره پارمیدا به تازگی در جزیره کیش افتتاح شده ودارای موقعیت دسترسی مناسب به مراکز خرید است از اینرو این هتل برای کسانی که قصد خرید دارند بسیار مناسب است.این هتل در مرکز شهر قرار دارد و فاصله آن تا دریا 15 دقیقه می باشد. اتاق های این هتل تمیز و نوساز هستند و منوی صبحانه نسبتا کاملی دارد. در داخل هتل یک عکس یادگاری رایگان نیز از مسافران تور کیش گرفته می شود.

امکانات هتل پارمیدا کیش 

رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا، روم سرویس و ... 

در تور کیش 94 از امکانات متنوع این هتل استفاده کنید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل پارمیدا کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 6 مرداد 1394
.
 

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا به تازگی در جزیره کیش افتتاح شده است و در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار گرفته است. این هتل در مرکز شهر قرار دارد و از لحاظ دسترسی به مراکز خرید بسیار مناسب است از جمله این مراکز می توان به مرکز تجاری کیش اشاره کرد. از این رو هتل پارمیدا برای مسافران تور کیش که قصد خرید در این جزیره را دارند گزینه بسیار مناسبی به شمار می رود همچنین تا دریا نیز فاصله خوبی دارد فاصله ای 15 دقیقه ای. تمامی اتاق های هتل نوساز و تمیز می باشد و منوی صبحانه تقریبا کاملی را دارا می باشد. این هتل یک عکس یادگاری رایگان از میهمانان تور کیش را به آن ها هدیه می دهد

از امکانات هتل پارمیدا در تور کیش 94 می توان به رستوران، کافی شاپ، استخر، اسپا ، سونا و جکوزی، روم سرویس ، اینترنت در واحد ، سالن همایش، سالن کنفرانس ...  اشاره کرد

هتل پارمیدا کیش

 هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل پارمیدا کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 3 تير 1394
.
 

پرواز با گلایدر در کیش

 یکی از آرزو های دیرینه ی انسان ها این بود که بتوانند در آسمان ها به پرواز بپردازند امروزه این آرزو به حقیقت پیوسته است و در جزیره کیش نیز این امکان فراهم گشته است یكی از تفریحات لذتبخش برای گردشگران تور کیش 94 و به ویژه جوانان پرواز با هواپیمای بدون موتور (گلایدر) بر بالای آسمان جزیره کیش است. علاوه بر این كه پرواز با گلایدر فرصتی است برای تجربه هیجان پرواز كه از آرزوهای دیرینه انسان می باشد، به علاقمندان پرواز امكان میدهد كه زیبایی های این جزیره را از آسمان تماشا كنند و لذت ببرند. 

با همكاری سازمان هواپیمایی كشوری ، آموزش و پرواز با گلایدر جزیره کیش  تاسیس گردیده است. علاقمندان و گردشگران تور کیش جهت آموزش پرواز با گلایدر می توانند در این آموزشگاه ثبت نام کرده و پس از انجام تمرین ها و طی کردن دوره های آموزش زیرنظر مربیان گواهینامه پرواز با گلایدر را دریافت نمایند. 

آموزش پرواز با گلایدر جزیره کیش 

در پارک ساحلی مقابل کشتی پله هایی تعبیه شده است که ورود به سایت را آسان می گرداند و به راحتی می توان با شنا کردن بر سطح در عرض چند دقیقه به زنجیر لنگر رسید.همچنین از حفره شمالی آن می توان از درون این کشتی بازدید کرد. البته مسافران تور کیش 94 توجه داشته باشند ورود به بدنه به دلیل پوسیدگی آن بسیار خطر ناک است. 

سایت سمبارون کیش: 

در غرب کیش و مابین جزیره کیش و هندورابی سایتی زیبا قرار دارد که به سایت سمبارون کیش معروف است . همچنین این سایت از زیبا ترین ریفهای مرجانی اطراف کیش می باشد که در صورت اینکه  اوضاع جوی مساعد باشد و دسترسی به این نقطه، شما گردشگران تور کیش می توانید یکی از زیبا ترین لحظات غواصی خود را در خلیج فارس تجربه کنید. از طریق اجاره روزانه قایق از بندرگاه کیش می توان به سایت سمبارون دسترسی داشت و همچنین دسترسی به هنگام بازگشت از هندورابی امکان پذیر می باشد. سمبارون تا کیش 10 و تا هندورابی 7 کیلومتر فاصله دارد. 

این تپه زیر آبی عمق 10 تا 12 متری داشته و در این نقطه گونه های متفاوتی از آبزیان خلیج فارس سکنا گزیده اند. که توجه گردشگران تور کیش بسیاری را به خود جلب می نماید

پرواز با گلایدر در کیش

 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پرواز با گلایدر در کیش, تفریحات کیش, بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 3 تير 1394
.
 

رستوران جوجه اناری کیش

رستوران جوجه اناری کیش یکی از رستوران های معروف جزیره کیش می باشد. این رستوران با کیفیت عالی، غذاهای خوب و قیمت مناسب توانسته است توجه بسیاری از مسافران تور کیش را به خود جلب کند. نوع این رستوران چلو کبابی می باشد و انواع غذاهای ایرانی را با کیفیت خوب برای میهمانان تور کیش 94 سرو می کند. مدیریت این مجموعه با آقای صفوی می باشد.

 رستوران جوجه اناری کیش

رستوران جوجه اناری کیش

تلفن رستوران جوجه اناری کیش : 07644458414

آدرس رستوران جوجه اناری کیش : جزيره كيش - بلوار مروارید - پشت بازار مروارید

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران جوجه اناری کیش, بهترین رستوران های جزیره کیش , رستوران های خوب جزیره کیش , رستوران های درجه یک جزیره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 3 تير 1394
.


بازار بهکیش یکی از مرکزهای تجاری و خدماتی جزیره کیش است که در زمینی به مساحت 4500 متر مربع ساخته شده است . این بازار دارای انواع لوازم خانگی و سایر کالاهای دیگر است که برای عرضه به کیشوندان و مسافران تور کیش فراهم شده است و همچنین شامل 40 واحد تجاری است. اگر در تور کیش 94 قصد خریدی با قیمت مناسب را دارید این بازار را مد نظر قرار دهید

 


این مرکز خرید یکی از مراکز بزرگ و مدرن جزیره کیش میباشد. این بازار بزرگ در زمینی به مساحت 11000 متر مربع و در 4 طبقه ساخته شده است . این بازار  در سال 1379 بنا شده است . در این مرکز تجاری کیش اکثر برندهای معروف وجود دارد که شامل 479 واحد تجاری است. در تور کیش 94 اگر به این مرکز خرید می روید توجه داشته باشید که قیمت اجناس در این مرکز بالا میباشد و با بازار پردیس 2 از نظر قیمت در یک ردیف قرار دارد .

 

این بازارچه بیشتر در حوزه مبلمان خانگی فعال است و در سال ۱۳۹۰ به بهره برداری رسید ، همچنین فروشگاه هایی برای عرضه لوازم خانگی نیز در این مجموعه وجود دارد .در دیگر طبقات این بازار دفاتر تجاری و اداری مستقر هستند. اگر علاقه مند به خرید در بازاری با قیمت های مناسب هستید حتما در تور کیش سری هم به این بازار بزنید.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش, بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 3 تير 1394
.

هتل ونوس کیش

هتل ونوس کیش یک هتل سه ستاره است که در زمینی به مساحت 6345 مترمربع در پشت بازار ونوس واقع شده است.این هتل یک هتل نو سازاست که هر ساله گردشگرانتور کیش را به سمت خود جذب می کند . فاصله این هتل تا فرودگاه 15 دقیقه و ساعت تحویل و تخلیه اتاق 14 می باشد. هتل ونوس کیش دارای اتاق های سه تخته، چهارتخته و سوئیت یکخوابه می باشد که کلیه اتاق ها مجهز به يخچال، سرويس بهداشتي، تلويزيون، تلفن،تهويه مطبوع و مبلمان مي باشند.

امکانات هتل ونوس کیش

کافى شاپ، لابى،ماهواره، اینترنت در لابی، نمازخانه، رستوران، پارکینگ اختصاصی هتل، پارکینگ سرپوشیده، لاندری، کافی نت، آسانسور، خدمات خانه داری، فضای سبز، تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی، ترانسفر رایگان فرودگاه، گشت سياحتى جزيره، گشت بازارها، اتاق بیلیارد، سالن کنفرانس.  در تور کیش 94 از امکانات این هتل لذت ببرید.

 

 

هتل ونوس کیش

اتاق هتل ونوس کیش

اتاق هتل ونوس کیش

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ونوس کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 16 خرداد 1394
.

هتل تماشا کیش

 در  تور کیش خرداد 94  در این هتل اقامت کنید. هتل تماشا کیش یک هتل سه ستاره است که در مركز جزيره زيباى كيش قرار دارد و بهترين موقعيت نسبت به بازار و ساحل مى باشد . فاصله این هتل تا فرودگاه کیش 5 دقیقه می باشد . این هتل  در سال 77 تاسیس شد و برای رفاه بیشتر مسافران تور کیش در سال 91 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل دارای 60 اتاق دو نفره، سه نفره، چهارنفره و پنج نفره می باشد که کلیه اتاق ها مجهز به یخچال، سرویس بهداشتی، تلویزیون، تلفن، تهویه مطبوع و مبلمان می باشند.

امکانات هتل تماشا کیش

لابی،کافی شاپ، رستوران، ماهواره، نمازخانه، پارکینگ اختصاصی هتل،خدمات خانه داری، پارکینگ سرپوشیده، لاندری، صندوق امانات اختصاصی و آسانسور

هتل تماشا کیش

لابی هتل تماشا کیش

اتاق هتل تماشا کیش

اتاق هتل تماشا کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل تماشا کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 16 خرداد 1394
.
موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی